- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
olvasgattam a topikban egy időben téma volt a motoros vs. autós (mikor nem volt az).
Persze ez egy lámpafénybe került utórezgés, de szépen le van véleményezve.
-[link]
Szvsz sok igazság van benne...mármint a véleményekben.
autósok és motorosok között is van bőven répa, de a motorosok túl védtelenek, és nem hogy a forgalomhoz mérten, de a tudásukhoz mérten is túlvállalják magukat és a alul a veszélyt.
Az autósok ritkán mérhetőek egy motor dinamikájához, de unéz ki ez sokszor nem elég.
motorospárti vagyok, de a szigorúan lakóövezetben szabályzásigrepesztő, leidomozott, kiberhelt kipuffantós, mindennő engemnézzen srácok vhogy kivül esnek a motorospártomon.
A fütyi kivan velük, hogy miért nem inkább verekednek.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1433 üzenetére
Sztem igen, verekedtem is, motoroztam is, autóztam is.
A verekedés én nem tartom rossz dolognak, ott is mint mindenben van egy határ..több barátom van/volt akivel az első lépések a bunyónál kezdődtek.
Nem halt bele senki, sőt.
a sértésekért semmi gubanc egyébként, te számomra azt mondasz/írsz amit akarsz
Amúgy is gyík dolognak tartom az ilyesmit. -
-
#70869248
törölt tag
válasz bolondember #1481 üzenetére
én tavaly télen arra a tanpályára mentem ahol a rutint oktatják a jogsisulik, cserébe hogy letakarítottuk még bójákat is kaptunk, ott állatkodtunk a hóban, majd ami maradt azt letakarítottuk.
Lehet hogy nyáron is le lehetne beszélni, de alapon azt fogják erőltetni hogy vegyél (az asszony) órákat pénzért.
De ez csak nekik jó.
Van még lehetőség, le is lehet zárni ideiglenesen ezt azt, mi egy volt orosz laktanya területén csináltuk meg a pályát (illetve inkább a többiek, én csak oda kipróbálni mentem egy verdát). -
#70869248
törölt tag
szép lenne
Az a rendőr aki egy régi útépítés miatt ott felejtett 30-s táblára hivatkozva, el akarná venni az autómat, az halálnak halálával halált halna..
Összetett a dolog szvsz, vannak vasúti átkelők amin évek óta nem megy semmi (nálunk is van, egy régi kisvasút ment rajta, ma már 15 éve semmi soha, ..nem is tudna), de táblázva van, és büntetnek.
Néha kint vannak lakott területen kivűl olyan korlátozó táblák hogy csak nézek, ennek mi értelme (gyak. pénzszedő táblák).
Bezzeg ha felmarják vhol az aszfaltot, abba éjjel bele lehet durranni, mert kivilágítva nincsen.
Nálunk hetekig belogott a kanyarívre egy fém kerítésoszlop, hetekig nemhogy megcsinálva, de kivilágítva sem volt.
..stb.
Futóműgyilkos utak..néhol kifejezetten közveszélyesek, blokkolásra-kerülésre kényszerítenek, mivel ha belemegy egy átlag autó 10km/h felett elüti a futóművet.
viszont kifejezetten kevés fekvőrendőr, két oldalt lakótelep, némely motoros/autós 500-l dönget el.
Lakotterület nyílegyenes főúttal,...egy halál, nem belassítanák, csak kiállnak és mérnek..
Ez mind nem mentség egy gyorshajtásra..de ezek mind bennem dolgoznának amikor gyömöszölöm fel a rendőrnek az értelmetlen és otthagyott 30-s korlátozó táblát, ha az autómat akarja érte elvenni. -
#70869248
törölt tag
Igen, a törekvés jó, de a törekvést is a körülményekhez kell igazítani.
Ha te mész lakott területen kivűl, az ott megengedett tempóval, és kihagysz egy 30-s táblát, akkor dupláztál, azaz ugrott az autó.
Az hogy kihagytad sok minden lehet, nem láttad, v. nem számítottál rá mert okafogyott időközben csak ottmaradt, v. hülyeség.
Imádom pl. a kanyarra beállított korlátozó táblát, volt valaha egy beláthatlan kanyar, beletettek egy korlátozó táblát, azóta kivágták az összes fát de a tábla maradt...egy vicc. uez útfelújítás..stb.
Képzeld el hogy beleszaladsz ebbe...nem őrült tempóval, csak a lakott területen kivűl megengedettel.
Jön a rendőr hogy viszi a kocsidat...
Te tudod hogy nem száguldoztál, nem te vagy a közútak önjelőlt királya, és ez a tábla egy vicc, de a törvény az törvény, a tábla az tábla..ott van? ott van, dupláztál? igen.
kocsi balra el..
Persze én spec. alapból nem szeretem a rendőröket, lehet ez is munkálkodik bennem.
De hogy nem bízom bennük az ziher. -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1586 üzenetére
Alapvetően igaz, ha jelzik, vagy felszólítanak hogy állj félre akkor állj félre.
Amennyiben nem állsz meg, hanem megpróbálsz ellógni, akkor ők megpróbálnak elkapni.
Nem tudják miért lógsz..nem is kötelességük kitalálni, lehetsz fegyveres/fegyveres ámokfutó/szénné szúrt drogos szerhatás alatt...bárki.
Nem találgatnak-latolgatnak, ki kell venni a forgalomból.
Nem hinném hogy arra törekednek hogy meghalj, aki úgy gondolja hogy elég jani meglógni a rendőrök elől, az nem kell pánikoljon egy durrdefektnél (pláne ha számít rá, hisz sejti vagy látja), vagy ha kiforgatják.
amennyire én láttam elég ügyesen csinálják az Ami rendőrök (persze lehet nem mindenhol),..viszont néha gondolom van baleset is.
De mindez a felszólítás/jelzés után következik...ahol neked meg kellett volna állni. -
#70869248
törölt tag
Sok dologgal lehetne javítani, de sztem sajna nem ez az elsődleges cél.
Én pl. nem szeretek gyorsan menni a közúton, de néha muszáj...nem döngetni muszáj, csak szabálytszegni.
Gyakorlatilag a forgalom ritmusánál lassabban menni kifejezetten veszélyes, ön és köz.
Amennyiben pedig kicsit is nem bízom az előttem haladóban, inkább elmegyek mellette, uez igaz akkor is ha megfelelő tempóban megy előttem egy olyan jármű ami túlságosan kitakarja az utat.
Viszont hihetetlen pihentető ha egy jó tempót tud menni az ember (nem száguld! csak egy egyenletes tempó).
Sztem vhogy ezt kellene elérni, és ehez szvsz sok helyen elég lenne a logikusan felépített hálózat.
-Lakotterületen szigetekkel, táblákkal, ha kell fekvőrendőrrel (nem szeretem, de szvsz kell) sebességet betartatni.
-Lakott területen kivűl pedig jól táblázva (téli/nyári kiegészítőkkel(!) ), és szélesebb utak ( legalább 'jó' minőségben).
Meghatározó élmény volt Olaszo. Ravenna-Venezia mikor nem pályán mentünk, hanem kitaláltuk hogy visszafelé menjünk a vízparton (hülyeség, semmit nem látni..de akkor nem tudtuk). A felétől kimentünk a pályára, mert a csajoknak kihullt a hajuk, én viszont nagyon élveztem.
Olyan széles sima kétsávos autóút van, amin biztonsággal lehetett előzni akkor is ha jöttek szembe. Minden villogás, vagy dudálás-pánikolás nélkül húzodtak ki a jobb oldalra a szembejövők, és simán elfértünk. Egyébként szükség is volt rá, mert sok teherautó volt.
Kifejezetten simán lehetett haladni 80-90-nel úgy hogy tele volt kamionnal a sáv.
Persze a pályához nem lehet hasonlítani, de egyébként a vezetőnek nem stresszes csak fura, az utasoknak viszont elég őszítő,..nem bámulnak ki az oldalablakon a tengert keresve, hanem ezerrel szurkolnak .
Uez a mi kétsávos hálozatunkon idegeskedés, és kőkomoly veszélyhelyzetek végig.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1606 üzenetére
A kedvencem az volt mikor megállítottak mert bemértek lakotterületen belül, figy:
parkoltam, ..beszállok a kocsiba és hogy ne zavarja a mögöttem lévőt a kiállásommal, felgyorsultam a megfelelő sebességre..bemértek.
Nem 60-ra gyorsultam, nem bőgőtt a motor vagy ilyesmi, simán dinamikusan gyorsítottam, a fő dolgom az volt hogy ne zavarjam a forgalmat, nem siettem-ilyesmi, csak mint kismilliószor kiálltam, és nem a sebmérőt néztem hanem a környezetet és a tükröt.
Nem müködött az a vacak, semmi nem volt. A próbálkozást meg kiröhögöm.
Az egészben ez sumákság érted, nálunk a rendőrkörzetek közt azon megy az irigység hogy hol milyen büntető helyeik vannak. -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1649 üzenetére
Hát itt lehet hogy magamra maradok, de én az Accord-t sem tartom presztízs osztályos verdának.
Nagyon jó autó, és kedvelem...de sztem sima felsőkategóriás kocsi.
A presztízs kocsi az lehet persze besorolás miatt is az, de pl. nekem a Phaeton a W12 miatt az legfőképpen, tom van V6 de nálam legfőképpen a W12 adaja különlegességét.
Ha csak sima V6-l árusítanák, akkor lehet hogy besorolásában prestige, de én nem tartanám annak, a minőségi összerakottság dacára. -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1654 üzenetére
Gallardo nem presztízskocsi, csak sportkocsi (pláne narancsban )
Azok az alapfelszerelések amik egy presztízsautóban alap kell hogy legyen, az a fajta biztonság meg mindenféle dolgok amik feleslegesen súlynövelők egy sportkocsinak.
Persze vannak öszvérek, sportos bálnák, bálnás sportok...de alapesetben egy sportkocsi nem lehet presztízsautó.
persze über nagy elismerést szerzel ha beszállsz egy soros 18hengeres régi Bugatti-ba, vagy akár egy 300-s Mergába, de azok azért alapvetően nem presztízs céllal készültek, csak azzá lettek.
De van ahol összébbmosott a határ, pl. én nem a Gallardo-t hoztam volna fel, hanem mondjuk a Bugatti Veyron-t, ami szvsz a legközelebb áll ahoz hogy egy sportkocsi és egy presztízsverda keveréke legyen. -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1672 üzenetére
A guruló fürdőkáddal is egyedi vagy (bár van ahol versenyeznek is vele).
Az egzotikum..bár én inkább ízléstelennek nevezném a Gallardo-t...nem kell érte botozni, a Lambo'-nak a Countach-l és a Diablo-val ez teljesen bejött, ők inkább provokatívnak nevezik, ..mindegy. Szal a különleges, és ritka, vagy gyönyörű, vagy csak piszok drága autók nem lesznek ezért presztízsosztályos verdák.
az egy kategória, uúgy vannak alapjai mint pl. egy alsóközép-közép-felsőközép-felsőkategóriás autónak, uúgy olvasható mint hogy mi a különbség egy coupe és egy sima 3ajtós között.
A piac mossa a határokat, de egy Gallardo, bár mindenképpen figyelemfelkeltő, nem presztízs autó. -
#70869248
törölt tag
válasz dabadab #1680 üzenetére
sztem is fogalmi zavarról lehet szó
Egy cég presztízs autója a cég presztízsét képviseli, a besorolása nem vevőfüggő.
Általában 'zászlóshajó' szokott lenni.
Opel Astra képviselheti egy vásárló cég megbecsülését egy alkalmazottja felé, de nem ettől fog a cégkínáltaban besorolást kapni.
szerk: off
A luxusautó fogalma is kicsit zavaros, manapság olyasmit képvisel a luxus, amit leginkább külső cégek valósítanak meg.
Helykínálatban, minőségi anyagokban, kényelmi felszereltségben egy felsőkategóriás autó megad mindent ami kellhet.
Term. vannak akiknek a luxus nem a struccplazúrnál kezdődik, hanem azt bírják ha okasz márvány a padló és medence is van apró tűzijátékokkal.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1682 üzenetére
Nem tom, nekem úgy tünik hogy ez a presztízs dolog nagyon a felhasz felől közelít.
Egy Bímernek van presztízse, ahogy egy Porsche-nak is sok ember szemében.
..egy Mergának meg pláne.
De ez nem sorolhat hisz mindenhol más és más az emberek hozzáállása.
Van ahol az én autómat is tökre megnézik, van ahol pedig fel sem tünik, és főleg nem prestige class a gyártó modellkínálatában.
A modellkínálat a gyártó osztályozása alá esik, van amit belépőszintnek, gondolnak, van amit a legszélesebb vásárlórétegnek, van amit annak aki kényelmet akar akár drágábban is, és van a prémium kategóriája.
Mindenhol mást és mást céloz és kíván megvalósítani.
A sportosságát is hangsúlyozhatja, egy modellnek...gyárthat belőle RS-t, M5-t, WRX-t..stb.
Van márka ami eleve presztízsautót gyárt, és van ami sportkocsikat.
Van márka aminek a modellkínálata nem bír el egy presztízs kocsit, Toyo' crown régebben mekkora húzás volt ..
..vagy egy több gyártót egyesítő óriás leosztja magának a lapokat, nem kell az europai skacoknak a Ford-tól igazi presztízskocsi, nem kiváncsiak rá, nem vennék meg, ezért kapnak máshonnan.
..vagy ahogy a Merga rájött hogy jó hogy az emberek azt gondolják rólam ez igen, ha veszek egy ilyen autót akkor presztízst is veszek hozzá...de nem célozhatok meg vele szélesebb réteget, mert akkor a fő vonzereje sérül a márkának,..nem is könnyen emésztették meg, pedig muszáj volt, mert míg vki gyártja a drága autókat nagy magas körítéssel tisztességes haszon mellett, addig a másik gyár bődületes hasznot termel az alsókategóriás autói eladásából.
Szal sztem ..legalábbis én így gondolom, a presztízs autót, a gyártó sorolja be,...próbálja felmérni hogy kb. mi kell a piacnak, de nem a vevő sorolja be.
Nekem is van értékrendem pl. autó és autó presztízsértékéről, de az már most kiderült hogy többekkel nem egyezik, és viszont.
Mindenki mást gondol...magasabb életszínvonalon meg pláne, alacsonyabbon meg pláne-pláne.
Ez mind saját vélemény természetesen, másé uennyit ér, és ez sajna off is a topikban -
#70869248
törölt tag
Az a gubanc hogy az a Polski nem Polski...mivel az nem feltöltött diesel-l gurult ki a gyárból (meg stb)
De persze ez mellett (alapon nagyot gyorsul) a Ferrari kanyarodni is tud (nem is kicsit).
Érdekes dolog ez a 'kispolski', de valójában mindenki tudja hogy ez nem polski,..innen meg akár a Ferkába is bele lehetne tenni egy olyan motort ahol nem számít az élettartam, vagy hogy akár márkahű legyen. -
-
#70869248
törölt tag
válasz Nightmare #1771 üzenetére
versenygépeknél az éles vezérlés miatt.
Az utcai autóknál ezer féle oka lehet, a kipuff az akkor frankó ha teljesen a motorra van hangolva, amennyiben vki házilag megbuherálja, akkor sok minden történhet....a teljesítmény rontásán, esetleg növelésén túl. Mivel a gázlengéseknek segítenie kell az ürítést, ha átmérőt változtatnak, vagy más módon érik el hogy felboruljon ez az elvileg hatékonyan müködő rendszer, akkor könnyen visszaéghet egy szériakocsinál is. -
#70869248
törölt tag
válasz bolondember #1843 üzenetére
így már én is jártam
lökődött előttem vki 10-20km/h-val, balról sziget volt. Kimentem jobbra és meg akartam előzni, elkezdte nyomni neki és így már nem fértem be elé a parkoló autók előtt...
Elvettem a gázt, kicsit morcos voltam, de belefért..a morcosság mellett még vigyorogtam is magamban