- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #104716 üzenetére
Kedvelt céges autó a Mondeo azért van belőle sok.
A Legacy 2.5 GT az csak 4 hengeres turbós (ha valóban az volt), az egy elég problémás motor kerüld el messzire. 6 hengeresből csak a 3.0 és a 3.6-os van.
Alapjáraton valamennyire normális de ha nagyon ráz az már a kifingó DMF hibája. Egyrészt nagyon alacsony az alapjárati fordulat gyárilag, másrészt a 4 hengeres boxer nem jár olyan finoman alapjárat közelében mint egy 6-os boxer (fordulaton kisimul szépen).
Legacy-ból a 165 lovas 2.0i a legbiztosabb motor egy hátránya van, hogy van benne DMF ami költségnövelő tényező ha cserélni kell. A szintén 165 lovas 2.5i nyomatékosabb motor, ezért jobban használható az alacsony/közepes rpm tartományban (196 Nm vs 230 Nm) de hajlamos csipegetni az olajat.
mod:
Szeretem a Subarukat, elfogult is vagyok de egy Accord sokkal kevésbé költséges autó. Nem csak az olcsóbb alkatrész miatt de fogyasztásban is jobban jársz. A Legacy városban sokat eszik, még a szerényebb étvágyú 2.0i is 10+ litertől indul a 2.5i meg 11+ litertől indul. És neked sztem totál felesleges az állandó 4wd. Hegyre nem mész télen, az állatkodáshoz meg kevés még a 2.5i is igazából. Meg egy kombihoz nem is illik a kilincsel előre történő kanyarodás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #104732 üzenetére
A fenntartása kb a Accord és IS250 között van. Van pár költségesebb tétel (egyes modellekben DMF (gyári 380k, kiváltó szett kb 200k) és a szintszabályozós hátsóteleszkóp (gyári kb 180k/db)) de önmagában nem vészes. De nyilván egy sima vezérlés csere sem olcsó mulatság (kb 200K).
Benzinből sokat eszik a dízel meg szóra sem érdemes (bár elvileg a 2010 utáni Euro5-ösök már jók mert más a befecskendező rendszerük).
Szerencsére az enyém még nélkülöz mindenféle újkori költséges vívmányt.Szóval aki nem "szerelmes" és/vagy nem szükséges a kiforrott 4wd rendszer, az jobban jár egy Hondával gazdaságossági szempontból.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #104750 üzenetére
Háát nem az a típus amiből hegyekben áll hozzá miden és 2 Ft-ért utánad vágják de nem is tragikus a helyzet. Sok Legacy/Outback, Forester meg Impreza jön be kintről bontásra (főleg a gtk-s megkotlott dízelek) fb-os csoportokban pörög a dolog. Szóval van hozzá karosszéria elem ha kell vmi.
Multikormányt már én is néztem az enyémhez, az 30k lenne amiből lejön 10k ha leadom a meglévőt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Cicero #104764 üzenetére
Én még bicóval szoktam arra menni de inkább kikerülöm mint sem átmenjek rajta. Mondjuk ennyi erővel inkább legyen P+R belőle. Több parkolóhely és kevesebb drogos/prosti/szervkereskedő.
Más:
Ma újrakötöttem a kgfb-m (évfordulóra) azért szépen felment 8k-t az ár úgy hogy +1 bonust ugrottam. Bár nekem még benne van az adó is szóval ha tényleg eltörlik jan 1-től akkor jön vissza lóvé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Cicero #104790 üzenetére
Mintavételezés céljából van. Elvileg vissza kéne javítani a burkolatot utána de ez többnyire elmarad mert a kivitelező már átadta és leCarja, a birtokba vevő meg szimplán nem foglalkozik vele.
Az útépítők az alapozásnál spórolják meg az anyagot és/vagy a drága földmunkát. Ennek hatására a terheléstől megsüllyed az útpálya ahol aztán megáll a víz és paff így lesz a
chocapickátyú.Az út műszaki átvétele előtt a megrendelő bizonyos helyeken próbafúrást végez annak megállapítására, hogy a fedőréteg alatt lévő alapozás megfelelő-e. Ezt kontroll méréssel erősítik meg ezért van egymás után több lyuk. Ha ez az eredmény megfelelő átveszik az utat, ha nem akkor a kivitelezőnek vissza kell bontania és újra csinálja (plusz az ebből adódó késés miatt még kötbér is terheli).
Ezt úgy tudja kivédeni, hogy egy megfelelő összeget egy megfelelő helyre juttat... aztán véletlenül tudomására jut, hogy pontosan hol lesznek a próbafúrások és azon a kis szakaszon belead apait-anyait.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #104815 üzenetére
Jó ha van, hasznos tud lenni. Nekem is van (noha nem pont ilyen).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #104829 üzenetére
Igen, iOBD2 van ez megy iOS-el.
Nem olcsó de nem mertem olyat berendelni ami aztán vagy jó vagy nem... Ezt meg ki tudtam próbálni vétel előtt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #104833 üzenetére
Nyugi meg van az. Vagy lehet egy másik de megvan...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #104874 üzenetére
Mindegy ki fizeti be, a csekken lévő befizetési azonosító a lényeg (meg a rendszám).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #104904 üzenetére
De ha a határon telenyomod akkor elég a nyál, hogy visszagyere és nem kell kint horror áron tankolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #104948 üzenetére
Hatásfoktól (is) függ, amelyiknek rossz a hatásfoka az több (hulladék)hőt termel és gyorsabban bemelegszik. Ami ilyen téren előny, a fogyasztást viszont megnöveli mert (a számunkra) hasznos munka azaz a haladás helyett hővé alakul az elégetett benzin.
Egy korszerű FSI lassabban kb 5 km egy régebbi MPI hamarabb kb 3 km alatt. Ugyanez egy turbósnál simán van 6-7 km egy turbódízelnél meg 8-9 km.
Persze függ sok mindentől a külső hőmérsékleten kívül: az olajtöltet nagyságától (pl sor5be kell 5,5 liter olaj míg egy boxer4-esbe csak 4 liter miközben mind a kettő 2,5 literes), felhasználástól (mennyire pörgeted hidegen) és egy csomó egyéb technikai finomságtól (zárható hűtőlamellák, kiegészítő fűtés, stb).
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #104996 üzenetére
Nem rozsdamentes gyárilag ha jól tudom. Kis felületi korrozió nem vész de ha málik akkor az már gáz.
Ha nem is szántóra de azért legyen hirtelen terhelésváltás tempónál ha kopog/ropog akkor az nem jó jel.
mod:
Nem szabad rántva váltania, sem hidegen sem melegen. Ha lelépsz a fékről szépen egyenletesen kell kúsznia a gépnek. Padlózva is szépen rántás nélkül kell visszaváltania.
Jó lenne tudni mikor/milyen gyakran cseréltek benne olajat. Kb ezek a sarokpontok.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bertiee #105075 üzenetére
Ponyvát ne.Egyrészt a pára megreked a ponyva alatt így bedunsztolod a kocsit és idő előtt elrohad másrészt ahogy fújja a szél a ponyvát a közé és a karosszéria közötti por szépen összekaristolja a fényezést.
Szóval ponyvagarázs ha nincs rá hely akkor marad az ima és ha az sem segít akkor dobsz pár pokrócot a gépre ha jön a jég.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #105235 üzenetére
Egy hétig használtam 3 hengeres autót (Citroen C3) egész jó kis érces hangja volt engem meggyőzött. Pedig amúgy derogált a 3 henger, anno a Fabia helyett ezért lett Jazz (mondjuk nem bánom).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR