- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Egy erős és egy olcsó Xiaomi Pad 7 is érkezett
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- ZIDOO médialejátszók
Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz (Kolombusz) #21705 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz (Kolombusz) #21744 üzenetére
"Használt automata vásárlásánál a legfontosabb az olajszint ellenőrzése lenne, bár nem mindig nívópálcás - így nem egyszerű a megoldás. A kiszemelt áldozattal legalább 25-30 kilométert kellene autózni, az elején lassabban, a vége felé keményebben, végigkapcsolni minden fokozatot. A legbiztosabb megoldás egy átvizsgálásra elhozni, ami a motordiagnosztikával együtt 8000 forint. Egy átlagos javítás 300-400 ezerből jön ki, egy új váltó akár 1,2 millió is lehet."
Lényeg a lényeg szakszervizben teljes átvizsgálás,kikérdezni közben a szerelőket és ,ha nyugodtan akarsz aludni, külön szakihoz is vidd el.Ha normális a tulaj úgy is belemegy, ha meg nem, akkor annak megvan az oka.
-
gaborbol
őstag
válasz Mr.Grincs #21825 üzenetére
ÜDV!
Munkatársamnak van egy omega mv6 lova. Jól felszerelt, akár hányszor ültem benne mindig megdöbbentem milyen hatalmas, kényelmes a beltér,és a méretéhez képest igencsak meg tud lódulni ha kell, ezért is vette meg anno a srác.
Tavaly nyáron mindketten voltunk görögbe, nekem a 88-as évjáratú corollán tönkrement a bal hátsó hangszóró. Neki behalt a hűtő,a generátor,és a benzinszivattyú. Olajcserétől olajcseréig lazán megeszik 3 -3,5L liter olajat ami állítólag normálisnak mondható. Azt szokta viccesen mondani, amikor mások panaszkodnak a 8-9L átlagfogyasztásra akkor ő, hogy örülne, mert nála 11-12 L a vegyes.
Gyakorlatilag pénztemető kategória. -
gaborbol
őstag
válasz gamer0101 #21881 üzenetére
Akkor építő jelleggel:
Nem akarok megbántani senkit, de nálam ezt jelenti a tipikus sufnituning.Ezek a fajta verdák többet töltöttek felvávtva az árokba meg a garázsba mint az úton.Nem tudsz annyi pénzt összeszedni amit ne tudnál otthagyni a karosszériásnál meg fényezőnél.
A 20-30k-s tételek úgy jönnek sorba, hogy nem hiszed el.
8 szeleps GTI vectra17"-es alufelnivel? Nézd meg mennyi rá egy viszonylag jónak mondható téli vagy nyárigumi garnitúra.
Ez az igazi pénztemető kategória.Jószívvel ennyi pénzért suzuki swift a létező legjbb megoldás, keveset fogyaszt olcsó fenntartani, megbízható
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ha már itt van ez a topik, és idejön valaki minimális tapasztalattal, akkor ne vigyük már be az erdőbe könyörgöm.
1 éve vettem egy 1988-as corolla 1,6 16V GTi - lovat 100.000 forintért patent állapotban havertól hétköznapi használatból.
Átnézettem szervizben is, tudtam mit veszek.
Törekedtem rá, hogy amikor csak lehet, ha nem is gyári, de japán alkatrészekkel pótoljam a problémás alkatrészeket:
1 év és 22,000 km alatt felmerült költségek:kuplungtárcsa, szerkezet, csapágy,síkoltatás
első és hátsó féktrácsa + betétek(gti ugye 4 tárcsa,dobfék majdnem kétszer annyit elmegy, árban sem ennyi)
4 db segédkar stabilizátor(gti, alap verzióban azt hiszem egy sincs )
közép és hátsó dob (gti, 55-ös gyári méret nem kell mondanom mennyivel több, mint egy alap.)
termosztát +fűtőradiátor
4 darab márkás gumi.
2 db hátsó lengéscsillapító.
2 gumiharangÁtírással minden szarral, úgy hogy a munka nagy részét én csináltam 550.000 ft-ban van.
KASZNIRA - MOTORRA 1 FT nem lett költve 80%-ban mind kopó alkatrész.
Gti egy nagyon jó dolog, de ára van.
Akinek nincs lehetősége, tudása, hogy saját maga szervizelje, nincs 100-200k talonba az esetleges váratlan javításokra az ne ezt válassza.Vegyen megbízható olcsón fenntartható kis fogyasztású újabb autót.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz zsoltee10 #22007 üzenetére
Munkatársam barátja vett egy nem egész 4 éves dci mastert kereskedésből 118.000 km volt benne. Gondolta elviszi a márkaszervizbe, hogy mégis csak "szakértő helyen" legyen megcsináltatva, átnézetve. Ott hagyta másnap reggel 10-re, mehet érte. Másnap bement, kész van? Kész, de sajnos már megelőztek minket. Hogy-hogy? a kilométeróra ugyan 118.000 mutat,de a computer szerint a 400k-s szerviz is megvolt már rajta....
Kereskedőt felhívta, hogy van egy kis gond, válasz: sajnos mi sem tudtunk róla, így jártál, sok sikert a kocsihoz, viszhall. Előző tulajt megtalálták, ő még valós kilométerrel adta el. Kereskedőt visszahívták, válasz: akkor majd max elpereskedünk pár évig.
Hab a tortán:50 kióméterenként 1 liter olajhami.Megcsináltatta,egy vagyont otthagyott
most használható.(Vagy 5-10k-t megspórolt a vásárlásnál ,hogy nem vitte el szakszervizes átvizsgálásra )
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz NorDezs #22641 üzenetére
Én is elvinném ennek ellenére, egy teljes márkaszervizes átvizsgálásra(hibakódkiolvasás). Az a pár ezer forint elenyésző a vételárhoz képest. Nálunk a "sima rohangálós" céges kocsikat csak 200.000km vagy 8 év után cserélik. A prémium márkákat olyan 350.000- km felett.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Alufelni, szénszál, csirkeháló, éndzsöláj már a múlté. Egyedi kiegészítők természetes anyagokból, és persze fontos a sofőrök megfelelő védelme is a nagy hidegben
(tegnap busójáráson láttam)
-
gaborbol
őstag
válasz TayRol #22800 üzenetére
Kb 1 éve volt egy sorozat Discovery Channel-len, 6 és 3 mph sebességgel tesztelték az ütközésket, na ott olyan javítási összeggel távoztak az autók, hogy azt hittem befonom a hajam. A link alján van a táblázat, márkaszervizes, lehúzós, felszorzós biztosítóknak jóárasított árak
Itt meg a video:
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fekeandras #22802 üzenetére
Én nem hiszem, hogy kamu video, ott az iifhs embléma, meg a táblázatot, ha megnézed ott is stimmel az összeg .Csak nem szivatják meg magukat, gondolom minnél kevesebb a javítási összeg, annál olcsóbb a biztosítása. Discovery-n a sorozatban az ütközés után szépen lebontották a lökhárítókat, és megnézték, hogy mi történ a műanyag alatt, volt hogy úgy látszott csak lepattant, és még a festék sem jött le, de a valóságban mindíg találtak rajta melót. Van gyártó aki csak az autó közepére rakott egy csoffadt "elnyelő rudat" volt aki meg teljes hosszában egy komolyabbat, és a méretük nem volt arányban az árukkal.
-
gaborbol
őstag
Nekem is voltak előítéleteim a szuzival kapcsolatban, de annyi jót hallottam róla megbízhatóság, fogyasztás, terén, hogy ha kevés pénzem lenne, tuti csak azt vennék.
Pécsi márkaszervízben dolgozó haver azt mondta, még jó hogy törnek, különben már rég éhenhaltak volna a szervizesek.
-
gaborbol
őstag
ÜDV!
Próbáld meg leszűkíteni adott márkára, típusra a keresést, keresd meg az a autó magyar klubját. Mindenhol van adok-veszek fórum esetleg az adminoknak dobj egy üzenetet, hogy mit szeretnél vásárolni, mit tudnak ajánlani , mire kell odafigyelni. Ott reális áron, megkímélt, szervizelt, dédelgetett példányokat könnyebb kifogni mint bárhol máshol.
Én ma adtam el a 21-éves corollámat 360k-ért , úgy hogy hirdetve sem lett sehol. Az adminnak megemlítettem a corolla-club.hu-n, hogy külföldre költözöm, eladom a kocsit, 5 perc múlva csörgött a telefon, ma el is vitték. -
gaborbol
őstag
válasz AMD Power #23323 üzenetére
ÜDV!
Nekem 2.0 hdi partnerem volt 120.000 km-t raktunk bele 4 év alatt, végül eladtuk 8 évesen 220.000 kilométerrel, mert külföldre költözünk. Imádtuk, megbízható volt, keveset fogyasztott.
Az összes típushibája előjött nálunk: légtömegmérő, egr szelep, ékszíjtárcsa, indexkapcsoló,az összes izzó kiégett, és végül elektronikus gázpedál potméter, az szinte folyton.Ha van megbízható szerelő, aki tud diagnosztikát tenni alkalomadtán, akkor vágj bele, szakszerviz saját tapasztalatom szerint, olyan szinten felejtős, hogy azonnal visszavonnám tőlük a márkaszerviz jogot. Mai napig elkap az ideg, ha rájuk gondolok.
PL:
egr szelep hiba 4k volt a bontott-> szerintük turbó hiba: 150k a javítás
szélvédőre nem ment a fűtés, szétugrott a levegőcső-> 100k-s ajánlat +anyagTípushibákat olcsón meg lehet úszni, ha körbenézel a fórumokon, ezen kívül semmi baja nem volt, gyári alkatrészek megérik az árukat, nyugodt szívvel vágtunk neki Európának bármikor, nagypapis stílusban, klímával, 5 személlyel 5,5 literrel levitt horvátba. Magyarországi, leinformált első tulajtól vettük, 3-4 hónapig néztem minden nap a hirdetéseket mire ezt találtuk, azt hiszem megérte.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Khelben #23337 üzenetére
Munka miatt vettük, pénzt termelt. 2,2 milla volt, ennyi kp volt rá. Ami méretben, évjáratban, felszereltségben megközelítette az a d4d yaris verso lett volna 3.2 milla körül.
Ez csak egy "francia hulladék" nem japán vagy német ipar remeke. Az árához igazítottuk az elvárásokat is.
24k+4k+10k+7k+ 2 marék izzó+ félévente ki kelett pucolni a gázpedál potmétert 1,5k-ért a kötelezőkön kívül 120.000 kilóméter alatt. Egyszer sem hagyott ott sehol, nekem ez megbízható, bőven belefér kategória, ha ezután is csak ennyi gondom lesz a használtautókkal akkor elégedett leszek.
-
gaborbol
őstag
Megbízhatóságról még annyit, hogy amikor én vettem a 4 éves peugeotot akkor vették a főnökök a 0-km es 530D-ket. Ők összetették volna két kezüket, ha egy negyedév alatt annyi gond lett volna csak a böbmbikkel, mint a nekem a "hulladékkal" 4 év alatt .
Más kategória, más igények, már vissza is ültem a helyemre ... -
gaborbol
őstag
válasz AMD Power #23370 üzenetére
Magyarországi, első vagy második tulajdonostól, típus magyar klubjait felkeresni a neten, kérdezni, érdeklődni, ott is keresgélni, ha szervizkönyves, akkor felhívni az összes pecsételt helyet, márkaszervizben teljes felmérést kérni, akkor is beüthet bármi, de jóval kisebb a lehetősége.
6 évig voltam a pécsi bmw, mazda szalonban rendszergazda, majd a kaposvári szalon nyitásától abban is, alkalomadtán a mitsubishi-ben is, nekem bmw-m soha nem volt, de nem is lesz Nem akarok flémelni, nem is fogok...
Jövő héten veszek én is autót ,egy trógerolósat meg egy 6-8 év körüli fullosabbat, meglátjuk mi lesz
lajafix: ott a pont.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fekeandras #23404 üzenetére
Vasárnap költözöm Usába, a hét elején autóvásárlás
2,2 - 2.4L benzin alá nem adom[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
Van itt a cégnél 2 db Civic Hybrid 95%-ban autópályán járkálunk velük(105 km/h),semmi durvulás, 5 liter alatt eszik, de épp csak egy hajszállal .Ennél kevesebbet egyszerűen nem lehet kihozni belőle.120 forintos benzinből elég sokat kell mennie, hogy visszahozza az árát.
-
gaborbol
őstag
Holnap megyek melo utan az asszonynak kocsit nezni. Biztonsagos kocsit szeretnek neki, szerencsere nem fel a nagy autoktol. Camryt vagy Maximat szerettem volna neki, de arra most sajna nincs keret
Nincs rola kep, de szogre ez, szinre motorra mindenrekar,hogy bor)
[kocsi]Jelenleg ez van, de itt a 2 liter 16 szelep nem igazan eleg, meg a viszonylag kis kasznival sem:
[link][ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Nem volt netem,csak most tudok irni, igaz most sincs, csak free wifi
Ma vettem egy buickot 800 dolcsi volt,erre volt most keret, es csak meloba jarkalasra kell,
Le vagyok gatyasodva, mindenre kell a penz,semmi flancolas, ezek olcsobbak, es jobban felszereltek, valamint ezekhez talan jobban ertenek mint az Eu-s verdakhoz.
A saturn 1,9 liter 16 szelep 122 lo kb, es szunyagirtonak hivjak a kollegak (kis genyok)
Amire kell azt boven tudja ez is.A bol B-be a heten 5 alkalommal.
A buick-kot legalabb kocsiszamba veszik meg ha 19 eves is igaz 3.8L V6 es full,pl csak az ules 8 iranyba allithato.Meg nem tudtam elhozni, holnap megy muszakira, de holnap este mar az utakat fogjuk falni, remelem legalabb 1-2 evig. Majd rakok fel rendes kepeket.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fekeandras #24725 üzenetére
Nagyon szuper minden, iszonyat osszejott minden, egy szavam sem lehet semmire.Nincs is
Geo metro-m egyszer volt mar itt,na az 3 az 1-ben elmeny volt.Eloszor utoljara es soha tobbet. Elso nap amikor megkaptam megallitott a rendor es mondta,hogy vegyek rendes autot mert meg fogok benne dogleni, es ha lehet a varost ne nagyon hagyjam el v ele.kesobb rajottem miert mondta ezt. Autopalyara alig birtam felmenni vele, mert a kihajto sav kb harmada az Magyarnak.
Automatas kell ide mert, nincs mas szinte csak autopalya. A haztol megyek 80 metert mar kanyarodok ki a foutra 80km\h ott megyek kb 6 kilometert mar ott az autopalya ott meg kb 110 a limit.Tempomat bekapcsol es ennyi, iszonyat kenyelmes dolog, araszolasba meg dugoba jon csak ra az ember milyen jo.Mivel 90%-ban fout vagy autopalya ilyen sebesseg mellett iszonyat jo fogyasztas jon ki.
-
gaborbol
őstag
Abban a kisvárosban ahol lakom, tegnap volt egy kis autós találkozó, sajna egész nap be volt borulva, ezért csak kevesen jöttek el. A legtöbb kocsihoz volt fényképalbum, milyen volt amikor megvette,mit csinált rajta, stb, eszméletlen barátságosak, kedvesek az emberek,csak odaléptél a kocsihoz már nyitotta ki az összes ajtót, mondta,a tipustörténetet, felszereltséget, mit csinált vele stb. Volt pár eladó vas is Némelyik teljesen elérhető áron.
Képek itt, ha érdekel valakit:
kocsikUi: Még annyit akartam mondani, hogy átlag olaj itt az 5w-30 amit 3000 mérföldenként cserélnek és kb 14 dolcsi az 5 lityis kanna.200.000 mérfölddel még gond nélkül adják veszika kocsikat.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Tothgera30 #25197 üzenetére
Ismerősöméknek anno volt 2 Samurai (1.0 literes moci,katonai verzió, összkerék, felező,difi zár, 4 gang ) is a birtokában, vezettem is párszor.
Kimondottan terepezni vette őket, arra iszonyat jók. .Egyszerű, fapados, viszonylag megbízható, ha nem tudta az ember ,hogy csak 1 literes motort hajt, nem volt oka panaszra, de be is nyújtotta a számlát. Városban 11-13 liter, terepen 18-20 gond nélkül.
Gumi horror árban volt hozzá, emlékszem UAZ terepgumit vadászott hozzá mindig ,mert azzal lehetett emberi áron megúszni a gumicserét. Szerintem már csak a kora miatt is pénztemető ez is, meg a niva is.
Ha országút meg mező csak, arra kár terepjáró. Tudom, hogy az jön be, de ebből a keretből, ha találsz is valamit csak a bánat lesz. -
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #25252 üzenetére
Nem kell szerintem ezt ennyire komolyan venni. Ez kb olyan, mint amikor kitalálták x éve, hogy 3 hónap múlva átáll egész Amerika digitális műsorszórásra, mert az analógnak mennie kell a lecsóba, de azonnal. Azóta kb 33-szor lett elhalasztva-módosítva, még most sem állt át minden.
Hiába nagy motor, 80-110 kilométerrel agyalhatsz max, főút- főút,autópálya - autópálya hátán. Itt ahol lakom kijövök az utcánkból, 300 méter és kimegyek a főútra, ott 80 km/h, ha melózni megyek, akkor onnan autópálya 110 km/h majdnem végig a melóhelyig. Ha boltba-vásárolni megyek, akkor a főút bevisz a városba ott végig 60-80 km/h...
Az 13 éves 1,9L 16 szelepes 6,6-os "átlagokat" csinál ilyen körülmények között a 85-ös 123 ft-os benzinből.
A 20 éves 3,8L V6 benya meg még nem tudom mit tud, mert még nem mentem vele el egy tankot se, de nézd a fordulatszámot. Semmi trükk, nyíl egyenes úton, automata O D-beItt a spórolást nem ismerik
Fogyaszt amennyit fogyaszt, jól nézzen ki, jól menjen mind1 mi az.
Addig amíg be nem szarik, aztán mehet a kukába, rendelünk újat.
Generátor csapágy zörgött, kérdezem a kollégákat ,hol van itt csapágybolt?Minek kell az?
Generátorba kéne csapágy.Hja azzal ne foglalkozz,majd ha beszarik veszel újat.TY![ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Alvin_ti4200 #25316 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
"2 db thalia is van a cégnél 1,4 benzinesek, vegyes átlagfogyi: 400km 38 liter benya Iszonyatosan billeg az úton, erőtlen, minden előzés egy rémálom vele, megbízhatóságra viszont kiváló, szinte soha nem szartak még be mind a kettő 140.000 kilométer körül jár."
Így utólag is azt mondom gyenge a motor, autópályán zabált a dög, rendesen láttad ,ahogy esik a mutató, futómű instabil, de legalább bírta a kiképzést, ha egy trabiból ülsz át lehet nem olyan vészes, de az ugyan annyi idős 1,4 16v megan-hoz képest siralmas volt.
Esetleg ,ha nagyon óvatosra veszed a figurát lehet 7-8 körül el lehet járkálni vegyesbe.
Felső holtponti jeladó, valamint a legendás piros gomb azaz, borulásérzékelő, ezekkel volt gond egyedül.
Matiz-ról sok jót hallottam, megbízható ,kis fogyasztás, alacsony üzemeltetés, ha mégis elromlik kötsz rá egy darab spárgát és hazahúzod[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz The DJ #25745 üzenetére
Udv!
Ha vasarlas mellett dontesz, elotte mindenkeppen markaszervizbe nezesd at + hibakodkiolvasas, valamint kerd ki az o velemenyuket is."Ráadásul ezek a QV-k elég ritka darabok."
Ennek a legnagyobb hatulutoje az esetleges alkatresz beszerzes es az ar szokott lenni.
(Corolla gti-nel megtanultam a lecket, ugyan az az evjarat hegyekben allt a bontokban, gti-t nagy ritkan lehetett csak latni. Bonyolultabb technika, magasabb ar szinvonal, nagyobb a hibalehetoseg, meg valoszinu jobban is lett hajkuraszva)
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz gamer0101 #25822 üzenetére
ÜDV!
Első autónak én sem egy 15 éves BMW-t javasolnék ennyi pénzért.
Beírt kilométert duplázd bátran, és nem a benzi fogyasztás lesz a legköltségesebb része ennek. Az első uhh, majd az átírás/biztosítás résznél jön be. A vételár mellé még 300-400k-t berakhatsz a kesztyűtartóba bátran tarcsiba, de ez nem csak a BMW-ről mondható el, hanem az ilyen év/ár/felszereltség/kategóriájú kocsikról szinte mind.
Ha másnak kell fizetni a számlákat vagy fanatikus rajongó vagy az megint más.
Ha saját zsebből megy a dolog és nem vet fel a pénz és mindenképpen e márka mellett döntesz valamint "vadidegen"-től veszel "ismeretlen" előéletű autót menj vele annyit amennyit csak lehet,ne csak 2 kört a ház körül, és aztán irány a márkaszerviz teljes átvizsgálás/állapotfelmérés kerül amibe kerül.
Szervizvezetőt megkérdezni mit gondol a típusról, a konkrét kocsiról, ő mit javasol stb.
Ha több infó kell keress privátba bátran.Üdv:Gábor
2002-2009 BMW PÉCS - rendszergazda
2007-2009 BMW KAPOSVÁR - rendszergazda -
gaborbol
őstag
válasz fekeandras #26650 üzenetére
Piff.
Ebbe aztan belenyult valaki rendesen. Mondjuk most legalabb normalisan meg lett csinalva es evekig nem kell remelhetoleg hozzanyulni.
Ilyen minosegu javitast se sok helyen csinalnak sajna, vagy ha igen akkor az atlag ember nem tudja megengedni maganak... -
gaborbol
őstag
válasz fokukac #26965 üzenetére
Volt munkatarsam jon be az irodaba, megbuntette a rendor mert lejart a jogsia, amirol o nem tudott.Kollega elkezdi osztani:
Te lama, miert nem jegyzed meg, hogy meddig ervenyes, az enyem pl szeptember vegeig jo!
Eloveszi, latod itt is van: 2008 szeptember! B@szki, akkor jovok veled csinaltatni. -
gaborbol
őstag
Most jövök zöldkártya vizsgáról (US, MARYLAND)
Volt 6 kocsi állás, minden az utolsó centiig bekamerázva. Betereltek az egyik üresbe, végig kellett gurulnom a legvégéig, ott ki kellelett szállni a kocsiból és beállni a betonra felfestett piros téglalapba! De nincs ám kujtorgás a téglalapot tilos elhagyni.OK.
Faszika kinyitotta a kocsiajtót, kábelt ráakasztotta az OBD2 csatira elindította a kocsit 3 sec mulva lekapcsolta, intett hogy visszaülhetek, a kocsi átment a teszten, 14 dolcsi a díj 2 évig érvényes.(1996-os a kocsi)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Ariadne #27102 üzenetére
Normál felnőtt méretű bringákra gondolsz?
Szereintem az még a kombiba is necces fér csak be. Annó 2 felnőtt méretű monti éppen csak, hogy befért a személy peugeot partnerbe, az meg azért jóval nagyobb autó. Az első kerekek 90 fokban el voltak forfagttva, a bringák állítva voltak berakva és srégen, hogy minnél nagyobb hely legyen nekik, de így is csak épp hogy le tudtam csukni a csomagtartót a hátsó kerekek miatt.UI: első kerekeket igaz így nem kellett kiszednem
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Attól ,hogy céges autó még nem kell feltétlen kilőni.Barátom aki céges vezet simán megvenném a kocsit amit ő vezetett. Nem üti nem vágja, a legkissebb gondal is viteti a márkaszervizbe, mert tuja ,hogy holnap is ő fog vele menni meg azután is és a lehető legkissebbre csökkenti annak a lehetőségét ,hogy az út szélén várja a trélert ami esetleg elkerülhető lett volna.
Vezetés technika tréningel teljesen egyet értek, Mindenkinek meg kéne tennie,megéri.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz SpeedR #27180 üzenetére
Igy ahogy mondod,egyreszrol cool a hybrid. Azt hittem itt a cegnel csak ketto van, de mint kiderul 8 darab civic hybrid van osszesen. Azert szep adokedvezmeny jar utanuk, igazabol nem voltam oda ertuk elsore. Atlagfogyi 4,7 L csomagtartoba szerszamok + 4 ember, 98 %-ban autopalya.egy evben kb 60.000 kilometer atlag.Egy jo diesel tudja ezt , a 20 eves szivo esszel hajtva is majdnem megcsinalja.
Csak itt a disel nem alternativa, nem sokkal tobb a disel mint a hybrid. Szemelyautoba csak a passat meg a jetta kaphato dieselbe, semmi mas.
Azert 50 merfold 1 gallonbol az eleg jonak szamit itt a munkatrsak atlagos V8 5,7 benzines pickup truckjaihoz kepest amik csinalnak 18-20 merfoldet autopalyan.
Miert jar pickup truckkal mikor 99% ures a plato?Nem tudja, mert az tetszik neki meg cool.
Ennek fenyeben mar nem is olyan rossz a divathybrid.
Olcso a benzin, jo az atalgkereset, nem voltak/vannak nagyon rakenyszeritve a helyzet ujragondolasara,meg talan most se igazan.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fekeandras #27467 üzenetére
Egy idelye mar lefel megy itt is $2,55 volt kb 2-3 hete tegnap mar $2,24-ert tudtam tankolni, es tenyleg megy egyre lejjebb...
Itt azt mondjak, hogy tovabbi eses varhato, mert csak mult honapban csak a hivatalos adatok alapjan min. 470k ember kerult lapatra, es ez mar befoljasolni tudja a benzin fogyasztast/benzin arat.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz gamer0101 #27499 üzenetére
UDV!
Ha megnezted es meg mindig tetszik, akkor menj vele amennyit csak lehet (50km)
aztan markaszerviz teljes felmeres/hibakodkiolvasas.menjenek vele ok is 1 kort, mert ha nem vezettel meg masik hdi-t nem fogod tudni mihez hasonlitani a teljesitmenyet.
Eleg sokban hervadt mar a turbo, az elozo tulajok hozza nem ertese miatt.Enyem is 2000 evjarat volt, de csak 90 lovas, ha jol emlekszem 2002-tol jott ki a tobb loeros valtozat, vagy tevedek?
Azt is nezd meg ez melyik fajta hdi. mert 2 fele HDI van.A BOSH es a SIEMENS cuccokkal szerelt. Nekem bosh volt, mindenhol azt mondtak, hogy ez sokkal megbizhatobb mint a siemens. Ranezesre nem konnyu megmondani,melyik melyik, de a siemensben van egy gumi marokpumpa az uzemeganyag rendszeren.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz tibi666 #27529 üzenetére
Nekem a hdi partnerbe nem tunt kevesnek a 90 lo, reszemrol az is teljesen hasznalhato volt.
4 evig hajtottam(120k km), nekem nagyon bejott. Akkor is sok haverom mondta, nagyon fasza, nagy, kenyelmes, keveset fogyaszt ,de majd jo megszopod, ha beszarik a hdi, az pedig be fog, majd meglatod, es akkor ennyi meg annyi lesz a javitas.
Hat sose lattam meg, ha nem koltozom kulfoldre, meg most is meglenne.Azert meg egy dolog, markaszervizbe ketszer akartak lehuzni vele, egyszer 150k-val aztan meg 100k-val a semmiert.Ha kifizettem volna a lehuzasokat, most lehet en is szidnam, hogy milyen szar...de nem ez tortent.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Alvin_ti4200 #27868 üzenetére
ÜDV!
Szerintem ez teljesen rendben van, nem nagyon fogsz olyat találni, amibe valójában kevesebb lenne. Minimum, amivel számolnod kell az KB 25.000 km/év az alatt nincs értelme dieselt venni, mert nem hozza vissza az árát soha. Szerintem 150k felett egy 10 év körüli kocsinál mindegy, hogy 200 vagy 300 van benne, fontosabb, hogy hol,ki es hogy rakta be a kilómétereket. Amikor elkezdtem árulni az enyémet pécsi autóvásárba volt, hogy odajöttek mennyi van benne? 215k., Áh, az baromi sok, meg se nézem, 3 sorral előrébb van, egy másik abba fele ennyi van. Oké,menj vedd meg bátran.
4. alkalommal jött egy 50-es úr, belenézett, magyarországi, ön a második tulaj, km reálisnak tűnik, megnézte, beszélgettünk, kipróbálta, elvitte.Ha kérdésed van, keress bátran.
-
gaborbol
őstag
válasz lajafix #28171 üzenetére
Nezd meg ebben a forumban hanyszor fordult elo, hogy valaki legalabb valamilyen minimalis szinten realisan keresett volna autot maganak.
Az ember vagyik a szepre a jora, de olyan szinten elrugaszkodottak az igenyek a lehetosegekhez kepest, hogy az mar szintel elkepeszto.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Hegesztesrol valoszinu nem tehet, hutot se kellett volna vennie,ha nem nyirja ki, es akkor a trelert sem kell fizetni.
"egy kicsit hosszabb időre ment el az áram, lelassítottam, és az első lehajtón lejöttem a sztrádáról alapjáraton, igyekezve, hogy hűtsem a motort. Hiszen elektromos ventilátor van benne, ha villany nincs, hűtés sincs"
Minek hajtott le? A menetszel miatt hul a kocsi, a ventilátor ott az eletben be nem kapcsol, mert nincs ra szukseg. Ha mar elindul a viz felfel, mert felreallt, miert nem huzta ra futest maxra? Bemegyek az elso kutra, vagy varosba,nem a pusztaba nezegetem a meg mukodo kocsit. Majd huto otvenezer???? Persze, nem am bontobol 10-15k-ert....
Par napja olvastam Robi iromanyat az "amcsi lovarol" Megvett egy hulladekot, ami persze szar, majd osszebarmoltatta valami ismerosevel, aztan ki van akadva, hogy mekkora otvar az egesz,es hogy atvertek vele.
Fingja sincs az autokrol, meg elemi szinten se. Ha mar nem ert hozza, nezette volna at szerelovel.Ha mar szar vitte, vitte volna el AUTOSZERELOHOZ, de meg arra sem kepes, viszont leirja,hogy forrt a viz, levettek a hutosapkat, majd miutan kicsapott a goz, hideg vizzel locsoltak a blokkot...Grat, es ebbol el, legalabb maradt volna csondben.
Totalcaron is megvan szinvonal....
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #28295 üzenetére
Nekem a partnert 3-szor huztak meg soha nem latta senki, soha nem volt egy cetli a kocsin se, hogy sry semmi. A 3. utan megfogadtam, ha egyszer meglatom ki az levagom a labait, hogy kocsiba soha ne ulhessen...
Partnert eladtuk, lett 1 feher 18 eves corolla. Beszelgetek haverra a haz elott egyszer csak hallom kkkhhhhhhhhh, haver mondja te ez nem a ti kocsitok? Nezek oda 1 zsir uj yaris probal beallni mellem 2 autonyi helyre, aztan all ki a parkolobol es megy el. Haver utannakiabal, HEEEJ alljon csak meg, fek, beall a kovetkezo parkoloba,(elsore ezuttal csont nelkul...)Kiszall egy 18 eves kiscsaj,remeg mint a kocsonya,erossen bogeshataron:nem kakartam elhajtani, csak felre akartam allni.
Mondom neki, okes, akkor nezzuk meg mit csinaltal. A yaris padlolemeze felett az ajtoban egy 20 centi hosszu arok, corollan egy 3 centis foltban a lokhariton hianyzott a festek, a tobbit felfogta a gumicsik.
Elregeltettem vele,mit csinal legkozelebb maskepp ,aztan elengettem, minden nelkul.
( a kocsit kipoliroztam, kifujtam sima feher festekkel, megint kipoliroztam, kesz, nem latszott semmi rajta)
Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch Series 5 44 mm GPS+Cell
- PANASONIC TOUGHBOOK CF-54 7. gen. I5 katonai laptop (4X2710 Mhz, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, WIN10)
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer PC! I7 10700F / ROG RTX 2070 Super / 128GB + 1TB SSD!
- ÚJ / MINI PC / HP EliteDesk 800 G6 - I5-10500T, 16 DDR4 / 256 NVMe SSD / INTELUHD +SZLA! +GAR!
- Victus 16-e0900ng 16" FHD IPS Ryzen 5 5600H RTX 3050 16GB 512GB magyarított vbill gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest