- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
válasz bitpork #142091 üzenetére
a témához csak kicsit kapcsolódik, mert itt nem arról van szó, hogy a kocsi energiát kapaz útból, hanem az út termel energiát azzal, hogy használják.
mindenesetre igenis lehet különleges utakat építeni. lehet, hogy lemaradt neki az elejéről, de most ötleteket gyűjtünk, hogy jobbá tegyük a közlekedést a meg nem épülő stadionokra szánt pénzből."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Gsx-rr
veterán
válasz bitpork #142209 üzenetére
Persze de annak meg nem kell szantszandekkal feltartania a tobbieket.
Mar felmerult miert mennek a megengedett sebesseg felevel, allitolag a menetido miatt.
Vegre kiersz a varosbol ahol 90 el megindulhatnal erre cammog elotted. Nehez toleralniCactus: Napi problema tehat mar inkabb probalom megelozni valahogy
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz bitpork #142285 üzenetére
Köszönöm.
Melyik kérdéseket? Hogy szeretem az érdekes helyeket? Mert Koppenhágatól Koszovóig, Milánótól Macedóniáig voltam már mindenhol.
Az a Boti, miben más, akinek érdekes Bécs is, de pont olyan lelkesedéssel elmegy egy hétvégére Szabadkára.Vagy most mire akartál célozni ezzel a beszólással?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #142318 üzenetére
Nem is értem miért nem lehet minden autóban ilyen könnyű. A Megane 3-ban is felül volt két torx megy egy becsúszó fém lap. Kb 5 perc volt a két izzó cseréje.
A mostani kocsimnak meg LED. Na az remélem soha sem cserés
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #142554 üzenetére
Véletlenül megint egy német tanulmány, ráadásul ADAC. Sírva nevető smiley sajna nincs.
Fehér Farkas: M0 vonalvezetése picit más, a régi 6oson megy amiről szó van.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
válasz bitpork #142605 üzenetére
Csak maga a rendszam? Nem az atirassal egyutt? (Nekem azzal egyutt volt 150kb. A rendszamert es bizrositasert fizettem azt hiszem 110eur-t.
Munez, de akkor Te kereskedonel dolgoztal, igy vihetted. Nem?
Cactus: egyetertek a burkolt munkaszerzodeses dologgal, az csak nagyobb bajt okozhat.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #142926 üzenetére
Egyszer esküszöm egy Tesco bevásárlás alkalmával befekszem minden kocsi alá és megnézem mennyire szarok. Biztos, hogy lesz közötte és nem is egy, de azért annyira nem tragikus a helyzet. Az EU elején se leszünk statisztikában az várható nyilván.
Gondolom hiába van központi kamera azon nem hallani, hogy a kormány ropog. A fékpados mérésen átmegy, mert a fékek mindig annyira túl vannak méretezve egy autón, hogy még az ilyen szarok is megfogják amennyire kell. Ha a lengéscsillapító jó akkor akár kotyoghat is át fog menni a rázópadon is. Aztán kész is a műszaki amelyik részét a központ ellenőrizni tudja, a többi elsumákolható. A rendszer nem jó még mindig, az biztos.
De nekem túl dark-os ez a hozzáállás. Most erre mondhatnám, hogy a TC a túlzással akarja felhívni a figyelmet erre a problémára hogy végre történjen valami változás, de mint minden nézettségből élő profitorientált cég szerintem egyáltalán nem erről van szó és céljukat sem fogják elérni, nem fog változni semmi. Az olvasóba viszont elültetik a bogarat, hogy minden autó szar az utakon körülötte és már megint a tróger országunk az ahol ez megtörténik és mennyire szarok vagyunk.
Pedig én egyáltalán nem vagyok hungarista érzetű, se semmi ilyen, de unalmas mikor mindenért is mi vagyunk leszólva.Mostanában nem voltak hírek arról, hogy öreg sofőrök okoztak balesetet, úgy látszik az már kiment a divatból. Pedig nemrég még egymás után tolták fullba a kretént ezekkel is. Na kb. ennyi a lényege ezeknek a túltolt cikkeknek.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #143028 üzenetére
a marketingrizsa szerint nem, amúgy fsztudja, nálam biztos nem fog elkopni
Mágus óva intett tőle, de próba cseresznye, sehol nem olvastam rosszat róla.focvis:nem mostazonnal tervezek gumit venni, hanem majd ha jön a téli szezon. btw megvan a golf téli szettje vagy elvitték a(z eddigi) legutolsó fehér gtivel?
dethroner: egyszer közelíts felé felnistisztítóval, utána látni fogod a különbséget
[ Szerkesztve ]
-
-
Akula
őstag
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #143404 üzenetére
Igazabol arra akartam celozni, hogy a legtobb embernek egy Golf7 meretu auto (azert ezek mar boven nagyobbak, mint a G3 volt anno) igazabol teljesen oke. Max ha nagyon sok cuccal mennek nyaralni, akkor egy evben egyszer feldobjak a tetoboxot.
Persze vannak kivetelek, de egy E-klasse vagy ahhoz hasonlo meretu SUV a legtobb nagyvarosban egy orbitalis szopas, ami egyszeruen felesleges, ha az evnek ket napjan hasznalod ki.
Nyilvan van, aki kihasznalja, annak persze legyen. De nyugatabbra nem veletlenul nem vesz mindenki csak azert 3 szammal nagyobb autot a szuksegesnel, mert meno.
A ceges parkoloinkra 1.5M a magassaglimit, es az 1720mm (+tukor) szeles IS-sel mar centizos beallni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
kisza25
félisten