Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz guriga1234 #42121 üzenetére

    Ha filmről van szó, akkor az még nem para, de ha realtime 3D-ről (pl. játékok), akkor videovezérlő legyen a talpán, ami mondjuk 40-50 fps-t mível ekkora felbontásokon. Mondjuk polarizáció esetén az (is) a szerencsés, hogy nem kell őrült módon váltogatni a képet, szépen "lassan", ahogy a kártya bírja ráér megrajzolni a képkockákat 40-50 fps-sel is, mert úgyis kinn lehet a képernyőn az egyik szemnek való kép, amíg a másikon dolgozik. Nincs villogás egyáltalán, elég csak a szokásos folytonosságérzetet biztosítani, ami a 2D esetben is alapfeladat, csak itt kétszeres felbontásról van szó.

    szerk.: mielőtt belemegyünk a rendszeresen visszatérő vitába, hogy az emberi szemnek/agynak elég 25 fps, akkor előbb járjon utána az emellett kiálló emberke a motion blur és rekeszidő fogalmaknak

    [ Szerkesztve ]

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Aktív témák