- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
OnePlus Pad Pro lett a Pad 2
ma Az Ace 3 Pro mellett a OnePlus csúcstabletje is bemutatkozott, az új készülékeket eSIM-es OnePlus Watch2 és Buds3 kíséri új színárnyalatban.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz
123xyz #209959 üzenetére
valóban nem egyszerű teleszkóp nélkülit venni.
én ránéznék a giant escape discre (és más hibrid/fitnesz biciklikre) is a helyedben, arra is mehet sárvédő és/vagy csomagtartó a képek alapján van mindkettőhöz szem és 45 mm-es külsők is beleférnek.
a giant toughroad lenne még jó neked, de egyrészt nem lehet kapni, másrészt túlmutat a költségkereteden.
közel 300 ezer forintom gyűlt össze a SZÉP kártyán, ha akarnám, se tudnám 2-3 hónap alatt egyedülállóként elkölteni élelmiszerre, esélytelen a dolog.
azt hiszem a spar is el fogja fogadni, amúgy nem lehetetlen ennyit elkölteni kajára 1 emberre, sőt -
parandroid
nagyúr
válasz
123xyz #209959 üzenetére
Azért nem zavar a 17,5 kg, mert sose volt még könnyebb biciklid.
Abban a Tourney váltóban sem lesz sok örömed, a teleszkóp is inkább csak nehezéknek van, és a kiegészítők esetében sem volt szempont a súly. Az a csomagtartó szerintem fölöslegesen brutális, a sárhányókkal sem könnyűek, meg az agydinamó is sokat ad a súlyhoz. Az a rugós nyeregcső meg… khm.
Jobbat amúgy cross trekking vonalon találsz talán, ezek a nyugger-trekkingek főleg arra valók, hogy megvedd, aztán évente 2x megjárasd valami nyári vasárnapon. Ilyen több nagy pakkal boltba/munkába járós, gyereket cipelős vonalon van talán még értelme. De akkor meg már inkább egy agyváltó. Sportolni, kirándulni ez nem igazán lesz jó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz
123xyz #209959 üzenetére
A SZÉP kártya, a kínálat, a vázméret olyan brutál mód korlátozza a választékot, hogy sok választásod akkor nem marad. Mi is megpróbáltuk még a feleségemnek e-bike miatt, de esélytelen volt. Még az állami támogatást is passzoltuk, mert szarul kitalált konstrukció.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
123xyz
tag
válasz
123xyz #209959 üzenetére
Éreztem én, hogy jó döntés lesz ebbe a topikba írnom, sok új szemponttal gazdagodtam a kerékpár választást illetően. El is bizonytalanodtam rendesen
És bár nem válaszolok név szerint a felvetésekre, nagyon köszönöm mindenkinek, aki hozzászólt eddig a témához
Lényegében most akkor ott tartok, hogy a Kross Trans megvételét elvetettem. Azért agyaltam rajta, mert éppen készleten van, és gondoltam nem bízom a véletlenre, hogy később fogok-e jobbat találni, de így nem repülök rá. Ezzel együtt a SZÉP kártya témában jogosak a felvetések. Megvárom így a hónap végét, amikorra kiderül, melyik boltok fognak beszállni, és ha úgy alakul, 4 hónap alatt (jelenleg ugye májusig érvényes a dolog) majd arról fizetek élelmiszert. Ha pedig a nekem fontos boltok mégsem fogadják majd el, még mindig megpróbálhatok kerékpárt venni belőle...
Tehát egyelőre a SZÉP kártyát, mint korlátozó tényezőt, parkolópályára teszem. Viszont a sok visszajelzés azért megbonyolítja a helyzetem, mert eddig meg voltam győződve róla, hogy nekem trekking kell, ugyanakkor hiszek nektek, hogy sokat számít, ha 17-18 kg helyett könnyebb kerékpárt választok. És azt is elfogadom, hogy az első teleszkóp sem létszükséglet, mert visszagondolva az elmúlt 10 évre, eddig sem vettem sok hasznát. Még egyébként ami a linkelt Kross trekkingnél szimpatikusnak tűnt, az az agydinamó, hogy ne kelljen mindig elemekkel / akku töltéssel foglalkozni, de gondolom erre is van elérhető áron valami jó megoldás. Úgyhogy arra jutottam, megyek olvasgatni meg kínálatot böngészni. Szétnézek fitness meg cross trekking vonalon is már, mi mennyibe kerül és pontosan melyiket mire javasolják, milyen fő különbségek vannak. Megpróbálom némileg pótolni a hiányzó tudást, hogy aztán minél optimálisabb kerékpárt tudjak választani a következő, remélhetőleg legalább 8-10 évre