Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Shadowbull #13 üzenetére

    Nem tudom, mire fel vagy ennyire lekezelően arrogáns, de elég gusztustalan.

    Amúgy hol írtam olyat, hogy maga az önvezetés jobb az embernél? Azt írtam, mivel legalábbis októberben egy igencsak autentikus forrásból is megerősítették (és ismétlem: régebben aktívan dolgoztam), hogy a Tesla rendszere az. És ezt tartom is, mivel feltételezem, hogy sem a Tesla nem romlott, sem az emberek nem produkáltak érdemi fejlődést.

    Szakmai anyagokhoz egy ideje sajnos nem férek hozzá (mivel már nem dolgozom ezen a területen), de szakmai kapcsolataim még vannak. Ipari, iparági titkokat persze ők sem árulhatnak el (már csak azért sem, mert nem közvetlenül a járműiparban vagy annak fejlesztési területein dolgoznak), de az aktuális európai helyzettel nagyon tisztában vannak, és a véleményük elég értékes és érdekes számomra.

    Köszös véleményünk pedig az, hogy a Tesla rendszere nagyon jó, és baleseti szempontból a sokkal bizonytalanabbak is jobb túlélési esélyt biztosítanak a tipikus (>90%) határhelyzetekben. (Próbálok diplomatikusan fogalmazni.)

    És ismétlem: nem azért, mert annyira jók, hanem azért, mert az emben ennyire rossz. Ez pedig már az én volt munkaterületem: az ember eleve rettenetesen rossz baleseti helyzetekben, és a balesetelhárító képessége a volán mögött töltött percekkel rohamosan romlik. Az általam ismert súlyos teslás (autopilotos) balesetek az emberek elég nagy részével is simán megtörténnek. Számtalan sokkal nagyobb bénázásnak tűnő balesetről írtam jelentést, amelyek emberi vezetővel még csak eseményszámba sem mentek (még nem volt Budapesti Autósok Közössége), csak a baleseti/halálozási statisztikát rontották. Egy-egy olyanért a Teslát keresztre feszítenék, én pedig egy éven belül tucatnyival találkoztam csak Magyarországról.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák