Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Asztrofotózás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- Szinte csont nélkül veszi az akadályokat TSMC gyárépítése az USA-ban
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz mephi666 #57501 üzenetére
40 év alatti nők tömegesen nyomkodják a telefont városon belül.
Folyamat üzeneteket írnak.
5 napig karosszériásnál volt az autóm, mert beletolattak. Kénytelen voltam tömegközlekedést használni. Buszról szépen belehetett látni az autókba. Minden nő üzeneteket írogatott megállás nélkül az ölében lévő telefonba. Tisztára megijedtem, hogy mennyien nem nézik a forgalmat."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
inf3rno
nagyúr
válasz mephi666 #57516 üzenetére
Itt nem csak emberi tévedésről van szó, mert az algoritmusokat már csak közelítéssel alkotja valami, amit a laikusok mesterséges intelligenciának neveznek. Az esetek jó részében ez működik, a ritka dolgokat meg hajlamos eldobni. Ha nincs teszt egy ilyen ritka szituációra, akkor nincs figyelembe véve, és simán tévedhet. Már pedig ritka szituációk mindig lesznek, és emiatt balesetek is. Ezt soha nem fogja megoldani az önvezető kocsi sem. Annyi történik csak, hogy a gép elveszi a sofőrök munkáját, ők meg képezhetik át magukat valami mássá. Egyáltalán nem biztos, hogy ettől a közlekedés biztonságosabb lesz. Főleg ha hosszú távon nézzük, akkor beüthet egy globális üzemzavar, napkitörés, vírus, stb. miatt, ami gallyra vágja az egész rendszert, és tömegbalesetet okoz.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz mephi666 #57607 üzenetére
De ha jelentősen nagyobb sebességgel érkezik, nehogy már én legyek a hibás.
26. § (4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
Azaz kitolom az orrát elnézek balra, látom, hogy mondjuk ötszáz méterre van egy jármű ami előtt bőven átférek, ha mondjuk ötven-hatvannal jön. Ellenben, ha ennyivel.... Szemből sokkal nehezebb megbecsülni a sebességet, pláne motorkerékpár esetén."Nem azt ígérték, hogy a vagyonuk is itt lesz..." (by Jólvanezígy Ádám)
-
dh66e
veterán
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz mephi666 #57619 üzenetére
Öt kilométerről nem nyernék kocsival sokat és gyakorlatilag le se izzadnék, az még öltönyben is megtehető akár egy városban. Nekem olyan öt kilométer országút, a többi tizenvalahány kilométer gát stb. volt. és akkoriban Szolnokon még egyáltalán nem volt kerékpárút, ezért kerülni kellett.
Öt kilométerről, városban, most is bicajjal járnék.
A feleségem anno 2km-re dolgozott a Nyugatitól, rábeszéltem, hogy járjon gyalog, öt-hat perccel volt több idő mint BKV-val, ha kicsit várni is kellett."Nem azt ígérték, hogy a vagyonuk is itt lesz..." (by Jólvanezígy Ádám)
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #57624 üzenetére
Az szivas. Inkabb csinalnek raklapbol es erollerbol egy hajtanyt a sinekre
Amugy mostanaban kezd divatba jonni a bringakereku eroller, lehet nyarra a 20 colos gumikkal fognak menni. Bar onnantol megszunik a roller praktikuma es gyak egyenerteku lesz a kerekparral.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #57807 üzenetére
Akkor meg nem is jot lattal, mert a csucs roller(Rion Thrust) 130-al is tud menni - de csak azert ennyivel, mert szoftveresen korlatoztak, amugy 160 a vege - es csak 25kg. De mivel 3-4 millio igy nem sokkal fogsz a magyar utcakon talalkozni. Ja es kb. ugy gyorsul, mint egy bmw i8, ha meg tudod tartani.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #57822 üzenetére
Mondjuk ezeknek mar nem annyira apro a kerekuk, de igy van. Amit emlitettem pont emiatt nincs is elso lengescsillapitoja, hanem a gumi vastag, mert a masik problema, hogy a rollerek felfuggeszteset a kicsi ontomeg miatt nehez optimalizalni es fennal a veszelye, hogy berezonal. De ezert is ismert es jo minosegu uton szabad csak meghajtani, versenypalyara valo. A dualtron es hasonlo olcsobb, majdnem ilyen gyors rollerek mar a felfuggesztes miatt is veszelyesebbek.
[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
válasz mephi666 #57913 üzenetére
Egyetértek, én is ezt vezetném be, már régóta alkalmazni kellene. Mindig eszembe jut, amikor a közgázon mondták, hogy az ottani adóhatóság fegyverrel jár (mondjuk most már nálunk is van ilyen egysége, de akkor még nem volt), mert az adócsalás az egész társadalom elleni bűncselekmény. De hát fejétől bűzlik a hal
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Hi!King
őstag
válasz mephi666 #57927 üzenetére
Én szoktam látni olyat Csepelen Weiss Manfréd úton, ahol 70 a sebességkorlátozás, de 80 alatt senki sem megy, hogy az autók sebességét veszi fel a csávó egy elektromos rollerrel. Gondolom valami buherált roller lehet. Mondjuk rajta van bukósisak, de a 20-25-el munkába haladó rolleresek többségén is látom, hogy van.
-
NoLF
addikt
válasz mephi666 #57966 üzenetére
látom az ért kecsón még elég alacsony az ingerküszöb
a lehető legjobban jártál el, az ember meg vétett egy kis gyakorlatias (szabálytalan) műveletet, na bumm. ilyenből van naponta az országban kismillió, senkit nem veszélyeztet, senkinek nem szármaizik belőle baja, ettől függetlenül szabálytalan de amíg nincs minden sarkon rendőr (nem lesz) addig ezek csak szaporodni fognak mert autót vezető emberből és autóból is csak több lesz. főleg ezen a csodás környéken ne várj csodákatThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
konci79
őstag
válasz mephi666 #57970 üzenetére
Hétvégén főúton jöttünk haza 90-el, rendőrautóban 1 rendőr, telefonnal a kezében előzött irányjelző nélkül, , semmi villogó vagy ilyesmi, csak úgy..
Mellettünk van egy kereszteződés, balra kanyarodni tilos táblával, rendőr elé simán befordultak ennek ellenére( gyakori, ment már rendőr is pont előttem arra) , le se sz.rták.
Tegnap olvastam egy cikket ami elgondolkodtatott, vajon az oktatóknak mekkora szerepe van az egyre romló közlekedési kultúrában?
Sok tanuló vezetőbe botlok bele naponta, 10/6-7-nél érezni lehet hogy korai még a forgalom neki...
Ma is, egyirányúba befordulok a tanuló után, jobb oldalon kb. 15m-re 2 néni beszélget ( persze az úton kell ezt is), erre vág egy satuféket előttem, pedig volt hely bőven elmenni mellettük.
Oktatókat se értem, mennek 30-al olyan helyen ahol 50-el lehet, de nem szólna rá hogy ez lassú, ez is gyakori hogy vonatozunk egyre nagyobb sorban.Eladó DDR4 GSkill 2x8 GB 4000 MHz CL16
-
Szada85
aktív tag
válasz mephi666 #57973 üzenetére
Igazából tök fair lenne, ha az okozott kár megtérítése mellett mondjuk az autópályaüzemeltetö (szalagkorlát, úttest takarítás, rendrakás) költségeit, a müszaki mentést végzö szervek munkaidejét is megnyernék ezen "szándékos" esetek elkövetöi...
Tekintve, hogy a közlekedési morál a középkor felé tendál, így talán a büntetéseknek is abba az irányba kellene konvergálnia, jogsielvétel mellett autólefoglalás, a bírság mellé pedig egy plusz zsíros összeg, hogy kiválthassa a guruló fegyverét...
-
Szada85
aktív tag
válasz mephi666 #57994 üzenetére
Németeknél pár tartományban már tesztelik azokat a kamerákat, amelyek a vezetés közben kézben tartott mobiltelefont ellenörzik, bízom benne beválik és elterjed a dolog.
Nyilván nem lehet az autós felelösségét elvitatni, mindazonáltal szerintem fontos lenne, hogy a közlekedés minden "sérülékeny" résztvevöje megtanulja, hogy soha semmikor nem szabad bízni lámpában, zebrán, hanem mindig alaposan körül kell nézni, és igenis legyen elövigyázatos.
Különösen a mai forgalom mennyisége és romló minösége mellett.Még gyerekkoromban engem is erre tanítottak - pedig akkoriban a mai forgalom töredéke volt csak az utakon -, hogy minden esetben ha én vagyok a "puhábbtestü" (legyek gyalogosan, rollerrel, biciklivel, motorral) saját érdekem is, hogy extra mód figyeljek és vigyázzak magamra, mert balesetnél nagy eséllyel én húzom a rövidebbet, a fejfára meg hiába írják, hogy "Dehát elsöbbsége volt/ zebrán ment át/ neki volt zöld"...
-
válasz mephi666 #58099 üzenetére
A gond az hogy ez kamion volt aminek ugye kicsit túl kell mennie hogy el tudjon kanyarodni az utánfutó miatt. Tehát a kijárat vonala elött még nem fog kanyarodni mert akkor letarolná a póttal a padkát.
Csak itt az a legnagyobb baj hogy a körforgalomban segíteni kell a forgalmat indexeléssel, ha mindenki a lekanyarodásig várna akkor egy forgalmasabb úton nem jutna ki senki, beállna az egész pedig pont az a körforgalom lényege hogy gyorsabb legyen mint egy lámpás. Nekem totál természetes hogy ha látom indexel ki akkor megyek be. Alapból azt feltételezem hogy mindenki tudja mit csinál...bár ez mostanában így nyáron pont nem jó annyira betegül vezetnek egyesek. Ilyenkor különösen sok a baleset, meg mindenki gyorsabban megy mint kellene.
Türelem sincs, most délelőtt előttem tolat ki autó parkolóhelyről, intek hogy jöjjön kiengedem mert már félig kilógott a segge és ilyenkor a legrosszabb az lenne hogy kikerülöm, erre persze mögöttem lévő dudál pedig látja hogy nem poénból ácsorgok hanem kiengedek valakit. Szegény legalább 5 egész másodpercet veszített azzal hogy kiengedtem az előttem kiállót, mondjuk amúgy is ki kellett engednem mert kellett a helye.
Régen volt ennyi idióta az utakon, mintha egyre több lenne.[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz mephi666 #58193 üzenetére
Az esés az semmi, de ha "Egy férfi azt akarta, hogy autóval hajtsak át rajta" , hát
az kamionnal pláne izgalmas lesz..."Nem azt ígérték, hogy a vagyonuk is itt lesz..." (by Jólvanezígy Ádám)
-
Szada85
aktív tag
válasz mephi666 #58193 üzenetére
Így is, úgy is bekerül(ne) a hírekbe, mission accomplished.
„Nem csináltam semmi rosszat, elvégre nem úgy vezettem, mint némelyik ittas és drogos sofőr.” - be lehetne vezetni, hogy amint bármiféle magyarázkodásba kezd az elkövetö, automatikusan duplájára ugorjon a bírság, esetleg egy "hatóság félrevezetésének gyanúja" is felkerüljön a listára... Vicc, hogy ma már mindenkinek az az elsö, hogy kifogásokkal próbálja meg kidumálni magát..
Nemrég volt [ez a buszsávos videó], itt is a legtöbb igyekszik megmagyarázni, hogy Ö tulajdonképpen a rendszer áldozata:
- A BMW-s ugye a csúnya, átláthatatlan utcaszervezésé (nem itt lakom), majd utána rögtön az egészségügyi ellátásé (mütétre siet), hiszen ilyen messzire kellett elgurulnia a csatahajóval..
- A Citroenes flegma p**sa pedig a többi szabályos közlekedöé, hát milyen már, hogy nem engedik öt bepofátlankodni, és még neki áll feljebb, "most akadályozzam a forgalmat? - az ilyennek a levegövételt kellene akadályozni...
-
nagyúr
válasz mephi666 #58279 üzenetére
Ne menjél más országba vezetni, mert ilyen esetek minimum félpercenkét fognak megesni veled.
Újabb jelenség, hogy a Német és Osztrák rendszámú autók már nem tudják más országban a sebességhatárt tartani.
Tök furi, hogy egy idegen országban a sebességhatárt nem tartok 90%-a német és osztrák utós. Egyszerűen nyomják mint az állat, a lakott területeken is."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz mephi666 #58281 üzenetére
Múlt héten 3 körforgalomon mentem át egymás után, mindháromban volt olyan aki az autójával a zebrán fordult meg. És ez csak egy szabálytalanság fájta 5 percen belül. A többit nem is említem.
Itthon azért ilyen nincs.
A sebesség egy ettől független téma."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz mephi666 #58296 üzenetére
"valami kifolyt festék van az úton"
Nem, ez "zebra" volt valaha, amit el kellett volna távolitani, de erre csak nagyon ritkán kerül sor.
Gyakran lefestik, de a festék meg idővel lekopik."a zebrát tábla jelzi"
Nem, a tábla a gyalogos átkelőhelyet jelzi.A zebra figyelem felhívásra is szolgál, és jelzi a gyalogosok számára hogy hol kelhetnek át "biztonságoson".
Ezek az elhagyatott "zebrák" csak a bajt okozzák!
Ui:
Találkoztam nem egyszer ilyennel, de pl. a legutóbbinál a járda szélén (mindkét oldalon egyaránt) lánccal legalább akadályozták az átkelést.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
fjudors
aktív tag
válasz mephi666 #58296 üzenetére
a gyalogost az téveszti meg, hogy évtizedekig volt ott zebra, csak a felújítás miatt leszedték/ letakarták a táblákat
ez egy olyan jól sikerült helyszín, hogy naponta többször sikerül szembemenni azonos sávban...
a google térképen is látszik még a zebra
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz mephi666 #58309 üzenetére
Neked mondta az oktató.
Honnan tudod, hogy a bringát toló gyalogosnak van jogsija, hogy neki is mondhatta az oktatója anno?Nem tudom mekkora volt a kamerás autó, de több sávos úton úgy kelek át, hogy figyelek, megadja-e mindenki az elsőbbséget.
Ettől függetlenül a Volvosnak jár a faszkorbács. Akár van zebra, akár nincs, ha valaki megáll a külsőben, akkor az a minimum, hogy lassítok, és figyelek, hogy miért állt meg. Lehet ott bármi, aztán nem árt, ha meg tudok állni.
Hab a tortán, hogy a gázolás/sodrás után vastag fáziskéséssel áll meg."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Reggie0
félisten
válasz mephi666 #58350 üzenetére
Ez igy van, ezert jelzik tobb modon. De ugye a kiegeszito jelzesek mind arra utalnak, hogy ott utburkolati jellel kijelolt gyalogosatkelohely van(a kek tablanak is ez a szovege), es nem azt irjak, hogy a tabla jeloli ki. A tabla csak egy utalas ra, egy extra informacio.
Az elsobbsegi szabaly pedig csak annyi feltetelt szab, hogy kijelolt gyalogosatkelohelyen, tehat kizarolag a kijelolest koveteli meg. Amit az utburkolati jel vegez.
Ha a tabla is kene hozza, akkor pedig az lenne a szovege, hogy utburkolati jel es tabla egyuttesen jeloli ki.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen