Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ragesz

    csendes tag

    Sziasztok!

    Laikus vagyok a témában, lényeg, hogy elfüstölt a 6,5 éves Chieftec GPS-550A tápom, ez azt jelenti, hogy már pár napja kerregett a venti, kis mozgatással általában heylre jött, aztán egyszer csak bakelitszag volt, ekkor gyorsan kirántottam a 230-as kábelt a konnektorból. Nem tudom van-e még rá garancia, gondolom rég nincs, papírjait nem találom, ugyhogy szétszedtem, és látom, hogy a belsejében több helyen fehér "olvadt" műanyag van (mint a sziloplaszt, csak ez kemény). A kérdésem az, hogy ez esetleg gyártáskor került-e bele, és ezzel rögzítettek mindenféle elemet (nagyon úgy néz ki), vagy most került bele? Előbbi esetben remélem egy új ventivel életre kelthető a cucc Ha igen, milyen ventit ajánlotok? Illetve utóbbi esetben milyen tápot vegyek? :)

    Köszi a választ!

    [ Szerkesztve ]

    Üdv

  • ragesz

    csendes tag

    Sziasztok!

    Elnézést, ha esetleg nem a megfelelő topikba írnék, a kérdésem az alábbi:
    - Mi történik ha a tápegység ventilátorának csatlakozóját az egyik alaplapi FAN csatalkozóra kötöm? Szeretném ugyanis látni a tápventi fordulatszámát is (3 tűs a csatlakozója).
    Gondolom így az első pár másodpercben még nem működne a tápventilátor, de remélhetőleg ennyi idő alatt nem is melegedne fel nagyon (pl. videokártyám nincs, szóval nem kell nagy teljesítményt leadnia).

    Vagy milyen más egyszerű módon lehetséges a tápventi fordulatát látnom, esetleg szabályoznom? Külön szabályozó eszközt (pl. előlapi panel) nem szeretnék emiatt venni, ha nem muszáj.

    Köszönöm a válaszokat!! :R

    Üdv

  • ragesz

    csendes tag

    válasz Graphics #102694 üzenetére

    Köszi a választ!