Hirdetés
Hirdetés
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #158283 üzenetére
leghosszabb 5,5 év, ezt 2x is teljesítettem, 60ekm (skoda fabia szalonból, kia pro cedd szalonból)aztán 4 év, 2év, 1 év, 10 hónap és most 1év 2 hónapnál járok és 15ekm-nél a jelenleginél
Tsebacsi: egyesek meg kicsit sokat gondolnak magukról[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #158283 üzenetére
Nem vagyok egy v8 fanatikus, de azt el kell ismerni, hogy nem sok minden tud úgy szólni, mint azok a motorok, főleg az amcsi blokkok. A -3 hengerhez képest szépen szól.
Saját autóból eddig kb 2,5 év és 60k volt a max, de valahogy mindig az élet hozta úgy, hogy váltani kellett. Faternak 14 éve megvan a C Vectra, csak azért cserélné, mert már elég sok sebből vérzik a 150 lovas dízel. Több okból is meg lehet tartani egy autót, anyagi megfontolásból, pusztán az igények nem változnak és megfelelő vagy egyszerűen szerelemből.
Ha nem szakad rám valami nagyobb összeg, akkor most egy darabig marad a hörcsög. Ha rám szakad, akkor lehet kap egy turbót a váltás helyett. Nekem mondjuk van változatosság, meló miatt ültem már ezer autóban, mégha közel sem ennyi típusban. Most is pl egy 3008-assal ingázók melóba.
A videóra visszatérve az ötletet gondolom ez adta: [link]. Vagy pl a vitara változat: [link].
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
polonic
félisten
válasz rbalint88 #158283 üzenetére
én azokat nem értem egyelőre, akik évtizedeket képesek eltölteni ugyanazzal az autóval...
Nem biztos, hogy van kedvük 3 évente milliókat költeni az embereknek, amikor más dologra sokkal szívesebben, hasznosabban költik el
Én sem adom el a járgányt, amíg gazdaságosan fenntartható az állapota. Ha ez 3 év lesz, akkor annyi, ha 7, akkor annyi.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #158283 üzenetére
A nem autófanatikusok azért vannak el évtizedekig ugyanabban a kocsiban, mert nekik tök mindegy, csak egy autó. És vagy csórók is.
Az autófanatikus is általában azért, mert csóró vagy ha nem sokkal jobb dolgokra is költi a pénzét, mint megint autót cserélni ami azért egy komolyabb összeg és időigényes, melós, rizikós.Egyébként én is cserélgetném pár évente. Ha most vehetnék olyat ami nagyon kellene azt is lecserélném 2 év után. Még a Meganet is képes lettem volna 3-as Golf, 3-as Swift szintű autóra lecserélni, de aztán szerencsére időben megjött a józan ész.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #158899 üzenetére
Ha nincsenek velem akkor kéne. 8s-ot azért mondtam, mert a 2 literes 150 lovas benzinessel annyi körül van a Megane 1, ami egy teljesen jól élhető, picit már sportos gyorsulás is (főleg villanyban).
Bár szerintem a 10s is elég lenne, de lehet még a 12s is a villannyal (az az 1.4-es), nekem a bajom inkább az a tehetetlen szívóbenzines anyaszomorító semmittevés amit művelnek kétezres fordulaton. Ez a motor meg speciel háromezernél is. De konkrétan négyezer alatt mindenhol szánalom.
Na ez tűnne el a villannyal végre. Vagy egy jó TDI-vel.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #158944 üzenetére
Parkolas a legdobb szempont. Smarttal ugyanaz a helyzet, mijt csumpyval (amugy a smart kiraly, foleg elektromosban, vagyis nem kiraly, de praktikus).
Ami meg felmerul: telen, ha latyak van, fagy van, ho van, hogy lehet ezekkel kozlekedni? Esoben sehogy, tudom.
I humbly and respectfully decline™
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #159155 üzenetére
nem azt mondtam, hogy praktikus, nekem A vectra volt, a tipo elött meg honda civic sedan volt 3500 km-t, ha nem akarsz folyton költözni teljesen jó.
A tipo-t a gyerek miatt vettem 5 ajtósban, eddig 3x jött jól, hogy 5 ajtós, a kiságyát 3x hoztam vittem, meg nem sokára ismét bele kell dobnom (nyaraltatás)
Amúgy most a leginkább a shooting brake tetszik a legjobban, pl kia pro ceedEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #159306 üzenetére
De főnévi igenévként meg decken.
Amúgy meg szerintem mindkettő helyes lehet, területenként változik, melyiket használják, mint ahogy az azzal-avval párost is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #159456 üzenetére
Teljesen egyetértek az általad leírtakkal.
Pont ezert írtam, hogy hátrányosan érinti a dízelt, mert szerintem Focvis Volvoja környezetvédelmi szempontból semmivel nem rosszabb Doki GTE-jenel, mindkettő csak városon kívül pufog, ott meg a dízel is oké. Szoval csak azert bevonni, mert 2000ccm fölött van, nagy butaság.
Ugyanez igaz a PiH RAV4-re, ami hamarosan kijön, abban is 2.5 körüli Atkinson lesz, asszem, ettől meg szinten nem kellene szivatni.Same rules apply!
-
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #159456 üzenetére
Van benne ráció Talán annyival egészíteném ki - még ha genyaság is, természetesen nem a topiklakó PHEV-eseknek szól, csak ha elv, akkor elv - hogy lóerő/x (akár 5, ahogy javaslod, de később emelhető) de legalább Y km (mondjuk 50, ez is reszelgethető hogy mennyi legyen konkrétan)
Whatever.
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #160039 üzenetére
Milyen kedves és tapintatos vagy!
Valóban már a "B" oldal forog nálam. Csak egy húszas van közöttünk. Nem lakom messze a fővárostól, a talicska a Zasszony nevén van és tényleg a legmagasabb bónuszban van a biztosítás a Signal-nál. Én akkor is sokallom amiket írtok. Ha meg fizetni kell nekik akkor mindent kitalálnak, h ne fizessenek rendesen. Én pl. (és most ne nevessetek ki!) most hallottam valakitől, h nem rendes új árat számít az alkatrészekre, hanem valami avulást vagy mit. Te meg bemész a bótba és kérsz egy nem új, hanem "avult" alkatrészt. Faxa!!Joe
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #160052 üzenetére
3 hónapja is leírtam, meg fél éve is. És szerintem egy éve is.
El akarom adni komolyan, mert nem használom arra amire terveztem, így inkább másabb kéne és akkor olyat választanék ami annak felel meg jobban. Bár nem tudom mi értelme másikat venni, azt se használnám sokkal jobban. Viszont egy férfinek mindig kell autó.
De lehet csak simán meguntam és a következőt is majd le akarom majd cserélni két év múlva.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #160063 üzenetére
Látom oldalt írja, hogy mennyire megbízható. De már eleve az elterjedtsége miatt se kéne, ha valami ritka akkor se alkatrész nincs az is drága, se szerelő. Van itt egy melós aki ugyanilyen 2.0 turbóval jár, mondjuk az működik, persze nem tudjuk mit költött rá. Az biztos, hogy egy ilyen 200 lovas gépben már vigyorog az ember.
Más kérdés, hogy vajon arra a 2-3 évre amíg használnám és menne 10ezret addig, vajon tönkre menne-e.
De ennél ezerszer megbízhatóbb a Vag 1.8T vagy a 2.5 sor5 TDI.[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz rbalint88 #160464 üzenetére
Részvét. Vásárolni gurultunk el ma pár helyre. Rosszabb mint Karácsony előtt.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #160584 üzenetére
"nem b...s"
bulls*it?Nem fogom rá, nekem is kellene egy autómata, lehetőleg CVT. Most egy évig uszott az autócsere, pedig indén tavaszra már nagyon be volt tervezve, de majd ha elkészült a ház.
Akkor majd költözés miatt muszáj lesz két autót tartani, sétával messze lenne neki - abból egyik legyen autómata. Prius 3-ban gondolkodom most, de addig még van legalább egy év. Max második autónak egy Jazz GD CVT.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #160660 üzenetére
Ez csak a gyors process a fotokert, atlagos autonal jobb lett, de igazabol nagyon kellene neki egy szent Magnum_ treatment.
Vilike: eddig olyan ritkan reagaltal barmit az en hozzaszolasaimra. Es ezt koszonom. Nem is ertelek most.
Maradj meg inkabb a dizelszar es kinekhogyfogyasztottma kommentjeidnel.
Btw a lenyegre most sem valaszoltal: hogy milyen autobol kuldted ezt a hozzaszolast...[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #160668 üzenetére
Nincs folt, ugy sut ra a nap a teto oszlopok moatt, en is kiszurtam a foton tegnap. Feltetelezem, a vilagosabb reszekre gondolsz.
Amugy gondolkodom egy projekten. Textil fujos festekkel adni sotetszurke szint neki, neztem mar YT videot, jok lettek az eredmenyek.
20k-ert lattam pont ilyen, hibatlan ulesszettet, lehet, megerne egy probat. Kb 30perc alatt kiszerelnem, meg be. Egyebkent hibatlan a karpitom, csak fel kene picit dobni :-)))[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen