Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeStronk

    tag

    Hali! Behalt a videókártyám és arra döntésre jutottam, hogy akkor már beruházok egy nagyobb felújításba is.
    Elég laikus vagyok előre is bocsi a hülyeségekért.

    1. Mire fogod használni a gépet?
    A cél egy olyan setup lenne ami képes Overwatchot full lowon 75% renderscale, minimum ~150 FPS (144hz miatt) Full HD-ban futtatni, és ezt még élvezhető minőségben streamelni (720p 30fps?)

    2. Milyen alkatrészekkel rendelkezel, amit az új gépben meg szeretnél esetleg tartani?
    Ugye a jelenlegi gépembe csak a videókártyát kéne venni, és azt nem tudom, hogy érdemes-e abból kipréselni a fenti elvárást, vagy 2 PC-s megoldásban egy streamer gépet össze rakni, vagy rakjak össze egy vadonatúj gépet? (Mivel jövök ki jobban?)

    Jelenlegi gép :
    Intel "Frost Lake" Micro ATX alaplap (DB85FL)
    Intel Core i5-4590 3.2GHz processzor
    8GB Kingston 1600MHz PC3-12800 Single Rank DDR3 RAM modul (2db KVR16N11S8/4)
    1TB-os Western Digital Caviar "Green" WD10EZRX SATA3 desktop winchester
    Chieftec CQ-01B-OP ATX ház, fekete 410x428x160mm;
    8cm-es házhûtô ventilátor
    12cm-es házhûtô ventilátor

    Chieftec Smart CTG500 500W PFC tápegység

    3. Milyen alkatrészekre van szükséged?
    Ugye az attól függ, hogy melyik megoldást ajánljátok

    4. Mennyi a kereted rá?
    Igazából minél olcsóban akarom megúszni (Hát persze :) )
    De akár 300-400 ezer is, ha indokolt.

    5. Mekkora a monitorod natív felbontása? Milyen felbontáson játszol? Milyen csatlakozók vannak rajta?
    Ugye majd Full HD montior lesz, most egy 1366x768 VGA kimenetű monitorom van.

    +1. Elkötelezett vagy-e valamelyik gyártó/márka iránt? Van-e valamilyen speciális elképzelésed a gép megjelenését, színvilágát illetően, esetleg egyedi igény valamelyik alkatrésznél?