- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell notebook topic
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #21069 üzenetére
HI!
egen ez alapjan fojjton femerul bennem: falunk nalunk az uton fekvi setitruhas resze az vajh szamithato korulmeny-e? /mert engem mar 2x huzott kia falun belul hasznlat reflektor, persze csak ha senki a zarazo zonaban nincs/, oktatom szerint /tan meg sm tanfojjas/ kocsma elott igen, de mi van ha esmeretlen vagyokakornyeekes lila finogm nincs a kocsmakrol, foleg ha z meg zug is???
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
kételkedem
addikt
válasz dabadab #21333 üzenetére
Nem vonz az újságírói pálya? Nagyjából ugyan azt sikerült leírnod, mint a cikkírónak, viszont a te verziód első olvasatra is kristály tiszta, az eredetit viszont kétszer kellett elolvasnom!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
deicide
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz dabadab #22515 üzenetére
Mondtam azt valaha is, hogy nem biztonságosan vezetek?
nem szoktam összetörni a kocsit, nem vágok be mások elé, de még csak rám dudálni sem szoktak. Csak annyi a probléma, hogy sokaknak bántja a szemét, hogy gyorsabban megyek, mint ő. Ennyi. Nem kell túllihegni a dolgot.rip and tear, until it is done
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #22520 üzenetére
HI!
szeritnmen meg az alfaval 60nal jartam /91-93/ a pozsonal volt 50, amugy szeritnme 94/95 szeptember/oktober/novemberben/?/ volt meg egy ngyiobb ellegzetu kresz valtozas
ah vegre osszerakom a jogaszaimat majd megkerem oket hogy nezzuk megudv
neduddki
mod: az bisztos hogy sm tanulasnal meg 60vot:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #23711 üzenetére
A múltkor az autópályán ~110-es tempónál fél méter alatti követési távolságot tartva jött utánam
És erre az egyetlen megoldás, ha te is gyorshajtasz? Ha valaki fél méterre jön mögöttem, akkor alap, hogy lassítok. Aztán vagy megelőz, vagy leesik neki és lemarad. Mindkét esetben megoldottam a helyzetet. De hogy Pesten vagy bárhol nem lehet 50-nel menni, csak gyorsabban, az marhaság.
-
brd
nagyúr
válasz dabadab #23711 üzenetére
Mondanál néhány ilyen konkrétumot, kérlek, ami tényleg alátámasztja ezt? (Azon kívül, hogy a TotalCar írta.) Főleg a konkrét balesettel összefüggésbe hozhatóak érdekelnének, ha lehet. Az összes oda csatlakozó úton ott a lámpa fölött a kötelező haladási irány tábla (azt azért eléggé nehéz elnézni, ha egyébként a lámpákat figyeli valaki...), a "rossz" út fölött pedig ott a behajtani tilos, és az egyszerűen nem igaz, hogy nem látszódik a behajtani tilos vonalában az elsőbbségadás vonala felfestés, ez hazugság, de még ha ezt valaki el is nézi, nem tűnik fel neki, hogy a nyilak is fordítva vannak az úton?. Ennél több mi kell még a nem gypseknek?
The only real valuable thing is intuition.
-
saguaro
tag
válasz dabadab #23737 üzenetére
Az más, meg az is, mikor a jobb oldalon megy egy kamion, mögötte a jóember, aki ráér, 110-el, előttem kb 300m-re, bejön elém, nem gyorsít, megy ugyanúgy, mint a csiga, elmegy a kamion mellett, de ő még lát 500m-re még valamit, de derogál kimenni neki addig a külsőbe, és ugyanúgy 110-el megy, akit meg meg akar előzni, megy 100-al, és kb 2 perc alatt el is éri, elmegy mellette, és nagy nehezen még 100m után kegyesen visszamászik jobbra.
Előtte senki, lehetne haladni, de ő nem megy, mert így neki jó.A verzió: maradjon ott, ahol van, amikor nem jön senki, akkor előzzön
B verzió: ha már pofátlan, és kijön, akkor menjen 130-al, húzzon vissza a kamion/akármi elé, és lassíthat utána
C verzió: ha már a másikat is meg akarja előzni, menjen 140-150-el, vagy dinamikusan, hogy lehessen látni, hogy nem 5km/h van a kettő között, hogy mire megelőzi, lemenjen a nap
D verzió: menjen tömegközlekedéssel, ha ráérHa nekem sietnem kell, akkor sietni fogok, és az olyan gyökerek, akik belső sávba 110-el mennek, jobb sávban 500m-en keresztül senki nincs, és nem megy le, ha lámpázok akkor se, akkor jobbról úgy húzok el mellette 180-al, hogy mire észrevesz, már nem is lát.
Ha ráér, akkor ráér, de attól még más siethet...Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
proof88
addikt
válasz dabadab #23889 üzenetére
Mondjuk tény, hogy ha elkezd keresztbe állni vagy netalán forogni a kocsi, az kemény.
Egyébként ha óvatosan kanyarodok és nem csinálok semmilyen gyorsítást vagy fékezést kanyar közben, de valamiért mégis azt érzem, hogy kezdi tolni az orrát az íven kívülre a kocsi, akkor mit ajánlotok jobban? Mert van az, hogy kicsit a középállás felé korrigálok a kormánnyal, hogy visszanyerje a tapadást az első kerekek, meg van az is, hogy kicsit jobban megnyomom a gázt, mert akkor csak kihúzzák a kocsit az ív irányában.
Az enyhe gázelvétel miért nem játszik? Akkor több tehénkedés lenne az első kerekeken, ami jobb tapadásra bírnák őket ... vagy akkor a hátsó kerekek lennének veszélyben? -
FF23
senior tag
válasz dabadab #23920 üzenetére
Izé, az irányíthatóságnak eléggé betesz, ha az első kerék nem tapad (tudod ez az a kerék, amit te tekergethetsz, a hátsót nem).
A többi meg csak kitaláció, mert például én szívesebben állok meg egy szakadék szélén, mint suhansz bele pér méterrel odébb a vigyorgó képeme bámulva.
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Rick4
félisten
válasz dabadab #23920 üzenetére
Ha a hátsó nem tapad, akkor nyomsz egy kis gázt, és az első hajtott kerék meghúzza előre, egyenesbe is jön tőle. De ha elől nincsen tapadás, akkor a hátsóval tuti nem fogsz korrigálni.. Lassan kell menni és kész.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
deicide
veterán
válasz dabadab #23938 üzenetére
Na de ha levélben válaszol, akkor nem tudják hogy néz ki, az, hogy az igazolványkép hasonlít, az nem mérvadó, lehetnek egypetéjű ikrek is. Ettől függetlenül fizesse be, ha gyorsan ment. Én is mindig vigyázok, hogy betartsam a 69-es szabályt...
dragonfx: egy ideje már így van, azóta én is óra szerint 50-el megyek 30-as táblánál, 60-al 40-esnél, 72 körül 50-esnél.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
runner 125
nagyúr
válasz dabadab #24963 üzenetére
Nálam a normálisan beállított xenon megoldotta ezt a kérdést.
Előtte előfordult, h én is refivel jártam - nem egy esetből kifolyólag.
Nyitott kipufogóm is volt, ennek előnyét csak városban lehetett igazán kihasználni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
válasz dabadab #24972 üzenetére
Ez azért így nem teljesen helytálló szerintem.
A 86os tényleg egy kalap sz@r köszönhetően a tranzitnak (és nyilván az út minőségének ) , de már épül az M86, és ha kész lesz akkor nem lesz a lakott részeken tranzit, viszont az M86 már teljes egészében útdíjköteles szakasz lesz, a bevétel nagyrésze meg a tranzitból fog befolyni.
Másrészt a 86-os két szakaszokon most is útdíjköteles (3,5 tonnát meghaladó legnagyobb megengedett össztömegű tehergépjármű ill. autóbusz esetében): Egyházasrádóc–Körmend és Mosonmagyaróvár–Jánossomorja között, tehát aki erre tranzitol annak is meg kell venni a matricát (és eddig is meg kellett vennie), tehát az arra haladó összes kamion fizet. Az, hogy a pénz az ÁAKhoz vagy nemtom hova kerül, nem pedig a közútkezelőhöz..."ennek a kamionforgalomnak a nagy reszet olyanok adjak, akiknek semmi dolguk Mo-n"
Ez a meg olyan, hogy banán, déligyümölcs meg elég sok minden teleportáljon hozzánk, mert ha Spanyolországból hozza a magyar kamion, akkor annak semmi keresnivalója a franciáknál???
#24982:"A pénzbeszedés önmagában csökkenti a tranzitforgalmat és egy csomó embernek attól sokkal jobb lesz. "
Ezt azért gondoljuk végig mégegyszer. Megfelelő infrastruktúra esetén ez egy tök jó dolog, gondoljunk csak bele:
-van egy korszerű úthálózatunk, aminek a fenntartási költségeihez jelentősen hozzájárul
-a pihenőidőt töltő kamionos fizet akár a parkolásért, a zuhanyzásért, a kajáért ez mind mind bevétel, ja és ÁFA
-a nálunk tankolók szintén ugyanezAbból, hogy az olasz észak-keleti tranzit rajtunk áramlik, tök jó dolgokat lehetne kihozni, csak ebben az országban minden szarul müködik...
Az úthasználati díj emelése, nem biztos, hogy a tranzitot drasztikusan csökkenteni tudja, viszont az általa okozott fuvarköltség növekedést viszont mi fizetjük meg. Minden kamion alapanyagot vagy készterméket szállít, és a szállítási költség beépül a végfelhasználó árba.
Egyszerű példa: én csak élelmiszert szállítok, havi 10-12 000kmt megyek csak belföldön. A havi D4 matrica 24 000. Ha 8000kmt megyek díjfizetős úton, és 6FT/km lesz az útdíj, akkor ez havi szinten 48 000 forint lesz. Ha nem lesz belekalkulálva a fuvarköltségbe akkor mindenki csődbe megy. Ha bele lesz, akkor ezt bizony te/ti fizetitek meg azzal , hogy vásároltok, mindegy mit. 22es csapdájaNem vitát akarok indítani, csak ez szerintem kicsit komplexebb kérdés annál, hogy emeljük az útdíjat vagy sem. /OFF
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo S10-2 netbook vékonykliens monitor rögzítő konzollal
- Meseszép Montblanc Summit XL Chronograph 7060 (Csere 1TB új Steamdeck-re is.)
- Bontott alkatrészek (HP 450,640,650,ZNook,6470,8560w, Dell 100L,D400,D530,D600,D610)
- 14cm Fractal Dynamic és Noctua P14S Redux 1500 ventik eladók olcsón!
- HIBÁS Toshiba 32LL2A63DG távirányítóval