Hirdetés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Akciókamerák
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
Hirdetés
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #179527 üzenetére
sztem jelenleg a mindenre IS alkalmas egyetlen autó a PHEV. 100km környéki villanyos hatótávval egy dízel PHEV lenne a tutiság, ha a gyakori német autópályázás és a lokális/agglomerációs zéró emissziós közlekedés egyaránt szempont.
csak a szabályozás kinyírja a dízeleket, de legalább a benzinesek is bonyolultak lesznek, csak ugyanúgy többet esznek. Kína meg majd röhög a markába... ott pont most kezdik eltörölni a villanyautók dotációját és well-to-wheel alapon támogatni/adóztatni a technológiákat. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #179529 üzenetére
Camrybe bele kéne dobni és jó is lenne. Bár a beltere nem szép annak (sem)
Drágának drága egy ilyen móka, de csak egy parkolóhelyet, egy biztosítást, egy szervizt, egy gumit kér, és ez nehezen forintosítható. Tőlünk nyugatabbra ezek a szolgáltatások ugye még drágábbak, szóval egy bekerülési áron drágább egyetlen autó is hamar olcsóbb lesz, mint két autó, amik összességében kisebb bekerülési költséggel jöttek.focvis: annyiért tudhatja is, meg még többet is
akkor inkább 10-11-ért használt Tesla és ha nagyon messzire kell menni, akkor bérlés. Bár a 30M-ból itthon még kijön egy használt A6 10-ért és még marad is 10 adóra, biztire, tankolni, stb.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz parandroid #179554 üzenetére
“Amúgy itt a legtöbbet a pályázás tempójával lehet spórolni, 110 fölött már 10 kmph-ként 0,5-1 l/100 km lesz a difi.”
focvis!!! Ki kell probald egyszer 120 maxszal a Bp-Zeg-Bp-t, meg a vegen termelni fogja!!! -
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179687 üzenetére
#boomeralert
ne kolts ennyit kocsira, ha nincs lakasod vagy meg az auto aranak megfelelo tartalekod es mindezek melle jo fizetesed, mert az uzemeltetesi koltsegek is boven magasabbak.
amugy sztem a Bravo nagyon jo ar/ertek aranyu auto, nehez lesz hasonloan jo vetelt talalni fiatalabbak kozott. -
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179695 üzenetére
”vagy meg az auto aranak megfelelo tartalekod es mindezek melle jo fizetesed”
nem feltetel a lakas, csak ne nullazd ki magad egy auto miatt, ennyi. Es jarj utana az uzemeltetesi koltsegeknek. Esetleg probald ki egy fel evig, hogy felre rakod egy kulon zsebbe azt a penzt, amennyivel tobbe lenne az uj auto fenntartasa. Ha meg mindig akarod, akkor hajra Ne ertsd felre, nem zsebben turkalas akar lenni, csak emlekszem meg, hogy nem olyan reg vetted a Bravot, elotte meg egy rom Punto volt, szoval csak ovatossagra intelek, hogy ne akarj tul hirtelen ugrani. -
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179701 üzenetére
hát ha el nem szúrod, akkor még ilyenebb autót is tudsz majd venni
focvis javaslatát támogatom a használható és élménydús autó témakörben, hothatcheket nézegesd meg alaposabban. ha maradnál olasz vonalon, akkor a Giulietta QV se rossz deal feltétlenül és ahhoz van alkatrész is. platformtárs a bravoval, szóval hasonlítani fog, csak élesebb minden szempontból.
ha rwd kell, akkor bármilyen BMW praktikus választás, van hozzá support. sztem egy E90 335i elég ba$$o és (ha az egy picit is szempont) a csajok is tudják mi az. ha meg sleeper kell, akkor e: [link]focvis #179717: sírok bmeg ez a része nem hiányzik az alfázásnak de a vezetési élmény nagyon, sokszor #vatanen
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179782 üzenetére
Persze, nekem sincsenek jo tapasztalataim a markaszervizekkel. De ami alfas vonalon megy, az kivulrol nezve nevetseges, belulrol nezve szanalmas es elkeserito.
Mondjuk a bravo nem egy ordoglakat, azt kb barmilyen jo szerelohoz viheted, nem kell neki markaspecifikus.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #179798 üzenetére
Az utnak van dolese, hogy lefolyjon rola a viz, emiatt normalis az, hogy balra kell korrigalni. Palyas kanyarban mindig dontik az utat, szoval valoszinu balos iven se kellene birkozni az autoval ettol meg a futomubeallitas nekem se tetszik a papir alapjan. De leginkabb az nem, hogy nem a gyari profilhoz nezik...
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #179828 üzenetére
A razas valoszinu pont az 50m oldalra csuszas miatt van.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #180107 üzenetére
Mert mar megpestikcsgosodtel
szerintem se drama Bp-n vezetni, mondjuk en itt is kezdtem. Porgos a forgalom, az biztos, sok az auto, nyilvan van sok hulye is (kinek mi szamit annak), de abszolut vallalhato. Engem az onkentesrendorkodes sokkal jobban zavar, osztrakok es svejciak nagy majsztrok ebben. Utobbiak a legdurvabbak, ha 110 a limit es 114-gyel elmesz mellette, siman hivja a rendort es feljelent -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #180117 üzenetére
"Olaj egyharmadon, víz minimumszint alatt kicsivel" - nabzmg. egyre jobban meghozzátok a kedvem az új autóhoz... #csakaHSD
nekünk a Prius az eddig 5,4 helyett 5,5-öt mutat, DRÁMA!!! gondolom fűtés miatt többet nyomatja a benzines aggregátot. viszont a villanyhajtás sokkal potensebbnek tűnik az akku takarítása óta és az istállószag is kezd elmúlni, mióta nincs benne az elmálló cső. a szakembör azt mondta, hogy két évente érdemes megismételni a mutatványt, mert a cellakötegeket összekötő rézlapok is elfáradnak, meg a ventit is illik tisztítani. 17k-t megér a békesség, főleg kutya és gyerek mellett - mert a Prius a beater, nem az Audi és még csak nem is a cégesFehér Farkas: "Mondjuk Füred pont nem a 40-nel toszorgás városa, tolnak a külsőben is, ha 50-nel mész."
azt nem is értem. biztos a sok frusztrált pesti kcsg vergődik, mintha otthon lenne... bakker, én ha túlmegyek a Pest megye táblán és nem pályán, akkor indul a wellness[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #180271 üzenetére
nagyon sokat kellene még fejlődnie ezeknek a rendszereknek, hogy ilyen mértékben beleszólhassanak a vezetésbe. a pittyegés még so-so oké, bár ha elnéz egy táblát, aztán pittyeg nekem 5 percig, valószínű kitépném a szívét (hangszóróját), de ha még a powert is elveszi, akkor az összes bürokratának és a gyártónak IS nagyon kedveseket tudnék kívánni...
lehet túl drasztikusan látom, de szerintem addig nem szabad engedni beavatkozni, amíg nem 120% üzembiztos. nem egy sztorit hallottam már megbokrosodott sávtartókról, adaptív tempomatokról és vészfékezőkről, amik csak fokozták a vészhelyzetet... -
rbalint88
addikt
Feldobtam ma en is a teliket az Audira, 2,8-ra feldurrantottam oket, igy mar nem olyan, mint egy vizagy a 17” utan. 90 korul kellemes traktorhangja van a polaris5-nek A kutig rendesen nyikorgott (500m, addig kibirja 1baron is) pedig lassan mentem. 1,8-2,1 bar koze faradtak az allasban...
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #180782 üzenetére
“fu de kellene mar uj auto, a boogie miatt”
aterzem, magamnak nem vettem autot masfel eve. Oke, asszonynak vettuk a priust nyaron, de attol nem emelkedik meg a pulzus* es nem is az enyem
Lehet kap az Audi egy lajtos chipset, meg felujitom a felnit es a valtoszoknyat (rossz az utangyartott szett kikepzese es a rukinel kikezdi a kulissza szelen a szoknyat a gomb alja), megint megvan az uj auto feeling egy darabig. Es nem ugrunk az ismeretlenbe plusz kevesebbe is kerul.*ez a felhasznalasi cel szempontjabol kifejezetten elonyos amugy, csak autobuzulni nem lehet vele.
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #180886 üzenetére
miért lenne megosztott? 100%-ban a rendőr volt a hülye, úgy ment be a kereszteződésbe, hogy nem tudta időben elhagyni, be se mehetett volna. Prius lendületből jött, az meg ÍJ, zöldje volt, akkor minek álljon meg?
Pickupost kellene kicsit megszekszuálni, ő volt a gyújtója az egész helyzetnek. Összes kerezteződésbe fel kellene festeni a sárga csíkozást és rommá kúrni a beragadókat akár telepített kamera alapján. Fél év után rend lenne.focvis: hátsó dobba rakni aktív szelepet, hogy ne ordítson? vagy mindenképp a gyárit szeretnéd? (a rajta levővel tudnál racsézni és csendesen közlekedni is, ha kap szelepet)
-
rbalint88
addikt
válasz mamboo #181054 üzenetére
A geometriat rakjak vissza gyari alapertekre es azt nem is erdemes eltekergetni. A szoftverhez nem nyulnak, de ha nem azert kellett felujitani a turbot, mert tul volt huzva, akkor ahhoz nem is kell nyulni. Kell egy kb 1000km bejaratas neki, amig nem tiprod, hanem szepen fokozatosan emeled a terhelest, aztan olajcsere es hadd szoljon!
-
rbalint88
addikt
Winkler nagyon jol ir, kb barmirol. Az erdekesebb sortrsztjeit is meg szoktam nezni, szerintem vloggerkent is megallja a helyet. Egester hianyozni fog
Csikosnak utobbi idoben no az arca, egyre tobb a manir, pedig o szerintem a komplett hazai autos ujsagirasban top3 meg mindig, de sokat romlott az utobbi 1-2 evben (oregszik + “elhitte magat”). Valyi nekem nem szimpi ezzel a legyunk buszkek ra, hogy parasztok vagyunk hozzaallasaval, van epp eleg gyoker kulso segitseg nelkul is, nem kell adni alajuk a lovat. Gobi technikailag nagyon felkeszult, kepernyore nem valo, az irasai pedig eeg szarazak. SturczA sztem egyre ugyesebb, kezd belenoni a kabatba, a mostani 15-25 eveseknek siman lehet akkora ikon, mint a mi 30-40-es generacionknak Winkler vagy Karotta. Apropo Karotta. Ugye o a tc dirije, latszik, hogy uj szelek fujnak, valoszinu ez is van annak a hattereben, hogy tobben dobbantottak. En nagyon kedvelem a stilusat, mind kepernyon, mind irasban, es ertem a totalcar “gazdajakent” a motivaciot abban is, hogy miert tartanak arra, amerre - fiatal szerzok, bringas kontentek, sok elektromobilitas-, ugye ok anno is azzal lettek sikeresek, hogy ujat hoztak az autos ujsagirasba itthon. De az az uj az husz eve tart es itt az ideje egy ujabb fordulatnak, hogy elerjek a fiatalokat. A klasszikus autos tartalom egyre kevesbe vonzo a szeles retegeknek, van eleg mas impulzus, amivel ki lehet tunni, ingerehseget csokkenteni, idot tolteni. Tiz ev alatt akkorat valtozott a vilag, hogy a digitalis elet miatt nagyon sok dolog atertekelodott, mashova kerultek a hangsulyok akar eszrevetlenul is mindenki eleteben. Regen benne kellett lenni az autozasban, mert nem voltak eleg uhembiztosak az autok, plusz ha faszagyerek akartal lenni, akkor az auto volt a legegyertelmubb kitoresi pont. De ma mar eleg az, ha szepen tudsz pillogni a legujabb iphone szelfikamerajaba az ecsethaj alol es nagyon veloseket irsz hozza -
rbalint88
addikt
Mondjuk amelyik ezt igy azt mondta, hogy jovan, egesz nap a fejet kene az asztalba verni erovel. Multkor vettem egy 10-es gyujtot automatabol (kb 2 evre eleg), 2db jegyet sikerult normal mereture vagnia, a tobbit vagy tul nagyra, vagy tul kicsire.
kulcsot nem kaptok, tul sok van. -
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #181679 üzenetére
911 gts cabrio kell es akkor 2in1, marad tobb parkolohely nalam ez lenne az egyik, ha ram szakad az otoslotto.
Napi jarosnak valami plugin kellene*, valami Audi vagy Volvo V60. De igazabol egy fullos C-HR is eleg lenne, igaz az nem zoldrendszamos, de 4-5 literes fogyasztas mellett nem lennenek lelkiismereti problemaim. Kar, hogy az A5 sportbackbol nincs phev, az lenne a tuti. Taycant azert nem mondom, mert varosba tul nagy es rettento draga, meg az mar sok lenne a jobol
Es ezek melle egy hely a hobbiautonak, ami felevente, evente cserelodne, mert nagyon sok mindent ki akarok probalni de valoszinu 1-2 darabot ugyis bebuknek belole, ami megfog nagyon.* a full villany csak akkor jatszana, ha annyira tud tervezni az ember, hogy aznap biztosan nem kell messzire mennie. Kulonben egy honda e nekem is adna, bananzoldben. Vagy egy villanyMini, brg-ben.
Mr X: a mindenre is jo auto altalaban nem tul kornyezetbarat es ugy tunik, a topiklakok nagy reszeben van annyi szocialis erzekenyseg, hogy ha nem muszaj, nem egy husz litert fogyaszto autoval akarnak a varosban vergodni
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
azért gondolom ezt se dobnád ki a
Kelenföldi Buszgarázsból: [link]
azé' akinek erre nem áll fel, annak jár a B
amúgy az a baj, hogy tényleg sok mindent szeretnék birtokolni egy ideig, ha rámszakad a lottóötös. Pl E46 M3, E39 M5, Audi B5 RS4, B6 S4, C5 RS6plus, Mustang V8 2018-, Lexus LS400, LS430 VIP (airride, naaaagy felni), Toyota Century (gyári szigorúan), valami komikusan erősre húzott 5 hengeres Volvo, de egy S80 V8-at is kipróbálnék.és akkor még ott vannak az olaszok, Ferrari FF, sok-sok régi Alfa, új Giulia QV és hát kb az összes Porsche a dízeleket kivéve.
túl sok izgalmas-érdekes autó van és túl kevés pénz és idő szerintem ha csak a 2020-ig megjelent autókból lehetne válogatni, akkor is kitartana életem végéig a már meglévő kínálat -
rbalint88
addikt
válasz gergo5991 #181744 üzenetére
Angolok kiszamoltak, km-re vetitve dragabb veyronnal jarni, mint private jettel. Pedig az se a csorok hobbija. Arrol nem is beszelve, hogy ha tusszentesz egyet es lenyomod a gazt, ket kerulettel vagy faluval arrebb vagy, mire kinyitod a szemed.
sztem napi jarosnak olyan kell, amit nem sajnalsz es nem te vagy az autoert (parkolasi serulesek, fekvorendorok, felhajtok, jardaszegelyek)
-
rbalint88
addikt
na és azt a kőbábút ellőtték kb 30 méterre ott tuti, hogy 100+ tempó volt
nyilván mindenki hülye és azt hiszi, hogy tud vezetni amikor végre megkapja a jogsit, de azért a technika határait illene felmérni és meg se próbálni az ilyen mutatványokat egy gyakorlatilag roncsautóval
-
rbalint88
addikt
mondjuk azt leginkább a szerencsének tulajdonítom, hogy nem nyírt ki mást. az utas is életveszélyes sérüléseket szenvedett, ki tudja mi lesz annak is a kifutása... ha nem is hal bele, simán benne van bénulás vagy funkciócsökkenés.
nem is a jaszkarizás a baj, lehet azt is ésszel csinálni, hanem a teljes agyatlanság. azzal a foshalommal a realitás az lett volna, hogy traffihatár alatt talán elérsz vele A-ból B-be, nem az, hogy szétracsézod a belvárost... én is már need for speeden nőttem fel, de vagy az alaptartozék JPÉ vagy a minimális fizikai ismeretek miatt azért tisztában voltam azzal, hogy szépen fokozatosan kell keresni a gépjármű és főleg a saját határaimat és nem idegből beverem az Astoriára a 25 éves szétrohadt Lancert...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen