- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Valakinek van tapasztalata sima turbós autó VGT-re átalakításával? Lehet, hogy ha komolyabban bele kell majd nyúlni az Avensis motorjába, akkor egyúttal meglépném ezt is az alsóbb fordulaton ébredő nagyobb nyomaték reményében, plusz akkor már csipsztuning meg ami kell még
Volt ugyanilyen 1CD-FTV motorkódú aggregát változó geós turbóval is, azok a 116 lovasok. Avensis Verso, Rav4, T25 Avensis-ben előfordul, az enyém még T22, abban a 110 lovas van sima turbóval. Nem tűnik megoldhatatlannak a dolog, inkább az a kérdés, hogy megéri-e, nem akarom mindenképpen szétszopatni magam. Az átcsavarozom a leömlőt és a turbót az belefér, de egyedileg gyártatni minden lószart annyira nem élveznék. Plusz állítólag a változó geós turbo az vízhűtéses... -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #12087 üzenetére
Hát az új Q7 élőben viccesen szarul néz ki A régi tetszett/tetszik - legalább bevallotan őstulok, nem is finomkodták el -, de ez az új ilyen "úri fiú akarok lenni a kétméteres kokszos állatok között" fíling, nem jön be.
XC90 viszont szerintem jó lesz élőben is.Mágus2: hát milyen VAG szagértő vagy te, hogy az 5 henger kimaradt?
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #12091 üzenetére
nem a tulajok, maga az autó kisugárzása. van itt a környékünkön egy fullfapad, fehér 3.0tdi Q7, egy csaj jár vele főleg, tök jól áll neki. de maga az autó akkor is egy 5,2 méteres "B-kategóriás lakossági ház", amit nem is akar titkolni. és ezzel nincs is baj. azzal van baj, hogy az új is egy ekkora batár, viszont mintha szégyellné. és ez szarul áll.
-
rbalint88
addikt
nem kő' neki így baszatni, és akkor nem eszik sokat!
-
rbalint88
addikt
válasz Burt1793 #12166 üzenetére
Ha mondjuk lehetne egy olyan új KIA Sorento-t venni, aminek a hasmagasságát le tudod rakni 15centire alapból és terepre felemelni, az eléggé jollyjoker lenne. 12-13misiért (listaár!) van egy fasza, nagy-kényelmes-jól felszerelt-biztonságos utazóautód, ami városban sem eszi le a fejed és elfér benne 7 ember. Innentől kezdve a prémium suvokra kiadott plusz pénz kb 10% mechanikai javulás, 20% beltéri javulás és a p
öcsresztízsnövelésről szól, közel dupla áron.
Megértem azt is, aki olyat vesz, ha megteheti, miért ne. Csak ne állítsuk be racionális döntésnek, ennyi. -
rbalint88
addikt
válasz gaborbol #12182 üzenetére
ha "versenyautózni" akarsz, akkor ferkák vagy porsche gt3. ha medvét táncoltatni, akkor gt-r vagy bentley. gallardo átmenet a kettő között, ha az is összkerekes verzió és nem egy trofeo R8=gallardo.
én a GT3-at vinném, vagy valamelyik ferrarit. a lényeg, hogy hátul hajtson
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Burt1793 #12241 üzenetére
ahogy látod, máshol is több hónap a várakozás. unokatesóm alap G astrájára is kellett várni 3 hónapot.
peterkeT: nekem szerencsére nincsenek nagy igényeim tempomat, ülésfűtés, jó zene, napfénytető, tolatóradar, BT kihangosító. nyilván, ha belefér a keretbe meg hasznosnak tartom, akkor berendelgetnék mást is, de alapvetően nekem ennyi elég.
#12249: azért abba a nagyon magas alapárba egy rendes kárpit nem szokott beleférni...Declare: jó, mondjuk egy golf extralistája is mekkora már... amúgy ha a szalonban is a kezedbe nyomnának egy tabletet, hogy nesze, ha ezt x-eled be, így néz ki, sokkal egyszerűbb lenne. inkább a konfigurátorok rossz dizájnja a gond. Elhiszem, hogy fáj az élet annak, akinek fussa új bömösre, de azért azt a fél órát rá lehet szánni az összeválogatásra, ha már kitaláltad a típust és a motort hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
féktávon szépen kúszik-mászik elég fos a videó hangja, de még így is átjön az a tipikusan japán vérgőzös magas rpm hang
#régenmindenjobbvót: érdekes, hogy a régebbi motoroknál szinte laikus füllel meg lehetett mondani legalább a származási országot, sok esetben még a márkát is, manapság meg ugyanaz a rossz tehénbőgés van minden 4hengeresben, amit aztán különböző csodabödönökkel meg hangszórós trükkökkel hoznak fel valamennyire értékelhetővé. nyilván egy sokhengeres motornak mindig szebb hangja lesz, mint egy 3 vagy 4hengeresnek, de az olaszok és a japánok valahogy tudtak jól szóló négyhengereseket is csinálni, még tíz éve is. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #12497 üzenetére
de és ellenben ez hátul hajt és van belőle 500 lovas kivitel is. gondolom lesz az is vagy 20misi.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #12503 üzenetére
1750TBi annyira nem kellene, de egy 2,4jtd bármikor! Remélem ebből a juliskából is lesz valami kraftos dájzel.
-
rbalint88
addikt
válasz dellfanboy #12580 üzenetére
pharaszt dolog, de én a gyári kerékkulcson szoktam ugrálni, ha be van állva. ja, szigorúan nem emelőn!
-
rbalint88
addikt
Legyen némi vidámság is!
-
rbalint88
addikt
szerintem ezek az 50 ló körüli autók a nagyon türelmes sofőröknek valók. országúton előzni nem nagyon lehet vele, mert vagy nincs elég helyed hozzá, vagy valami nagyobb-erősebb le akar lökni az útról előzés közben vagy előbb kivág előzni és elcseszi a te lehetőséged ezzel.
nálam olyan 100-110lótól számít használhatónak egy autó, ami azt jelenti, hogy a 130-as autópályatempót teljes terheléssel, emelkedőn is tudja tartani (ha ehhez padlón kell állni a gázon, az nem baj) és országúton lehet vele biztonságosan előzni, nem kell két megyét autózni a kamion mögött.
abban igazad van, hogy a jót könnyű megszokni és minden teljesítményt ki lehet használni, de egy 300 lóerős autóból visszaülve egy 150lóerősbe nem fogod magad elveszettnek érezni a józan ész által felállított határokon belül, míg egy 100 lóerősből visszaülve egy akár 70 lovasba már azért jönni fog a hubazmegelés, hogy mennyire - veszélyesen - nem megy.
meg azért az se mindegy, hogy adott ménesnek mekkora kasztnit kell cipelnie. pl az újkori mini 1-generácóból a 116 lovas cooperrel már nagyon jól lehet mókázni, de nem ijeszt meg egy polgári autóból átülve, a 163 lóerős cooper s először tutira csőre töltött fegyver érzet lenne. az igazán erős autókról meg ne is beszéljünk -
rbalint88
addikt
válasz VegyesTamás #12627 üzenetére
"tudtam sokszor meglepit okozni" -> ezt ne, kérlek, a hitelességed megőrzése érdekében.
100-200 lóerő közötti autóim voltak, eddig mindegyiknél vissza kellett általában váltani előzéshez. legalábbis a v6tdi se harap nagyon 6.-ban 90-ről, meg az 1.8T se 5.-ben az 535i-ben meg már csak a hangja miatt is úgy vagyok vele, hogy jobb minél hamarabb letudni az előzést, úgyhogy max póver.Burt1973: szóval rutinos faszok voltak.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #12642 üzenetére
hátha ettől elhiszik: 4* audi q7 vs 5* fiat 500
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #12645 üzenetére
hát, pedig ez eléggé messze van a fizika doktori szinttől, hogy be lehessen látni józan paraszti ésszel is.
visszatérve pár szó erejéig a tálya vs e36 esetre, azért szép dolog, hogy a renault 4*-ot kapott az euro ncap-en, de bennem azért van egy olyan gyanú, hogy erősen a tesztkörülményekre lett optimalizálva a törésbiztonsága, a való életben közel nem bír annyit, mint amennyit a tesztek alapján várna az ember.
van ugye a modus vs régi volvo törésteszt, amiben bemutatják, hogy mennyire kurvajó az új autó, de az is egy sztenderd félátfedéses karambol, nem valami random crash, ahol nincs minden milliméterre beállítva. azt már csak halkan teszem hozzá, hogy szerintem nem teljesen fair dolog összehasonlítani egy ki tudja volt-e törve, abból hogy volt visszajavítva, mennyire rozsdás 15-20 éves autót egy újjal, aminél sokkal jobban kiszűrhetőek ezek a dolgok. -
rbalint88
addikt
válasz VegyesTamás #12670 üzenetére
Jó, átfogalmazom. Szerintem komolytalan 65-70 lóerős teljesítménnyel "meglepetés okozásáról" beszélni. Azt nem mondom, hogy nem lehet jót autózni vele - főleg kanyarokban - ,de tudjuk helyükön kezelni a dolgokat. Meglepetést egy kb 150 lóerős Szamárral tudnál okozni, ami az alacsony önsúly miatt megfogna pár olyan autót, ami nagyobb önbizalomra ad okot, pl TT, 325i, 328i, stb. Nekem volt gyári 180 lovas Golf GTI-m, két kb ugyanilyen erős Passatom és egy picivel erősebb 535i-m, mégse mondom azt, hogy meglepetést tudtam volna okozni, csak jól mentek, ennyi. A BMW-t imádták, ritka madár volt, szép hanggal és nem irritálóan drága autó, így nem keltett visszatetszést sem. De egy tajkoltTDI otthagyta volna, benne a nagy koromban. Az inkább meglepetésautó, még ha nem is a szimpatikusabb fajtából
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #12725 üzenetére
Fura, hogy ennyire nem megy állítólag, amit vezettem automata áutbéka, az jól ment. Persze nem fejleszakító a gyorsulás, de megindul azért, lehet vele szűken előzni.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #12764 üzenetére
nem tudom, hogy az-e a nagyobb luxus, hogy valakinek van egy autója, ami eszik 13-14litert és ezt használja mindenre vagy ha van mellé egy másik, ami eszik mondjuk 7-8 litert, viszont dupla tárolás, biztosítás, súlyadó, pénz áll benne stb.
btw egy lada is bekajált 10 litert lazán, sőt, egy átlag kompakt is megeszik városban 8 litert simán, ez cserébe megy, ha taposod.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #12805 üzenetére
Pest megyeiek közül sokaknak jól jön. Aki már pont a fizetős autópálya-szakasz mellett lakott, az most örül, mert nem kell egész éves matricát venni, ha Bp-n dolgozik, elég a megyematrica 5-ért. Ezzel együtt szerintem is többen vannak, akiknek ez plusz kiadás. Pl nagynénikém maximum egy évben kimegy ferihegyre kétszer és ennyi a városon kívüli futása a kocsinak - kivéve, ha elviszem megfuttatni direkt - és mégis megveszi a matricát "mert így tuti nem büntetnek meg" alapon.
-
rbalint88
addikt
kicentizted, de meglett! nekem egyszer vecsésen sikerült beleszaladnom traffiba, 70-es táblánál a szokásos 80-nal mentem, aztán ugye van a lámpás kereszteződés, ahol visszaveszik 50-re, na ezt sikerült figyelmen kívül hagyni, aztán kaptam egy 74km/h-s célfotót, ami így 30ezer volt, 75-tel már 45ezret ért volna. eddig asszem csak ez az egy szombathelyi levelem jött.
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #12822 üzenetére
erre írtam, hogy szerintem is a többség szívott vele megértem amúgy a problémád, egyrészt szembemegy a józan ésszel, másrészt egyértelműen "fizess paraszt" üzenete van a dolognak így.
Jorus: jah, ott kaptak le engem is. még az is lehet, hogy egy külső sávban csámborgó kamion kitakarta a táblát és a zöld lámpa miatt nem lassítottam, emiatt futottam bele.
-
rbalint88
addikt
válasz Burt1793 #12824 üzenetére
Barátnőmék Zsámbékról napi 5-10 percet nyertek, évi 10e Ft-ot buktak, mondhatni egálban van a két dolog. Én havi 5-10 percet nyertem (inkább Budakeszi felé szoktunk menni hozzájuk, nem a pályán), viszont mivel elég sokat rohangálok mindenfelé, muszáj volt megvennem, szóval én inkább buktam a dolgon, mert olyan utakért fizetek, amiért eddig nem kellett, jellemzően M0-on belül közlekedek. A családban a másik két autóra pedig tiszta bukó volt megvenni, de ha el akarnak menni ikea-decathlon bevásárlónapot tartani, akkor nem akarnak szórakozni a bírsággal, mert megszokásból felhajtottak a pályára... Szóval ha úgy nézzük, akkor az 5 autón évi 20ezer bukó van...
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #13211 üzenetére
Ezért kell olyat venni, ami végig szervizkönyves. Igen, van ilyen. Alfa 156-ból van egy 364e km-es első tulajos végig szervizkönyves 1100juróért pölö. 3000-ért meg van olyan, amiben 233ezer van és el lehetne adni 50ezresnek. Azt már megvettem volna, ha 1,4-et rá tudnék szánni a projektre.
-
rbalint88
addikt
válasz DeFranco #13215 üzenetére
Nem magyar szervizkönyvre gondoltam, hanem németre-svájcira-osztrákra
Osztrák tüvről olyan autóval vágnak ki taknyon csúszva, ami itthon jattolás nélkül átmegy csont nélkül a műszakin.Ck.: ezt aláírom, de a külföldi autónál sokszor megelőzési céllal is kicserélik az adott alkatrészt, mert olcsóbb megcsinálni előre egy másik munka mellett, mint fizetni az esetleges trélert és a plusz rezsiórát.
anonymus89: vedd meg a legolcsóbb matt tabletfóliát és vágd méretre. esetleg egy navi kijelzőátmérőt mérj előtte
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz DeFranco #13218 üzenetére
true. de ha az emberek többsége nem lenne olyan öntudatos nyakas paraszt, hanem belátná, hogy ehhez nem ért és keres az ismerősi (vagy ismerős ismerőse) körében egy hozzáértőt és nem veretné át magát a nepperrel - aki ennek megfelelően nem egy alja rohadék, hogy tekeri az órát, hanem piaci igényt elégít ki -, akkor itthon sem lennének ilyen áldatlan állapotok.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #13250 üzenetére
ja, hát az a másik. van egy 147, tempomat és bőr van benne, de az már fullfull. kérdem én, hogy bose hifi, ülésfűtés, tetőablak hol marad?
alfa 156-ból a tetőablak, tolatóradar és az ülésfűtés a durva szűrőfeltételek, ezeket drága és szopó utólag berakni, míg a tempomat vagy a bose hifi viszonylag gyakori és könnyen is pótolható.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz DeFranco #13263 üzenetére
avensis d4d. helyette lesz az alfa. annak a dízele érdekes módon kevésbé kényes a csodás magyar gázolajra... benzinből szerintem az omv "félprémium" a tuti. 10Ft felára van, de érezhetően jobb a simánál kevesebbet fogyaszt és nem megy rosszabbul, szóval megéri a felárát bőven.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Marvel Snap
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest