Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
PROHARDVER!
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
válasz grimm2015 #66499 üzenetére
Tegnap egyetlen meccset játszottam, de az nagyon jó volt. Na ott nézd meg kérlek hogyan wardoltam, szerintem sokkal jobban a szokásosnál, legalábbis így érzésre. Na az egy nagyszerű meccs volt és mivel a csapat jó volt, szerintem nekem is jól ment.
Legtöbb esetben eleve a vesztes meccseket elemezzük, de az is torz képet adhat önmagában, mivel azokon nyilván rosszabbul is játszok minden elképzelhető statisztikai szempontból, mint egy győztes meccsen. Aurelion adta is nekem a plecsnit, eléggé secureltem a sarit neki az egész játék alatt. (nyilván nem volt nehéz, előnyben voltunk végig, de akkor is)
-
Yodamest
addikt
válasz Fail3D! #66498 üzenetére
Csak azt lehet csinálni, hogy neked kell az ő mozgásukat figyelni, hogy mi a szándék és ahhoz alkalmazkodni. Én is sokszor pusholok egy playt, pl. hogy ott táncikálok a sarinál, tiszta a terep, 2 enemy halt, ott mutatom, hogy "hello itt vagyok, valaki jöjjön és leszedjük", de ha nem dugja oda az orrát senki, akkor feladom és megyek onnan nincs mit tenni.
Persze ilyenkor szokott lenni, a brutál félrekommunikáció: hogy mire elmúlik ez a tiszta helyzet, addigra kap észbe a jungler, odamegy a sarihoz, de addigra már én sem vagyok teljesen ott, enemy is feléledt, már nem jó az időzítés, erre ő ott meghal.... aztán jön a hibáztatás, hogy "hát én akartam sárkányozni akkor most mi van..." Nem érti meg, hogy volt egy időablak, kb 20 sec amíg jó lett volna, de az hogy ő kényelmesen 2 campet leszedve odavánszorog már nem fér bele abba a playbe.
-
grimm2015
senior tag
válasz Yodamest #66501 üzenetére
De nem a győztes mecset kell elemezni, hanem a vesztest, és a hibát kell keresni, nem azt mit csináltál jól... azt felesleges.
A szokásoshoz képest messze jobban wardoltál, már elérted az 1.7 silver szintet. Egyébként pont a ward az, amiből szar meccsen sem tudsz "érdemileg" sokkal rosszabb lenni.
De az, hogy rendre szar a csapat, az nem = azzal, hogy veszít valaki, Én vagyok rá az élő példa.. Az utolsó 20ból megtudtam nyerni 15 meccset...
Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
addikt
válasz grimm2015 #66504 üzenetére
Jobb szériám nekem is szokott lenni, de utána jönnek megint a nyerhetetlen meccsek, és nem rinya, tényleg nyerhetetlen meccsek, amivel visszabalanszol a rendszer 20 meccs/10 win átlagra. Nincs ezzel bajom, elfogadtam már hogy ez így működik, nyilván ha jobb lennék, kicsit tudnék még feljebb menni. Ugyanúgy én is ezt mondom egy silver4-nek vagy bronzosnak, hogy egyszerűen csak jobbnak kéne lennie és akkor eljutna goldig, szóval érthető hogy nekem is ezt mondja, aki feljebb helyezkedik el.
Soha nem is a szoros meccsekkel van bajom és persze mindig lehetnék én is jobb. Egyedül az tud csak felbosszantani, amikor egy nehéz győzelem után, amiatt kell megint szívni és veszíteni, mert valaki AFK a csapatomból, 30min/11k dmg midesként, 30min/60 farm adcként, tehát a szélsőségesen rossz, lehúzó játékosok. Én mindig csak erre hegyezem ki a mondandómat, a dühömet, soha nem hallottatok tőlem olyat, hogy jaj de csicska volt az adc mert csak 5.6-ot farmolt, vagy hogy mert valaki mondjuk 4-5-6-ban végezni, ezekkel soha nem volt bajom. Lehet én sem vagyok húzó erő sokszor, de lehúzó sem vagyok és nem várok el olyat a csapatomtól, amit én sem tudok megtenni, soha.
Az itemekre kitérve, azt elfogadom, hogy lehet nem a legjobb a buildem az új patchben, mert még nem ismerem igazán az itemeket, egyszer végig kéne már őket nyálaznom pontosan mi mire is jó, elég sok új item lett.
-
Sordoran
addikt
Régóta nem volt technikai problémám a játékkal, nem is volt soha jellemző. Ma azért csak sikerült befagynia töltőképernyőnek: furcsállottam, hogy már egy ideje 78%-on áll, erre látom hogy bal felső sarokban a latency sem mozdul, karika nem pörög. Sajna alt+tab nem segített, ctrl+alt+del-el előjött win menü, de ott se tudtam a játék bezárást előhozni (feladatkezelő se bukik elő). Végül tudtam zárolási képernyőről újraindítást kérni, de mire vissza lépek játékba, már kaptam büntit, következő meccs előtt 1 percet várhattam. Bosszantó, hogy szar kliens miatt mai napig ilyenbe fut ember, nagy mázli hogy nekem csak egy meccs ment el, és mivel ARAM így csak kis időt vesztettem.
Szóval kérdés, akik szintén futnak ilyenbe, mi a megoldás hasonló esetben? Lehetne windowed mode-ban játszani, de az nem kényelmes, főleg hogy azért régóta nem volt ilyen bajom. Bár most nem próbáltam, de emlékeim szerint ilyenkor alt+F4-re se reagál.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Nammarci
csendes tag
válasz Sordoran #66506 üzenetére
Ezen kívül nagyon semmit. Nekem a feladatkezelő szokott segíteni ezen
Volt mikor egy ilyen meccsen újraindítottam a gépet gyorsan és nem is engedett visszalépni a meccsbe de a többieknek azt jelezte hogy meccsben vagyok és aznap végig nem tudtam visszalépni..
Én általában onnan tudom hogy valami nem stimmel, hogy akivel játszok az jelzi már hogy neki rég betöltött én meg afkolok és akkor gyors bezárás vagy akár gép újraindítás small indie company.. rankeden külön jó az ilyenNekem a gyakran előjövő probléma hogy ranked után nem tudok átváltani draftra vagy bármi más jatekmodra, teljesen új lobbyt kell csinálni vagy újraindítani a klienst.
A másik meg hogy néha a patchek után, nem enged alt tabozni, lemenni az asztalra stb
Így nem tudok zenét váltani vagy bármit változtatni. Bosszantó.. -
Sordoran
addikt
válasz Nammarci #66507 üzenetére
Csak pont ez a probléma, hogy nekem az alt+tab se megoldás, mivel töltőképernyőről nem váltott át. Ez már előző számítógépemnél is előfordult, hogy csak játékból tudtam váltani, ha a töltőképernyőn befagy, az game over. Remélem egyszeri eset volt, és akkor nem foglalkozom vele.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
harry3
őstag
Hogy lehet eltávolítani a játékot az alkalmazások közül? Miután túlléptem, hogy a szokásos színvonalat hozva egy normális uninstall sincs, töröltem a játék és a kliens mappáit, de az Alkalmazások listában még mindig ott van.
-
Nammarci
csendes tag
Sokszor kitárgyalt téma de tényleg valami förtelmes a matchmaking néha, én is elkezdtem rankedezni az egyik accon és van Minden, de tényleg
1. Nálunk emerald 4 top, náluk bronz 2 (az majd 4 div!!!)
Jungelben is gold 2 - emerald 2, miden is hasonló
2. De ez megvan fordítva is, ezelőtti meccsen egy vas 1es pantheon volt ellenem, biztosan nagyon élvezte a játékot.
Bár azon a meccsen nálunk unranked top volt emeraldos yone ellen szóval végülis kompenzált de akkor isEnnyire nincs jatekos hogy bronztól emeraldig mindent bedob, néha akár ironbol is? Vagy nem tudom ez kinek jó
-
iszoke
senior tag
válasz Nammarci #66511 üzenetére
Véletlen nem flex játékba indítottál? Legfeljebb ott tartanám lehetségesnek.
De amúgy igen,, minél kisebb az elérhető játékosok száma, annál durvább "csapat"összeállításokat fog prezentálni a benne használt algoritmus. Ami nem sok jót sugall a LoL állapotáról, mivel ez már annak (is) a hatása lehet, hogy a Vanguard miatt tömegével hagyják ott az emberek ezt a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz Nammarci #66511 üzenetére
A matchmaking tényleg hitvány, de ahogy te is írod, egyszer az egyik, egyszer a másik csapat "van előnyben", nem mindig a saját a sz@r (és a játékos maga is lehet a bukási tényező). Minden eloban nagy a szórás.
Nem mindegy, hogy valaki előző szezonban került jóval feljebb, vagy X szezon óta folyamat ott van.
Én csak ezt tudom mutatni....
Olyan hősökkel kell játszani, aki legalább S tier, de inkább OP.Battlenet: Grimm#22690
-
iszoke
senior tag
válasz tenaijo #66515 üzenetére
Ami teljesen feleslegessé teszi, hogy még mindig csak ész nélkül bővítsék a champion poolt, hiszen még a meglévőket is képtelenek balanszolni, nemhogy az újakat. Ennyi erővel kivághatnák a fenébe az összes nem OP karaktert, és mindenki boldogabb lenne. Vagy (hoppá!) mégsem, amikor rájönnek, hogy talán nem is annyira jó móka, ha tényleg mindenki csak olyannal megy. Megnézném, hogy reagálnának páran.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz iszoke #66516 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy rengeteg hős játék szinten gyenge 40-45% wr, E-sport szinten viszont patch függvényében instaban. De még high / mid / low eloban is eltérések vannak.
Szerintem a legjobb példa Nasus low eloban S tier és OP, ahogy haladsz felfelé, egyre hátrébb szorul és csökken a WR-je és a Tierje.
Az ellen példa Zeri, Aphelios, Kalista és még Varus is, aki low eloban szinte használhatatlan de silvertől - challangerig folyamat egyre magasabb a WR-je, és E-sporton sem ritka választások.Battlenet: Grimm#22690
-
iszoke
senior tag
válasz grimm2015 #66517 üzenetére
Akkor viszont erre az lenne a megoldás, hogy külön kell választani a high és low elo vagy akár csak a legfelső boly és az esport balanszát, valahogy úgy, mint egynémely játéknál a PvE és a PvP környezetet, mivel akkor mindkét oldal sokkal tisztességesebb feltételek mellett mehetne játékba. És ne mondja nekem senki, hogy az nem lenne jó, mert akkor indirekt módon azt ismernék be, hogy minden r*nyálás ellenére valójában szeretik, amikor jól s*ggbe b*sszák őket játék közben. És akkor viszont mindenki azt kapja, amit érdemel.
[ Szerkesztve ]
-
Callisto
őstag
válasz iszoke #66518 üzenetére
Ezt nem tudod megoldani, mert a hősök nehézsége és ismeret szükséglete között vannak eltérések. Nyilván alacsonyabb elo-ban is jobb lenne az ami feljebb jobb csak alacsonyabb szinten többnyire nincs még meg az a hősismeret ami miatt azt vinnék.
Pl. Kalistnál nem mindegy mi a support. Maga Kalista sem olyn egyszerá és a support is akkor igazi, ha jó tankos ráadásul jól kell összejátszaniuk. Csak egy példa, hogy miért lehet, hogy Kalistával miért nem megy olyan jól alacsonyabb szinten.
Ugyanakkor éppen errről beszéltem én is: ha valaki azzal akar jáétszani ami neki szimpatikus és nem azzal akivel KELL, hogy előre juss, akkor az szívás. Ez a baj a LoL-al. DOTA 2-ben pl. ez messze nem játszik ekkora szerepet és ott ráadásul minden egyes darab életképes. Meg lehet nézni, hogy egy-egy bajnokságon a pool hány százalékát pickelik a résztvevők az egyikben és a másikban.
Ez nem véletlen. Riot arra megy, hogy minél több új hőst és skint adjon el.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Nammarci
csendes tag
válasz Callisto #66519 üzenetére
Csak így meg az a végeredmény hogy pro playben ugyanaz a 20-25 hős megy minden meccsen egy adott szezonban, aztán emiatt nerfelik-buffolják ha túl stabil pick
Low eloban meg sok hős szándékosan gyengén van tartva mivel félnek hogy magas/profi szinten túl broken (Zed,Azir, Corki, Zeri)
High eloban meg van egy pár hős ami nehéz, emiatt a win rateje nem túl magas, csak mondjuk dia felett, de ott meg giga broken és mindenki abuseolja (Rengar vagy Gragas)
Nem tudom mi lenne a megoldás, de ez hogy 3 szintre kell balancolni 100+ hőst, kemény feladat..
-
iszoke
senior tag
válasz Nammarci #66520 üzenetére
"Nem tudom mi lenne a megoldás, de ez hogy 3 szintre kell balancolni 100+ hőst, kemény feladat.. "
Épp ez az, hogy 1 szintre balancolják, nem háromra, és az az egy is a legfelső, mindenki mással kib*sznak. Az lenne a megoldás amit én is mondtam, hogy leválasztani a profi játékosok balanszát a pórnépről, és akkor végre mindenki a képességeinek megfelelően tudna tolni egy adott karaktert, nem pedig úgy, ahogy ez a tetű cég rákényszeríti.
-
grimm2015
senior tag
válasz iszoke #66521 üzenetére
Ha a frusztráción felül belegondolsz, akkor rájössz, hogy ez teljesen kivitelezhetetlen, aminek a legfőbb oka a játékosbázis. Egy luxot nem lehet összebalanszolni egy Ivernnel, vagy egy Dariusszal és akkor itt még csak a szerepkörök vannak. Nincs rúna, tárgy, hősismeret, szinergia etc.
Még úgy sem, hogy minden hős ellen különböző védelemmel sebzéssel lenne a játék.Battlenet: Grimm#22690
-
Bennyboy
őstag
Sose lesz normalis balansz, el kell fogadni. A klienst sem tudtak normalisan megcsinalni miota megjelent a jatek, majd pont a balanszra fognak eroforrast aldozni. Vegyek a skineket a hulyek aztan jol van. Le se szarjak mennyire lecsokkent a színvonal rankedban. 0 mm ahigy irtatok is. Teljesen mas kepessegu jatekosokat dobal be random egy meccsbe a jatek. Max aramra jo ez a jatek vagy ha van 4 haverod akivel tudtok rankizni.
ELADÓ D3 ROS CE 15k
-
tenaijo
tag
válasz iszoke #66523 üzenetére
Nincs jobb ötlet, mert lehetetlen. Ennyi egyedi champ/item/rúna közül mindig lesz ami erősebb a többinél, mivel az egyikben egy kisebb változtatás is nagy kihatással lehet a többire. Többféle balansz meg egyszerűen nem létezhet. Egyrészt a pro soloq-t teljesen el kéne különíteni (itt jön be az a kérdés is, hogy hol húzzuk meg a határt, ki számít pronak), másrészt pedig ugyanaz a nerf-buff körforgás meglenne, csak más champekkel/itemekkel/rúnákkal.
[ Szerkesztve ]
-
iszoke
senior tag
válasz tenaijo #66525 üzenetére
Ezért (is) mondtam, hogy ki kéne vágni a fenébe a karakterek felét és akkor talán lenne egy kezelhető halmaz. De ezek minőség helyett mennyiségre mennek, ami gyakorlatilag burkolt beismerése annak, hogy ebben a formájában menthetetlen ez a játék. Minőségi tartalom készítése helyett a karakterhalmaz folyamatos bővítésére alapozza a létét, így viszont elkerülhetetlenül lesz egy olyan pont, ahol a saját kezelhetetlen mivolta alatt fog összeomlani.
"Többféle balansz meg egyszerűen nem létezhet."
Kend nem játszott még ARAM meccset ugye?"a pro soloq-t teljesen el kéne különíteni"
Diamond és afölöttiek elkülönítetten játszanának a saját szintjükre szabott balansznak megfelelően. Nem megoldhatatlan feladat, csak az akarat hiányzik hozzá."másrészt pedig ugyanaz a nerf-buff körforgás meglenne, csak más champekkel/itemekkel/rúnákkal"
Olvastál tőlük korábban frissítési leírásokat? Pontosan ezt csinálják minden hónapban többször, tehát egy olyan problémára hivatkozol ami már amúgy is adott, akkor viszont már szedjék szét a balanszot tényleges játékbeni tapasztalat szerint és mindjárt kezelhetőbb lesz a dolog. Az pedig, hogy menne a körforgás, nos, melyiket könnyebb menedzselni, 1 nagy trágyadombot ami rád omlik ha hozzányúlsz vagy két kicsit ami talán megroskad, de komolyabb baja nem lesz? Megismétlem itt is a korábbi kijelentésemet, lehetne elfogadható állapotokat teremteni, de ahhoz alapvető változásokat kéne eszközölni, amire a cég nem lesz hajlandó. Így pedig legalább részben a játékosok felelőssége az, hogy hülyére veszik őket.[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
-
-
iszoke
senior tag
válasz grimm2015 #66527 üzenetére
De megoldással te sem tudsz jönni, csak frusztráltsággal.
Kb azt mondod, "legyen béke..."Totálisan nem ezt mondom, fogalmam sincs, hogy tudtad így kifacsarni.
Egyszerűen a játékosok hiányosságát nem lehet a hősökön keresztül balanszolni...
Ezt ugye nem mondod komolyan? Ugyanis Riot pontosan ezt csinálja valahányszor a játékosokra hivatkozva nerfeli vagy buffolja a játékban lévő karaktereket.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Szerintem ahhoz képest, hogy mennyi item és eltérő hős van, egész jó a balansz. De tényleg, lehet persze hirtelen felindulásból is beszélni, de ha jobban belegondolunk akkor nagy baj nincsen.
Seraphine pl. amivel én szoktam játszani, nem egy OP hős jelenleg, de engem ez tök nem érdekel és nem érzem azt, hogy gyenge lennék. Sokkal több múlik azon, hogy éppen mennyire jók a többiek, nyilván egy szétfeedelt 8-0 Fizz ellen gyenge leszek akkor is ha OP a hősöm, de ha normális a meccs, értsd nincsenek ilyen kiugróan elhúzó játékosok, akkor tökre nem látom, hogy hátrányt szenvednék.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz iszoke #66526 üzenetére
"Kend nem játszott még ARAM meccset ugye?"
Jelenleg kb. ~4000 meccsnél tartok, ott sincs balansz, főleg most az új itemekkel... Egyébként az ARAM nerf/buffokat ne keverjük bele ebbe az egészbe. Ami van, az azért kell, hogy a 10 player egy lanen történő folyamatos teamfightját próbálja (kisebb-nagyobb sikerrel) kiegyenlíteni, ami summoners riften elég máshogy néz ki."Diamond és afölöttiek elkülönítetten játszanának a saját szintjükre szabott balansznak megfelelően. Nem megoldhatatlan feladat, csak az akarat hiányzik hozzá."
Itt mi a terv? Feljutsz diaba, és teljesen megváltozik a játék? Kevesebbet sebez a champed, amit hónapokig játszottál? Szerintem itt alapból hibás a koncepciód. Mondjuk egy FPS-re átemelve: van egy meta fegyver, ami sokat sebez távolra. Akkor "high eloban" sebezzen kevesebbet, mert ott pontosabban lőnek? "Low eloban" nagyobb hatósugárban szórodjon a lövedéke, mert ott viszont nem tudnak célozni? Skill issue.
100+ féle dizájn van a lolban, 100+ különböző dologra lettek kitalálva, lehetetlen összehozni őket. Mint mondtam: a balansz soktényezős. Bármilyen apró változtatás annak érdekében, hogy pl nerfelj valamit, ami erős, azt hozza magával, hogy amint ez megtörténik, metaba kerül az a champ/build, amit az eredetileg nerfelt champ/build counterelt. Ebben valóban nagy szerepet játszik a cég inkompetenciája is, a jövőben is biztos el fognak kefélni 1-2 dolgot, olyat is, ami game breaking cucc, viszont 100%-ra még ha akarnák se tudnák belőni az egyensúlyt, mindig lesz valaki, aki rosszul jön ki ezekből.
Amúgy mellékesen megjegyezném, hogy az elo infláció miatt nagyon max Master 200-400LP-től beszélhetünk high elorol. D1/lowmasterben két seasonnel ezelőtti platok rohangálnak, mert akkor cseszték el az egészet azzal, hogy a nagy átlagot sokkal feljebb tolták a kelleténél, pár winnel beteg lp gainje volt egy-egy accountnak. Az "új" rendszerrel is minimum 1-2 season mire visszaesik a sok "oda nem való", ha addig nem változtatnak semmin.."Olvastál tőlük korábban frissítési leírásokat? Pontosan ezt csinálják minden hónapban többször, tehát egy olyan problémára hivatkozol ami már amúgy is adott, akkor viszont már szedjék szét a balanszot tényleges játékbeni tapasztalat szerint és mindjárt kezelhetőbb lesz a dolog."
Nem tudják egyensúlyban tartani a játékot. Régen se tudták, de akkor még "butább" volt a játék kevesebb interakcióval, és ez nagyrészt elfedte a hiányosságokat. Nem 3 Stephen King regény volt egy champ passzívja, hanem az, hogy GYORSAN FUT. Nyilván ennek megvoltak az előnyei, és a hátrányai is a mostani helyzethez képest. S3 tripla tank metaban te játszottál? Abban az időben sokkal "megfontoltabban" kezelték a változtatásokat, ezért történhetett meg, hogy a világ legunalmasabb metaja annyi ideig dominált.[ Szerkesztve ]
-
iszoke
senior tag
válasz grimm2015 #66531 üzenetére
Még mindig nem fogod fel, miről beszélek... folyamatosan azt magyarázom, hogy nem a profi és felsőszintű játékosok szintjéhez kellene igazítani a karakterek balanszolását minden játékos számára, hanem le kellene választani őket a többitől és saját szabályrendszer szerint ereszteni őket egymásnak. Ezek úgyis wintradelnek, mert annyira kevesen vannak, akkor viszont ne ők diktálják, hogy mindenki más hogyan játszhat. Mit nem lehet ezen érteni?
[ Szerkesztve ]
-
iszoke
senior tag
válasz tenaijo #66535 üzenetére
Még akkor is az lenne a tisztességesebb, mert a low elo alkotja a játéksok legalább 70%-át, te értelmiségi. A profik és alattuk lévők max 10, esetleg 15% környékén vannak, szóval legyen csak kettészedve, ne legyen már ennyire nyílt az esport favorizálás.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz iszoke #66534 üzenetére
De mi lenne az a saját szabályrendszer? XY hős ott nem elérhető vagy XY item? Max ezt lehetne, de ez rossz hatással lenne akkor is alacsonyabb szinten, tegyük fel Riven a kedvenc hősöd, de tudnod kell, hogy ha feljebb jutsz már nem lesz elérhető. Nem értem milyen szabályrendszer lenne az, ami nem hat ki az alacsonyabb szintekre legalább mentálisan.
-
iszoke
senior tag
válasz Yodamest #66537 üzenetére
Félreértesz. Nem azt csinálnám, hogy low eloban még mehet egy kari, profi szinten viszont nem. Egyebek mellett teljesen újra kéne terveztetni az elmebajos devek által kitalál foskupacokat (csak a példa kedvéért mondjuk Yasuo), törölni a játékból úgy ahogy van az olyan undormányokat, mint yuumi (szándékosan kisbetű) majd úgy kialakítani a karaktereket, hogy megmaradjanak egyedinek, de ne legyen egyiknek a másikkal szemben túlzott előnye ugyanazon kategórián belül. Most néhányan biztos elkezdenek lehurrogni engem, de teszek rá, majd ha ők jobbat tudnak, akkor kinyithatják a szájukat.
Nyilván papíron ez szépen hangzik, gyakorlatban más kivitelezni. De pont itt jön képbe az, hogy a karik mennyisége, nem pedig minősége az, ami számít a cégnek, így viszont nincs módjuk a normális tervezésre. És ez meg is látszik.
-
Callisto
őstag
Nem az a gond itt, hogy több tapasztalat és ismeret kell egy-egy bonyolultabb/nehezebb hőshöz ami miatt többet viszik azokat magasabb ELO-ban. Ez mindenhol létezik. Az a baj itt, hogy a pool-hoz képest elenyésző az élhető és használható hősök mennyisége minden ELO-ban.
Ez pedig valóban nagyrészt azért van, mert a RIOT a pénzre megy. Minél több új hős minél gyorsabban és minél több skin.
DOTA 2 ennek az ellentétje. Ott minden hős ténylegesen használható és értéke van minden ELO-ban. Nem is pénzért adják a hősöket és nem is 2-3 hetente adnak ki új copy-paste verziókat belőlük.
(Kis túlzással igaz a híres mondás DOTA 2-vel kapcsolatban: minden hős broken ezért semelyik sem broken )[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
grimm2015
senior tag
válasz iszoke #66534 üzenetére
Te sem fogod fel miről beszélsz...
tenaijo jól leírta. (Hiszen értelmiségi )
""Low eloban" nagyobb hatósugárban szórodjon a lövedéke, mert ott viszont nem tudnak célozni? " Hiába szeded ketté, és hiába balanszolsz a lowelonak külön, annak egyik fele mindig sírni fog, mert mindig lesz valami ami broken a többihez képest. "
Azzal nem tudsz mit kezdeni, hogy Bronzba Janna B tier, mert gyengeelméjűek a játékosok Emeraldtól meg S. Janna WR-je Bronztól - Diáig mintegy ~4-5% javul.
Ezt hogy balanszolod, amikor loweloban ekkora az eltérés?Battlenet: Grimm#22690
-
tenaijo
tag
válasz Callisto #66540 üzenetére
Régen sem volt 60+ hős meta, sose lesz, mert lehetetlen. Egyrészt pont amiatt, amit fentebb írtam: az egyik champ mindent is tud, míg a másiknak az az ultija, hogy gyorsan fut.
Egyébként abban teljes mértékben igazad van, hogy a RIOT-ot csak a pénz hajtja, semmi érdekük mindenkit boldoggá tenni. Ha jön egy új skincsalád, 2-3 patch erejéig buffolva lesznek a népszerű champek benne.https://www.dotabuff.com/heroes/meta
Nagyon hasonló a DOTA 2 meta champek eloszlása a lolhoz. Rengeteg 50%wr alatti low elo hero van bőven 50% fölött high elo-ban. (Érdemes a magasabb pick rate-tel rendelkezőket nézni, mert az 1-2%-osok a "nagy" statisztikában irrelevánsak wr szempontjából.)Jaj, már így is túl sokat beszéltem a statisztikáról...
[ Szerkesztve ]
-
Callisto
őstag
válasz tenaijo #66542 üzenetére
Nem mondtam, hogy DOTA 2-ben ez nem létezik. Pont ellenkezőleg. Teljesen másról beszéltem... Arról, hogy mindegyik életképes minden ELO-ban ellentétben a LoL-lal. Nézd meg hány hány százalékát pickelik bajnokságokon az egyikben míg a másikban mennyit pedig mindegyik high ELO (ha már high ELO). De ez igaz low ELO-ra is. Minden ELO-ra igaz.
DOTA 2-ben tudsz játszani azokkal amikkel szeretsz játszani és nem érzed hátrányban magad a hős miatt. Tudsz mindennel is climbolni.
A hátránya, hgoy az olyan mint a sakk. Nehéz megtanulni és mesternek lenni bele. Ráadásul jól ki is fáraszt[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Enigma1945
őstag
Sracok szerintem ez nem off topic, legyszi ne itt
Segíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
tenaijo
tag
válasz Callisto #66543 üzenetére
Ha elég jól megtanulsz játszani azokkal a champekkel, amiket szeretsz, akkor nagyon minimálisra lehet csökkenteni ezt a hátrányt, sőt..
Nincs sok közöm a DOTA-hoz, kb 50 órám van benne, az is ezer éve volt már, viszont arra emlékszem, hogy azalatt a pár meccs alatt fixen volt 1-2 hős, akit az összes játékban bepickeltek. Ismerősi körben van olyan, aki belevert párezer órát, és az ő elmondása szerint sokkal inkább a macro számít. A lényegesen lassabb a játékmenet háttérbe szorítja a microt, viszont ott is vannak hulladék hősök, amiket senki sem pickel. Bár (annak ellenére, hogy lolban S6 óta M/GM+) ő azt vallja, hogy a lol egy végletekig butított, gyerekeknek készült DOTA.
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest