Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
EQMontoya #17615 üzenetére
1. Nem írtam hogy a jövedéki adót igényli vissza
(lehet félreérthető voltam)
2. Nem, szerencsére nem vagyok buktacukrozó
3. Te valószínűleg az vagy és meg tudod állapítani hogy a dieseles autók olcsóbban szennyezik a környezetet ( ami f*szság) de azt hogy fenntartás üzemeltetés szempontból milyen terhek vannak rajtad pluszba cégként gondolom az nincs meg.
4. Imádom ezt a hatalmas környezetvédő tudatot ami minden autósból előjön aki benzinest vezet ha a dízelt kell fikázni.
5. Tudom hogy sz*r a diesel és csak a jobb oldalon lévő kipufogós benzines autók a királyok mert az illatosított levegőt és vizet permeteznek a szádba amikor az utcán elsuhan.(#17618) bitpork: nem kell tovább ezt bolygatni a diesel szar és olcsón károsítod a környezett vele plusz adó kell rá még mert úgy lesz fair.. Te is add el a g*cibe a Touareget és vegyél benzines/hybrid honda-t
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz
EQMontoya #17619 üzenetére
Nézd amíg nincs más alternatíva pl cégek terén addig ez lesz, és amit pl nyerünk a naftán azt leverik rólunk más oldalról. Magánszemélyként meg itthon te is tudod jól hogy megy a fillérből akarunk autózni vagy minél olcsóbban arra meg csak a dízel van amit meg tudnak venni az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
EQMontoya #17622 üzenetére
Ez igaz de átlagot ha nézed pl diesel terén a 60% lerúgott fostalicska amit útra se lehetne engedni, még is ott van és csak az motiválta hogy 300-400k ért vette és eljár vele 6 literrel. Mert spórol 2 litert a benyához képest. Ezek után megértem aki köpködi a dízelt csak van aki normálisan ahogy írtad karbantartva odafigyelve használja a gépet és lehet különb környezeti normákat produkál mint egy két benzines az utakon, még is egy kalap alá veszik az előző emberekkel.
-
válasz
EQMontoya #17626 üzenetére
A platósokat soha nem fogják a hybridek lenyomni a tengerentúlon imho. A nox meg szennyezését tekintve egyenlő a benzollal. A kép által sugallt tény viczes, de ott sem lehet ilyet csak engedéllyel v sutyiban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zoo8800
veterán
válasz
EQMontoya #17626 üzenetére
Az 5 literes suvok meg ott is a múlt, rengeteg a Prius, Camry hybrid és hasonlók.
Egyelőre még a 3 dobogós modell 3 igazi benzintemető az USA-ban. Elég régóta ott vannak a nyakukon a távol-keleti sedanok, de évről évre a Ford F - Silveradoo - Ram trió a legkelendőbb modellek.
Jó, tudom, a pickup nem suv, de akkor is...
rip and tear, until it is done
-
válasz
EQMontoya #17683 üzenetére
Na de van nekik tisztán elektronyos üzemjük is. Vagy mintha az RX400%/Gs450H nál és a priusnál is olvastam volna hogy van 5-10km tisztán villanyos üzeme. Márpedig akkor pont ezt teszik az én megítélésem szerint.
(#17684) trassher: szerintem nem lesz ennek akkora hatása. Első körben csak a tesla és fischer rendelkezik ez irányú patenttel és működő megoldással.Ez mindenkit lenullázna még ha Tusk ki is akarta/akarja adni ingyen - annál jobb üzletember ő
Második körben a világ nyersanyagkészlete véges. Ha most hirtelen mindenki elkezd akkukat gyártani, viccesen lemerül minden és gyanús h a nyersanyagáraknak szevasz. Harmadiknak meg ugyan nézzük már meg az atomenergiától való elfordult *világot Fukushima után. Ugyan miből töltenénk ennyi tisztán villanyos autót? Pláne amíg Simon L szerint azért nem jó a napelem mert este is kell áram
(#17685) zoo8800: most már ki vele, ne idegesíts!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
EQMontoya #17690 üzenetére
Természetesen. De csak maga a fk nem tud anynit törlteni h a motor legyen a másodlagos forrás szerintem. Nincs vele tapasztalatom sajnos
(#17691) trassher : ki tudja mi van a háttérben. Majd ha vmi napvilágra kerül, foglalkozom a tényekkel, de jelen pillanatban megállnék a chemtrailnél
(#17692) joamilestoné: bármelyik autógyártót üdvözlök aki meg akarja tenni a sok beszéd helyett
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Burt1793
veterán
válasz
EQMontoya #17690 üzenetére
A prius úgy működik, hogy az atkinson motor meghatározott fordulatszámokon tud pörögni (legjobb hatásfokú fordulatokon (spórolós, töltős, gyorsítós)), tehát, ha mész 50-nel és üres az aksi, akkor kicsit magasabb fordulaton pörög a motor és közben töltődik az aksi. Tud olyat is, hogy alapjárat környékén forog és a villanymotor hajt. Mindenféle opció van, a motorok (asszem összesen van vagy 4) össze vannak kötve.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #17697 üzenetére
No igen, és akkor még nem számoltunk a várható karbantartási költségekkel. Úgy mint magas nyomású befecsi rendszer, turbó, kettőstömegű lendkerék, DPF, AdBlue, stb... Ezek nincsenek benne egy hibridben. Akksit meg lehet cellánként is cserélni, úgy meg elég jól eloszlik a költség és amúgy is sokáig bírják ezek az akkuk.
mod:
Anno nagyon szemezetem a ct200h-val de az nem volt elég erős és mivel 80-90%-ban városon kívül megyek fogyiban sem lett volna nekem olyan nagy nyereség. Meg picit gyengének is találtam az az igazság... Pont a múlt héten kóstolt be egy a lámpánál. Háát, nem egy ligában játszunk, jó a kúton se annyit fizet mint én az is igaz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
D4rkm4n
őstag
válasz
EQMontoya #17727 üzenetére
150.000 előleget otthagytam nála, szóval az ember egy kis igyekezetet elvárna.
Mágus2: Hát, elvitték a motort a szerelőhöz, aki UV festéssel (?) megnézte, hogy mi a helyzet, és ő jött rá, hogy a hengerfej fasza, a hüvelyek repedtek szét. Nekem a fószer azt mondta, hogy azokat cserélni kell, ami a végösszegen nem fog dobni, mivel a hengerfej feljavítással kalkuláltunk, de a hüvelyek cseréje annyiba lesz, mint a hf. feljavítása.
Engem az baszott fel, hogy kedden szóltam neki, hogy KELLENI fog péntekre az autó. Szerdáig meg tudják csinálni simán a motort, csütörtökön és péntek délelőtt pedig bőven van idejük beszerelni. Ő is boldog, hogy kifizetik, meg én is, hogy van autóm.
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #17744 üzenetére
Jah de az én szívócső befecsis atmoszférikus motorom csak euro 4-es besorolást kapott. Néznék meg mit tud az enyém terhelésen meg egy modern euro 6-os mondjuk szállópor kibocsátás terén.
Leesne az álluk azt garantálom a diffin...mod:
Mert ugye nem a CO2-től leszünk tüdőrákosak hanem a szállóportól csak ezt nem nyomatják az üveggázhatással szemben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #17748 üzenetére
Valószínűleg igen, de fordult a szél így a saját nyakukba hull a k@ki. Van ez így...
Jopp, Euro3: akkor az még jól veszi a gázt. Enyémben megőrjít, hogy elveszem a lábam a gázról és tartja a fordulatot emiatt nem is lehet gyorsan rántás nélkül váltani ha tolod neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
D4rkm4n
őstag
válasz
EQMontoya #17741 üzenetére
Erre pedig azt mondta a fószer, hogy ő nem szerel be bontott motort, mert nem tudja garantálni a minőségét.
Skillet Gödöllőn a Tesco melletti műhely, korábban Opel szakszerviz volt. Először van nála az autóm. Meg utoljára.
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz
EQMontoya #17756 üzenetére
Állítása szerint a pasi mindenről készít fotót és videót. A perselyről biztosan nem fog tudni adni, mivel ugye annak a cseréjét végzi külsős szaki. Sajnos nincs autószerelő ismerősöm, akivel be tudnék állítani hozzá és lealázni a gec!be.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
-
-
Burt1793
veterán
válasz
EQMontoya #17994 üzenetére
Ne aggódj, tudom ezeket a képleteket.
Azért is írtam, hogy a hétköznapokban jóval jobban használható az 1.6-os tdi... esetleg ha végigolvasnád, amit írok. Na mindegy, mert ti meg nem próbáltatok a hétköznapokban tdi-t rendesen, ezért nem fogjátok ezt megérteni. Engem nem is érdekel, csak kicsit fura, hogy ennyire leszóljátok.
-
-
Burt1793
veterán
válasz
EQMontoya #17997 üzenetére
Igen, hosszabb előzésnél van, hogy kell egy váltás, de az már a maximális gyorsulás kihasználásakor szükséges csak. Amúgy 80-nál kényelmesen előzhetsz négyesben, 2000-es fordulattól, nem kell hármasba váltani, csak ha sokat akarsz fogyasztani és kevés az előzési szakasz.
-
válasz
EQMontoya #17997 üzenetére
Ezt mondjuk aláírom, érdemes/néha kell pörgősen használni a váltót.
Más: na ezek a dízelek aztán FÜSTÖLNEK. (ja, és amerikai mind...)
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
MC Pite
veterán
válasz
EQMontoya #18031 üzenetére
Ahogy a C4 Grand Picassoban is többet, mint egy áramvonalas(abb) 508ban - a súly/légellenállás rengeteget számít. 518nál a vezérlő gondolom picit engedékenyebb a jóval nagyobb súlyhoz mint a 218 esetén. Nekem reálisnak tűnnek.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz
EQMontoya #18036 üzenetére
Jogos a mazda. Passz, esetleg a 16-19" kerék között lehetne ennyi különbség, vagy passz. Hát, a 300kg rengeteg, plusz légellenállása hasonló az 5 kombinak mint a szinte csapotthátú 2 tourernek, nem tudom mennyit kéne hogy jelentsen, de akadnak a BMW modelleknél ettől számomra érdekesebb eredmények (pl az X5 30xd a hármasokat, egyeseket, és a blue modelleket is lenyomja; ahogy a takarékos 7-es is meglepően jó helyen végez).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Skillet
addikt
válasz
EQMontoya #18209 üzenetére
sráááácooook, azért ne menjünk bele ilyen erotikus jelenetekbe egymás picsájával kapcsolatosan. amúgy meg erőteljesen félreértett és meg nem értett művész lettem... baromira senki sem büszke rá. a listámon, amit az öregnek összeírtam, hogy mi az, amit meg kellene oldani, 4db 4évszakos gumi áll az első helyen
csak azért írtam, hogy durva, mert ilyet még életemben nem láttam. meredek. konkrétan olyan repedezettek, mint... valami. passz
de én biztosan nem fogom lecserélni a gumikat, nem az én autóm. ma visszaviszem a tulajnak, aztán ha akarnak intézni rajta bármit, szervizt, gumicserét... akkor segítek, ha szeretnék. ennyi
szóval a picsán rúgásból pár százalékkal vegyünk vissza, ha kérhetném[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
válasz
EQMontoya #18641 üzenetére
A hang talán nem is (a fentebb kritizált 1.6-os tdi-m max a kipufogóba bújt mókust ébresztené fel), viszont az amerikai telek keresztbetennének a dízelnek. Az északabbi államokban (Alaszka...) elég spéci keverék kéne -50 fokra, ill a motor is jobban kopik ha a mélyhűtő-szintről melegítik. A skandinávoknál (sok a dízel) asszem divat valami elektromos motormelegítő, hogy ne a -40 fokos alkatrészeken kezdjük hirtelen égetni a naftát -> ez ugyebár elég macera, mert nem akksiról megy.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz
EQMontoya #18643 üzenetére
Esete válogatja, milyen nótát fúj a gépezet, a végső hangerő gondolom erősen függ a kipufogó kialakításától is.
Ez a motormelegítő téma engem is nagyon érdekelt amikor -20-akat mértünk, de sajna nálunk a konnektor nem kivitelezhető (utcán vagy céges parkolóban áll a kocsi).
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
TaaT
veterán
válasz
EQMontoya #18704 üzenetére
"Ilyen lehet pl. egy intenzív gyorsítás, ami tudtommal a mérési ciklusban nincs."
Intenzív gyorsítás van, padlógázas nincs, aszem.
hroberto: "Most a VW próbál más gyártókat is befeketíteni."
Rosszul látod, ha kiderül hogy valami hibádzik valakinél, és van rá esély hogy másoknál is hibádzik (nem a csalásra gondolok) akkor igenis utánanéznek a többinél is, és ehhez semmi köze a VW-nek.
bitpork: "Nem mosdatom a vw-t mert nem kellett volna klíndejzel névvel promótálni azt amiről tudták hogy nem az."
Usankában minden modern dájzelt így reklámoztak VW-ben és audiban.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz
EQMontoya #18718 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer: honnan vagy te vagy bárki más biztos abban hogy nem ugyanolyan machináció áll a norma teljesítés megett mint a VWnél? Mind a profitból él. Azt meg már írtam hogy elképzelni sem tudom hogy az autóipar egyik óriása lenne csak ilyen el-lemaradott...
(#18719) [rvilike] ^^ Nekem meg úgy tűnik h Ti nem akarjátok megérteni: attól mert más teljesíti nem biztos h náluk nincs susmus. Merci milyen demánis közölte h leáll a dejzel fejlesztéssel?
(#18720) tomiii. : erre meg csak annyit tudnák mondani, hogy keress rá a Milyen autót vegyekben hogy miket ajánlottam. Volt francia , német, japán is. (Bár nem nekem válaszoltál, úgy veszem ki a szavaidból, hogy nekem is szántad ) MOD (#18722) tomiii. :akkó megnyugodtam
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gaborbol
őstag
válasz
EQMontoya #18871 üzenetére
Gondolom innen szarmazik, ha merfoldben van a futas megadva.
Ez szokott lenni a vegallomas amikor az ossze vissza tort-huzott lerugott szarokat letusszentik mattfeketere, mert meg igy is jobban nez ki mint az osszes tarkabarka szinu elem amit a bontobol ralogattak.
Az esetek nagyreszeben ilyenkor mar egy kozepes minosegu fenyezes arat sem eri a kocsi, jon a " morcositas".[ Szerkesztve ]