- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Valami baja van a tápomnak
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Milyen joysticket vegyek?
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigrob
őstag
Hello!
Németből rendeltem egy gitárt, el volt árazva a weboldalon, úgyhogy gyorsan lecsaptam rá, azóta javították. Paypallal fizettem jött a visszaigazoló hogy rendelést rögzítették stb. Nem volt készleten a kiszemelt, úgyhogy 5-10 nap szállítási időt írtak. Ma ránéztem a weboldalukon a rendelésemre és ott már a javított árral írják a rendelésem szummáját. (+40 euró). Ilyenkor már jól tudom, hogy nem kérhetnek meg, hogy fizessek további 40 eurót, maximum refundolják az árát?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Ismerősöm kitalálta, hogy kell neki egy ILYEN cipő..
Több óra keresgélés után én semmi információt nem találtam, hogy a Nike valaha gyártott volna ilyet, de nem is érdekli neki ez tetszik ilyen kell.
Esetleg erről a "fateisthat.com" oldalról rendelt már valaki?Köszi
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz South Velen #86550 üzenetére
Úgy emlékszem nekem sima postás hozta. Én is várok egy tabletet, szintén Feuchtba van...
Más:
Rendeltem ebayről egy gitárt, 290 USD volt, ha kicsi kínai beleteszi a csomagba a számlát (ami el lett írva 105 USD-re) akkor is zaklatni fognak a vámosok, vagy leokézzák és majd kapom a csekket a csomaggal?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz South Velen #86558 üzenetére
Nekem ma hozta a postás bácsi a tabletem
Kerek 14 nap volt kínai Gearbest alap priority lineal. (Szokásos vám nélkül)Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Kis gitárom megérkezett kis hazánkba, bementem a postára, hogy kérjek egy vám áru bejelentő nyilatkozat cuccot, azt a választ kaptam, hogy náluk nincs és majd csekkel együtt kapom a cuccom...
Gearbestes tabom 05.01-én lett rendelve (HK raktár, priority line shipping), 14-én érkezett, ezt 10-én adta fel kínában emberünk és jelenleg ezt mutatja a tracking:
2018.05.16. 23:44
Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedureAkkor jól sejtem, hogy most pár napig a vámon fog pihenni aztán ki tudja?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Épp ma mentem nyomtattatni a nyilatkozatot és sms-ben kaptam, hogy a posta.hu/vam oldalon eljártak szerint cselekedjek. Gondolom ha a 105 dolláros kínai számla szerint töltöm ki a nyilatkozatot és kérnek egy bankkártya kivonatot akkor szép büntit kapok érte...
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Hali
Pénteken kaptam vámtól az sms-t hogy cselekedjek, el is küldtem mindent mailben, tegnap megjött ajánlva ugyanaz a nyilatkozat amit beküldtem, semmi választ nem kaptam rá. Meddig ülnek a 30% értékért a csomagokon? Lehet ezt valahogy gyorsítani? Vicces, hogy Kínából hamarabb az országba ér mint ezek feldolgoznák...Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Úgy döntöttem már küldök a vámkezelésnek és panaszbejelentés címszóval is 1-1 mailt a postának, mert 16-a óta az országban lévő csomagom nem voltak képesek továbbjuttatni, annak ellenére, hogy ahogy kaptam az sms-t 18-án már küldtem MINDEN dokumentumot mailben, ahogy itt a fórumon mondtátok.
Jön a válasz tegnap, hogy továbbküldik az illetékesnek, ma jön a válasz, hogy ők SEMMILYEN DOKUMENTUMOT nem kaptak tőlem... Ez vicces, mert még visszaigazoló mailt is kaptam, hogy megkapták a dokumentumokat... Most elküldtem az ügyfélszolgálatos mailre és ismét a postaimport@posta.hu címre is....
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #86815 üzenetére
Csak sikerült elkezdeni a vámolást az e-mail hatására...
2018.06.02. 11:35 - Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása / Processing customs documents
Ha mindent rendben találnak, akkor a héten van már rá esély, hogy megkapom szerintetek?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz tonyrulez #86832 üzenetére
Priority Lineal (legolcsóbb expedited) rendeltem decemberben Tevo Tornado 3d nyomtatót, az pont nem volt készleten és karácsonyi őrület miatt kb 1,5 hónap volt, de vám mentesen. 1 hónapja egy tab jött, kerek 2 hét alatt ideért vám mentesen.
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #86830 üzenetére
Korai öröm...
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését.
Tájékoztatjuk, hogy az e-mailben szereplő mellékletek nem megnyithatóak. Kérjük legyen szíves más fordmátumban megküldeni azokat lehetőség szerint.
Szíves együttműködését köszönjük."Nem tudom miért ilyen nehéz 2 jpg-t és 3 pdf-et megnyitni...
Telefonnal kellene képet csinálnom a monitorról és azt elküldeni?! Vicc...Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz RaTaTa #86849 üzenetére
Nekem telefonra le van töltve a 17track alkalmazása ahol be tudod rakni az összes tracking számot és tudsz mellé nevet is társítani.
Naponta legalább 1x rá szoktam nézni, de így is van ami eltűnik.. Olyankor írni kell az eladónak és újraküldik vagy refund.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #86838 üzenetére
Újraküldtem a pdfeket is screenshotolva jpg-be, majd mindent feltöltve Gugli Drivera és úgy elküldtem.
Jön a válasz, hogy a jpg-t nem tudták megnyitni, a pdf-eket sikerült, de most már így minden oké...Célegyenesben vagyok! (elvileg)
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz szabi__memo #86855 üzenetére
JPG-ben lett a vámkezelési megbízás elküldve, mert se nyomtatóm se scannerem..
Kitöltöttem, aláírtam, lefényképeztem és ennyi.Hogy nem tudtak megnyitni egy JPG-t azt nem tudom... Driveról sikerült..
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Hali, 2 hónapja rendeltem egy 3d nyomtatót Gearbestről. (45 munkanap eltelt)
Ticketben írtam, hogy ez elveszett, jön a válasz, hogy csak 80 USD-t refundolnak (170-ből) , mert nem volt extra biztosítás kötve...
Harcoljak velük ticketben vagy ilyenkor a bankkal vissza tudom kérni az utalást?
Valami tippet tudnátok adni?
Köszi[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz Mr.Csizmás #88488 üzenetére
Szomorú hír, hogy simán, kártyával fizettem...
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz Mr.Csizmás #88491 üzenetére
Köszi, van de eddig nem volt még ilyen problémám... 3 éve tuti rendelek már tőlük, telefon, tabok, régebben is volt egy nyomtató és ha valami gond volt mindig meg tudtuk beszélni a supporttal...
Jövőben akkor marad a paypal innen...
Köszi még egyszer!Szerk.: meglengettem a chargeback szót a ticketben, remélem így ráébrednek, hogy egyszerűbb a refund.
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #88498 üzenetére
Beszarás, ma jön egy új üzenet, hogy mégsem tudják, csak az 50%-át visszafizetni, mert a felhasználási feltételekben le van írva, hogy ha nem az ő hibájukből tűnik el a csomag, akkor nem fizetnek semmit vissza, de csak azért adják csak nekem vissza a felét, mert akkora "valued costumer" vagyok..
Majd visszaírtam, hogy akkor megyek holnap chargebackelni és kimásolta
"Any order that do not have shipping insurance will not be the responsibility of GearBest and the customer takes full liability for their package during the shipping process."
Majd megkérdezi, hogy hova jöhet a refund...Most már van opció a "Customer Service Manager"-nek írni, kíváncsian várom mi lesz.. Csütörtökön bankban kezdek, ha nem jutunk semerre..
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Én már leírtam.. Illetve Gearbest fekete listás bármi mással szemben... Nagy nehezen amikor írtam nekik, hogy 1 napjuk van full refundot kezdeményezni különben megyek chargeback eljárást indítani végül meghozta az eredményt...
(#88562) Bozek
Priority Line-al nem volt gondom, egy 3D nyomtatóm tűnt el Railway priorityvel aminek az árát nem akarták visszaküldeni, mert nem fizettem extra biztosítást...
Csekkold 1tracking-en. De simán lehet, hogy még el se küldték, volt már nálam olyan, hogy később frissült egy új tracking szám vagy le van kreálva de még nem adták át...
A 3D nyomtatóm trackingje.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Aggódni akkor kell ha 40-45 munkanap alatt nem érkezik meg.
Addig úgysem csinálnak semmit! Korábban írtam én hogy jártam... 1 hétig meg azon szenvedtem hogy full refundot kapjak ne csak a felét az extra insurance hiánya miatt.. Soha többé paypal mentes rendelés gb-ről, de inkább átszokok banggoodra.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Mondom miket fognak copy-pastelni:
1. "Please kindly note that this is peak season for the local post offices and shipping companies that may face a backlog with deliveries. We therefore warmly remind you to expect some delays during this time.There may be delays before the tracking information is updated online as well." (szeptember 2 dátummal kaptam ezt)
2. "We're sorry to hear that you have not received your order yet.
For security please:
1) Contact the local post office, indicating your name and address.We will offer you a solution if the package did not arrive by this date."3. "Thank you so much for your patience.
It's an international package, so it takes more time. Generally it usually takes 30-40 working days (from Monday to Friday) that it is going to arrive.
But there are some elements that could drag the time of delivery:
- Remote -Destination
- High season
- Holidays and holidays
-Delay Correspondence between customs operations and the post office.
You could wait patiently for a few days. If the package does not arrive until Sept 29, 2018, please contact us, we will solve it for you." (szeptember 14-én kaptam)Majd ha már kifutottál a 40-45 munakapból:
"Your package seems lost, the shipping company is responsible for this situation. Unfortunately this is beyond our control.
Based on our company policy, we are unable to offer full refund or free replacement as it has not purchased insurance. (For this we recommend paying insurance).
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html"Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Nekem 1 hét alatt sikerült kiharcolnom a teljes refundot (7.31-én rendeltem), végre meg is érkezett, banggoodról megrendeltem a másikat 8-án, 12-én pedig megindult (itt akadtunk meg: 2018-08-17 03:49:03DE Order Processed: Ready for UPS) a refundolt csomag... (2018-10-12 15:25:21Dahlwitz-Hoppegarten DE Origin Scan)
Eddig soha nem volt ilyen problémám Gearbesttel, törötten jött pohár rögtön küldték a másikat, nem volt a tablet mellett hálozati adapter, megmondták, hogy ja, az gyárilag nincs de adnak pár dollár refundot, aztán kértem, hogy küldjenek egy megfelelő adaptert és linkkel együtt jött a gyári majd mondták, hogy akkor elküldik ingyen, szóval rendesek voltak, az elmúlt időben meg megy a szivatás... Ezentúl csak paypallal veszek onnan akármit ha nagyon muszáj, de banggood szimpatikusabb eddig.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Tippet szeretnék kérni.
Ugye volt egy 7.30-án rendelt 3d nyomtatóm Gearbestről, ami 8.14 óta eltűnt. Letelt a több mint 50 munkanap, 1 hét harcolás a supporttal (megjegyezném, hogy írtó paraszt és lekezelő módon), hogy adják vissza a pénzem, nagy nehezen megkaptam. Bővebben írtam a topikban erről.
Tegnap megérkezett az eltűnt nyomtató, ma reggel már jött egy új ticket:
"Dear Róbert,
Thank you for placing an order with GearBest.
Please kindly confirm that you have received your package for order: xxxxxxxxxxxx.
We look forward to receiving your reply.
We would like to do every effort for any issue of your packages.
Best regards,
GearBest Customer Service"Na itt most én is kezdjek arcoskodni, hogy az én Terms and Conditions-ömben az van leírva, hogy 1 fillért sem adok vissza, vagy mert olyan valued site vagytok ezért a felét visszaadom?
Ti mit csinálnátok?Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz Mr.Csizmás #88713 üzenetére
2018-07-31 17:52:27 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2018-08-17 03:49:03 DE Order Processed: Ready for UPS
2018-10-12 15:25:21 Dahlwitz-Hoppegarten DE Origin Scan
Stb.(#88714) Watt25
Én már hetekkel korábban normális hangnemben mondtam, hogy legyenek szívesek utánanézni, nem 20 nap után addvisszapénzemetmertekkoraparasztvagyok, folyamatosan kértem, hogy csekkolják, el lettem küldve a csába, hogy ez ennyi, kérdezzek rá a postánál, ők semmit sem tudnak (aztán nem is a posta hozta...).
Majd amikor már 45-50 munkanap eltelt ők mondták, hogy akkor elveszett ez van, shipping company vesztette el, igazából pénzt se kéne visszaadniuk, de nagyon valued customer vagyok ezért a felét visszaadják, írtó lekezelő levelezések közepette.Ilyenkor persze jön a mézes madzag és mindent megteszünk a vásárlókért meg csomagokért, persze...
Illetve amikor nem akartak refundolni egy ember se mondta itt, hogy várjak még, többen a chargeback-et javasolták és milyen hülye vagyok, hogy nem paypallal fizettem...
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz Thusor #88738 üzenetére
Múlthónapban volt nekem is ilyen, 2 nap egymás után ugyanez.
Második nap bementem, érdeklődtem, csajszi megnézte a gépbe, felküldött a kézbesítési részleghez, ahol nagynehezen végre ajtót nyitottak, megnézték ők is, megtalálta és mondta, hogy igazából fel sem dolgozták még... De levitte a kiadós nénihez és megkaptam. Ha sürgős menj be a postára.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz Mr.Csizmás #88810 üzenetére
Végülis, ha tud pár hónapig 15 rugót mellőzni a kolléga.. (Wish-en megszívtam már egy ilyennel)
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dacia topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...