- Hobby elektronika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
PROHARDVER!
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
grimm2015
senior tag
A két adc különbsége AZONOS MECCSEN
És nincs troll, sem smurf...Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
addikt
Most fogom majd én is átnyálazni egy kávé mellett, elöljáróban: ki mit gondol a változtatásokról? Van valami kimondottan, amit vártatok vagy örültök neki?
Elvileg ma vagy holnap érkezik a patch.[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz Imilenni #66055 üzenetére
Azt látom meccsről meccsre, hogy nem tudok 5v5be játszani.
Van a régi szar MMR accom, és egyszerűen a vereségért is meg kell szenvedni.
De csapat szinten kikap mindenki folyamat .
Igazából próbálok itt önmérsékletet tanulni nem letiltott chattal... de nem megy.
Ebbe a loweloban, ami leginkább büntet az a saját tudásról való meggyőződés, és hozzá a mérhetetlen arrogancia... Akkora önbizalma van, hogy sorra jönnek ezek a 0játszott hősök, amire free skint kapott.
Kellene valami játékra való büntetés, nem ilyen szirszar chatban, akár LP, de legalább időbüntetés. Meg ami nagyon hiányzik, hogy a soloba ne legyen premade.
Most baromira Unlucky meccseim vannak, de van hogy meglepően szarul játszok én is Az utolsó ~10 meccsemen, amin "sorra" kikaptam kiszedtem mind a 4 ládátBattlenet: Grimm#22690
-
tenaijo
tag
-
grimm2015
senior tag
Balance feljutó, akinek kell írjon.
Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
addikt
A napokban eltűntem kissé, koncentrálok a goldba jutásra.
A tervem igazság szerint az volt, hogy ma már egy G4 borítóképpel jelentkezem, de ez most kissé késleltetve lett... Pár napon belül már 2. alkalommal esek vissza promóból, tegnap ráadásul egy heveny 5 meccses loseQ-ba is kerültem, szóval most valami S1 20lp környékére visszadroppoltam. Sebaj, küzdök tovább, mert nagyon ott vagyok a célom küszöbén már, tényleg nem kéne sok, legközelebb a G4 screenshottal jelentkezem. -
Yodamest
addikt
válasz Lokids #66067 üzenetére
Hát az is komoly probléma akkor. Bár szerintem csak nem trollkodtál eléggé, ha azt csináltad volna mint némely csapattársam azon az ominózus 5 meccsen, tuti a lose.
Master Yi 15. perc int, onnantól 8db doran blade-el rohangált (pedig még talán nyerhető is lett volna ha nem trollkodja el lol), Malza mid 3-11-3, MF adc lane közepén mozdulatlanul (aktív afk) állva hal meg folyamat, finom... Ugyanezen az 5 meccsen az ellenfél minden, azaz minden játékosa pedig elképesztő összeszedett, nincs afk, nincs troll, mindenkinél kiváló kda, kiváló farm, kiváló mentál, szinte premade csapat szerű teamfight kombinációk.
[ Szerkesztve ]
-
Nammarci
csendes tag
A legutóbbi patch óta, főleg az adc itemekkel kapcsolatban eléggé tanácstalan vagyok, nem igazán vágom kire és mikor mi lenne a célszerű nem sokat játszok adcarryt de néha jó lenne azért tudni
Esetleg valami tanács?
Mert az új assasin itemek az oké, kb mindenki is ghostbladet vesz míg nem nerfelik.. -
Yodamest
addikt
válasz Nammarci #66075 üzenetére
Hát erről is lehetne teorizálni, ha már így felhoztad pár gondolatot megosztanék:
Rövid távon érződhet könnyebbnek vagy nehezebbnek valami, az nem biztos, hogy az elo miatt van, lehet szimplán csak egy jobb-rosszabb matchQ-ba került a játékos. Ezen felül maga a champselect is alapvetően meghatároz dolgokat, egy rosszabb játékos ellen is pokoli lehet játszani, ha egy ellened megfelelő és kellően idegesítő hőst pickel.
Sőt még ezen felül, egy adott szinten belül is hatalmas tud lenni a szórás, egyáltalán nem mindegy, hogy valaki épp egy új hőst próbálgat, van vele 5-10 meccse, vagy egy olyannal jön amivel season 2 óta játszik és van rajta 1M mastery.Szóval rengeteg a változó és ezek dinamikusan egymás hatását erősítik gyengítik, egy elég komplex láncolata ez a játékos úgymond általános, egyetemes tudásának, az általa pickelt hős megfelelőségének az adott meccsben, illetve a reflexszerű, mondhatni izommemória gyakorlatának az adott hőssel, hogy mennyire van az a specifikus tudás elsajátítva.
Viszont a fentieket kiegészítve és azoknak figyelembe vétele mellett, alapvetően mindenképpen igaz az, hogy aki feljebb van az jobb játékos is, legfeljebb csak valamely körülmény nagyon ellene hat épp aktuálisan és ezért lehetnek rosszabb meccsei. De mindemellett hangsúlyozom, szerintem kis szintkülönbségeknél sokkal inkább érvényesül az, hogy mik a meccs specifikus paraméterei, a pickek, a csapattársak, mint az, hogy valaki pár szinttel feljebb vagy lejjebb helyezkedik el éppen.
Azonos metchupokban figyelhető meg leginkább, hogy hogyan emelkedik a tradek és playek színvonala a feljebbjutás függvényében. Magam példáján szemléltetve, ahogyan Ornnal S4-ből S1-be mászogattam a napokban, már ezen a kis távolságon belül is azért jól érezhető volt egy S4 Sion/Gwen elleni és egy S1 Sion/Gwen elleni összecsapás közötti eltérés. Míg előbbieknél simán nyertem a tradeket, torony alá túrtam a másik felet, az utóbbiaknál már sokszor én kényszerültem inkább torony alá és abszolút érezhető volt a kitek jobb kihasználtsága, a tradek jobb ismerete az ellenfeleknél, alkalom adtán még freezelték is a lanet.
-
Yodamest
addikt
válasz Nammarci #66075 üzenetére
"Aztán simán lehet hogy goldban meg majd hasítasz"
Még így külön egy személyesebb hozzáfűzendő ehhez a mondathoz:
Sokáig azt hittem ez elo függő lesz, ahogy írod is, hogy majd feljebb jobb lesz, de rájöttem hogy nem ezen múlik. Ahol ezt megfognám inkább az, hogy ez nem elo függő, inkább az a lényeg, hogy én akkor vagyok jó ha lassú a játék, ha kevésbé pezseg, kevés az akció. Szóval inkább meccs specifikus az egész, nekem az kedvez ha nem feedelik az ellenfelet, inkább akkor ne csináljon nagy playt a csapatom se, nem kell hogy a botunk 4-0-ban legyen a 10. percben, csak annyi hogy ne feedeljenek és akkor nyerünk.
Elég lineáris játékosnak ismertem meg magam, ha elképzelem a magam powerspike vonalát (champ függetlenül, szimplán mint játékos) és próbálnám felrajzolni, mindig egy kissé ferdén tartott vonalzó jut eszembe, egy lankás hegyoldal. Lane fázisban nem szoktam meccset eldöntő dolgokat csinálni, ha sokkal gyengébb az ellen persze hozok killeket, de alapvetően inkább a farm/plate különbség megszerzése a cél. A stabil előny bebiztosítása kockázatok nélkül.
És talán itt az utolsó mondat a kulcs, mivel ebbe a stílusba nem fér bele az, hogy én lassan építem az előnyömet, de közben már annyira gyors a meccs, hogy száporoznak a killek és az enemy már 5-6 gyilkossággal rohangál, ez engem teljesen counterel. Ha viszont mindenki "okosan" és óvatosan játszik, nincs aramozás már a lane fázis során, az számomra nagyon kedvező, mert így tudok stabil előnyt kiépíteni és még hátrányban sem leszek, mivel máson sem lesznek killek, legalábbis nem annyi hogy játszhatatlan legyen a midgame. Onnantól lehet beindulni, onnantól igazán jó midgame/endgame szokott jönni.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #66077 üzenetére
Még ehhez a risk&reward témához muszáj pár gondolatot hozzáfűznöm:
Ez is teljesen személyfüggő, én nem vagyok híve a flipelésnek, tehát annak amikor valaki játéka teljesen 50-50 helyzeteken alapszik. Ezeknél a játékosoknál lehet látni az olyan meccs historyt, amikor egyik meccsen 16-6-ban végez, míg rögtön a következőn meg 2-12-ben zár.
Ez szimplán annak tudható be, hogy éppen egy early torony dive vagy dzsungeltúra az enemy területén hogyan sült el: ha ő hozta a killt megindul, ha az enemy akkor kb feedel csak onnantól. Nálam ez teljesen máshogy néz ki, ritkán vagyok 16 killes vadállat, de az is nagyon ritka, hogy 5-6 alkalomnál többször halnék egy meccsen és rajtam mennének el torony platek vagy tornyok.
Én mindenképp azt gondolom, hogy az én hozzáállásom a helyes a kettő közül, nyilván itt sok finom átmenet is van, ez ritkán ennyire fekete-fehér. Viszont egy stabil alapra könnyebb építeni, könnyebb a határainkat kitolni és jobban megismerni mi fér még bele és mi nem, mint egy alapvetően teljesen coinflipre épülő és egyértelműen rossz playeket tartalmazó (még ha jól is jön ki belőle) hozzáálláson változtatni.
-
grimm2015
senior tag
válasz Yodamest #66078 üzenetére
Az a baj, hogy te csak úgy eljátszogatsz magaddal, semmit sem csinálsz, csak farmolgatsz... Még akkor is, amikor a csapatodat már betolták 2 toronnyal.
Egy rakat meccsen meg sem ölnek téged, még vereségnél sem...
A meccs kimenetele azon múlik, hogy a csapatod mit csinál, ha győznek te is, ha veszítenek, akkor te is. Ezt az utolsó 100 játékod statisztkája.
Azért nincs semmi értelme annak, "A stabil előny bebiztosítása kockázatok nélkül. " , mert neked hiába is van előnyöd, nem tudsz vele mit kezdeni... Amikor meg már előnyöd van, a csapatod vagy megnyeri, vagy elbukjátok.
Az egész goldba jutásod azon múlik, hogy a csapatod lehozza-e neked a meccset, mert te nem tudod.
Hiába azt látod, hogy a 0/10 ment el a meccs, de 2-3X annyi részvétele van mint neked.Itt is az látszik, hogy még a csapattársad megnyerte neked a játékot, addig te ráértél farmolgatni egyedül. De a vereségnél is ugyanezt csinálod...
Azt sem tudod, hogy mi történik körülötted. Az előző pillanatban, még a csapatodat verték el, a következő pillanatban, meg már pingeled, hogy hogy került oda az ellenfél csapata. Múltkor is pont ezt csináltad garennel, nem láttad, az ellenfél csapatot.
Itt meg a helyezéseid, hogy mennyit tettél hozzá a játékhoz.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
addikt
válasz grimm2015 #66079 üzenetére
De hát pont jó képeket is választottál a "nem csinálok semmit" címszóval, közben meg látszik hogy végigszántom az egész toplanet. Ez így azért érzed hogy vicces.
Nyilván mindenhol nem tudok ott lenni, de ha be tudok tolni 2-3 tornyot, akár inhibitort is, akkor nem fogom a random encountert választani valahol miden.... harcoljanak csak ott páran én a nexusra megyek.
Ez a "helyezéseid" meg áh nem tudom, elég butaságnak tartom, persze az MVP sokszor egyértelmű, de hogy most ki a 6. meg ki a 7. ezek teljesen légbőlkapott dolgok. A halálozást, nem halálozást eleve alig veszi figyelembe, nehogy már én a 2-3 halálommal rosszabb legyek, mint az aki mondjuk 16-ot halt meg ilyenek, teljesen nonszensz....
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #66081 üzenetére
Illetve még valami eszembe ötlött: te ezeket a szituációkat mindig egyértelműen rossz döntéseknek könyveled el, de ezek részemről teljesen tudatok választások. Nem arról van szó, hogy világomat nem tudva haladok mint egy villamos a sínen, legtöbb esetben természetesen látom, hogy mi folyik a mapon és teljesen tudatosan döntök amellett, hogy én abban a mészárlásban nem akarok részt venni.
Amikor minden teamfight bukó, mert mondjuk van egy enemy 4-0-16 Amumu, meg 13-4-8 Vayne, nem fogok oda bemenni hogy leászoljanak minket. Inkább elhozok 2 tornyot, az + gold, map control, sokkal több értelmét látom, ilyenkor mindenkinek ezt kellene csinálnia a tömörülés helyett.
-
grimm2015
senior tag
válasz Yodamest #66082 üzenetére
Pont ezért múlik nálad minden játék a szerencsén.
A képen az látszik, hogy még a csapatodat elkenik, majd utána téged is, és megvagy lepődve, hogy 4en kerültek köréd. De pingelsz nekik, hogy hogy került oda az ellenfél...
Tehát te tudatosan nem veszed észre az ellenfeleket?
Azért vagy szarabb mint 0/10, mert a 0/10nek 3X akkora részvételi aránya, mint neked, és folyamatosan meghal, mert emberhátrányból kell játszaniuk, mert a tank félórája már toppon passzívkodik.
Nem nagy dolog egy passzív játékosnak tankkal nem meghalni, bebizonyítottad már többször is, hogy adcvel simán megölnek többször is.
Az egész játékod a szerencsére épül, te nem tudsz játékot lehozni. Nem értem minek neked az előny, meg bármilyen gold, ha folyamatosan 20-30% részvételed van a játékban.
Meglehet nézni hány játék győzelméért vagy felelős, és hány ment el miattad. A teleportot is az első 30percben mindig arra használod, hogy a toronyhoz kerülj minél közelebb, nem arra, hogy beszállj egy harcba.
Azért sem tudsz játszani a hősökkel, mert nincs semmi kockázat vállalásod a játékban.
Ezért játszol most tankkal, ezért építesz manára minden AP hőssel, és ezért kell Lifesteealre építened minden AD hőssel, mert fogalmad sincs, hogyan kezdeményezz, ezekkel meg tovább kint tudsz maradni az ösvényen. Igaz nem lesz annyi sebzésed mint kellene, de szükséged úgy sincs rá a torony pusholáshoz.
Lehet úgy Splitpusholni, farmolni, és részt venni 50-60%+ban, hogy te legyél az MVP, még sincs ilyen nálad soha. Kb az a szerencséd, hogy megduplázták az Lp mennyiségét, egyébként még most is S3 körül lennél.
"Amikor minden teamfight bukó, mert mondjuk van egy enemy 4-0-16 Amumu, meg 13-4-8 Vayne, nem fogok oda bemenni hogy leászoljanak minket. Inkább elhozok 2 tornyot, az + gold, map control, sokkal több értelmét látom, ilyenkor mindenkinek ezt kellene csinálnia a tömörülés helyett."
Nyilván borítékolható ez 4v5ben, csak miután beverték a csapatod, a kérdés az hogy ki szerzett több előnyt? Az ellenfél csapata a győzelemhez, vagy te a splitpushoz.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
addikt
válasz grimm2015 #66083 üzenetére
"A képen az látszik, hogy még a csapatodat elkenik, majd utána téged is, és megvagy lepődve, hogy 4en kerültek köréd."
Dehogy vagyok meglepődve, ott nem arra irányult a pingem, hogy hogyan kerülnek oda, dehogy is.... azt próbáltam jelezni hogy miért nincs pressure a mapon, (talán be is írtam nekik utána) amikor én már inhibitort verek ezerrel. Ha teamfight volt, akkor hogyan kerül 5 enemy játékos mellém úgy hogy a csapattársaim vígan mászkálnak valahol a rivernél?"Nem nagy dolog egy passzív játékosnak tankkal nem meghalni"
Semmivel sem halok sokat, ott vannak a Vi jungleres bruiser meccseim vagy a supportos, adc meccsek. Most ne azt az egyet ragadd ki megint amikor a smurf Nunu megölt 16X, oké arról tudok én is, évente egyszer van olyan is igen...."Az egész játékod a szerencsére épül,"
Pont, hogy nem, max akkor ha ezalatt a csapattársaimat érted, őket nem tudom megválasztani, szóval ilyen szempontból igen."az a szerencséd, hogy megduplázták az Lp mennyiségét, egyébként még most is S3 körül lennél."
Ez milyen feltételezés már? ugyanannyit vesztek most mint kapok, ha fele ennyi lenne akkor fele ennyit is vesztenék... szóval tök mindegy.Nyilván borítékolható ez 4v5ben, csak miután beverték a csapatod, a kérdés az hogy ki szerzett több előnyt? Az ellenfél csapata a győzelemhez, vagy te a splitpushoz.
De miért törvényszerű, hogy egy random fightban be kell verjék a csapatom? Néha tudnak időt húzni is és nem 100% belerongyolni egy emberhátrányos harcba, na olyankor hihetetlen nagy értéket nyerünk így. Arról nem tehetek hogy egyesek csak all in fightokban tudnak gondolkodni és a poke, disengage, flash fogalmat nem ismerik. -
grimm2015
senior tag
Működik az MMR
Battlenet: Grimm#22690
-
grimm2015
senior tag
válasz Yodamest #66086 üzenetére
Flexen plat2be van, valószínűleg ketten játszanak rajta. De itt azért látszik az, amit mondtam, nem mindegy mikor veszítesz / nyersz. 52% WR-rel Bronzba van Plat középről, és azt mutatja hogy 15-17 kap, 28-30 vesz el, az 52% WR ellenére is. Valószínűleg kell egy legalább 60%+ WR csak ahhoz, hogy a +/- LP (csak) értéke kiegyenlítse egymást.
Egyébként szerintem pont jól is mutatja azt, hogy miért nem tudnak a játékosok feljebb jutni egy bizonyos szintnél, és, hogy miért stuck mindig a vége.
Egyébként megfordítva (feltételezés alapján) ha nagyon sokat nyersz, akkor meg nehezen csökken az LP mennyisége, csak ott is ha beleszaladsz pár szarabb meccsbe, akkor megragadhatsz. Ezért lehet az, hogy a smurfok is bizonyos esetben megragadnak Xszinten egy accal, a köv alkalommal, meg simán fentebb jutnak.[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Callisto
őstag
Hála isten Riot is elismerte hivatalosan, hogy az egész ranked system nagyon rossz és átalakítják. Elvileg következő szezon már a teljesen új rankeddel indul és preszezonban tesztelik.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Nammarci
csendes tag
Arra mi a logikus magyarázat - szimpla bugon kívül -
Hogy az egyik meccsen ma a jungelben olyan 20 perc után az összes általam elvitt buff után ott maradt a kis színes bogyó, amit a csapattársam felvehetett, ugye az ivern passzív.
Egyetlen probléma hogy én Amumuztam, az ellenfél Viego volt és egyik csapatban sem volt Ivern..
Képet is rakok fel amint megtalálom. -
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66095 üzenetére
Akkor is működik, ha nem a jg viszi el, de csak akkor, ha fullra upgradelt smiteja van. Ilyenkor a buff leütését követő egy percben tudja felvenni, és csak ő látja.
Szerk. off: szerintem egyébként hányinger ez a változtatás - több másikkal együtt -, de ahhoz egy elég hosszú posztot kellene írnom, amihez lusta vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
Jól megszigorították a chatet... Gusztustalan sz@r automata
Mindig szezonvége előtt szokták levenni a kitüntetésemet 0-ra, már 3. éve, most félszezon sem kellett hozzá.
- Stop feed idiot/retard
- 1500iq
- Troll noob
És ezért kaptam én 3napot, a játék HŐSE, aki lehozta pont azt a játékotBattlenet: Grimm#22690
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hobby elektronika
- Indika teszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gray Zone Warfare
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen