- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #131167 üzenetére
Elég nehéz megmérni ezt a beülést,hisz ahogy felülsz már tovább is tolja a gumit mint ami amúgy nyugalmi állapotban lenne.Szerintem fal mellett fogódzkodva tudod leginkább megméretni valakivel,vagy ha van amolyan mérce festve a szárra,akkor tükörben megnézni....de az nem is olyan fontos,csak egy kiindulási pont,úgyis később,érzésre fogod belőni magadnak.Ami a bunnyt illeti,én mikor tisztítom,kenem a szárat akkor szoktam rátehénkedni a kormányra,felugorva,teljes 82 kilómmal,de akkor sem megy koppra,marad ~1cm.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #131167 üzenetére
Bringáknál abszolút az az ajánlott a gyártó szerint is, hogy az első teló kb 20%-ot üljön be (puhább érzésért 25% még tolerálható), a hátsó 30%-ot.
A mérésnél a póz viszont nem mindegy, mert nem ülve kell az elsőt mérni, hanem támadó pozícióban, amikor érdemi súly nehezedik az elejére. Ha ülve állítod be, akkor nagyon puha lesz és könnyen felütöd.
Nekem az vált be a legjobban, hogy a hajtókart függőlegesre állítom, majd átlépek a vázcsövön, letolom a gumigyűrűt, majd a pedálra rálépek (oldalt kicsit támaszkodva eldőlés ellen) és nem viszem a testem a hajtókarnál hátrébb. Így talán elég közel áll ahhoz a terhelés, amilyen a bringa súlypontja lesz akkor, amikor kiállsz a nyeregből és valami érdekeset csinálsz.
Ezután leszállsz és megméred hol van a gumigyűrű, meddig nyomta fel.A villaszárban néha felhalmozódó levegőt egy sima gyorskötőzővel ki lehet engedni, ha azt bedugod a porlehúzó mellett, hallani egy rövid szisszenést, ha túlnyomás van. Nem cél a lehúzó felsértése, tehát óvatosan. Youtube-on is van róla elég videó.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben +koffer +MC +extrák
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI FPV Fly more combo + sok tartozék
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest