- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
- Philips LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Plazma TV topic
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Home server / házi szerver építése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
silver10
aktív tag
válasz Pttypang #193949 üzenetére
Sajna nincs annyi pénzük, de attól még nem kellene gyakorlatnak lenni, hogy a hirdetésben szereplő jellemzők nagy része kamu legyen. Tisztában vagyok vele, hogy nálunk sok helyen így megy. Lehet, hogy a megoldás unokatesóm lesz, akivel kintről próbálkozunk, ha nem lesz már lockdown.
-
ngaba
aktív tag
válasz Pttypang #195318 üzenetére
Nem tudom, de a Micra is olyan autó, amiért tudnak/tudtak rajongani a tulajok anno.
Ám 2x45 km-re nem biztos, hogy ennyire városi autót vennék, Jazzt se.
Illetve nem ez volt a kérdés, de én azért nagyon óvatosan kipuhatolnám, hogy mik a megajándékozott személy preferenciái az autókkal kapcsolatban / mit szeret a Pegueot 206-ban. Mert ha például a komfortos rugózást, akkor nem biztos, hogy 2 x 45 km rossz útra olyan autóval kellene megajándékozni, ami szétrázza az embert ott. Stb.
Illetve még annyit, hogy szép dolog a megbízhatóság, de anyukámnak nem biztos, hogy mernék Ignist venni. (És ez most független attól, hogy nincs jogsija.)
[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #195619 üzenetére
"Volt mar szervizben, mondtak ,hogy ez normalis."
Minden hibára szinte ezt mondják, és nem csak a pohu.
Ezért is filózok erősen, mi az a felár, amit az hátralévő 3,5 év garanciáért áldozzak az autóra (mert oké, hogy a pollen+olaj 77K márkaszervizben, de a bő feléért megcsinálják normális szervizben; de otthon meg 25ből megcsinálom 45 perc alatt). Szerintem egy is olyan, mint az állami orvosi rendszer. Fizetek befelé folyamatosan, de ha valami bajom van, máshova kell még külön fizetnem, hogy meg is oldja valaki a problémát; azaz elviszem fizetősen olyan műhelybe ahol értenek is hozzá.<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz Pttypang #196232 üzenetére
Én bevállalnám, ha rendben van. Komfort terén szerintem érezhető előrelépés lesz. Ha jól látom, akkor tükörfűtés nincs benne. Illetve mi az a bügyür a klímakonzol előtt? A hűtőfolyadék a színe alapján nem tűnik valami bizalomgerjesztőnek.
Viszont azért ez sem egy mai darab. Ha nem volt rendben tartva, akkor azért minden hónapra tartogathat valami apró meglepit. Legalábbis én így számolnék.
[ Szerkesztve ]
-
-
stilo18
addikt
válasz Pttypang #196232 üzenetére
8 évig hajtottam 2-es Cliot, FL -es volt.
2 hiba ami inkább bosszantó volt, az esővízelvezető eldugult, így egyik évben többször ázott be az anyósülés felől a kocsi, mire rájöttem, hogy pontosan ez mitől van, hol kell keresni..
Illetve a tetőkárpitot engedte el a ragasztó, szépen hátulról elkezdett belógni...
Ezt a két hibát leszámítva a kötelező dolgokon kívül semmi hibával nem találkoztam.
80k km-el vettük, 140k környékén adtam el.Kifejezetten szerettem, városba tökéletes volt, de ha hosszabb távra mentünk esetleg, akkor is elég volt.
A 98Le-s motor a 980kg-s kasztniba néha egész jó meglepetéseket tudott okozni a többi kocsinak. Szóval van azért ereje bőven... (Persze relatív ez is)#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
veterán
válasz Pttypang #196232 üzenetére
Megneztem eloben, gurultam vele egy kort a kozeli orszaguton.
Fekek inkabb lassito jelleguek, kicsit szogben all a kormany egyenesen haladva, a kormany maga is remeg, eleg utott-kopott benyomas volt az auto maga.
Pilotafulke jellegunek ereztem a twingohoz kepest, talan a magas muszerfal miatt, szukebb.
A facelift utaniakban is olajos a szervo vagy azokban mar elektromos?[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz Pttypang #196779 üzenetére
+1 erre szerintem nincs altalanos szabaly. tavaly ket hetre ugy toltottuk meg ketten a proceed 340 literjet, hogy a hatao uleseket is telepakoltuk, es ha osszejon iden akkor szerintem az octavianak is ez lesz a sorsa
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #197329 üzenetére
A Fiesta mk5-öt nem nagyon szerettem(hugom 206osához képest ami a másik általam sokat vezetett kisautó volt akkoriban, kb mindenben alulmaradt). Bár jobb volt kategóriájában mint a focus2.
1,25 vérszegény, brutál alacsony (lökös meg egész alja, icipici rugóutakkal, a nem is rossznak tűnő utakon sokszor karistoltuk az alját). Izzócsere (H4 pfujj) lököslevétellel. Helykínálat ok, ülés nem rossz (nem is jó).
Fusiont vennék helyette, 1,4-est, az már szinte jó. Ford minőség sajna (focusnál jobb sztem), de korrekten használható.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Pttypang #197581 üzenetére
Használjuk városban rövid távokra, de használjuk hosszabb utakra is egyaránt. Egy időben havi egy tankot előttünk pályán is. Ezért írtam a vegyest. Most a pandémia alatt kevesebbet mentünk vele hosszabb távra. Volt, hogy egy tankkal előttem városban. Ilyenkor elvittem egy hosszabb körre, nem kell kitaposni a belét csak lementünk vele 150-200km-t egyhuzamban, minél jobban tartva a 2200-2400 közti fordulatot. Sokan azt hiszik, ha ilyenkor 10 kilométeren kitapossák a belét 4ezren pörgetve majd kikormolódik, ja még jobban lerakódik a gané... Nem kormol nem füstöl nem csörög. Elvan. 10 ezrenként motorolaj+szűrők cseréjét megejtem. Ha több a pálya max 15 ezrenként, de a gyári 20 ezer már gáz.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Pttypang #197584 üzenetére
Dízel autók karakterisztikáját jobban szeretem, illetve a vállalkozás üzemanyag elszámolhatósága miatt is nekem jobb.
Több 206-os ismerősöm ennél többet rakott bele, csak városban, futár módban. Egyik srác belevert 500 ezret csak városban. Télen zéró melegítés. Motornak nem volt baja, csak a híd meg a kaszni kezdett rozsdálni. Másik futár srác se panaszkodott kirívó hibára, övében is 500 körül van. Fb csoportban van néhány tag aki már 800 ezret is belerakott. Szerintem a francia dízel motorok elég jók.
Igaz nem 1,4hdi hanem 2,0hdi, de munkatársam 307-esbe 300-at rakott bele, főleg városban, a motornak semmi baja nem volt. Sose melegítette, hideg motor had szóljon. Lejött a pályáról állította lefelé, semmi turbó hűtés...valószínűleg még ennyit el fog menni.
Hentes barátom vett egy 307-est úgy szint 2,0 hdi, ex taxi, 700 ezerrel bontatlan motorral. Amikor kicserélték a vezérlést+olajat+termosztátot(forralta a vizet) meg a vízpumpát észrevették, hogy a vízpumpának már nincs propellere ami hajtaná a folyadékot...de csak ment az a "szarfranciakrémescsigazabálóantipollutionfail".
Biztos vannak ellenpéldák is, de, ha bosch minden benne ami elektromos kütyü, akkor nagy baja nem lehet. Siemens meg Sagem kerülendő. Ennyi. Mínusz 15 fokban is indult 2 tekerésre. Esetleg olvas el néhány "tc népitéletet".A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
dj79
senior tag
válasz Pttypang #197584 üzenetére
Az 1.4hdi jobb bármelyik benzinesnél, amit a faceliftes 206-ba szereltek.
Az 1.1 kevés, az 1.4 8v hengerfejesedésre hajlamos, az 1.4 16V-nél olajfogyasztási gondok fordultak elő, az 1.6 16V meg a szokásos anti-pollution faulttal szórakoztatja a nagyérdeműt, mint a 307-ben, ráadásul itthon kevesen vették, szóval nagyrészt kinti az állomány.Volt 2.0 hdi 307 (RHY 90 lovas) nekünk is, 292 ezerrel adtuk el, a nagyobb futás jellemzően az erősebb változatok sajátossága, azok jobban bírják.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pttypang #197600 üzenetére
*Astra, és igen.
Kissé felmentek a használtautó árak, hiába romlott ugyanannak az autónak a minősége az utóbbi években, az áruk felfele megy, mert egyrészt az új autó árak elszálltak, másrészt mindent annyiért adnak el, amennyiért megveszik.
Viccen kívül, a jelenlegi helyzetben az autó vásárlás közel sem tartozik a legrosszabb befektetések közé. Ugyan luxuscikk, és folyamatosan nyeli a pénzt, de közben használod is. Aztán pedig egész korrekt áron el is lehet adni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
janos1988
addikt
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Pttypang #200274 üzenetére
Sok típus van képben, leginkább az aktuális állapot és a várható megbízhatóság, illetve fenntartás fog dönteni. Kicsi az esély, hogy Modus legyen, de ha az lesz, ígérem, írok.
Most éppen gombóc Swifteket nézegettem 1 milkáig, mert az M13A motort jól ismerem a WagonR-ünk által, de lelombozódtam az állapotuk láttán. Hihetetlen, hogy mennyire nem képesek vigyázni a suzukisok az autóikra.
A miénk az üdítő kivétel.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202758 üzenetére
Ha az igényesebb fl nem játszik, és az ülés nem gatya, mehet. Lámpára is nézz rá, minimum takarítás kelleni fog a foncsornak. Nem nagyon tudok sok mást ennyiért.
426os: Rohadtull felmentek a használt árak, így marad a Megane 3 (inkább szívó 1.6 hatos váltóval esetleg csipszel), Octavia 2 vége (hát, 1.4tsiből talán a végén volt szíjas, ez nem annyira jól bírja a rövidtávot mint a K4M), vagy Ceed 1.6GDI (nem gyenge, de nem érződik erősnek, de 130-150 sima ügy). Sajna a normálisabb G7/L3/O3/M4 fentebb van árban már.
Épp a héten néztem (lenne vevő az autómra), hogy 2019ben amiket néztem C4P/308/M4/Ceed az hasonló kondíciókkal nem 3,5-4, hanem 5-5,5 .
Vagy nyújtott B szegmens, pille súlyhoz 1.2T-vel, Rapid vagy Cactus (S-Cross fl nem tudom befér e a keretbe).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202787 üzenetére
Azokból is az fl ajánlott, és a 16V változatok (M1 1.4 főként, Xsarából az 1.6). Utóbbinál preventíve hátsó lengőkar csapágy csere ajánlott.
De ha elég egy kisautó, akkor kisautót kell venni (Saxo/106-tól meg jóval biztonságosabb a Clio, ebbe az árba max a Punto 2 fér be). Ami 206ost ennyiért adnak, annak meg lóg a bele.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz Pttypang #202758 üzenetére
Tessék a cica szemest nézni (facelift) ugyan ebben az árban mozognak már azok is és ezzel a motorral . Ott már pár gyári dolgot már javítottak és picivel jobb belső anyagokat is használtak .
1.4-16V/98Le ~ 1.6-16V/108Le motorral keresd.Plusz az FL - mindegyikében már kell lennie alapból ABS-nek .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202790 üzenetére
Mindkettő jó, de 1.4 (rövid vszíj csereperiódust leszámítva) még egy fokkal jobb, és már elég jól viszi az M1 testét, és rohadt jól fogyaszt. Az 1.6 többet eszik, olajpára előfordul, gyorsan fáradnak a szívósor tömítések (fojtószelepet sűrűn illik takarítani), trafók is kevesebbet bírnak, az olajra kényesebb egy kicsit a vvt miatt.)
És amiket próbáltam/kollégákkal racsingoltam (hb és szedán),érthetetlenülmeglepően jól megy (kicsiket ejt a váltó).<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Pttypang #203084 üzenetére
A nincs tarcsi csak élcelődés volt a többiek részéről mert nincs turbó a kocsiban, én meg felvettem a dolgot és viszem tovább. Nyilván szeretem különben már eladtam volna régen. Egy picit nagyobb hasmagasság jól jönne mert néha mennem kell földúton meg egy picit nagyobb csomagtartó.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Pttypang #203978 üzenetére
Képeket gyorsan átpörgetve nagyon nem tudnék belekötni, de feltűnt, hogy a vezetőülésről/első részről miért nem tett fel "illusztrációt". Eddigi tapasztalatok alapján esélyes, hogy ennek oka van. Ennek ellenére megnézném, ha telefonos informálódás után is még szimpatikus.