- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #80594 üzenetére
lenko is megmondta, tudni kell vezetni.
Akinek elkopik a fékpbetét, az nem tud fékezni
Aki megpróbálja megelőzni, azt lenyomja
Záróvonalat leszarja, érted, ki a faszt érdekel, biztos véletlenül van felfestve
Vr5 a zisten is
utájuk a dízelt, mert gyárilag hurka, chippelni meg nem ér. Ha meg is előzné, érted, kit érdekel, leszarja. Papíron mindennél jobban megy és mindennél jobban is fogyaszt, soseromlik el...már-már a hondások babérjaira tör.Kihagytam valamit?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #80753 üzenetére
Szét fog kopni tőle, miért erőlteted, és miért kérded, ha úgyis azt akarod beleönteni? Ezek a motorok nem egy 120-as skoda illesztéseivel lettek gyártva. Az volt az utósó motor, aminek nem ártott a 10w 40, már a favoritba is 5w 40 kell. Te meg egy jóval korszerűbb motort akarsz tönkretenni.
Castrol edge titanium FST 5w 40.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #81061 üzenetére
Mivel közvetlen befecskendezéses motor, ezért a hibaforrások száma nő a magasnyomású rendszer alkatrészeivel. Csak élő adatokból fog kiderülni a bibi(a motorvezérlőben meg kell nézni mi történik, mikor ergya). Főleg az üzemanyagnyomásra érdemes figyelni, ha amagasnyomású pumpa elkopik, tud kerepelni, mint a szelep és kevés nyomást előállítani. Én itt kezdeném a kapirgálást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #81209 üzenetére
Nem. Szivárgás okozhatja.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz salieri. #82423 üzenetére
Meg az évjáratot is elfelejtetted, meg hogy hány kW a motor mert két fajta 1,6 16V van.... Sedan, kombi, vagy hatch? Első vagy hátsó tárcsa? Ugye hátul ha tárcsa van, akkor az a csapággyal van. HA pontos választ akarsz, akkor pontosan kell feltenni a kérdést is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard! #82685 üzenetére
Az a motor minden szempontból rossz. 5w 30 az előírt olaj a DPF miatt, de azzal szétkopik a vezérműtengely pályán, 5w 40-el meg eltömődik a DPF, jó megoldás erre nincs. Olajpumpában megfordul a tengely, az viszi a turbót magával sétálni, néha többet is. A jófajta német mérnökök sűrűmenetes-re csinálták a vezérműszíj feszítőjének a tőcsavarját. A hengerfejben lévő fele 10 es sűrűmenetes(1-es menet emelkedés), de a külső menet meg 8-as, de 1,5-ös menet emelkedéssel. Ez a sűrű menet az alu fejben csak 1 kitekerést bír ki, utána a legerősebb oldhatatlan kötésű loctite menetragasztóval kell beragasztani, különben kicsavarodik menetközben, elengedi a feszítő a szíjat, mintha megeresztett volna az anya a feszítőn, pedig tőcsavarostól jön ki, a többit meg sejted magadtól. A tdi motor annyira passzentosra lett összerakva, hogy kiállása van a dugattyúnak és a szelepeknek is(értsd, felső holtponton a dugattyú széle feljebb jön, mint a blokk), a szelepek meg nincsenek teljesen síkba csiszolva a fejjel. 1 fog ugrás a szíjon katasztrofális. 4-6 szelep hajlik, törnek a himbák, tengelyek, sérül a dugattyú. Ehhez jön a siemens befecskendezőrendszer, ahol az injektor elektromos részében is kering a 7 bar nyomású üzemanyag és kikezdi a szigetelést az injektorban, ami zárlatos lesz, ez hirtelen halál, azonnal leáll és nem indul be, míg a zárlatos injektor kábelét le nem kötöd, akkor jár 3 hengerrel. Szóval készüljön fel, építsen ki jó barátságot tréleressel, és ne szívja mellre, ha megáll az ódi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82693 üzenetére
Ismerni kell az ellenséget, én ha valamit szidok, akkor legalább tisztában vagyok annak minden aspektusával. Hordanak hozzám ilyen gépeket is, persze vannak városi legendák, hogy taxisnak 500k km után is jó, de azt elfelejtik hozzátenni, hogy... a BKD octavia, amiben a régi olajpumpa van, nincs DPF meg bosch a befecskendező rendszer. Igen azt meg lehet venni, nade a többi 2.0 PD bizony előbb-utóbb megszivat.
A skoda is visszavásárolt egy ilyet és szétszedte. a BKD tényleg tartós.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #82701 üzenetére
A3, Touran, Golf,
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82723 üzenetére
Mindenki a turbótól, meg a kettőstömegűtől fél, pedig két év használat alatt egy benzineshez képest üzemanyag árból a zsebben marad a két ördögi alkatrész cseréje Ha olyat vesz az ember, amiben még jó és elmegy két évet, akkor utána már nem fáj. Akkor van baj, ha eleve szar turbóval és kettőstömegűvel veszel diesel autót az utolsó fillérekből, hogy az üzemanyagon spórolj, na ilyenkor tuti beüt a gazdasági totálkár.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82727 üzenetére
Es máris elérkeztünk oda, hogy a diesel pályára való, hosszú utakra. Évi 8-10k Km-re nem éri meg, még újat sem vennék ilyen kevés futásra, mert 5 év alatt lesz benne 50k km, aminek jó részét rövid utakon tette meg, állapota meg olyan lesz, mint egy 400k-t futott motornak, ami pályán ment.
Több az, mint 3 liter, számoltam nem egyszer a 2.0 K20A motorhoz képest a sajátomat. 10 litert benyel azonos körülmények között, ahol az enyém 6 alatt marad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82732 üzenetére
Elég nagy város, kb. mint Debrecen, csak itt olyan dombok vannak, mint nálatok a Rózsadomb.. A kolléga is méri a sprintmonitoron, 10L, ezzel jár naponta melóba. De én is autóval jártam sokáig, és akkor is 6 liter alatt voltam. Most inkább 5 körül van a nagy átlag, mióta biciklizek.
600 euró a gyári új turbó és 700 euró a gyári kuplung+ kettőstömegű+ kinyomó+ maga a hidraulika kombó.
100 euróért cserélek turbót, max 200 euró a kuplung csere munkadíja. Fél milla alatt van és minden gyári új. Felújított turbó 200 eurótól indul.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82744 üzenetére
Már miért kellene? Nálam elektromos segéd fűtőborda van a fűtés hőcserélője mellett(Laurin&Klement ). Beinditás uátni 3. másodperctől fújja a langyosat akár -10-ben is, nem olyan szar a skoda, mint ahogy azt sokan gondolják. Persze van ülés fűtés...hátul is, de akkor is, egy rendes autóban nem kell trükközni. kb 4km alatt meleg van a verdában, pedig a motor hőmérője még vagy 2km onnan, mire megmozdul.
bajnokpityu csak a HDI érzékeny erre, mert padlógázon is izzít bármilyen hőmérsékleten.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #82749 üzenetére
Cseréled utána 4 év múlva ismét. kb annyit bírnak. Ha nem tudod milyenek, cseréltesd, onnantól újak.
EQMontoya Nálam is alcantara az ülés közepe, csak a szélei vannak bőrből. Attól, hogy dízel, nem kell benne törvényszerűen fagyoskodni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs