- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Nem vitázni akarok, csak így legalább át lehet beszélni ezt a témát rendesen.
Sajnos a kisebb gyártók, csak azért, hogy legyen egy ilyen kategóriában lévő kerékpárjuk egyszerű eszközökhöz folyamodnak. Fogják a Cross vonalon szereplő vázukat és nagyon kevés módosítással átrakják a Fitness vonalra. Na ebből aztán van ám keverés-kavarás. Pláne, hogy ha erre rájön, hogy a Cross vázat meg a trekking vonalból emelték át korábban. Itt fordulnak elő kavarások a hajtókar, tányér, koszorú méretekkel, hordszemekkel stb. stb.
Nem akarok a Merida-val példát felhozni, de őket nagyjából mindenki ismeri. Náluk a fitness vonal egy majdnem teljesen új vázzal lépett életbe. Egy fitness speeder-re egészen biztosan nem tudsz csomagtartót rakni, de szerintem még sárvédőnek sincs felfogatási pont. Ez lenne a helyes út, csak ezt nem minden gyártó engedheti meg magának, hogy külön vázat alkosson. Most, hogy jön "divatba" Cyclocross.. na ott is lesznek kavarások rendesen.
Mikor legelőször életre hívták(én visszahívásnak mondanám, mert a 80as évek végén, 90es évek elején volt pár nagyon hasonló gép) ezt a fitness vonalat, akkor volt pár szerintem már-már írott szabály
hogy mi a fitness:
Egy kos kormány nélküli outi, teljes outi szériás hajtással és váltókkal, az egyenes kormányhoz tartozó váltó -és fékkarokkal, + esetenként tárcsafékekkel.
Röviden lesarkítva ennyi, semmi más különbségnek nem szabadna lenni-e az outi és a fitness között. Ehhez képest ma ott tartunk, hogy cross, cross trekking, fitness egyes gyártóknál ugyanarra a vázra épül, csak (jó esetben) más cuccokat dobálnak rá. Valamikor csak a gumiabroncs különbözik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...