- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi_73
őstag
válasz Dare2Live #2657 üzenetére
Mindegyik láncos motornak első indításnál van egy kis hangja, de amint felépül az olajnyomás csendes lesz. A Vengam tényleg csendes, majd 30 évig autókkal foglalkoztam tudom milyen egy zajos vezérlés. Octavia és Golf után tértem vissza a KIA-ra, pedig megfogadtam, hogy soha többet. Mivel nagyon jó áron volt, megléptem.
A katalizátorra nem tudok mit mondani, elsődlegesen üzemanyag ellátási probléma és a magas olajfogyasztás szokta kinyírni, no meg egy rosszul megírt szoftver. (a Ceed II-nél küzdöttek is vele rendesen) A mechanikus behatás ritkábban teszi tönkre, de annak nyoma van.
A 7év/150e kilométeres gari pedig egy nagyon érdekes kérdés. Nagyon sok múlik a szerviz hozzáállásán, és azon, hogy mennyire tudatos, agilis az autó gazdája. Engem nem tudtak bepalizni, pedig már sokszor a hátuk közepére kívántak szerintem. Kopogott a kormányoszlopom jeleztem is nekik mit kell cserélni, erre ők megállapították a kormánymű hibát. Megkérdeztem őket, hogy komplett érkezik a kormánymű? A válasz az volt, hogy igen, így hagytam hogy kicseréljék. (sok márkánál darabokban kell megrendeli a kormányművet) Természetesen az új kormányművel is kopogott az autóm, majd cserélték a kormányoszlopot és csend lett. A KIA-nál a garanciafüzet a mérvadó, az hogy mi szerepel benne. Az első KIA-m még 5+2 év garival rendelkezett, a második 7 évvel. Az elsőbe 5 éves koráig minden garis volt, a másodiknál már le volt bontva évekre, mire mennyi garancia jár. Például gyertya, izzítógyertya, tömítések, futómű alkatrészek, akkumulátor 2 év garival bírtak. A kérdésedre válaszolva, én csak a komplett vezérléscserét fogadnám el garanciaidőn belül, mivel nem csak a lánc, hanem a vele érintkező felületek (fogaskerekek, feszítők stb..) is megkopnak egy megnyúlt lánc esetén. A váltómat is kicserélték, mivel nem tudták megjavítani. Az új váltót már az új tulaj élvezhette, mert nem vártam meg a cserét, hanem 76e kilométerrel eladtam az 1.6 Crdi-t. Lényegében elintéztem neki. Az első Ceeden egy bal első biztonsági övet, egy üléslapot cseréltek csak, de a másodikon egy A4-es lapot teletudnék írni, annyi garanciális javításom volt. És jelzem mind jogos probléma volt. Egyedül a 5. ajtó szélvédőjét nem vágattam ki velük, pedig az is csálén volt beragasztva. Ők meg állítgatták az 5. ajtót..
A Vengan is lett volna egy garanciális, repedt pótféklámpa cserém, de mivel a második szervizzel késett az előző tulaj 1 vagy 2 hónapot elhajtottak vele.
Szóval jó marketing fogás a 7 év garancia, de szükség is van rá sajnos.
Robi73
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen