- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
Nem fikáztalak se téged, se mást, csak tudom, hogy te mindig olyan erősen véded a kreszt, hogy az úgy jó ahogy van, szakértők alkották stb. És még be is linkelted az ide vonatkozó egyik szabályt
(4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
Kiemelem még1x a lényeget: "hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül"
Tehát ebből az következeik ha ez így szerinted rendjén van, hogy tök sötétben ne menjünk gyorsan, mert nem tudjuk megállítani a járművünket a belátott távolságon belül, mint ahogy a dedikvens se tudta a videóban. És ha tartanánk ezt a szabályt akkor ahogy mephi666 is írta nem haladnánk sehova. Remélem így már érted mit akarok mondani.
BANZAII
-
MaciG
addikt
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én nem tudom hol van, de nem is az a lényeg, nem azért tettem be.
Dluinet: A téli gumi nem sok plusz kiadás, mert ugyanis még az van fent a nyári nem kopik. De félreértés ne essék én nem akarok meggyőzni senkit, mert én se veszek téli gumit, és hóban is mentem már 130-al pályán nyári gumival és semmi bajom sem lett, sőt a családban még senki sem töre össze az autót pedig soha nem volt fenn téli gumi.
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
Adott a képen látható kereszteződés.
A kanyarodó járműveknek elsőbbsége van a kerékpárosokkal szemben akik az egyirányú utcából haladnának tovább a kerékpársávon. A bicikliseknek a sáv végén jól láthatóan fel van festve a vonal és az elsőbbségadást jelző háromszög, de ezen felül még egy táblájuk is van oldalt. Viszont a biciklisek nem állnak meg a vonalnál, hanem próbálnak minél tovább előre menni (kék kis téglalap az ábrán), viszont ha itt egy járműszerelvény kanyarodik (ábrán a zöld nyíl) annak a hátulja elsodorja őket ha tovább mennek a vonalon (ugye ezért is van direkt hátrébb festve) . És ha ez megtörténik ki lesz a hibás?
BANZAII
-
MaciG
addikt
A gond az, hogy mikor elkezd az ember kanyarodni, akkor jön a bringás és megy előre, és a pótkocsi is kb addigra ér oda. Viszont ha a te logikádat követem akkor mikor én vagyok alsóbbrendű úton, akkor direkt kitolom a kocsi elejét, hogy kénytelenek legyenek elengedi azok akiknek amúgy elsőbbségük van?
Jön az új KRESZ Erről lehet valami konkrétat tudni? Vagy ez is csak ilyen "uszítás" jellegű, hogy tudjunk szidni valakit?:
BANZAII
-
MaciG
addikt
Esőben többet fogyasztana az autó?
Aminap mentem a pályán, mikor odafele mentem akkor 6.1 l-es átlagfogyasztásom volt, este jöttem visszafele ugyanabban a tempóban és akkor meg 7.3 l. A különbség annyi volt ,hogy visszafele esett az eső.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Itt sincs benne hogy nem lehet driftelni. Veszélyeztetni nem lehet. De ilyen erővel pl. Egy idős fószer aki annyira ismeri a kreszt h szembe megy a pályán veszélyesebb mint az aki valóban tud vezetni... és a fószer mégis vezethet. Szóval ez elég relatív mi a veszélyes. Ezért is rossz a kresz mert nem egyértelmű, tele van kiskapukkal.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Te is tudod, hogy az emberek nem egyformák. Ami egyiknek veszélyes az a másiknak nem, és mivel nincsenek konkrétan leírva mik azok amik veszélyesnek számítanak, így mindenki maga ítéli meg. Pl. anyukám fél úgy vezetni ha egy kamion követni, mert szerinte az veszélyes, mert mi van ha nekimegy. Akkor legyen tilos kamionnal személyautó után közlekedni mert valakinek veszélyes?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Erről az jut eszembe, hogy van egy kereszteződés, ahol az egyik irányba (persze pont arra emerre én mennék) csak akkor ad zöldet ha előtte megnyomják a gyalogosok a gombot, hogy át akarnak menni. Így hajnalban vagy este mikor nincs senki mindig ki kell szállnom és nyomogatni a gombot ha át akarok menni szabályosan.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én is ere gyanakodtam, de nem látom se a lámpa körül, se pedig az aszfaltban a nyomát. De ha érzékelő lenne csak "észrevenne" már egy buszt, főleg ha közel is állok. De most ,hogy így felmerült, ezek az aszfaltba épített érzékelők (mikor ilyen téglalap alakú vágást lehet látni, mintha foltozták volna az utat, milyen elven működnek? Súlyt érzékelik vagy magát a járművet "látják"?
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz ReSeTer #30995 üzenetére
Főleg a forgalmasabb helyeken főútvonalakon, ahol több sáv is van, ott tesznek ki ilyen táblákat (sávok és lehetőségek függvényében)
A tábla egészen a következő kereszteződésig érvényes, tehát ha te a jelenlegi példánál a legbelső sávban vagy, akkor a kereszteződésnél az a balra kanyarodó sáv lesz és onnan csak balra tudsz kanyarodni. Ha elhagytad a kereszteződést akkor meg jön egy újabb ilyen tábla, és így tovább.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én csak próbáltam megfejteni mire gondolt. Te linkelted neki mi jelzi azt ha egy sáv meg fog szűnni, de azt mondta nem arra gondolt. Most az, hogy arra a sávra ami meg fog szűnni te jobbról fordultál rá, vagy balról, vagy éppen már eleve azon voltál szerintem teljesen mind1.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Van valami jogszabály azzal kapcsolatban, hogy a közútkezelőnek (vagy annak aki illetékes a témában) mekkora méretű kátyúkat kell figyelmeztető táblával megjelölni? Mert azért elég kellemetlen mikor megy az ember esős időben mikor kismillió pocsolya van az utakon és akkor nem igen lehet látni milyen mély is a lyuk ahol a víz van
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Avicularia #31045 üzenetére
Én inkább egy komolyabb alkalmassági vizsgát vezettem volna be. Szerintem hasznosabb lenne mint a korhatár megemelése.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz kw3v865 #31078 üzenetére
Aki 150-nél összetöri az autóját az 130-nál is össze fogja...
Akinek a hazai autópálya nem elég széles, az szerintem inkább ne vezessen ( Még kamionnal is bőven el lehet férni rajta)
Ha az lenne a cél, hogy nálunk legyen a legkevesebb baleset, javaslom, hogy vegyük le 30km/h -ra a sebességhatárt.
Szerintem az lehet az oka, hogy mindenki arra fogja, hogy máshol is ennyi, meg az, hogy sokan nem ismerik a sebességkorlátozást, mert azt hiszik, hogy ha 130 a limit akkor annyival is kell menni. Pl. 130 egy sufni tuning ladában nem ugyanolya, mint egy új merciben.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Itt talán annyit lehetett volna csinálni, hogy leteszi a hólapátot, a többi egyéb ötlet szerintem hasztalan lett volna.
Bár az számomra nem világos, hogy ha mér ott álltak páran, akkor ahelyett, hogy nézték az autójukat és mondogatták egymásnak ,hogy nem lehet mit csinálni (meg gondolom közben szítták a közútkezelőt, hogy mért nem lehet időben sózni,stb.) valaki kimehetett volna az utca elejére kitenni egy elakadás jelző háromszöget és figyelni hogy senki ne jöjjön be az utcába, mert szívás lesz...
BANZAII
-
MaciG
addikt
Most ha az utca elején valaki megállítja az arra haladókat és mondja nekik, hogy nem kéne bemenni, mert nem fog tudni megállni, mert ők sem tudtak, akkor akinek egy csöppnyi esze van az nem megy be az utcába, vagy ha nem hiszi el, akkor legalább gyalog előremegy és megnézi. Vagy pl. lehet értesíteni is a rendőrséget és ha kiér akkor ők hivatalosan is lezárhatják az utat, de mint mondtam épp eszű ember nem hajt be, ha erre külön figyelmeztetik.
Bér ha jobban meggondolom, lehet akkor is lett volna egy ilyen suzukis rambo.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Aminap megyek az egyik ismerősömhöz ,várom a buszt és egy 40-es éveiben járó nő anélkül, hogy szétnézne átsétál a piroson, majd a zebra másik felénél levillogja a rendőrautó, de nem bünteti meg csak gondolom figyelmezteti (onnan gondolom, hogy a nő nem adott át semmilyen papírt csak odament a villogó kocsihoz, mert a rendőrök odahívták és pár szót váltottak). Nagyjából 5 perc múlva jön a busz és a nő is erre szál fel (eleve nem értem minek megy át a piroson ha még 5 perc van a buszig) és ugyanott is száll le ahol én, ahol megint piros van a gyalogosoknak, de ő itt is átsétál azzal a különbséggel, hogy itt már szétnézett (gondolom, hogy van-e a közelben rendőr ). És kb. ennyit ér a szóbeli figyelmeztetés.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Calogero #31179 üzenetére
#31181) Cerebellum: Írtad, hogy te is vezettél rengeteg féle járművet, és azért szerintem ha szívedre teszed a kezed, biztos volt több olyan helyzet is amikor esetleg elnéztél valamit, vagy olyan sebességgel mentél, hogy ha ott történik valami te se tudtál volna megállni,stb. Aki vezet az bizony hibázik, akármilyen képzett sofőr, és hogy ebből lesz-e baleset az már a szerencse kérdése.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Aki nem ismeri a kötelező haladási irány táblát, ami elég alapvető, az inkább ne közlekedjen...
Vagy akkor sebességkorlátozásnál is mindig duplán kellene kitenni? Egyébként meg benne van a videóba az öreg aki azért is kanyarodott be mert sietett...(#31217) biga: Én sem ismerem a helyet, de a videóban elmondják, hogy évente több tucat baleset van ott, és halálos áldozat is volt. Egyébként az is látszik a videóban, hogy két sáv van.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ha a több sávos utat jelzőlámpás gyalogátkelőhely szeli át, ott ugye lehet előzni a zebrán is ha zöld van?
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz philoxenia #31323 üzenetére
Elsőbbséget élveznek, de van olyan, hogy nem tudod megadni nekik az elsőbbséget, mert későn észleled,stb.
Nagyjából egy hete egyik dombon haladtam felfelé ahol még az út is kanyarodik, tehát abszolút semmit sem látsz előzés szempontjából, szembe meg hirtelen felbukkan egy mentő a ki frontálisan belém szállt volna ha nem rántom fel a jármű elejét a padkára...BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz kw3v865 #31349 üzenetére
Helyes, bár ez nem világos "Az új szabályok szerint bűncselekmény lesz az is, ha valakit egy parkolóban vagy egy benzinkútnál kapnak el ittasan az autójában" Mért ne ülhetnék én ittasan a parkolóban a saját autómban, ha nem megyek vele sehova, és be sincs indítva?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Nem olvastam végig a cikket, mert annyira nem érdekel ugyanis nem szoktam ittasan vezetni, de azért gondoltam úgy ahogy írtam, mert számomra úgy logikus, hogy ha nem szabad ittasan vezetni, ez alól a benzinkút meg a parkoló sem kivétel. Aki ittasan akar vezetni ott a dodgem. Az viszont jó móka.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Nah de mennyivel egyszerűbb így ,hogy te elolvastad és kikerested nekem azt amit én is megtaláltam volna ha elolvasom.
Khelben: Ebben teljesen igazad van, a média mindenhol ferdít és ha olyan változásról lenne szó ami engem is konkrétan érint akkor utána néznék én is.
Egy kérdés: Ha az út 90 fokban kanyarodik (nem főút,) akkor mikor kanyarodunk elsőbbséget kell adni a gyalogosnak aki ott akar átkelni ahova kanyarodunk? Mert ha útkereszteződés van akkor oké, hogy igen, de itt csak szimplán az út kanyarodik.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Már több mint 40 autó ütközött egymásnak az M7-esen Zalában Még mindig nem értem, hogy aki nem tud vezetni minek ül autóba mikor esik egy kis hó.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ez ez elég szélsőséges helyzet ez igaz, de már napok (vagy hetek) óta még a csapból is az folyik, hogy jön a hő meg a tél. Másfelől meg a sebességet úgy kell megválasztani, hogy az "passzoljon" az adott útviszonyokhoz. Tehát ha én a városi autókámmal megyek vidékre, ahol egyszer csak elfogy az aszfaltos út és föld út váltja fel azt, akkor ha azon a földúton hatalmas barázdák vannak, meg hatalmas tócsák, mert előtte esett, akkor én nem megyek rá az útra az autómmal, mert az nem alkalmas arra ,hogy én közlekedjek rajta.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
Új hozzászólás Aktív témák
- Többet költenek a PS5 felhasználói
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- VPN topic
- Diablo IV
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- További aktív témák...
- REZSI csökkentős OLCSÓ Mini Gamer !!!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest