- Apple notebookok
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Hobby elektronika
- E-book olvasók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Shadowbull #13 üzenetére
Nem tudom, mire fel vagy ennyire lekezelően arrogáns, de elég gusztustalan.
Amúgy hol írtam olyat, hogy maga az önvezetés jobb az embernél? Azt írtam, mivel legalábbis októberben egy igencsak autentikus forrásból is megerősítették (és ismétlem: régebben aktívan dolgoztam), hogy a Tesla rendszere az. És ezt tartom is, mivel feltételezem, hogy sem a Tesla nem romlott, sem az emberek nem produkáltak érdemi fejlődést.
Szakmai anyagokhoz egy ideje sajnos nem férek hozzá (mivel már nem dolgozom ezen a területen), de szakmai kapcsolataim még vannak. Ipari, iparági titkokat persze ők sem árulhatnak el (már csak azért sem, mert nem közvetlenül a járműiparban vagy annak fejlesztési területein dolgoznak), de az aktuális európai helyzettel nagyon tisztában vannak, és a véleményük elég értékes és érdekes számomra.
Köszös véleményünk pedig az, hogy a Tesla rendszere nagyon jó, és baleseti szempontból a sokkal bizonytalanabbak is jobb túlélési esélyt biztosítanak a tipikus (>90%) határhelyzetekben. (Próbálok diplomatikusan fogalmazni.)
És ismétlem: nem azért, mert annyira jók, hanem azért, mert az emben ennyire rossz. Ez pedig már az én volt munkaterületem: az ember eleve rettenetesen rossz baleseti helyzetekben, és a balesetelhárító képessége a volán mögött töltött percekkel rohamosan romlik. Az általam ismert súlyos teslás (autopilotos) balesetek az emberek elég nagy részével is simán megtörténnek. Számtalan sokkal nagyobb bénázásnak tűnő balesetről írtam jelentést, amelyek emberi vezetővel még csak eseményszámba sem mentek (még nem volt Budapesti Autósok Közössége), csak a baleseti/halálozási statisztikát rontották. Egy-egy olyanért a Teslát keresztre feszítenék, én pedig egy éven belül tucatnyival találkoztam csak Magyarországról.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest