- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
hova pörgeted az 1-es 4000ig
Addig pörgetem ameddig akarom >:
Én pl. rengetegszer rakom negyedikből hatodikba, meg előzés után másodikból vagy harmadikból hatodikba ...
sőt autópályán is rengeteget van ilyen. Fölváltásnál mindig duplakuplungolok, mert jobban veszi úgy, visszaváltásnál sose szoktam mert lassú és tudom hogy nem esik szét a getrag úgyse.életszerű szituációt még mindig nem látok ennek a megoldásnak a használatára
Próbálj ki egy ilyen karakterisztikájú motort mint az enyém, közlekedj ezzel egy ideig, majd rászoksz te is.
Pörgős vvt szívóbenzin, alul semmi, 3e-től középszar, 5e fölött valami van. Amire te dízelnél nyomsz egy nagyobb gázt és hopp gyorsulsz egyet arra nekem mind vissza kell váltani, 5e fölött "gyorsulni" egy rövidet, majd aztán nem akarok tovább gyorsulni Semmi kedvem a második után végigváltani újra mindent.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Hm? Sima gázfröccsel fordulatszámot egyeztetsz csak, dupla kuplunggal meg a szinkrongyűrűt kíméled.
Utóbbinak az esetek nagy részében 0 értelme van. A visszaváltás lesz lassú úgy, ahhoz nagyon jó gázreakció, meg pontos és rövid gyors váltó kell. Plusz mivel semmi értelme, fölösleges is.
Nem lassú a váltó felváltásnál, bár itt nem is tudom mire gondolsz, hogy tud lassú lenni egy váltó[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Duplakuplungolás közben felengedett kuplunggal egy gázfröccs, ennek van értelme
Mert a sima gázfröccsnek nincs? Kíméled a kuplungot, a kettőstömegűt, meg a hajtáslánc minden elemét ..
látszik nem vezettél még szinkronizálatlan váltós járművet.
Eltaláltad, nincs se veteránom se traktorom
Szinkronosnál is van értelme
Attól függ melyiknél, nekem nincs. Van amelyik váltó sosem esik szét akkor se ha mindig kettesbe dobálod vissza. A komolyabb verdáknál többszörösen szinkronizálva van sokszor, hogy bírja a kiképzést.
Gagyi váltó és nagyon agresszív használat kell, hogy legyen értelme a mai szinkronizált váltóknál dupla kuplungolgatniHa felváltásnál nem lassú a váltó akkor mi értelme van duplán kuplungolni?
Írtam miért, úgy szebben veszi a fokozatot.
(#21348) EQMontoya: sokan.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Komolyan bakker, néha annyira ócska primitív emberekkel akadni össze az utakon, kerékkulccsal verném agyon... ezeknek bezzeg telik új bmw-re
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #21383 üzenetére
Én egyedül azon baszom fel magam, amikor valaki bicskanyitogatóan primitív, és mindezt a többiek kárára.
-
-v-
addikt
válasz Declare #21618 üzenetére
gondolom egy 330i nel mas a gazreakcio is
Az E46 330i-nél pont elég szar ahogy olvastam .. sok minden kell egy harapós gázreakcióhoz, normális kialakítású pillangószelep meg szívóoldal, normális szoft, bowdenes gáz, könnyű lendkerék ...
Nekem az st170-ben olyan "jó" gyárilag a gázreakció, hogy a 2.0 tdi octaviában is harapósabbEgyébként pedig drukkoljunk a párizsi klímacsúcsnak
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #21865 üzenetére
Köszönjük a közérdekű információt
-
-v-
addikt
Az a baj ami nagyon le van lakva az semennyi pénzt nem ér, mert senkinek sincs végtelen ideje meg pénze tökölni vele éjjel nappal, az ilyenekből autó már sose lesz szerintem... el van akkor azon hanyagolva minden.
Az az autó akkor is elég drága fenntartásilag ha patent, vezérlés meg gyertyacsere is már egy vagyon vétel után, lecserélteted difikben az olajat, annyit fogyaszt mint a p*csa stb.
Egyébként nekem a legnagyobb bajom azzal az autóval, hogy nem állítható tengely irányban a kormány --> kuka -
-v-
addikt
Hát nekem 500 km-enként elmegy egy tartály mosó ... az alatt a 8k km alatt nem mosol ablakot vagy mi a tököm
Nyáron egy autópályás menet alatt annyi bogár van hogy simán fél tartály elmegy mire leérsz valahova... ha esik vagy retkes az út és nyomja fel az ablakra azért kell mosni. Ha por van akkor azért .. nem értem én ezt, retkes ablakkal jártok vagy hogy nem használjátok?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #22112 üzenetére
Naponta mosatod az autót? Autópályán ha jönnek a bogarak minden benzinkútnál megállsz lemosatni az autót, hogy tiszta legyen a szélvédő? Like a Sir
Vagy ez valami hobbiautó, ami nincs pályán használva, vagy esőben vagy hóban vagy poros időben, csak kizárólag szikrázó napsütésben miután lemosattad a kocsit? Eskü nem értem ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Pont ez a lényege, azért mosod mert elcsattan egy bogár és nem várod meg hogy rászáradjon, mert ha azonnal lemosod még lejön valamennyi. Mellesleg egy hosszabb útnál nem állsz meg percenként minden kútnál mosogatni, nem?
Amúgy meg ki nem szarja le mi tesz jót a lapátnak meg mi nem, a lapát van értem, nem fordítva
Utazom, szaros az ablak, látni akarok, lemosom. -
-v-
addikt
válasz ballington #22224 üzenetére
A kanyarban jobban hallani meg huppanón megszűnik miatt én motortartó bakot tippelnék
(Bár az motorféknél is csinálja, mondjuk attól függ milyen stádiumban van.) -
-v-
addikt
válasz szőröscica #22312 üzenetére
Csak megjön az eszed
-
-v-
addikt
válasz SzlobiG #22376 üzenetére
Nem olyan rosszak ezek (amúgy csomó helyen van, ahol ezeken a TC-s meg egyéb térképeken - ahol gyűjtik őket - nem is jelölik). Már most mindenki visszavesz a környékükön, pedig még nem büntetnek.
Ok, kicsit tötymörgés van, de cserébe kevésbé balkáni feeling a mérőkapuk közelében -
-v-
addikt
Hát nem tudom, 'szomnak se kéne már ilyen ritka autó, csak a pingvinező autószerelők jutnak eszembe róla, meg hogy senki nem ért hozzá .. na meg ez nem túl nagy merítés, hogy szökőévente találni egyet belőle.
mobile-n sincs most egyetlen kézi váltós H6 legacy se ..De sajnos az is automata váltós.
Meg 4 hengeres .. akkor már valami finom 6 hengeres szívó benzin hátulhajtós hármas
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
E90 328i
Az csak észak amerikában volt. Vagy nálad direkt ez van becsípődve, hogy autót csak onnan?
Hát sokkal inkább van szerintem rendes szerviz bimmerhez ..
Nem tudom, ha egy jót veszel kevés km-rel (sokkal meg semmit nem vennék) akkor azért szerintem nincsenek ott bődületes megbízhatósági problémák, bár az igaz minél újabb annál szarabb autókat csinált a bmw .. de ha többet akarsz azt mindenképp kifizeted vagy itt vagy ott, mindegy melyik márkát veszed.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #22475 üzenetére
Hát azért egy 325i, 330i, 330d se rossz
Ne értsd félre, fasza autó az IS, de ez egy típus, abból egy évjárat, egyetlen motorral és váltóval ...
Nem igazán alternatívája a bmw-nek, ha akkora szerencséd van, hogy épp jó neked az a méret, az a 150 ló kézi váltóval, akkor igen.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22480 üzenetére
E46-ról volt szó
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22482 üzenetére
Ne mondd már a bangle jobban tetszik Vagy csak azért nem kéne E46 mert túl régi?
Ahogy számolok engem pár évtizedig még amúgy sem fenyeget a probléma, hogy E90-et vegyek[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22531 üzenetére
Én nem értem ezt, miért ne kaphatná az mx5 ... miért a 7es bimmer nem réteg modell?
Meg itt van minden, nincsenek kategóriák, akkor nem épp az a lényege a kategóriák nem számítanak és bármi lehet? Vagy akkor hivatalosan nincsenek kategóriák, gyakorlatilag meg csak a klasszik kompakt meg szedán kategória játszik a tömegmodellekkel, minden más meg dísznek van ott?
Vicc szerintem ez az év autója ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Egyáltalán nem, szerintem tökösen néz ki. Persze vannak ennél durvább kinézetű roadsterek, de ez nem akarja 400 lóerősnek mutatni magát, amikor nem az, ez a vezetési élményről szól, nem muscle car.
Mx5-tel egyetértek, nem elég maszkulin, ha nekem lenne tuti tunerolnám optikailag.
Egyébként arra is igaz ez, pont annyival néz ki "gagyibban" amennyivel az, tetszik hogy összhangban van a kinézet azzal amit ad, az mx5 egy kicsi, jópofa és mókás autó.[ Szerkesztve ]