- Milyen monitort vegyek?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz Dr.Zoo #56027 üzenetére
Na pont erre gondoltunk, hogy amit szombaton megyünk megnézni annál meglépjük ezt, hogy utána kérdezünk. Róla van szó amúgy.
Az okmány irodába milyen adatok kellenek ehhez? Vagy egyáltalán kiadhatnak ilyen információkat?
(#56029) DeFranco Jól sejtettem. Ismerős van amúgy szerintem el tudnám intézni, hogy mégis meg mondják aztán fene tudja. Csak épp ugye így kinézetre szép, félek hogy ebbe van vagy 250-280 azt vissza tekertek rajta főleg hogy futót se húztak vele valszeg pályán használták.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dr.Zoo #56030 üzenetére
csókkal lehet jobb a helyzet, én beszéltem a II. kerületi, a XIV. kerületi, a szolnoki, a kecskeméti, a szegedi és a pécsi okányirodával, valamint a kocsi bejelentése szerint illetékessel is, és zéró eredménnyel zártam a dolgot, pedig tényleg tudok kérni, a 45+os közigazgatási premenopauzás női ügyintézők a célcsoportom, tudok bánni velük
egyébként azt is kétlem, hogy az okmányirodában egyáltalán hozzáférnek-e az óraálláshoz, lévén ezt a KEKKH tartja nyilván ami nem egy cég, de ebbe nem kötök bele, mert tényszerű infóm nincs
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Dr.Zoo #56323 üzenetére
Ha normálisan meg van csinálva, felújítva onnan mi a szívás vele? Rá kell költeni vagy 4-500at és akkor rendben lesz. Mondjuk a teljesen halottakra szoktak ilyen árat mondani.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Dr.Zoo #56325 üzenetére
Én most megyek... jövő héten, vagy azután Remélem nekem nem kell ilyet átélnem.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz Dr.Zoo #56329 üzenetére
Nekem ez a harmadik automata kocsim. Az elsővel beobtam. 99-ben fizettem 390+20k-t a felújításért. Az utóbbi kettőt, megnézettem, kipróbáltam. Lujziba csak én 140k-t vertem bele (igaz majd 2,5 évet nem volt rendesen használva). Soha nem volt vele baj. Szimplán oda kell figyelni.
(#56319) Bubee82: A többiek leírták. Ami kimaradt: lehet nyugodtan venni ha a felsorolt jelenségek nincsenek, és egy automatás szaki megnézte, majd bólintott rá. Fontos hogy legkésőbb 60k-ként olajat kell benne cserélni, akármennyire is mondogatják h lájftájm. És a szűrőt(-ket) is elengedhetetlen cserélni! Multitronic-nak km-rel előjön a megszűnő rükverc betegsége, és a javítási költsége legalább 500k. Sokkal érzékenyebb az olaj cserére, mert ahogyan Dr Too is említette sokan legyintenek oszt megoldják okosba 50-bű...csakhogy a váltó közepén nem cserélnek szűrőt (kettő van benne, ha jól értettem az Embert) mert akkor le kellene venni ahhoz meg hüjék. Ja és én csak a VW konszern kocsikkal kapcsolatban vagyok 1%-ban megbízható, mert én vagyok a fórum hülyéje
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Dr.Zoo #56418 üzenetére
Hát...az adminok kaptak egy visszajelzést a névennemnevezhetőtől, és figyelmeztetésül száraz gumibottal seggbe raktak. Szigorú bannolás fenyegetettség miatt kerülnöm kell minden konfrontációt, és mivel ™© lett még a neve is -nem beszélve az általa mondottakról-, törölték.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Dr.Zoo #56423 üzenetére
Engem bármivel le lehet alázni, mert nem szoktam leállni gyorsulni Én vagyok a megtestesült mozgó fogalomlassító
Csak azt nem tudom hogy ha a honda egy bizonyos általam megnemnevezhető típusa bezsélgetés közben előjön, akkor mit tegyek?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Dr.Zoo #56941 üzenetére
Na töredelmesen bevallom hogy most amikor jöttem a melóhelyre, 2500ig elforgattam a motort
Különben meg nevess ki nyugodtan, bármibe le merem fogadni h Gazsi tartósabb darab lesz mint a passatod , mert ki lesz kímélvehttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57277 üzenetére
Uh köszi! Hát kétszer is meggondolom az biztos.
Nem akarnék én automatát - bár igazából ha kicsit több pozitívumot hallanék róla, mint negatívumot akkor még hagyján - de az adott típusból adott áron nincs más. Lehet nem véletlenül. Ezért vetődött fel a kérdés, hogy tudnám elkerülni a rollert. Mert ha még ~ 400-at rá kéne költeni rövid időn belül, akkor járhatnék busszal egy jó darabig.Akkor már inkább egy manuálos Volvo s80. Mégha 2,4-es is...
@bitpork:
Értem, tehát akkor az felejtős, hogy random városban (ahol épp árulják az autót) felhívok egy szervizest hogy nézze már meg nekem... Mert v.színűleg nem kapok majd biztos infót.
@Bdanyy:
ajjajajajj. Nem nagyon értek a lovakhoz, de szvsz egy ilyen 2,8-as 13 éves benzinmotor Pesten lezabálja a gatyádat is. És azt a 200 lóerőt se tudnád kihasználni nagyon...
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57314 üzenetére
Uh az aztán tényleg roller a javából!
És hogy vetted? Átvizsgáltattad előtte?
3/4-ed évig szörtyögött rajta? És addig micsináltál? Buszoztál? : o
Tyű, de durva. De végülis az 1,2-höz az a 400 már annyira nem sok. Csak simán sok. Bár arányaiban nekem így is sok lenne... 1000km meg meglenne nekem kb 2 hónap alatt... vagy még annyi se. =/Biztosító legalább jól fizetett? Kíváncsi vagyok ha az én Omegámat tk-ra törnék mennyit fizetnek a Uniqa... vagyis a másik fél biztosítója na.. De inkább ne törje tk-ra...
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dr.Zoo #57375 üzenetére
Vittem pár kört egykét az automatát ismerő egyént a kocsimmal, akik asszondàt;ez nyúlik, mint a takony.
Vissza az ombréhoz, hogy nosza testvérem, ugorj neki újra.
Addig a céges mercimel (vito, még mielőtt eszetekbe jut más ) furikáztam, és havonta, kéthavonta visszahordtam, hogy ombre, ugorj neki megint.
Volt ultrahangos tisztítás, szelptömb csere, váltóház csere, majd a legvégén komplett váltócsere ideiglenesen.
7x vittem vissza, emberünk sírdogált a telefonba, hogy ne vigyem, nem tudja megcsinálni.....
Kínimban felhívtam egy mókusbogarat Mindszenten, aki végighallgatta a kálváriám, és a 3/4 év szopórollert, majd feltett egy rém egyszerű kérdést:
Turbónyomás volt mérve??
Mondom nem.
Asszondja, akkor noszam, mielőtt lehozod hozzám, futi egy turbóshoz..
Elbillegtem a kettes főút mellett, Keszin tevékenykedő emberhez, aki megállapította, hogy az összes vákum cső lyukas.
Mivel nincs vákum, nincs normális turbónymás, így nem tudja csóró váltó, igy hová tegye.
Ott azthittem felsírok, az összes cső, és a vákumtároló labda cseréje után, 400.000 forintot belelocsolva, volt kocsim...
Egy évig, mert (isten áldása kisérje minden lépését ) telibevert TK-ra egy stift.
Utánna ebből vettem a mostani 2002 PD-met."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Laraxior
titán
válasz Dr.Zoo #57377 üzenetére
Remélem ennyiből megállja majd az én váltóm is Mondjuk az én autóm nem turbós
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
KAMELOT
titán
válasz Dr.Zoo #57377 üzenetére
Pont ezért jók az alábbi megoldások.
1. Sima benzin motor + LPG
2. Kompresszor + benzin motor
3. Kompresszor + benzin motor + LPG
Kompresszoror motorok kevesebbet fogyasztnak mivel a kompresszor alapon is már nyomja a dolgokat nem kell pörgetni mint a turbót.
pl. egy ilyenV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57377 üzenetére
Ejha, szép kis történet!
