- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Aktív témák
-
aphra2
senior tag
válasz LuckyL #47440 üzenetére
Úgy általában írom , nem a konkrét tipusra , hogy az immo hibánál computert is kell cserélni meg kulcsokat , mert gyárilag 1 immo+1 computer, külön csrélgetni nem lehet mert sosem indul el (a fiatok biztos nem ) max ha kiherélik az immo-t , de az már nem gyári megoldás.
Pl: egy fiat stilo motorvezérlő még így is 200k körül van ,(gyári és nem bontott cuccról beszélek) hogy 5 éve leállt a gyártás , tehát egy fiatalabb kocsi márkaszervizi javítása simán többszöröződhet .
Elektronikai hibákra : nem ide vág csak példa, B 7 passat elektromos kormányoszlop 270k , és elég sokan cserélgetik a fórumok szerint.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
neduddki
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #47444 üzenetére
HI!
oktavia valto "csak" 720k: bof, ezek utan mar meg sem kepodom a 8khuf-on:- (
udv
neduddki
mod: na ha minden igaz ma megerkezett anyatszcsem doktoranduszanak atyai Passatja, allig masfel honapog tarott a procedura, de csakmeglett a garancialos motorcsere, bovebb tajekoztatas ha osszeszedtem az osszes infot
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Osz24
tag
Rick4:
annyi bibije van ,vagy volt az autonak,hogy
a koma irta hogy motort cseréltek benne ,mert a vizcsove eltört és elfolyt a hütövize és megfött a motor ,mert nincs az H astrakba vizfokmérö
Es gariba cseréltek neki a motort,Hu látom otthon vagy ezekbe a gazos témákba irta nyomasprobát 10 évente kell tenni.
Hol látom a gázmennyiséget? még ilyen kérdésem van.
-
Dare2Live
félisten
válasz zoo8800 #47447 üzenetére
Kérdés, hogy ez a motor bírja a gázt. Aminek én eddig utánanéztem (tipikusan a kis ccmes max 1600ccmes mociknak) azok közül mind necces, nagyon kevés kis ccmes moci bírja pl a régi "korszerütlen" skodak.
Pedig vmi veszett mod jó lenne, pl ha Yaris birna 5->6liter = 3.4liter benya ára/100km
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #47452 üzenetére
Én is tudnék mesélni A6-os dízel befecskendezőkről 500K/db áron, meg a 8 db lengőkar 70K/db áron, de aki ennyiért veszi meg, az meg is érdemli..
ÉS a hivatalos szerviz miért is jó? Persze, olajcserében profik, de motorfelújítás kompletten miért is náluk? Mert ők is máshol csináltatják a gépmunka java részét? Akkor se lesz 800....
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
Ja, a tartály érvényessége a papírján van, 10 év után a nyomáspróba kb 18 ezer cakk pakk, vagy cseréled a tartályt egy újra, az kb 35-40 ezres most, és megint 10 évig spórolsz vele. Van egy visszajelző ledsor a gázkapcsolón, szépen alszanak el a ledek, mikor fogy a gáz.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #47455 üzenetére
Ez nem toyota, se gázpedál beragadás, se gázra prüszkölés.. Bírja.[link]. Egyébként meg a gáz totál nem köbcentifüggő, 1 lityós suzuki is vidáman jár vele... 6 liter gáz vegyesben..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
őstag
válasz Alvin_ti4200 #47444 üzenetére
igen, ez kb az az árszint már
bár nagyon ritka az az eset, hogy kompletten motort cseréljenek...
az is inkább garanciális időszakban szokott lenni, amikor a gyárnak olcsóbb az ügyfélnek meg megnyugtatóbb ha kap egy új motort az autó mintha 3 napig dolgozik rajta a márkaszervíz és kicserél rajta egy csomó mindent, aztán ki tudja olyan lesz e mint egy új.
Ismerősnek volt ilyen vezérműszíj szakadáskor garanciális időszakban...cryptot minden termékemért elfogadom
-
aphra2
senior tag
válasz LuckyL #47462 üzenetére
Nem olvastam , hanem pl fiatoknál konkrétan tudom , az immo csak azzal a vezérlővel kommunikál amit gyárilag hozzá raktak , ha másik vezérlőt raksz mellé nem indul be soha.
Pont ez volna a lényege lopás szempontjából , hogy egymás nélkül nem mennek.
Nem ismerek minden tipust, de a korszerübb autóknál (10 év vagy fiatalabb) kizártnak tartom , hogy csak úgy cserélgetni lehet a vezérlőt, úgy hogy az immo majd felismeri azt is, ill fordítva .Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
diegho
nagyúr
válasz zoo8800 #47442 üzenetére
Azt értem én és a szaki is, hogy az imobiliser hibát nem minden esetben közvetlenül az imobiliser meghibásodása okozza. Jelen esetben, amikor 100k volt, akkor csak az imobiliser ment el, de az esetek jelentős részében a hibát a műszerfalba épített hibás chip váltja ki, amit csak műszerfallal együtt lehet cserélni. (erről bővebben nem tudok, mert kolléganőmnek elmagyarázta mi szokott lenni a hiba forrása, de kb annyit értett belőle, mint egy naposcsibe) Ezt mondta a szaki kolléganőmnek, én meg nem hittem el és felhívtam egy Toyota szervizt, ahová én viszem a Toyotáinkat és ott is megerősítették a hibát, beszámított VW Polo ugyanezzel a hibával műszerfal+imobiliser csere. Mivel ismerem a szervizvezetőt és azt is aki csinálja az ilyen dolgokat ott, és mindkettővel beszéltem, ezért eléggé nagy esély van rá, hogy nem mondanak hülyeséget. Plusz a kaposvári KARG-ot felhívva is megerősítették azt, hogy ez a hiba fennállhat. Nos csak innen tudom az egész esetet, de egy másik fórumon is rákérdeztem, ahol egy Audis esettel jött valaki, ugyanezzel a problémával (az autó vagy el sem indul, mintha nem kapna szikrát, vagy elindul és azonnal letilt, a rendszerben csupán 800+ hibakód van ilyenkor) és ott is 800-at akartak elkérni tőle, de mivel tud németül tréleren kivitte németországba és nagyjából 30 ezer forintért csinálták meg a VW csoport főhadiszállásán, plusz ugye a tréler. A Jettás esetet pedig egy nepper ismerős mondta, meg is mutatta az autót, amin ez a hiba előjött a garancia lejárta után 1 héttel, még ki is emelte, hogy ezután biztos nem VW-t fog venni magának, ugyanis az a Jetta a sajátja volt. Ha nem ott mutatja nekem a számlát, akkor nem hiszem el. Nos csupán innen tudom a dolgot. Ja és a Jetta, a Polo és a Golf is 2007-es gyártású, az Audit nem tudom. Kimerítő válasz volt? Mindenki megnyugodott?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
A Daewo/Chevy Kalos-ról mi a véleményetek? Jövőre ha minden összejön akkor autót akarunk venni. Fiatal pár első autója lenne, fontos hogy megbízható legyen, mert lakáshoz is kell gyűjteni, benzintemetőt nem akarok, meg olyat sem amire költeni kell. Régi Swiftet is néztem, Szüleimnek volt 5 ajtós 16 szelepes, király kocsi, de a hátulja kínpad, futóműve nem a legjobb, és hát a biztonság... Az Ignis már drága, a Wagon nem tetszik, Thaliaban nem bízom Az 1,4-es klímás Kalos 7-ért már vihető, jövőre ha mákom van 6-ért kaphatok...
Szerintetek? -
diegho
nagyúr
válasz dízelracer #47466 üzenetére
Én nem ismerem, csak a fórumon olvastam, hogy mit hogyan mennyiért. A Jettás az márkaszervizben csináltatta.
-
Dare2Live
félisten
Ezzel a táblázattal az a baj, hogy rajta van pár tipus (még nem is tipus + motorkod) ami megdöglik gáztól, de ezen felűl is rengeteg motor nem bírja a gázt, szó nincs arról, hogy ami nincs ezen fent az mind bírja.
Nem írtam, hogy a gáz ccm függő, hanem, hogy pont az általam nézett kis ccmes (max 1600) mocik nem szerettik. Írtam is hogy pl skoda régi 1400/1600 moci bírja, vagy ahogy írtad régi suzukik is. Csak baromira nem tetszenek ezek a tipusok, nem akarok a yaris biztonsági szintjéből, anyagminőség/kényelméből engedni, csúnyább se lehet... ha lépek felfele fogok és eközben elvárt még, hogy nem ehet többet mint Yaris. Kemény tudom amit akarok, de egyaltalán nem lehetetlen.
Amit most bánok, hogy az 1.6os quashqai motor se bírja a gázt, pedig az bejövős lett volna...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
diegho
nagyúr
válasz zoo8800 #47469 üzenetére
Látom továbbra sem sikerült értelmezni.
Azt írtam immobiliser probléma volt kolléganőmnél 100k, de több esetben nem csak immobilisert, hanem műszerfalat is kellett cserélni. - állításJött a kérdés, hogy milyen immobiliser gond miatt kell műszerfalat cserélni. - kérdés
Senki nem írt ilyent. - állítás
Az első és a második állításom semmilyen témában nem üti egymást, hiszen sehol nem volt arról szó, hogy az immobiliser miatt kellett volna műszerfalat cserélni.
Érti?
-
!Overdose!
őstag
-
Rick4
félisten
válasz diegho #47471 üzenetére
Gyógyszerre iszol, basszus?
Idéznék tőled két hozzászólásból:Jött a kérdés, hogy milyen immobiliser gond miatt kell műszerfalat cserélni. - kérdés
Senki nem írt ilyent. - állítás
Jelen esetben, amikor 100k volt, akkor csak az imobiliser ment el, de az esetek jelentős részében a hibát a műszerfalba épített hibás chip váltja ki, amit csak műszerfallal együtt lehet cserélni.
Szóval még midig ott tartunk, hogy tagadod, és mellémagyarázod azt, amit már leírtál.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
diegho
nagyúr
Bocs, de nem szoktam alkoholt inni, pláne nem gyógyszerre, lehet nálad ez a szokás, de nálam nem.
a legtöbbnek az imobiliser probléma a garancia lejárta utáni hónapokban jön elő, kolléganőmé 3 év 3 hónaposan kapta meg ezt, amikor bevitték még 4 vagy 5 a garanciaidő lejárta utáni golf állt bent ugyanezzel a hibával. A szaki azt mondta, hogy típushiba, megúszták 100-ból, de mázlijuk volt, van akinek műszerfallal együtt kell cserélni, az már húzós és az Audisok közül is páran megkapták ugyanezt a hibát, Jetta szintén járt így ismeretségi körben neki 800 volt a javítás!
Légyszíves emeld ki azt a részt, ahol én azt írom, hogy az immobiliser hibája miatt kellett műszerfalat cserélni! Sehol nem állítom ebben a nyelvtani szerkezetben azt, hogy az immobiliser problémája miatt kellett műszerfalat cserélni. Azt állítom, hogy van akinél az immobilisert a műszerfallal együtt kell cserélni. Sehol nincs ok-okozati összefüggés arra utalóan, hogy az immobiliser hibája okán kell műszerfalat cserélni, sem pedig olyan utalás, hogy a műszerfal hibájából adódóan kell immobilisert. Később bővebben leírtam, hogy a műszerfalban van valami a szaki szerint, ami ha meghibásodik okozhat immobiliser hibát és akkor a műszerfalat is cserélni kell. Amennyiben ennek az értelmezése is nehéz számodra, akkor csodálkozom hogyan sikerült egy érettségit letenni, ha sikerült egyáltalán. Jó lenne, ha nem nyelvtant kéne oktatnom egy autós témában, mert már kezd szánalmassá válni az, hogy mennyire nem tudjátok a saját anyanyelveteket sem értelmezni. Tisztelet a kivételnek.
Még a végén megjegyzem, hogy abszolút nem érdekel mit hiszel/képzelsz/hallucinálsz azzal kapcsolatban amit írok. Ez egy fórum, ha valaki valamit ír, nem kötelező elolvasni, válaszolni meg pláne nem kötelező rá.
-
Rick4
félisten
válasz diegho #47474 üzenetére
Én csak nevetek rajtad, ahogy próbálod megmagyarázni azt amit egyszer már leírtál, és utána meg tagadtál.. Úgy írsz ahogy akarsz, csak épp tudni kellene írni, én elhiszem, hogy nem azt akartad írni amit gondoltál, vagy nem azt gondoltad, amit írtál, csak akkor azt kell leírni, hogy nem jól fogalmaztál, nincsen ebből semmi baj.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
aphra2
senior tag
válasz zoo8800 #47464 üzenetére
Mert a vezérlő élete során csak 1 kódot kaphat az immo-tól, többet nem.
idézet1:
Fiat CODE rendszerének saját kódját, a mester kódot (Master Code) tartalmazza. Ez a kód az, ami a mesterkulcsot, a Fiat CODE vezérlőegységet és a motorvezérlő egységet elválaszthatatlanul összekapcsolja: a rendszer első üzembehelyezésénél, a mesterkulcs memorizálásánál (új autónál, vagy ha meghibásodás miatt mindkét egységet újra kell cserélni) az „üres” Fiat CODE vezérlőegység memóriájában megváltoztathatatlanul eltárolódik a mesterkulcs kódja, a mester kód, amelyet ezután automatikusan átvesz, és szintén megváltoztathatatlanul tárol az „üres” motorvezérlő egység is.A lényeg a "megváltoztathatatlanul" szón van .
idézet2:
Fiat CODE vezérlőegység cseréjeHa a Fiat CODE vezérlőegység meghibásodik, és ki kell cserélni, akkor két lehetőségünk van: az egyik a gyári, új egység megvásárlása, a másik használt (bontott) vezérlő beszerzése. Mindkét esetben szükség van az eredeti mesterkulcsra!
Új egység telepítése után (a műszerfali visszajelző lámpa új, még kódot nem tartalmazó Fiat CODE vezérlőegységnél a gyújtás ráadása után 2,5 mp elteltével folyamatosan villog), a mesterkulcsot (és természetesen a többi kulcsot is) memorizálni kell. Ennek menetét ld. fent, a kulcsok tárgyalásánál.
Használt Fiat CODE vezérlőegységet csak akkor tudunk beszerelni az autóba, ha azzal együtt kicseréljük a motorvezérlő egységet is, mivel a kettő csak akkor tud együttműködni, ha azonos mester kódot tárol a memóriájuk. A motorvezérlő egység lehet egy gyári új, amely még nem tárol mester kódot (ez beépítés után automatikusan eltárolja a Fiat CODE vezérlőegység mester kódját), vagy használt, ami viszont csak az lehet, ami a Fiat Code vezérlőegységhez tartozott (tehát eredetileg ugyanabban az autóban voltak).Annyiban tévedtem , hogy elméletileg egy új immo rátanítható a régi vezérlőre,ha van mester kulcs, vagy újabb tipusnál kódkártya.
A gyakorlat pedig az, hogy már 3-4-5 éves autóknál sincs meg néhány tulajváltás után , és nem is tudnak róla hogy lenni kéne.De valóban , bizonyos feltételek megléte esetén nem kell motorvezérlőt cserélni
Szerk: ez a fiat rendszer , de nem hiszem, hogy más tipusoknál csak rádugok egy másik computert és simán beindul majd a kocsi, ha mégis így van akkor tévedtem
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #47483 üzenetére
A vicc az, hogy a szerelőhavernál volt a múltkor egy kereklámpás Polo, ami Felsőzsolcáról került ide, nyakig volt koszos lével, az ülések, kárpitok, a motor, minden. Na ott mire kitakarított és helyrehozott mindent, valóban eltelt a 2 hét, ekkor derült ki, hogy az immo chip is kuka. Ha jól emlékszem, nem volt több 20K-nál a cseréje, és talán a műszerfal óracsoportban volt? Kiforrasztották, be egy másikat és ment is a kocsi. Talán az egészért kért 160 körül, és ebben a szűrőktől folyadékokig minden benne volt.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
copperhead
aktív tag
válasz diegho #47404 üzenetére
Köszi! Skoda eladó mondta, hogy az újnak nagyobb lesz a tengelytávja, talán az ami az új Jettának van?
Végül is 2 autó maradt, ami közül választanék. Az előző Focus vagy az Astra. A Focus jobban néz ki kívül-belül, nagyobb a csomagtartója, az Astrának talán nagyobb a hátsó utastere és +3év Wallis garanciát adnak. Szerintetek melyiket válasszam (mindkettő 1.6-os benzines)?
Az Opel 300k-val olcsóbb, valamilyen lizinges variálással.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz copperhead #47486 üzenetére
Nehéz döntés mind a kettő jó autó, igaz Focus-om nem volt (de Astrából 2 is) ismerősi körben van több is, panaszt nem hallottam rájuk.
Opelt venném a +3 év gari meg 300k árelőny miatt. Persze csak ha a lízing varia le van tisztázva.
#nincsbennetarcsi
-
Osz24
tag
Most akkor birja gazt a astra h 1.4es
meghalhat motor gaztol? -
Dare2Live
félisten
válasz copperhead #47486 üzenetére
linkeled az segithet...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Vesztor87
senior tag
Az 1,4-es Kalos olcsó és első autóként való helyességéről senki nem tud nyilatkozni?
http://itcafe.hu/tema/milyen_autot_vegyek/hsz_47467-47467.html
Köszi -
copperhead
aktív tag
Köszi!
Dare2Live OPEL ASTRA H 1.6 Classic III vagy FORD FOCUS 1.6 Fresh.
Jó ez az új autó kereső oldal. Nem is értem, hogy miért nincs fent több kereskedő. Nekik is jó meg a vásárlóknak is, hogy nem kell mindenkit felhívni, emailt küldeni.
-
Vesztor87
senior tag
válasz zoo8800 #47497 üzenetére
Az a gond hogy inkább több az mint 8 kiló A tetősín nélküli csupasz alapmodellektől hányinger kerget, ellenben egy szebb példány (tetősín, oldalvédőcsíkok, körben gumiszoknya, hátsó légterelő vagy mi az ) az már jó. De azok amikbe nem 150-200e km van klímával 1 milla...azért nézek olcsóbbat
-
neduddki
nagyúr
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Diablo IV
- Telekom mobilszolgáltatások
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest