- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
grimm2015
senior tag
válasz Sordoran #65300 üzenetére
A maokai 600+ healel passzívba 3itemmel, Darius 5v1 nyer, Nasus AAtrox ugyanez.
Igazából a lövészeknél már minden kiesik, mert a lifestealre nem igazán támaszkodhatsz, hol ott ez volt a legnagyobb mentsváruk. pl a Shieldbow 20%ról több nerf után jelenleg 7%-on áll. Az omnivamp sokkal többet ér(ne), de a legtöbb lövész ebből szinte sz@rt sem profitál, mert csak simán meghal.
A lövészen, akinek alapból is baromi kevés hpja van, néha már nem is aktiválódik a shieldbow, mert nagyobb sebzést kapsz, mint az életed 30% és a pajzs értéke, igaz, ha aktiválódik is a legtöbb esetben a kimenetel ugyanaz.
Zeri jelenleg olyan szar a rengeteg nerf után (köszönhetően a PRO résznek), hogy már a tierlistán fel sincs tüntetve.Battlenet: Grimm#22690
-
Sordoran
addikt
Javítanom kell magam, még se egyszerű matek. Nálunk volt több tank, és Nasus is, mégis sikerült kikapnunk. Hihetetlen, hogy ez is sikerül...
Persze aláírom nem vagyok gyakorlott Nasus játékos, csak majmoltam a buildet most, éreztem is hogy lassan erősödöm, de értelmetlen volt... A csapatom folyamatosan erőltette a harcokat kezdetektől, ha pedig én mentem be ott hagytak meghalni, csak mininonokat ütötték (Q-t se tudjak ugye stackelni). Ellenfél Morgana és Zyra iszonyatosan megkeserítette az életem, meg se tudtam mozdulni. Igen, ez így lényegében ellenszer Nasus, tankok ellen, csak valamiért mégse szokott összejönni.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65305 üzenetére
Persze ez érthető is. De önmagában az hogy ott van előtted és ütitek mindannyian de nem megy lefelé a HP-ja (pontosabban ti hamarabb elfogytok mint ő) nem igényel skill-t, az ironos is tud vásárolni a boltban. Odáig eljutni hogy meglegyenek megfelelő itemek, kivárni a power spike-ot már igényel tudást, hogy nem erőlteted a fight-ot idő előtt. Csak mikor a csapatom erre fittyet hányva megy előre mint a bolond, ez kivitelezhetetlen.
Ugye tegnap 2 Nasus elleni meccs ment el, elsőn még nem volt durva eltérés (talán silver2 volt), míg második esetben már platina volt ellenfél, ott egyértelmű hogy a játékos is fölöttünk volt. Sajna kénytelen vagyok megszokni, ez a játék soha nem lesz igazságos, egy számjegyű azon meccsek százalékos aránya ahol tényleg úgy érzem két egyenlő fél harcol, és bármi lehet a végkimenetel. Toronymagasan legtöbb esetben ha nem is töltőképernyőn, de első 5 percben eldől ki nyer.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65307 üzenetére
Áh, falnak megyek. Ismét Nasus, de most csak csapattárs. Erre full AP-ra építi. Zéró front line, simán kikapunk. Hát igen, hiába van nagyon erős hős a csapatban, ha másra építik... Főleg úgy, hogy a Senna volt egyetlen AD nálunk. Persze én is rámehettem volna Kaisa-val, de lássuk be, ap-ra építve előbb ér valamit ez a hős, mint egy adc akit nem tudnak megvédeni.
Néha így elgondolkodok, hogy amúgy az emberek nem akarnak gondolkodni? Vagy mivel ARAM nem számít, még ha tudom is hogy kikapunk miatta, akkor is a saját kedvem szerint buildelek? Nem hard try, de gondolnám játék módtól függetlenül az emberek élvezni szeretnék azt, szeretnek győzni.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65309 üzenetére
Itt ütközök meg a játékos közösséggel: a többség számára ARAM csak egy kikapcsolódó játékmód, ahol levezethetik a gőzt ranked után. Nekem viszont a ranked és a normál draft túl hosszú, túl "komoly", ezért ARAM a kikapcsolódás komolyan véve, és szórakozásként is. Persze nem várom el, hogy mindenki hard try legyen, de azért attól falra tudok mászni, ha semmit nem tesznek a győzelemért.
Jó tényleg kretén módon is tolni, de az többed magaddal értelmes, hogy közben discordon röhögtök. Nem az hogy solo bemegy ember és elrontja másik 4 (vagy 9) örömét. DE túlélem, mert csak egy játék.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65311 üzenetére
Így lenne, ha élvezetes lenne a vereség is:
- Ha vezetünk, de végén bukjuk.
- Ha kiegyenlített a meccs, de a végén ők kerülnek fölénk.
Viszont ezek ritka esetek, jellemzően az egyik csapat nagyon kikap, és apró sikerélmény sincs. Kivéve ha valaki tud annyira önző lenni, hogy beugrik 1v5, megöl egy embert (assasinok), és ezzel megvan a sikerélménye. A 15/15/0 kda pedig mellékes.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Kanczy
Topikgazda
válasz Sordoran #65310 üzenetére
Nem csak, hogy egy játék, de annak az egyik legkötetlenebb játékmódja, amit a nagy többség nem vesz komolyan, és a Riotot sem érdekli igazán. Ez ilyen
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
grimm2015
senior tag
válasz Kanczy #65314 üzenetére
A Riotot semmi sem igazán érdekli az e sporton kívül. Sőt nagy részét pont az teszi tönkre, hogy ahhoz van igazítva. Egy rakat karakter kivan herülve, mert versenyszférában erős, de ezen kívül meg játszhatatlan. Talán különbséget kellene már tenni ...
Nekem az is gyanús, hogy a healek elkülönítése is pont rosszul fog elsülni.
Azokkal a hősökkel, akikkel alig játszottam, jobban teljesítek, mint a lövészek 90%ával, akiket ismerek, és játszok velük.
2 itemes Vex Luden+Rabadonnal 1skillel aktiváltam Shieldbowot a szinte full hp-s adcn.
Nem is értem minek van még bent, mert a passzívja is egy nagy nulla.Battlenet: Grimm#22690
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65317 üzenetére
Ennyi hős mellett nem is lehet már. Ez sajnos ilyen, de üzletileg így éri meg nekik, mi pedig elfogadjuk, vagy abba is hagyhatjuk. Persze itt az én példám, bár panaszkodom a balance miatt, és a játékosok viselkedése miatt is, mégis tolom. Hétvégén, vagy mikor nem dolgozom, több a szabadidőm tolom napi first win-ig legalább, de munka után már nem szánok rá időt, van jobb dolgom. Viszont mégis várom a péntek estét, hogy toljak pár kört.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65319 üzenetére
Persze lehetne, ha ez olyan fontos lenne a riot számára. De mivel pénzügyileg nem kifizetődő, így másra helyezik a hangsúlyt, másba fektetnek erőforrásokat. Az is megoldás lehetne, ha eldobnák a folyamatos változtatásokat, és így elég lenne csak az új hősöket hozzá igazítani a már meglévő balance-hoz. De ha nincs folyamatos változás, frissítések tárgyakban stb. akkor pedig ellaposodna és megunnák az játékosok, ami megint árt az üzletnek.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
addikt
válasz Sordoran #65304 üzenetére
Te magad is bevallod, hogy a tankok nem OP-k szóval what? Az egész felvetést eleve nem értettem, sztem semmi OP nincs bennük egyébként. A játéktudás számít nem az, hogy mi a karaktered... nagyvonalakban.
Csak ellenpélda: egyik meccsen full tank Garen voltam, enemy Vayne hát had ne mondjam, hogy kb 2,3mp alatt pusztított el ulti közben, konkrétan nem tudtam annyira lesebezni, hogy az ultim megölje annyi időm nem volt. Szóval igen is van ellenszer mindenre.
Sokszor látom, hogy emberek tök nem a teamcomp szerint buildelnek, aztán panaszkodnak, hogy kevés a sebzés stb. Erre is egy példa: ellenfélnél van 3 tank is, de a Luxunk csak csőlátással a Ludent építi, miközben amikor én Luxozok ilyen esetben tök alap, hogy a Liandryra kell rámenni, sokkal sokkal nagyobb sebzésed lesz. Illetve amúgy is midgémtől felfelé már sokkal jobb a Liandry, lásd a szuperminionokat, baront, sarit is úgy lehet szedni vele mint az álom, Ludennel meg hát sok sikert hozzá. Aztán panaszkodnak, hogy Ludennel nem tudnak megölni egy tankot, ilyen és hasonlók.
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65321 üzenetére
Az hogy a játék kiegyensúlyozott nem hoz pénzt, ellenben új skinek, az események (belépők, lootok) amik nagy hangsúlyban vannak hozzák a bevételt. Persze optimális esetben a játékosok elégedettsége lenne az első, ami gondolnánk pont a kiegyensúlyozott, élvezetes, bug mentes játék lenne, de amíg ez nem jár számottevő játékosbázis csökkenéssel, addig nem zavarja őket.
Yodamest: Attól hogy lehet tenni ellenük, még lehetnek OP-k. Az OP nem egyenlő azzal, hogy legyőzhetetlen. Persze hogy a hős mögötti játékos tudása sokat nyom a latba, de nem mindegy, hogy a tanknak a buildeléssel már le van tudva a java, míg egy adc esetén pl. kell hogy tudjon kite-olni, és ne adj isten túlélje az assasinokat is. A legtöbb AP karakter pedig lássuk be elég nehezen tud tenni tankok ellen, amíg csak poke-olnak addig marha jók, de ha beindul a harc és rámásznak, vége a dalnak. Most az olyanokat mint Sylas ne vegyük ide, ő is egy undorító karakter a life steal-nek hála.
Vayne amúgy csak egy a sok hős közül, és ő pont hogy a true dmg-nek hála kiváló tankok ellen. Cserébe nem túl egyszerű, én elismerem hogy nem tudok, nem is szeretek vele játszani.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
addikt
válasz Sordoran #65324 üzenetére
Mindennek megvan a counterje, körbeverés van:
control mage<assassin<tank<control mage"A legtöbb AP karakter pedig lássuk be elég nehezen tud tenni tankok ellen,"
Ez is csak attól függ mire gondolunk ez alatt, amiket én játszok control magek, pl. Morgana, Lux, Ziggs kimondottan hatásosak tankok ellen, konkrétan megmozdulni nem tudnak a közelemben.Illetve már eleve a felvetés fura számomra, mert úgy beszélünk itt erről mintha tank meta lenne vagy amúgy sok tank játékos lenne, de rohadtul nem. kb csak topon, de ott is ritkán találkozok tankokkal, mindenki ad carryket játszik Yone, Yasuo, Khazix, Yi, Vi, ap fronton Diana, Kata, Karthus. Nagyon ritkán látok konkrétan tank karaktert a játékban, magamon kívül.
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Yodamest #65325 üzenetére
Az ADC kimarad a körből. Egyébként szép és jó hogy nem tudnak megmozdulni a tankok, de a cc nem tart örökké, és ha mellémegy/kikerüli akkor mi van? Nincs annyi sebzése ezeknek a karakternek tankokba hogy végezni tudj velük.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
addikt
válasz Sordoran #65328 üzenetére
Pozícionálás is key, nemtudom én mindig örülök control mageként ha tanky ellenfeleim vannak, velük soha nincs problémám. Egy Fizz, Kata, Sylas, nemtom Nocturne sokkal sokkal rosszabb, akkor már inkább kibékülök a Maokai-al, meg a Sejuval, sztem ég a föld a különbség veszélyesség terén.
Liandryt kell venni, utána akár a másik HP alapú sebző ap itemet, nevét most nemtom és iszonyat halnak utána, meg tényleg az hogy helyezkedni kell folyamatosan, nem egyhelyben állva castolni a spelleket, folyamat mozogni és range határán lenni.
Én mondjuk eleve erre vagyok "kiépítve" WASD kamerát használok, nem pedig egér panninget. Szóval az egérmutató folyamatosan a képernyő közepén tud maradni, illetve adott célpontokon, mert a kamera attól teljesen függetlenül mozog folyamatosan. És a folyamatosan alatt tényleg azt értem, mivel soha nem használok zárolt kamerát, tehát soha nincs a hősömmel együtt mozgó kamera, mindig én magam tologatom a billentyűkkel, így maximális ranget látok folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz Yodamest #65327 üzenetére
Elővetted a "jobb champeket" akkor most a játék tudás számít, vagy az, hogy silverbe morgana és lux a meta support?
Ha nem lennének jobb hősök, akkor minden hős ~50% wren lenne, de van aki az 55%+ veri több tízezer játékból, meg van aki már lassan a 40% sem éri el.
Aki feljebb akar jutni, annak nem azokkal a hősökkel kell játszani amit szeret (kivéve, ha megegyezik), hanem ami aktuálisan a meta.
Ezek egyszerű tények, teljesen mindegy ki mit állít.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
addikt
válasz grimm2015 #65330 üzenetére
"jobb champeimet" azt írtam szóval ezek az én bevált választásaim nem a meta szerintiek. Jól is megy velük, hát nyilván vannak megnyerhetetlen meccsek, ez csapatjáték 4v5-ben nem érzem azt hogy kötelességem lenne nyerni tudni, de amikor rendes kompetitív közeg van akkor elég jók a meccsek. KDA szinte mindig nekem a legjobb.
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65333 üzenetére
Ez egy erős sztereotíp hozzáállás, túl nagy a szórás silverben ahhoz, hogy ezt így ki lehessen jelenteni. Az, hogy valakinek van e normális makro gondolkodása a játékon belül, itt is ugyanúgy meglátszik.
Vannak játékosok, akik oké kb 1-2 misi masteryvel, de elképesztő jól játszanak mechanikai szinten, tegnap is volt egy Yasuo ellenfelem, hát az mindent is csinált amit az ilyen Courtis, Neace és hasonló coach videókban tanácsként szoktam látni, tényleg nagyon ügyes volt.
Mellette meg vannak olyan mentál gyenge egyének (többnyire az adc) aki 20. percben 60 farmmal áll és mindig ugyanúgy kimegy a lénre és pont ugyanúgy meghal már a 10. alkalommal is, majd kérdi: "what can i do?" Szóval vannak akik tök nem tudják mikor mit csinálunk, mikor mi a jó lépés, tanácstalanok és ez annyira látszik. Én pl. soha nem vagyok tanácstalan, még ha ki is kapok lénen, akkor is tudom mit kell tennem, hogyan kell hátrányból játszanom, mikor kell harcolni, mikor nem kell harcolni.
Naphosszat tudnám a tök általános hibákat sorolni, amik nap mint nap szembejönnek. Nyert csapatharc után amikor még csak ilyen 20 sec éledési idők vannak, egyből mindenki "sokat akar" és mennének baronozni, de látom hogy nincs elég sebzés, ellenfél már szinte éled mire elkezdjük... Semmi értelme, úgyis csak kijönnek ránk és a felénél elpicsáznak minket. Sokkal jobb ilyenkor elhozni az ösvényen egy vagy két biztos tornyot, szépen hazamenni és úgy várni az enemy. Miden ha már betoltunk egy inhibitort, akkor nem pusholjuk ezerrel a midet mert úgysem fogunk tudni ott 300-ak módjára keresztülvágni azon a szűk hasadékon, ilyenkor egy másik ösvényt is fel kell tolni, el kell hozni még egy inhibet, de ez soha senkinek nem jut eszébe, mindenki a már megnyert lanen akar végigmenni és endelni és soha nincs jó vége aztán megint jön a tanácstalanság, hogy "miért nem sikerült?"
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #65336 üzenetére
További: amikor látod hogy a splitpusher csapattárs eléggé fent van és tol egy ösvényt, nem akkor kezdesz hazateleportálni, meg állni egy helyben a tornyod alatt, mert nyilván az ellenfél mind az 5 embere ki fog menni rá, ezért azzal segíthetsz neki ha te is pusholsz egy másik lanen, hogy megoszd az ellenfél figyelmét és veled is foglalkozniuk kelljen.
Amikor pusholok nekem ez a halálom, hogy így rám jönnek 5-en, kergetnek mondjuk fél percig, aztán így ránézek a mapra na mi van a többiekkel és mindenki áll a bázison vagy a dzsungelünkben farmolja a krugokat vagy raptorokat, semmi nem történik, él a sárkány de oda senki nem megy, ösvényt senki nem tol, a minionok elégnek a tornyaink alatt hát semmi baj....
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #65337 üzenetére
Tudom, de valahogy ezen is át kell vergődni és nem azért annyira nehéz valóban, mert itt olyan jó játékosok vannak, hanem azért mert te is 4 ilyennel vagy összezárva így csak kis %-ban tudsz beleszólni a meccsekbe. Viszont annyira meg már nem rosszak, mint bronzban, ironban, hogy erőből lehozd, mert azért egy fed Kayn, fed Akali, fed Nasus, fed Garen csak fed marad, nem tudod úgy lehozni skillből itt már.
Persze lehet mondani: ha jó vagy lehozod, de láttam én már sok amúgy high elo játékost szenvedni a silver run során. Persze idővel feljebb jutnak, de itt azért elég sok meccset el szoktak bukni, szimplán azért mert van 1 afk a csapatban, van 1 troll a csapatban, van egy 2-15 toplaner aki elfeedeli az enemy Nasust, aki onnantól 1v5 és hiába vagy te plat játékos egy 1K dmg-es Q-s Nasust nem fogsz tudni skillből megölni te sem.
Szóval itt a körülmények áldozata vagy sokszor, nincs az mint feljebb, voltam én már gold közepe is, ott már annyit tudnak legalább a játékosok, hogy ha meghaltam 2X ugyanúgy akkor nem halok meg 3. alkalommal is uganúgy, de silverben nincs megállás. Valaki meghal mondjuk egy Nocturne ulti 1shot alatt, akkor az az egsz meccsen nem fog Zhonyát venni és 30 percig fogod nézni, hogy minden egyes Noc ultinál fixen meghal a gyerek....
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65342 üzenetére
Ez így nagyon spirituális, én egy csapatjátékban nem gondolom azt, hogy emberhátrányban alap kellene legyen, hogy lehozom a meccset. Egy COD-ban talán, ahol persze ha ügyes vagy mindenkit fejbelősz és kész, de ez itt olyan mintha úgy kellene sakkmeccset nyernem, hogy mondjuk bástya nélkül kezdek...
Mivel egy egy kompetitív, verseny játék, én az egyenlő feltételek híve vagyok, azt várnám el, hogy vákumban az én 4 csapattársam ugyanazt tudja amit az ellenfél 4 játékosa. Nem azt mondom, hogy ez nem így történik mert persze sokszor igen, de sokszor pedig nem és így borzasztó lassú az előrehaladás, ami NEM rajtam múlik.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65344 üzenetére
Szerintem játékostípus függő is, lehet mondani hogy nem, de szerintem igen, mert vannak hardcarry játékosok akik Katarinát, Akalit, Yonet játszanak és arra mennek rá, hogy 20 perc alatt endeljenek. Viszont vannak más beállítottságú játékosok, akik tudásban nem biztos hogy kevesebbek, viszont a hősüknél, játékstílusuknál fogva nem fognak tudni olyan korai előnyt megszerezni, hogy 20 perc alatt lehozzák a meccset. Mondjuk silverben vagy gold játéktudással, lehet egy begyakorolt Katarinával lehozod, de mondjuk egy Orn toppal vagy Galio middel már nem fogod tudni ugyanazt a carry szintet hozni hiába a tudásod amúgy meglenne hozzá.
Én is amiket most élvezettel játszok, Lux, Morgana, Tahm mid, ezek mind olyan hősök hogy a lassú előny építésre tudok velük rámenni, stabil játékkal, jó farmmal. Nem arról szólnak, hogy a 12. percben már 6-0-ban kell lennem a lénen.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65344 üzenetére
Egyébként az accod most masterben is van jelenleg? Tökre játszhatnánk, mert ezt így úgysem tudom átadni, de ha látnád milyen meccseket vesztek el sokszor, lehet arra te is azt mondanád, hogy oké egy Morganával ezt mondjuk egy plat4-es sem hozta volna le talán.
De ha utána elmondanád konkrétan, hogy ott a junglernek amikor segítség kellett volna és nem mentem az hiba volt vagy nem jó lénre mentem vissza bázis után, mert sárkánynál volt egy csapatharc amin emiatt nem voltam ott, azt is tökre elfogadnám. Én belátó vagyok egyébként, de ahhoz az kell hogy tényszerűsítve legyenek a kritikák, mert az ilyen "silver vagy akkor valószínű béna vagy" és hasonló (most nem rád célzok, ezek mindennapos általánosítások) "tanácsokra" nem tudok érdemben igenlő választ adni.
Egyébként mint master játékos te mit gondolsz az egyedi key bindingokról? Ezt már régóta meg akartam kérdezni egy high elo playertől. Mindenkinél azt látom, hogy a full default kiosztást használja, de szerintem az nem túl intuitív, kb olyan mint egy MMO RPG-ben a defaultot használni, ami tök gáz, ott is mindig azzal kezdem hogy átrakok minden úgy, hogy nekem kényelmes legyen. Ez, hogy mindenki úgy hagyja szerinted csak egyfajta "lustaság" mert valljuk be sokakat tök nem érdekel a legoptimáisabb kiosztás, általában a defaultot használják a játékosok, még akkor is ha az tökre nem áll kézre. Vagy pedig tényleg ennyire jó az alap kiosztás?
-
Callisto
őstag
válasz Malfroy #65348 üzenetére
Igen, de a szomorú helyzet, hogy az esetek nagy részében nem a saját rangjukon játszanak mivel smurf vagy booster. Jól tudom mivel magam is boostoltattam accountot.
Fogalmad sincs hány master és felette lévő játékos élvezi, hogy smurföket visz el silverből ameddig tud, mert a feljebb jutás a jutalom és ahova tartozik ott már nem tud feljebb lépni vagy nehéz stb. és hányan vannak azok, akik ha már ezt szeretik akár kereshetnek is vele?
Ez a probléma legjobban bronz és silver rankban jelentkezik mivel onnan bosstolnak nagoyn sok accountot vagy a smurfök onnan indulnak. Ezért van iszonyatos kiegyenlítetlenség alsó rankokban. Köszönjük ezt a boostereknek/smurföknek és a Riotnak.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya