Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz #70869248 #1666 üzenetére

    ''Azok az alapfelszerelések amik egy presztízsautóban alap kell hogy legyen''

    Hopp, itt fogalmi zavarrol van szo.
    Amirol te beszelsz, az a luxusauto. A presztizs, az egesz mas.
    Ahhoz, hogy egy autonak presztizse legyen, nem kell semmilyen muszaki v esztetikai kovetelmenynek megfelelnie, egyetlen dolgot kell tudnia: latszodjon draganak, vagy inkabb mutassa a tulajdonosat gazdagnak, ill. - es legesleginkabb - sugarozza azt, hogy a tulajdonosa magas tarsadalmi pozicioban van: ezert van az, hogy az S Klasse presztizse magasabb lehet, mint (a hasonloan draga) Porsche, mivel ez utobbiban penzes apuci elkenyeztetett kisfia ul, a Merciben meg maga apuci.

    Az auto presztizse tehat nem magaban az autoban van, hanem a kulso szemlelo ertekiteleteben, tapasztalataiban, eloiteleteiben, igy aztan egy adott auto presztizse erosen fugg attol is, hogy kit kerdezel meg.

    Presztizsauto-e a teruleti kepviselo ceges Astraja? Siman lehet az az egyik embernel (''Olyan fontos ember a cegnel ez a Tibi, hogy meg autot is adnak neki.''), egy masiknal meg nem (''Szerencsetlen csoro, egesz nap egy 1.4-es Astraban rohangal, biztos meg a klimara is sajnalta a ceg a penzt.'').

    A Phaeton ezert is nem alkalmas presztizsautonak, mivel tulajdonosa statuszat nem eleg hangosan kiabalja a vilagba: a legtobb embernek csak egy WV, valoszinuleg osszekeverik a Passattal, ami ket kategoriaval lejjebb van. (Persze, az Audiknal sincs markans kulonbseg az A4 meg az A8 kozott, de az Audinak, mint markanak, egeszen mas a megitelese, mint a Volkswagene, igy ott az A4 az A8 dicsfenyeben sutkerezik, mint a WV-nel a Phaetont a Passat (meg a Golf meg a Polo) arnyekolja be.)

    Ja, es a Bugatti az eredetileg is presztizsauto volt, a Royale minden luxusautok oregapja :)

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák