Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zeki

    nagyúr

    válasz Bozek #88587 üzenetére

    Nem a Gearbest tehet róla, ha lassú a posta, ha sokáig ül a vámon a csomag.
    Ja, és csak és kizárólag rosszabb lesz a helyzet!

  • KamuMazsola

    őstag

    válasz Bozek #88587 üzenetére

    A szállítási módra egy számított értéket írnak, amit a világ megrendelőinek a feladástól a kézbesítésig eltelt idők átlagából határoznak meg, mint várható kézbesítési időt. Szóval szerintem nincs értelme még problémáznod. Az ebayen van az, hogy reklamálni kell az idő letelte után, de ott meg már most december eleje-közepe a határidő vége. Gondolom így akarják elejét venni az idő előtti reklamálásnak.

    Üdv.: KamuMazsola

  • bigrob

    őstag

    válasz Bozek #88587 üzenetére

    Mondom miket fognak copy-pastelni:
    1. "Please kindly note that this is peak season for the local post offices and shipping companies that may face a backlog with deliveries. We therefore warmly remind you to expect some delays during this time.

    There may be delays before the tracking information is updated online as well." (szeptember 2 dátummal kaptam ezt)

    2. "We're sorry to hear that you have not received your order yet.
    For security please:
    1) Contact the local post office, indicating your name and address.We will offer you a solution if the package did not arrive by this date."

    3. "Thank you so much for your patience.
    It's an international package, so it takes more time. Generally it usually takes 30-40 working days (from Monday to Friday) that it is going to arrive.
    But there are some elements that could drag the time of delivery:
    - Remote -Destination
    - High season
    - Holidays and holidays
    -Delay Correspondence between customs operations and the post office.
    You could wait patiently for a few days. If the package does not arrive until Sept 29, 2018, please contact us, we will solve it for you." (szeptember 14-én kaptam)

    Majd ha már kifutottál a 40-45 munakapból:
    "Your package seems lost, the shipping company is responsible for this situation. Unfortunately this is beyond our control.
    Based on our company policy, we are unable to offer full refund or free replacement as it has not purchased insurance. (For this we recommend paying insurance).
    Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html"

    Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

Új hozzászólás Aktív témák