Az elején elhűlve olvastam a történetet. Durva a szervizkönyves móka is. Most olvastam, hogy óravisszatekerésért már börtönbe is lehet kerülni.De azért meglepő, hogy a szervizesek nem jöttek rá a megoldásra. Azt hinné az ember, hogy aki képes komplett auto-váltót cserélni meg javítgatni, annak már van annyi tapasztalata, hogy gondoljon a nyomásra.
A végén viszont hangosan felnevettem a telibevert résznél! Szóval így talán pozitív véget ért a történet.
Ja és mázli, hogy volt céges SLK-d tudtál mivel Tescoba járni!Egyébként ez a kálvária egy manuál váltóval nem történhet meg?
Apám Audi 100-assal szívott még a 90-es évek közepén. Még nagyon gyerek voltam, de emlékszem mindig keltett 6-kor hogy segítsek betolni az autót, télen. Hengerfejes lett... Több százezret költött rá akkoriban... Utána visszatért a Ford-hoz és azóta minden rendben. : )Amúgy az én kedvem továbbra sincs elvéve magától az automata váltótól. Csupán annyi, hogy ha nem tudom biztosra ellenőriztetni akkor k..va nagy lutri az egész.
Meg amúgyis kezdek fosni az autóvásárlástól egy kicsit. Valami szakit szereznem kell majd akkorra magam mellé. Ugye, ahogy Defranco kollega szokta mondani, tuti visszatekert órás, tk-ra törött motorhibás, rohadó mindegyik amit ráadásul szarrá is hajtottak.Másik story. "Gyönyörű" Fiat Stilo. Még 2006-ból. Kolleganőm vette szalonból de használtan 2 millió fölött. Garantáltan törésmentes alacsony kilóméterrel... Eltelt 2 év, elakarta adni. Lementem vele egy helyi kereskedőhöz. Az meg nem tudta hova dobja a hátasokat, mikor végigment rajta festékvastagság mérővel! Telefonálgatott agyba főbe, körbemérte 3x is... Aztán kimondta az eredményt. Az autó tk-ra lett törve. Valószínűleg borult is párszor, mert nem volt rajta egyetlen felület se ami a gyári festékvastagság értékeket mutatta volna. Persze gyönyörűen megvolt csinálva az autó, de tk-san akkor se ért volna annyit.
Csajszi szépen beperelte a "wir lében autósz" szalont amit kis médiával való fenyegetés után meg is nyert, illetve asszem peren kívül megegyeztek... -
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57438 üzenetére
Oké oké... Kezdem eldöntöttnek érezni a dolgot. Nem akarom végigjárni amit te. Nekem nincs céges Merdzsóm furikázni. csak céges ~ 98'-as Puntó...
Csak ebből a picsányi pénzből picsányi a választási lehetőségem is.
Volt épp S60-asokat nézek. Valami gyönyörű a belseje (árához képest). [link] [link] Az elsőnél az utastér tetszik nagyon, a másiknál meg a színe... Meg van egy S80-is csak nem tudom eldönteni, hogy a műszerfal gyárilag ilyen matt fekete vagy már "tuningolt".@bitpork:
Most gyorsba néztem beszállítói árlistát a neten, ahol találtam is pár ilyen fóliát. De azok csak 3-7 ezer körül mozogtak vastagságtól függően.
De mi ezeknél drágábbal dolgozunk. És tényleg brutál vastag. Asszem még redőzött is a felülete. Olyasmi mint a reaktív páncélzat az Abrams tankon... A redők felfogják a köveket és "szálirányban" jóval nagyobb erőhatásnak is ellenáll.
Holnap rákérdezek pontosan mit is használunk.Szerk.: az mit jelent, hogy tip-tronic automata váltó? :S ilyet is láttam egy 2000-es Volvoban.
270LE-s 2,8-as S80-as Áááh... biztos nem veszek ilyet, csak érdekel mi az.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Dr.Zoo #57481 üzenetére
Nem haragból mondtam, csak érted azért na, kicsit üti egymást a kettő. Valahogy így született meg az is, hogy a PD szar, mert valaki vett egy lutris széthajtott példányt, aztán szórta az igét.
----
Nekem a fl-es S60 adja nagyon, meg szoktam látni egy türkizkék R-t belőle, gyá.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Dr.Zoo #57508 üzenetére
"Már az Osztrákokhoz sem engednek be lánc nélkül..."
Ez nem igaz. Valoszinuleg decemberben kifogtad azt a jo nagy havazast, amikor a hatarnal az uton ideiglenesen kotelezove tettek a holancot (mondjuk hozza kell tennem, hogy naponta jarok Ausztriaba es engem meg soha nem allitottak meg, hogy megkerdezzek, hogy van-e holancom), ahogy egyebkent ugy remlik, hogy itt Mo-n is ugyanez tortent a 84-esen. (szerk: és tényleg)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
KAMELOT
titán
válasz Dr.Zoo #57547 üzenetére
Én meg egy 1996 1,8D Ford Escort kombival mászkálok. 2 éve vettem. Előző tulaja egy papa volt bécsből természetesen garázsolt és nem dohányzó. Jelenleg 221 000km van benne. 189 000km-el vettem.
Amik cserélve voltak.
Egyből vásárláskor ékszíjjak + olaj + olajfilter
Utána első stabilizátorok, hátsó fékek, naftapumpa tisztítása és silent blokk csere.
Tiszta új téli valamint nyári gumik.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
hdman
őstag
válasz Dr.Zoo #57570 üzenetére
Akkor kész a lista. Ezt tegyétek be az első hsz-be, ilyen autó kell mindenkinek, topik zárható. Mindenki gyorsan repüljön rá, mert a híradóban is bemondták, hiány van a jó használtautókból! Aki kapja,marha
A rettegett autó:
- 3 kocsiból összerakva totálkár után (a rétegvastagságmérő kiakad, de legalább elsírja magát),
- jégverés után frissen javítva,
- acélfelni, szarásig padkázva
- valami jóféle automata váltóval (szigorúan longlife váltóolajjal kezelt, amihez az elmúlt évek alatt hozzá sem nyúltak, szűrők detto),
- legalább 400k km-rel, 47 ezerre visszatekerve
- láncdohányos, mekiimádó extulajtól
- kiült ülés, retkes kárpit
- enyhe rozsdafoltokkal,
- kicsit köhögő, füstöt okádó PD motorral,
- chiiiiiptuning, 250 lóra irták a sarki ábcében ( behajtott tükörrel, lejtőn leállitott motorral 3,2l/100km)
- zörgő kettőstömegű lendkerékkel,
- búgó diffivel,
- eresztő légrugóval,
- összkerékhajtással (hogy minél több legyen a hibalehetőség),
- kopott fékekkel,
- minőségi LANGLONG 0,3mm-re kopott slick (VERSENY!!!) gumikkal
- beesett kuplunggal,
- kiszedett ablakmosó tartállyal
- felemás, csálén álló, facsavarral rögzített lökhárítóval
- sportkormány légzsák nélkül
- a küszöbhorpadás ajánlott
- ordító, kibelezett REMUS utánzat ( csakis POWER2000 márkájú)
- wunderbaum
- repedt szélvédő (a következő műszakiig kibírja)
- valami frankó (hehe) hangcuccz a kalaptartóba és a csomagtartóba integrálva, hogy a havi tecsó bevásárlás csak a hátsó ülésre férjen elEzen kívül csakis olyan kocsi jöhet szóba, amiben a márkaszervíz előirása szerint 30k km-enként cseréltek olajat. Ha ennél korábban, akkor már nem is kell.
Rohanok is venni kettőt
Ha valaki magára ismer, az NEM a véletlen műve
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57661 üzenetére
Áááh nem tetszik a belseje!
A Rover után lemaradva a Volvo az ami nagyon bejön belülről. Szép vajszínű bőr ülésekkel... Találtam is párat, amelyeknél alig van kikopva az ülés! Majd utána nagyon lemaradva jön a Mondeo és a Passat meg a többiek.A külföldről behozott mókán én is gondolkodtam már. Csak nem akarom, hogy így a végén többe kerüljön, mintha itthon venném a sok macerával meg ilyesmivel együtt.
Konkrétan egy 2003-as Mondeot néztem a Mobile.de-n ami olyan 300k HUF Németbe, ugyanaz azonos km-rel itthon 650k HUF. Na de most kérdés, hogy reg adóval, rendszámmal meg minden anyámkínjával mennyibe jönnék ki? Plusz hozzátéve, hogy ki kell menni érte németbe meg hazahozni... Az is lenne legalább 50-60 ezer HUF ha nem több, de inkább több.
Bár imádok utazni / autókázni, de könnyen lehet hogy még a végén többe kerül, mint itthon. Persze itt most kis értékű autókról beszélünk, pár milliónál már biztos jobban megéri.@fenergie84:
Ja értem, így már világos.
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57714 üzenetére
Igen igen... Ezért tartok az ilyentől én is! Egyébként tetszett a levezetése.
Hasonló kicsit, mint amikor a Mondeoval bejött mellém egy "tuning" 2-es Golf! De valami 120-130km/h környékén. Hallani lehetett csukott ablak mellett, hogy visít szegény Golf... Én meg 5.-ben nyomtam neki egy kis gázt és otthagytam a fenébe...@[rvilike]:
Igazad van, de az is hozzátartozik a story-hoz, hogy olyan 250k km-nél komplett motorfelújításon esett át a gépezet. Plusz mielőtt megkaptam azért rendbe lett rakva rendesen. Mármint a futómű a fékek meg hasonlók... De azért tény na, hogy a legtöbb autó 750-800k km-nél már rég darabjaira hullott volna.
Mikor most tavasszal műszakin kicserélték a légszűrőt meg az olajszűrőt... hát elég csúnya látvány fogadta őket.. Azt mondták elég durván nézett már ki... De mégse volt semmi gond vele, se fogyasztásban se másban nem mutatkozott meg.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Dr.Zoo #57745 üzenetére
Akkor már Toyotát, benzinest, visszapillantó és ablaktörlő nélkül, a gumikat 1 barral túlfújva, ültetve, légbeömlőt elzárva, és 30-nál 5.-be kapcsolva, a fordulatszámot pedig szigorúan 1500 alatt tartani. Így 2,6 literrel el lehet járni, akár kevesebbel is, vegyesben pedig 4 literrel
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57909 üzenetére
Áááh azért ennyire nem súlyos a helyzet!
Nem figyeltél eléggé, mert már azt is írtam, hogy gyufásdoboz nem kell.
Az S8 meg már a ló túloldala.
Nincsenek nekem nagy igényem, nem akarok én versenyezni a pirosnál... De ha padlót nyomok akkor ne tudjak már megkávézni mire történik valami.A többiekkel már kiveséztük, hogy nekem valami dízel lenne a jó. Mert az alacsonyabb fordulaton adja le a max nyomatékot, mint a benyós. És olyan 140 ló elég is lenne. Tehát nincs extra igény.
Viszont a dízeltől tartok kicsit. Főleg mert pl most amilyen Mondeokat néztem... 2003-as dízel van olcsóbban, mint 2001-es benzines társai... és azért ez kitűnik a tömegből hasonlóan, mint Volvo-nál a 2002-előtti típusok sok százezerrel olcsóbbak, mint a 2003-tól kezdődők. Szal lehet benne valami.Úgy tippelem, hogy egy 145 lovas 2000-2200-2500-ös Mondeo elég lesz benzinbe. Bár nem tudom hol tudnám összehasonlítani a nyomatékokat is. Az még jó lenne. Omega meg a Mondeo. Súlyban kicsit még könnyebb is a Mondeo, igaz nem sokkal.
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #57919 üzenetére
Hehe.
Egyrészt nem kell most dízel. Bár tudom, hogy leadott nyomatékban nekem az lenne az ideális. De mégis fosok az esetleges brutál költségektől.
Másrészt néztem ilyen Passatot és a legolcsóbb is 1 milla... kitudja milyen állapotban.
A másik meg, hogy nem tetszik a belseje... : P Nagyon az Omegára emlékeztet. Igaz a Mondeojé se tetszik túlzottan...Úgyhogy ja, nem könnyű. Ha Volvo tényleg kiesik a pikszisből tavaszra, akkor marad a Mondeo.
100kg-val könnyebb, mint az Omegám és 30 lóval erősebb. Ráadásul cirka 6-7-8 évvel fiatalabb is mint az Omegám tehát talán komolyabb motor van benne, legalábbis modernebb.
De persze amíg nincs lehetőségem a két motor nyomatékgörbéjét összehasonlítani vagy épp kipróbálni, addig ba**atom. : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- N€T0X|N: Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- Milyen monitort vegyek?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Linux Mint
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...