- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ASUS notebook topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz
tboldi #82265 üzenetére
és (#82263) lenko :
Tudom hogy elfogult vagyok (nem kérdés
), de a sportos meglehetősen óvatos jellemzés! Egy hétköznapi használatra is teljesen alkalmas autó, de ha kiviszed pályára akkor is helytáll, gondolom már ezt tapasztaltátok. Viszont erősen arra van hangolva, hogyha a köd kissé leereszkedik, akkor legyen olyasmi alattad, amivel némileg jól érezheted magad, és nemcsak a motor üvölt...
A sportautó az egy kategóriával (vagy még többel) feljebb kezdődik - NSX; Lambo, Ferrari... -
Speeedfire
nagyúr
válasz
tboldi #82265 üzenetére
Jaffa-val kell egyet értenem, a sportosnál kicsit több a kocsi. Ennyi erővel se a gti, se a cupra, se más hasonló autó nem nevezhető ebbe a kategóriába.
Amúgy nem értem, hogy a brz mitől lenne "sportosabb". A hátsó kerék?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com