Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee3000

    tag

    válasz pècsimunkás #100324 üzenetére

    Ezzel nem is akarok vitatkozni. Vezettem már én is kisturbóst, hogy tapasztalatból tudjam a különbséget, ugyanakkor évekig nyúztam egy 1,2-es Punto Grande-t is (igaz az asszem csak Euro 4 volt), hogy tudjam, el lehet azzal is élni. És az az érdekes, hogy városi körülmények között egyáltalán nem zavart az erőtartalék hiánya. (Jó, nyilván ebben benne van, hogy hozzászoktam.) Ráadásul tényleg méltósággal viselte a ridegtartást (értem ez alatt, hogy a gyártók nyilván nem ilyesmi nyúzásra szánják, optimalizálják az autókat - nem ezt tekintik "átlagos" használatnak). Ha kicsit nagyobb arányban mennék rendszeresen hosszabb távokat, nem lenne ennyire túlsúlyban a városi hidegjárat, jobban be mernék vállalni egy turbóst, de belátható időn belül nem valószínű, hogy ebbe az irányba mozdulnának el az autózási "szokásaim". Mivel pedig a karbantartás/javítás várható költsége nekem nem mellékes szempont, inkább maradok a szívó benzinesnél, és örülök annak, hogy egyáltalán még megvan ez a választási lehetőség, mert szvsz már nem sokáig lesz ez így új autó vásárlásánál.

    Btw: Nem tudjátok véletlenül, hogy a részecskeszűrők bevezetése a GDI/turbó motoros autóknál még csak terv, vagy már a mostanában gyártott példányok már azzal is el vannak látva?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák