Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Runner_fxr #40985 üzenetére

    Annak több oka van hogy miért nem terjedt el. Mindet nem fogom tudni felsorolni hirtelen.
    Legnagyobb hátránya, hogy átütős első agy kell hozzá, mert az átütőtengely képviseli itt azt a szerepet, amit a normál villáknál a fékhíd.
    Ráadásul, hogy nem szimmetrikus felépítésűek a kerékpár villák, a súlymegtakarítás, és a több funkció miatt lényeges hogy a két becsúszószár jól össze legyen kötve.
    Csavaró erőknek is kevésbé áll ellen a fordított villa, sokkal több anyag kell bele úgy tudom.
    Beállító tekerentyűket is nehezebb felül a top capban elhelyezni.
    Kerékpároknál használatos finoman működő, de kevésbé tömítő szimeringek állítólag hamar feladják ezekben a harcot, és elkezdik csúnyán köpni az olajat, ami azért is veszélyes, mert itt a fék, féktárcsa közvetlen a becsúszó mellett van, hamar rámenne az olaj.
    Nem lehet rá felni féket rakni, csak tárcsa féket.
    Sérülékenyebb helyen van a becsúszószár, ezért raknak mindegyikre egy kis borítást.
    És állítólag drágább is előállítani.

    Egyébként ez az xfusion elég drága mulatság, rendesen bele kéne nyúlnod a pénztárcádba :D 400-500 ezer?
    Én is szívesen kipróbálnám amúgy.

    Fantáziáltam olyan upside down villán, aminek a belsejébe olyan csapágyazást, perselyezést raknék, mint amilyen a lefty-ben van. Az meggátolná hogy megforogjanak a becsúszószárak, nem tudom mennyivel lenne merevebb. Igazából a lefty már magában egy elég jó találmány.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák