Hirdetés
-
Ilyen lesz a Galaxy Ring töltője
ma A július közepi dátum is biztosra vehető most már.
-
Lamborghini – Lian Li együttműködés
ph A három L betűs kooperáció eredménye az O11D Evo RGB egyedi, limitált kiadású példánya lett.
-
Újabb platformokra is elérhető lett a Monster Hunter Stories széria
gp Az első rész befutott PC-re, Switch-re és PS4-re, a második rész pedig PlayStation 4-re lett beszerezhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ati012
senior tag
válasz
AMD Power #7104 üzenetére
Ez így meredek. Nem tudom hogy a cikk írója milyen állapotú autót akar venni 1 év műszakival, de 150ért ha kifog egy jó Golf GTI-t, Ford Capri-t akkor nagy mákja van.
Golfot venni még nem annyira lehetetlen feladat, de egy Capri?
A roncsoknak is duplája az ára.Amit hiányolok a cikkből az a Daihatsu Charade.
Kicsi, olcsó, keveset fogyasztó autó. Az árba is még belefér. -
m3tr0
senior tag
válasz
AMD Power #7540 üzenetére
Valóban nem kedvelik, de hát most ez van, 1-2 hét és vége lesz, aztán már kifele megyünk a télből. Remélem. Bár a havat azért várom, van egy-két jó hely a környéken ahol lehet bohóckodni.
Rick: Nem is volt pörgetve, kb. épp csak 2000 fölé pörgettem, ha elindulok vele hidegen kb. 1500 körül kell tartani a fordulatot és akkor is van hangja, így mondjuk,hogy nincs fordulatszám mérő nem tudom pontosan megmondani,hogy mégis mennyire pörgettem fel, de alig lépre rá a gázra. Amúgy meg csak azért léptem rá,hogy halljátok
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #7561 üzenetére
Jó teszt, nálunk a családban van egy 1,1-es '98-as 137k km-el. Szeretem, picit még a Hondámnál is jobb a vezethetősége, szeretek vele menni, és igazából kutya baja sincs.
A tesztben írja a 5 ajtó praktikusabb... viszont a 3 ajtós érezhetően merevebb kasztnis és ha csak 1-2 ember jár vele főként akkor szvsz jobb a 3 ajtós.
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
AMD Power #7764 üzenetére
anno kiszámoltam, hogy a jelenlegi mennyiség mellett ha maradnak az eladási számok akkor az autók átlagéletkora 42évre várható. Persze lesznek 5-10éves autók is az utakon ahogy 60-70évesek is.
Adjuk még ehez hozzá a Magyar üzemeltetési kultúrát és nyami....
De a beérező használt import mellett is ~duplázódás vetíthető előre ~24év. Ugye ez is jelent 5éves autókat ahogy 35-40éveseket is. Persze ez nem holnap lesz de 10+év múlva már látható lesz mi is jön... és ennyire pesze nem is lesz vészes a helyzet mivel 30-35évnél többet aktív használat mellett nem sok minden él túl. Mindenesetre a kérdés reális. ha ez így marad roncsautók fognak mindenhol szembejönni.
(Rick4: Most tekintsünk el az US autoktól amik 40év+ után is tökéletesek és a Fiatoktól is amik szintén....Maradjunk a megbízhatatlan japóknál
ahol még egy legendás Carina, starlet se tökéletes Magyar üzemeltetés mellett 25+év és 500.000km után.
)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nesa
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
AMD Power #8200 üzenetére
Dsg-vel jobb a gyorsulás mint manuálissal. Azért automata és automata között nagyon nagy különbségek vannak ám! Egy haveromnak volt smg váltós m3-as, kormányról is kapcsolható, kegyetlen durván ment. Nagyon agresszív egy szerkezet az. Persze van nyugis üzemmódja is. Ettől függetlenül megértem azt is aki utálja az automatát és a manuális mellett van. Én úgy vagyok vele, ha van automata is akkor minek vegyek manuálist, nekem nem jön be az a kalimpálás a váltókarral.
-
-
-
lajafix
addikt
válasz
AMD Power #8645 üzenetére
Régi Ford, a 3F kategória bajnoka. 98ban vezettem pár ezer kilóméteren ilyen kölcsönzős autót, akkor volt a véleményem hogy a Renault megane egy űrsikló az Escorthoz képest...
S hogy egy Bp-kiskunfélegyháza-bp útvonalon a teli tank lement harmad alá végig pályán menve az valami hihetetlen ettől az 1.3as motortól. inkáb az 1.6 16 szelepes. A 6 literes fogyi 80al egyenesben végig értendő természetesen. A rozsdamentes karosszéria is gyanús nekem...szóval ezek ennyit érnek.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
8th
addikt
válasz
AMD Power #8768 üzenetére
Akárhogy is, a kis ccm-s 3-4hengeres feltöltött motorok rohamosan fognak terjedni az elkövetkezendő 6-8évben, főleg a középkategóriában. Kisautóknál még akár a kis ccm 2henger + csigát sem tartom kizártnak. Itt a követendő példa.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
AMD Power #8985 üzenetére
Nálunk sem jobb ám a helyzet itt is teli vannak idióta faszkalapokkal az utak csak ugye a nagy számok törvénye ott érvényesül. Nemrég egy baromarcú rendesen rám húzta a kormányt előzés közben. Pont akkor jutott eszébe neki is előzni amikor én már mellé értem. Eléggé beszartam, hogy nekem jön mert kölcsön autóval voltam. Vigyázni kell nagyon főleg, hogy senkinek nincs a homlokára írva, az hogy egy közveszélyes barom.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
k.
őstag
válasz
AMD Power #9071 üzenetére
Ahogy a VW, az Opel, A ford és tsai nagyobbrésze.
Itthon nincs közlekedési kultúra, és az autósok nagyrésze olyan amilyen.
Csak sokan a drága autókra figyelnek-miből vette, honnan van, deköcsög stb-, aztán jobban megmarad.
Egy ideig direkt figyetlem, mikor sokat autóztunk városban napokig, és az átlag autósok többet szabálytalankodtak. Csak ugye azt nem figyeli senkisem.
Szóval szerintem ez inkább lelki dolog, hogy elkönyveljük a bmw-seket köcsögebbnek a többinél, mint valós probléma.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz
AMD Power #9071 üzenetére
Szerintem ez teljesen márkafüggetlen. Szerintem arról van szó, hogy a tehetősebbek egy része (jellemzően az alacsonyabb iskolázottságúak) akik nagy és drága autóval járnak egyszerűen többre tartják magukat másoknál. Gondolom úgy vannak vele, hogy az ő idejük drága, őket ne tartsa fel senki ezért jogot formálnak maguknak, hogy mindenkit letoljanak az útról aki nem takarodik le önként előlük. Persze azért minden szóbeszédnek van valami alapja. A "bunkó BMW-s" sem véletlenül terjedt el a köztudatban.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zeno70
tag
válasz
AMD Power #9121 üzenetére
Igen, en is igy voltam, mikor vettem anno a Focust. Also kozeposztalyut kerestem, lehetoleg lepcsoshatut. Erzelmi alapon tetszett a Focus, a Megane, a C4, a Lacetti, a G Astra. Ezek arai hasonloak voltak (elerhetoek), igy ezek kozul kellett valasztani. Itt jott be a kepbe 2 autoszerelo haver, akik a Focus mellett tettek le a voksukat, igy a kor bezarult. Es szerencsem volt, mert ismeros dokitol vettem meg 4 evesen, 32 ezer km-rel.
Tettszett meg az Audi A4, vagy a Mazda 6-os is, de azok mar nem 2 millaert voltak 4 evesen, oregebbet meg nem akartam.
Azota sem banom a Focust es nincs is vele semmi baj (csak egy kicsit fapados a Comfort - se ABS, se CD audio).
Ezert gondoltam beujitani ha hazamegyek pl egy friss Mondeora, de lebeszeltetek a csererol multkor. Most azt gondolom, beujitok ezt-azt bele, aztan elballagok vele meg egy par evet.Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
mycso
veterán
válasz
AMD Power #9155 üzenetére
Egyébként felfogás kérdése....200k km-ert elmennek hozzányúlás nélkül (természetesen a megfelelő használat és odafigyelés/szervizelés mellett). Itt ugye főleg a 106 lovasoknál a hajtókar csapágy megadja magát (talán valami 20k körüli összeg munkadíjjal, ha időben cserélve vannak). Ilyen futás felett pedig szintén a használat függvényében jöhetnek turbo problémák(nem feltétlenül), esetleg 1-1 csúcs felújítása. 250-300k km körül pedig kuplung-kettőstömegű(szintén a felhasználás módjának függvényében)...nagyjából ennyi. Még a futóművük ami talán picit kényesebb a vele egy kategóriában lévőknél.
Természetesen bele lehet nyúlni egy selejtbe.Ja igen amit valójában írni akartam, tehát ha újonnan veszi valaki, vagy tényleg patent állapotban kevés km-errel, akkor ő abba a csoportba fog tartozni feltehetően, akik elégedettek. Ha használtan veszi valaki szintén kevés km-errel (ami valójában 3-4x annyi), neki esetleg majd jönnek is elő a gondok csőstül, főleg ha oda se volt figyelve a lefutott 150-250k km-ere alatt --> na ők lesznek az elégedetlen csoport tagjai.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz
AMD Power #9446 üzenetére
Meg ha még van felettük egy felszereltebb műhely is, akkor még többet haladnak (esetleg még plusz 1-2 ember). Bár még a motor/műszerfal/futómű volt ami megmaradt, meg esetleg szélvédők.
De ebből kiindulva, egy max. félóra alatt 0-ra szétkapják.Annó fateroméknak a samarájukat ellopták, az nem lett szétbontva, ellenben másnap már Lengyelországban volt. Aztán szerencsére vagy nem, de meglett és visszakerült.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#10726912
törölt tag
válasz
AMD Power #9448 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy ez még messze nem az azonosíthatatlan kategória...motor kasztni egyben, számok rajta, szélvédő a helyén....
1 óra múlva viszont már erősen fejkaqpargatós lenne az állaga
(#9452) dabadab:Ezt én is így tudom, erősen romlik a tapadás.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz
AMD Power #9446 üzenetére
Ez jó, a sárvédőt, ülést leveszi, de a légzsák, computer, légtömegmérő marad? rosszul csinálták a srácok, ezek nem tolvajok, látszik, egy szatyor elektronikai cucc 5x annyit ér mint a sok vacak....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Zewa
senior tag
válasz
AMD Power #9554 üzenetére
Csak pár hsz-t kellet volna vissza olvasnod.....
Rokon Stuttgartban fényező, már kint él 2x éve. Náluk 70juro/h a díj+anyag. persze sokszor van hogy a munka árában egyeznek meg és nem óra díjban.
Capri!.. istenem micsoda jármű!
Ez Csonti viszonylatban nem is olyan gázos járgány így képről. Se kályhacső, se nejon, se raccsing kormány...[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó