Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN_Sector

    senior tag

    válasz Mauzes #44399 üzenetére

    Én megkaptam 9500-ért a kezdőpályát.

    Kíváncsi leszek, hogy megjön e az 50.000-es alkatrészcsomagom. Tele van black falconnal meg birkával. Pipa vagyok mocskosul.

  • sb

    veterán

    válasz Mauzes #44399 üzenetére

    Nem vagyok jogász te teljesen komolytalannak és ellentmondásban lévőnek tűnik nekem az ÁSZF-ük. Én korábban egy TV rendelésnél olvastam át amikor eltűnt út közben 2-3 hétre a rendelésnél X boltban azonnal átvehető termék.

    A megrendelés gomb megnyomására fizetési kötelezettség keletkezik... de szerződés csak a visszaigazoláskor jön létre (akkor vajon miért cserébe keletkezett előtte kötelezettség?)... majd végül leírják (még az elején ezzel nyitnak), hogy a szerződés bármikor bárhogy módosítható. :D Az akkor milyen szerződés?

    Tldr: kötelezettség/ellenérték az van a gombra ránézés pillanatában. Szerződés és abban foglalt termék/szolgáltatás amit érte kapsz az meg lóf*sz.

    És innen átkanyarodnék a postára is. Szerintem ott a postán érdemes balhézni, panaszt tenni.
    Alapvetés náluk, hogy ami tracking nélkül utazik arra széttárják a karjukat, hogy "bárhol lehet, sose fog kiderülni". Esetleg túrnak egyet a kockás füzetben. Mintha büszkék lennének rá, hogy semmit nem nyújtanak szolgáltatásként cserébe azért, hogy a feladó kifizette az árát. Feladó oldalról lehetne inkább ezt nyomni, lévén ott fizettek ezért a "szolgáltatásért" és mennyiségileg is ott lehetne hatékonyabban fellépni ha nem 1-1 eltűnt csomagot lenget az ember hanem vélhetően egy rakás ilyen eset van. De nem hiszem, hogy a Lego ezzel vesződne, ők újraküldik és benyelik. Ebben viszont benne van a veszély, hogy egyszer csak betelik a pohár. (Mondjuk egy trackinges küldés vagy akár más szállító azért nem lenne egy megugorhatatlan dolog a Legotól sem.)

    Ezért érdemes címzetti oldalról besegíteni a dologba. Meg mert szvsz legtöbbször azért helyi viszonylatban is "eltűnhet" a csomag: gyk. lenyúlják. Nekem hogy-hogy nem, szinte minden sima csomag eltűnt, minden trackinges megérkezett. Amikor pedig rákérdeztem, hogy akkor miért is ennyire egyoldalú és hova hány panaszt kell ilyenkor indítani akkor valahogy pár napon belül mégis megkerültek. Akár 2-3 hete eltűnt cuccok is.

  • Mauzes

    őstag

    válasz Mauzes #44399 üzenetére

    Oké, azt hiszem, tévedtem. Éjszaka jött az értesítés, hogy megkapta a futár. A negatív számla pedig ha jól értem, csak az előleg számlának a sztornózása. Akkor talán lesz olcsón Mariom. :)

Új hozzászólás Aktív témák