- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Qtya123 #130064 üzenetére
Emiamtt morcos is vagyok rajuk, mert a hulyeseget propagaljak...
En is latom es talasztalom azt az aspektusat, amit te mondasz, de bizonyos bonyolultsagu autoval baromira nem jo otlet ez a magad uram, ha szolgad nincsen mentalitas, mert tobb kart fogsz csinalni, mint hasznot. Abban latnam a raciot, hogy kiugrott autoszerelo berel naluk fixen egy csapost es oda szervezi a klienturat atmenetileg, mert kb minden feltetel adott, csak hibaolvasot kell beszereznie.
Olajcsere es hasonlok oke, meg a szepeszeti beavatkozasok (rozsdatlanitas, alvazvedozes), amihez kell a csapos, de tovabbra is azt mondom, hogy atlagjoskapista inkabb keressen egy JO szerelot es varja ki a sorat ott, mint hogy szakertelem nelkul beleturkaljon az autojaba.
Delutan kis szepeszeti kor volt nalunk is, ilyen a 15 eves oregszarpremium, ha le van mosva es van rajta egy kis wax: -
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #130324 üzenetére
Van am erre egyszerubb megoldas is. Nem kell hordani a gyurut engem rohadtul zavar, kb haromszor volt rajtam az eskuvo ota, fel ev alatt.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #130350 üzenetére
sztem vidéken több árok van, ahova be lehet lökni
Astra teteje mennyire gyors? ma majdnem elkapott a vihar, de pont félre tudtam állni egy buszmegállóba és felhúzni a tetőt, így nem történt gond szerencsére.
+ megjött a wifis hibakódolvasó, működik szifonnal, szerencsére hiba nem volt, amit olvasni kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #130356 üzenetére
az audi is tudja menet közben, de az összes tetőjavítónál meg fórumon (úgy általánosságban a kabriókról, nem típusspecifikusan) azt olvastam, hogy ha van rá lehetőség, akkor álló helyzetben, sík talajon vagy ha az nem adott, akkor az emelkedő irányában (autó orra legyen felfele) történjen a tetőmozgatás. mondjuk úgy, hogy erősen ajánlott nem menet közben nyitni-csukni. én kiálltam volna a buszsávba arra a fél percre vészvillogóval, csak kibírják.
ennél is 30mp körüli szintidő van megadva, szerintem ekkora tetőket nem is nagyon lehet gyorsabban csukni. -
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #130361 üzenetére
elvileg 30-ig ezen is, de pont emiatt a vitorlaeffekt miatt nem bonyolódnék bele én is számolok azzal, hogy kell rá költeni, de azért nem keresem a bajt
ugye EOS volt még célkeresztben, de arról nagyon határozottan lebeszélt mindenki, akit csak kérdeztem, akkora szívás a teteje.EQM: ja, legalább valamikor gyors az MX5 jó kis autó az MX5, élnék egy olyat is, csak kellene belőle egy full size verzió, 190+ cm-es europid drájverekre méretezve.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz mycso #130369 üzenetére
csak rénézésre. de a megane leginkább egy tál tésztára hasonlít, legalábbis merevségre... focusban meg nincs rendes motor. tudom, hogy a 2.0tdci nem rossz, de az kabrióba nem való. az 1.6 kevés (és a romlósabbik fajta ti-vct), a 2.0 meg az olajevőssé váló mazda motor.
Saint: a szubjektív (tetszés) részén kívül abszolút egyetértek, budget (sőt, 3M alatt) cabrionak Astra TT-t kell venni, ha a fenntartásra kényes valaki.
EQM: ez nem huligánkodásra van tervezve ha már lendületbe jött, akkor elég tisztességesen megy, az viszont tény, hogy 50-60-ig kb bármi megveri, ennyi kilót csak sokkal nagyobb motorral/villannyal lehet gyorsan elindítani.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #130379 üzenetére
Rossz veluk a karmam
Abszolut nem leszolas volt az Astra iranyaba, hanem objektiv erdemei elismerese. Nekem a kemenytetos kabriok kozul egyedul a C70 tetszik, a tobbinek tul nagy a segge a teto helyigenye miatt. A tiedben jo konstrukcio a motor es eleg is a kasztnihoz, a belter kb ugyanolyan minoseg lehet a kommersz kompaktokbol evolvalt kabrioknal, merevseg passz, nem ultem meg benne, de a megane ilyen tekintetben botranyosan rossz, annal barmi csak jobb lehet.
Audi kb azonos nagysagrend, szerintem nincs olyan dramai kulonbseg jelenleg a koltsegszintben. (2M+atiras, 180e a 17” felni es uj nyarigumi, 220e a vezerles, termosztat, olajcsere, aprosagok)Maykol: a 140 lovas mar elvileg problemamentes
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #130473 üzenetére
szerintem működnek a taxitársaságok ma este is
nem tudom ki próbálta már a sofőrszolgálatot, én saját autóval nem nagyon mertem bevállalni. egyszer muszáj volt, az esküvőről úgy jöttünk haza, oda is baszta az alját a kocsinak egyből (szerencsére a suzukinak), nem győzött meg ezáltal, hogy ez milyen jó lesz nekem... cégnél sokszor használjuk, ott nem volt még probléma, meg a céges verdát én is könnyebben odaadnám, de saját autóval nem fogom többször igénybe venni valószínűleg. ha tudom, hogy alkoholizálás lesz, akkor taxi/bkv inkább, városon belül kb ugyanannyi della, de legalább nem kell aggódni a kocsiért.
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #130476 üzenetére
a gyorshajtás elég egyértelmű dolog, azt kénytelenek vállalni. ráadásul nem is olyan veszélyes összeg. ettől függetlenül arra is ejnyebejnye, értse meg az alkalmazott, hogy ott neki felelőssége van és nettó a kresz szerint kell vezetnie, mintha forgalmi vizsgán lenne.
nekem az a fő problémám, amikor kárt okoznak az autóban, mert ott már olvastam olyan sztoriról, aminek hosszú pereskedés lett a vége. itt is van: [link] -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #130612 üzenetére
Ha nem ut el, akkor tudni fogjak, hogy fenyezve volt, mert gyarilag altalaban elut
-
rbalint88
addikt
válasz Jorus #130623 üzenetére
Nekem a bulvaros luxussportauto kifejezessel torteno felutes banCSa a szemem, foleg, hogy a cikk vegen oda is irja, hogy 12-16milla. Oke, hogy az nem kis osszeg, de nem hiszem, hogy egy fullos tiguan luxusterepjaro lenne, egy fullos passat meg luxusszedan... mert ugye kb ez a nagysagrend a 12-16milla... tulajdonkeppen a mustang a best buy erosauto jelenleg. Ettol meg blfsz volt a sofor.
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #130642 üzenetére
a tetszőleges 15 éves kabrió is luxusautó, aztán amikor mondom, hogy felébe' se volt, mint a corsád/vitarád/astád/octáviád, akkor fagynak lefele a mosolyok és jön, hogy "töééééényleg? há' aszittem ez nagyon drága autó" az a vicc, hogy simmmán 5+ millásnak nézik a leszervizelve-átírva 2,5M autót...
Tsebacsi: tapasztalat szerint a kezdeti időkben történő megfelelő kondicionálás segít megelőzni ezeket, de ez a 99%-nál elmarad. de ez nagyon off
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #130705 üzenetére
Szerintem a T5 se volt akkora plusz a csipszes laguna utan, ebben legalabb van ilyen bonusz is, erzed ott is, hogy mire koltotted el egy videki csaladi haz arat.
Mas: vezettem most porke 997 turbot zart palyan. Hat aztakurva. Orat nem neztem, de negyesbe meg at tudtam huzni a harmas elfogyasa utan es meg picit nyomni neki. Azert nagyon mas, mint autopalyan jatszani a cobra11-et (aszittem amugy pdk-s lesz)
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #130926 üzenetére
a konkrét példányról inkább nem szeretnék nekem nagyon igénytelennek tűnik a bele, de lehet a képek rosszak. a tetőkárpit alapján erős dohányosé lehetett, mert ez full be van barnulva. a miénkben is dohányzott nagynénikém, de abban nincs így bebarnulva-sárgulva a tetőkárpit. na meg a csomagtartó se így néz ki...
a típus maga nem rossz, oldalszélben autópályázni eléggé barna kódos mutatvány, meg ugye nyilván baromi hangos, de nem egy beteg szerkezet. mondjuk a miénkben van 51e km 9 évesen és tutira rendesen vittük szervizbe, úgyhogy sok dolog nem jött eddig elő. kuplungot kellett cserélni a sok városozás miatt most, meg az egyik hátsó gátló elfolyt, ezért cseréltük az összeset. féktárcsa ás betét is most volt cserélve. ABS-kocka szokott összefosódni, ha nem cserélik a fékfolyadékot rendszeresen, meg a váltó csapágyasodhat meg. -
rbalint88
addikt
válasz salieri. #130932 üzenetére
leginkább a szervizkönyv alapján, be szokták írni. ha egyszer-kétszer azt töltöttek bele, akkor vsz még nincs baja, de ha sok indítással használták és régóta (5+) azt töltik bele, akkor inkább elengedném és keresnék másikat, hacsak komoly árelőnye nincs a piaci darabokkal szemben.
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #131240 üzenetére
én egy 2015 végi focust kérdeztem le, adott teljes felszereltséglistát és körözési infot. a felszereltségnél már megérte, mert az eladó beírt mindenféle hülyeséget a hirdetésbe, így meg tudtam, hogy mi lesz benne ténylegesen. ha elektronikusan vezetett a szervizkönyv, akkor azt is kiadja, a pecsételőst nyilván nem. plusz hollandnál a műszaki vizsgák km állásait is kiadja elvileg.
amúgy kiírja, hogy mit talál az autóról, nyilván eldöntheted, hogy az olyan info-e, ami megéri neked a pénzt.mp: körözési info nem hülyeség, ikresítést vagy kölcsönzőből lopást ki lehet vele szűrni talán.
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #131311 üzenetére
Nem tudom mennyire korrelal a hutesi kepesseggel a gazmennyiseg, inkabb a csovezes hossza lehet a mervado szerintem. Alfaba is 650gr kellett, de megse volt annyira bika a klimaja (futese sem), ellenben pl a V60-ban 3 perc alatt kockara lehet fagyni, annak egeszen bestialis a klimaja es a futese is. Az audiban egyelore ugy tunik, hogy jo a klima, kelloen hideget tud tolni. Nem hiszem, hogy ezekbe erdemben tobb gaz kellene.
-
rbalint88
addikt
Mondjuk aki a villanyautot lemeriti fullosan, az szerintem a koolajalapuban is porszarazra jarja a tankot, aztan beszopja neha es jarkalhat a kannaval/trelerezhet.
Kollegammal se sikerult megertetnem, hogy lehetoleg ne jarja nullara a dizellel a tankot (foleg nyaron), inkabb tankoljon negyednel, de o nem akar olyan gyakran tankolni... mondjuk ha nem 40-50literes tankokat raknanak az uj autokra, sokat segitene... -
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #131467 üzenetére
persze, városba az tökéletes. splash-re is négyévszakost kellett volna rakni, de neeem, inkább öregítsünk el két garnitúrát.. 7-8 évesen 6-7mm gumikat kellett eldobni róla, mert el voltak öregedve, de kell rá a külön gumi szezononként... arról nem beszélve, hogy persze cserélgethetem ezt is.
én már nem lepődök meg semmin, amikor a márkaszerviz a 100e km-es autóba 5w40 helyett 10w40-et tölt, mert hogy ebben már kopott a motor... szerintem ezt írtam már. csak azért nem ordítottam velük, mert már úgyis adtuk el az autót. szóval ez se feltétlen a tulaj igényessége, ha teljesen műszaki antitalentum, még örül is neki, hogy milyen rendesek ezek a szerelők...
ma kb zöld volt az audi, annyi pollent fújt rá a szél, de legalább a tetőt is lefosta egy madár. habgenerálisnál óriás sor volt, úgyhogy majd holnap lemossa az eső.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #131479 üzenetére
nem volt irányban, holnap-holnapután meg úgyis esni fog.
ha meg minden kötél szakad, melóba menet a husztis klónja a budaörsi Tesconál útba esik, szóval még ott is le tudom csapatni akár.K Norbi: széles / alacsony R sok = drága, azért van rajta csak Rotalla...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Lobeu #131490 üzenetére
akkor viszont valami a felnivel nem kerek, valószínű nem stimmel az ET-je.
azt látom, hogy váltóméret a kerék, azzal nincs is gond. meglepő módon a keskenyebb méret drágább
miből gondolod, hogy nem jobb egy drágább gumi? azt értem, hogy érzésre jó a rotalla, de ha annyira fasza lenne, akkor nyilván a gyárak is azt raknák első szerelésnek, nem a 2-4x annyiba kerülőket... -
rbalint88
addikt
válasz Lobeu #131513 üzenetére
normális gumi két év alatt nem keményedik meg, ahhoz azért kell 4-5 év. az olcsófosok igen, laufennél pl már érezni, hogy második szezonban nem olyan jó és rohadt nehéz is.
de ha boldog vagy vele és leradírozod úgyis max két szezon alatt, akkor miért ne, csak fura, hogy a többiben meg nem spórolsz, akkor miért pont a gumin -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #131639 üzenetére
és szombaton újra... reggel 300-ból lecsapattam a lágyvízzel a budaörsi tecsónál, de kevés volt. holnap leadom a fékcserére, aztán hétfőn visszatérünk a mosásra az időjárás függvényében (nem a szerelő dolgozik lassan, hanem p-v boros tanfolyam lesz). kíváncsi vagyok, mennyire fogja telefosni a felnit a kerámis betét.
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #131643 üzenetére
majd a K20 swap után foglalkozz a fékkel, addig csak felesleges buziskodás
nekem is csak azért kell, hogy a dugóban ne guruljak neki a többieknekviccet félretéve én is ATE tárcsát vettem az ATE ceramic betét miatt jó drágán, amúgy Zimmermannra mentem volna rá.
Qru gazduramnak és hacki87-nek pedig boldog születésnapot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen