- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Mini-ITX
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz Csokicsibesz #178849 üzenetére
Mondjuk nemtom alapozo edzest ki bir ki gorgőn?
3-4órát monoton 130as pulzuson halál(unalom) ...
Még ss, threshold, vo2max es hiit edzesek oke, az kb 60-100perc.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
Egy 26os (klasszikus mtb 😄) mtb átfestése(átfújása) kb milyen költség. Marmint mennyi festek kell, milyen árba, milyet, illetve elotte gondolom csiszolni kell, azt hogyan?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179092 üzenetére
strava alap adatokat kér, nem ,kor,súly,aztán abból kalkulálja a wattodad,hát szerintem hülyeség az egész,pl lejtőt is úgy veszi mintha azt a wattot síkon érnéd el.
volt aki tesztelte,azt mondják emelkedőn egész pontos..hát nemtom..max pulzust érdemes még megadni, illetve a zónákat is egyénre be lehet benne állítani(pc web es felületen). meg talán megadom a privacy-mat hogy ha otthonról induljak, a házam pár száz méteres környékéröl mutassa ne pont a házunk elől.
5 perc kb. szóval olyan sok mindent nem kér az
truefx: Garmin magasságszenzorával mi a baj? bryton- on a meredekség mutató a fura:
pl az hogy elkezdek emelkedőn menni van egy 10% os rész aztán már csak 1-2 de még az óra akkor mutatja a 10%-ot(késésben van pár másodpercet) mondju folyamatos emelkedőre jó de ami gyakran változik ott már .nemtom ez garminnál is ilyen? mert ha igen akkor nem nem látom értelmét tényleg a garminra váltásnak.."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz ZolkoW #179146 üzenetére
hát értem,bár ha gyorsabban számolná akkor talán nem lenne ennyi késés,egyébként ha emelkedőzik az ember akkor általában valamennyire folytonos -nem változik méterenként a meredekség - ,(aszfalton) úgyhogy egy dobogókőre vagy hasonló " hosszabb" emelkedőkre teljesen jó
hídnál már vicces, pl mire már felérek még akkor százalékot mutat illetve már lejtőn megyek le még 0át jelez pár sec ig
érdekes még mondjuk a brytonnál hogy 1,5 százalékot mutat de 0.5(1% alatt nem jelez) öt nem,gondolom ez már csak szofteveres konfigon múlik. vajon garmin se?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz f4lcon #179223 üzenetére
itt nem csak edzésről van szó...
akár elmenni falun belül a-ból b be.
vannak "kerékpárutak" melyek még gyalogosan is életveszélyes a közlekedésre tele lyuk, töredezett,ráz.
van a viacoloros kerékpárút ami gyalogosan tök jó meg jól néz ki de még arra se jó hogy elmenj rajta a boltba mert kirázod a kaját mire hazaérsz.de van itt más is:járunk 300-300+ km-es túrákat.szépen megtervezzük a merretekerjek.hu-n. beállunk szépen 20-22 es sebességre, arra van kiszámolva, stb, hogy hajnal 5 től éjszaka 22re mondjuk hazaérjünk. szépen tervez is kerékpárúton, mi figyelemebe is vesszük mindig aztán jön a meglepetés: olyan a kerékpárút hogy azon 1kmert nem lehet menni mert kirázza a beled és úgy érzed meg kell állnod utána pihenni(már itt a csúszás ugye) szoktam nézni a kmórát mert érdekel és egy átlagos aszfaltos úton mondjuk tekerünk 22vel na ugyanazzal az áttétellel ezeken a "csoda" kerékpárutakon kb 17-18 az átlag.és itt nem edzésről van szó de ha tervezel egy napos túrát a sok ilyennel már mindjár nem 22re érsz haza hanem mondjuk hajnal 1-2re..
ja ez iylen tudom, majd mindjárt jön a válasz. nem nem ilyen. kerékpárút akkor az legyen kerékpárral használható. nyilván nem kell tüköraszfalt,de az az olcsó aszfalt minőséget hozza amin 20al el lehet csámborogni nem túl nagy erőbefektetéssel.már ennek is örülnék."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz xy.zsolt #179274 üzenetére
huh...az szép!
shimano láncal kb 2000km-ert tudok menni és vége(az occcsó 8sebességessel)
ez min múlik?testsúly,vagy pedálfordulat?kenési gyakoriság?(én kb 200kmenként fújom TF2vel,de megtértem,squirtot berendelem )
me azé 90 -95kilósan kiállva megtekerem a 10%os emelkedőt max effortal négyszögtengelyes hajtóművel azé ott gondolom kap terhelést a lánc
sram nálam picit jobban bírja(az kb3000-3500km)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz DelArco #179400 üzenetére
sisak tesztek, innen keress valamit ami az általad elvárt ársávban benne van.(road style)
[link]
Nekem Giro Foray Mips van(külföldről kb 22e )
20 alatt itthon Giro register lista szerint, sógornak is bejött.egy napos túrán bírta,jól szellőzik, normális sisak.meg fenti teszt alapján véd is[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Csokicsibesz #179501 üzenetére
ha már trek, bár outi: látom a cube(attain race) és még a többiek(cannondale) után a trek a következő aki kezdi száműzni a patkóféket, tavaly még a domane 3,emonda 4 még volt patkóval,látom
télleg nem marad más csak a canyon ha nem akarok tárcsát(mer nem akarok )[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179508 üzenetére
mondjuk a trekking az érdekes dolog. sokszor vékony'(37es) túragumi(energizer plus,marathon,stb), ami ugye nem sima úton elgurul valahogy de gyorsan semmiképp tehát fékezni kell egy kavicsos hosszú(sok km-es pl nagy hideg hegyről lefele duna irányába,hiába aszfaltos,de kavicsos vagy mi a fene hogy nevezik..murva?) lejtön folyamatosan mert 20 felett már taknyolsz.,na ezt a shimano br m395(belépő shimano olajos tárcsafék) nem bírta, ezért jött helyette a deore fékrendszer +180 tárcsa előre+fél fémes betét. legalábbis 90 kilómmal elhasalt.csere óta hibátlan.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179512 üzenetére
ez igaz, a gumi vélgülis igazán a meghatározó
haver ugyanott (ahol én "terepen" a trekkinggel) 2x olyan gyorsan megy le,cube hyde al ami ugyan 29er "városi" ként van aposztrofálva a cube oldalán(bár szerintem inkább 29es cross trekking ) de ballonos nagy mtb kerék belefér.
pedig azon asszem nem is a shmano alap olajos féke volt hanem a Tektro-é,
tehát végtére igen a gumi a meghatározó, de én azt nem akarok cserélni nem tudom mennyit vesztenék aszfalton (na meg mire? smart sam örült gyorsan kopik, valami jobb alternativa?)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz xy.zsolt #179531 üzenetére
jaja, én még nem hallottam olyat aki canyont szidja,sőt úgy tudom a fekete anodizált festés(egy itteni canyonostól ) (bár mostanába elkezdték "szidni" a fekete vázakat, hogy túl egysíkú, unalmas,úgyhogy inkább piros felé mennék vagy kék, de az meg már csak a drágábbakon van az is babakék kicsit..,igazi királykék 2000 eurotol van..szinekkel a gyártok 99%a nem foglalkozik.oké hogy egy versenycsapatnál pont nem az a szempont de egy magán user hogy nem tud választani legalább 4-5 szin közül? talán az orbea ahol van több -4-5 sziín minden tipusnál.nemtom ez mé gond. ha egy kisebb cég - orbea - megoldja egy még nagyobb gyártó mé nem?)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz xy.zsolt #179538 üzenetére
a telók egész pontosak már,xiaomi nekem is megbízható volt, azért sebességbeli kilengések mindig voltak(pl úgy max speed 40 hogy végig 22vel mentem, vagy lejtön 50 helyett 70. bár egyszer lett volna ilyen megugrás egy szegmensen, meglett volna életem első kom-ja
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Napfénysüti #179541 üzenetére
nem rossz nem rossz
amúgy rá bár nagyon hasonló.
de a pirossal ua a bajom endurace al 6-7 nél a piros inkább olyan pirosas világos répaszín vagy mi szóval nem az a racing red(ferrari piros) - bár.. vannak fotók ahol tök piros. ezek minden évben módositanak az árnyalaton vagy csak más a kontrasztja fényereje a képnek? szerintem utóbbi[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz mobal #179620 üzenetére
A bryton jó.
Arra figyelj hogy lehetőleg az újabb fajta kialakítású készülékházzal rendelkező brytont vegyed mert a régiek nagy része párásodik mig az ujaknal pl 10, 15,420,320 már nincs ilyen gond mert a kijelző a kepernyőüveghez van már ragasztva + a képernyő lathatosaga is jobb.
Navigalas szwmpontjabol en a 420at probaltam, es nekem jol mukodott. (csiganyalat mutat utcanevekkel de sokszor az is eleg lehet)
Kisebb hibák vannak:
-Az aktuális meredekséget pár sec késéssel jelzi ki illetve a széllökések okoznak sikon is szint kijelzest
Az auto start stop sem tortenik azonnalEgyebkent tegnap ment a diskurzus hogy sok esetben elég a telefon.
Hát de kell. Ez egy céleszköz, vizalló(bb) illetve elmeselek egy sztorit.
Volt egy durva kerekpar balesetem ahol fejrealltam es a semmi kozepen dimbes dombos teruleten eszméletemet vesztettem.
Mikor ébredtem 1ó mulva keptelen voltam menni es arra is hogy hazatekerjek(agyrázkódás +a bringa is kapott)
Hazajutasra egyetlen esely a telefon volt amin tudtam segélyt kérni, gps pozícíómat megosztani barátokkal hogy megtaláljanak.
A telefon akksi toltottsege pár százalékon volt mert futott a strava is rajta amivel rögzítettem az utat es kovettem az elore megtervezett utvonalat. Mi van ha lemerül? Lehet napokig ott fekszek a homokba?
Ezzel arra akarok kilyukadni hogy amig a telefon akksik csak néhány orat birnak addig igenis kell a kmóra.
De jarunk 24oras kerékpár turakra is es jó ha az ilyet az ember rogziteni is tudja, de 24órás rögzitest melyik telefon kepes úgy hogy mellette még fotózol, netezel megallasoknal, stb..Strava:nem kell elpártolni a stravátol csak mert nem megy a telefonon keresztul csatlakoztatott szenzorok hasznalata
Erre szuper a wahoo android app:kepes rogziteni es kijelezni a szenzorok(spd, cad, hr) adatait majd szepen átszinkronizalja az edzest stravára. Ennyi. Problema megoldva.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz mobal #179640 üzenetére
köszi, igazából agyrázkódással és nyaki húzódással megúsztam(Kellett volna sisak ami akkor még nem volt),és kedvem se szegte,talán 1 hónap kihagyás volt aztán már mentem is tekerni bár nagyon szarul esett elsőre.
megtanultam hogy aszfaltra trekking(outi) terepre meg mtb.ezt betartom már nagyot teszek a biztonságom érdekébe.
xy.zsolt: nekem brytonos szenzorokat(bluetooth& ant+) szépen felismerte, legelőször kellett talán 1 perc hogy megtalálja őket,de aztán már gyorsan megtalálta.2 hónapot haszánltam és nem volt gond(aztán meglett a 420-as bryton ) és hát másik előny hogy folyamatosan mutatja az app a sebességet(nem csak spd szenzorral, gps el is) strava számomra érthetetlen hogy miért nem de mindegy is ott a km óra
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #179672 üzenetére
wiggle miért nem ajánlott?
én rendeltem már onnan 2x, minden rendben volt pl sisak baromi hamar megjött,vannak kuponok+új regisztrálónak kedvezmény..szimpláncsak: örülök h nem lett komolyabb bajod, elég ez is
csurgoi:ilyen áron a fb marketplacen szokott lenni bicigli,bicaj,keró,kerék pár nevezetű jármű
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
egy kérdés: kollega városi (BP belváros)használatra használ már egy éve egy alap decathlonos bringával
link
ő elvan vele,szereti, néha sikon jobban megtekerné ehhez kéne neki egy kicsit nehezebb áttétel.
jelenleg ugye 6os sor van hátul rajta (14-28) elöl pedig 38as tányér.
(nem is értem mért így méretezik hogy 2.7 a legnehezebb áttétel.azért én kezdőként is (pláne) 3.2 es,(sőt haladosabb áttételem a 3.7 volt amin edzőköröket mentem) áttétellel tekertem (amig nem pörgettem amihez szerintem pont hogy kell edzettség gyakorlás)
6os sorban nem látok olyat ami 11 vagy 12 vel kezdődne gondolom az ilyen váltó nem is kezeli vagy van megoldás egyénileg összerakni a sort? egyéb ötlet a sorral?vagy egyetlen megoldás a tányér csere a 38ast picit nagyobbra hogy a 2.7 nél picit nehezebb áttétel is meglegyen?
vagy tányért nem is lehet ehhez nagyobbat hanem komplett hajtókart nagyobb tányérral? (bocsi a hülye kérdésekért nem vagyok képben ezekkel..)ill még egy kérdés: azért pici 8asa szokott lenni, megnéztem Egyfalú felni, 28 colos (21-622) as kerék van. lehet ajánlottabb lenne a duplafalú? az lényegesen nagyobb védelmet jelentene a városi 8asok elkerülésében?vagy inkább ballonosabb köpeny?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz 6030D #179743 üzenetére
oks köszi a tippet.(hatalmas kocka az ember, képtelenség lenne meggyőzni bármi ilyenről hiába mondanám neki jól értem elöl a komplett hajtómű csere kell nem lehet ugyebár ezen csak a lánckereket cserélni. van olyan 40 es 42es single hajtómű ami erre kompatibilis?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179748 üzenetére
hát mondtam neki már a pörgetést,de nem ő nem
városba tök elvan azzal a decathlonos géppel,hát ha neki jó
még meg is kaptam hogy felesleges a drágább bringa mondtam neki .oké.(bár ha azt nézzük mennyien járnak még itt helybe leharcolt 20 éves 26osokkal rosdás sorral,stb(pl a feleségem ,cube nature pro trekking-el érthető okok miatt nem mer menni az csak balatonkörre van neki )
(3.7et én se pörgettem,csak mikor kezdtem bringázni csak azon birtam menni ha gyorsabban akartam olyan 27-28as utazósebességgel,igaz a pf elég alacsony volt,de a pörgetést nem birtam )[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179819 üzenetére
azt tudom hogy magyarországon a strava pontatlanul méri a magasságot ha nincs barométer(tehát szerintem a meredekséget is ezáltal), mert nem a Lidar-os 1cm pontossagu magassagterkep alapjan mér vmi sokkal pontatlanabb es nagyobb "negyzetekre" osztott terkepadatbol jon (valoszinu h muholdas letapogatasú) ezért ha nincs barométer ez okozza a fura magasság adatokat.
brytonnál pedig az van hogy elkezdődik az emelkedő még 0% ot mutat,aztán pár sec után mutat szintet,lefelé ua. már megyek lefele de még 0% van..
illetve erős szél hatására is be be jelez szintet mert a barométer érzékelő lyuk az elején van és a szél befúj.. hát ez ilyen..egyébként értem mire gondolsz,nincsennek ezek az eszközök túlgondolva.
pl (megint csak bryton) hiába spd szenzor elindulok nem indul el azonnal a rögzítés folytatása(auto start-stop) pedig hát elkezdek tekerni, elkezd forogni a kerék is azonnal kellene tudnia hogy elindultam..
véleményem szerin ezek a hiányosságok kis odafigyeléssel leprogramozhatóak lennének sec pecc alatt.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz polonic #179853 üzenetére
En 37-622 es energizer plus tour al jarok(mar 3ik éve) aszfalton nincs olyan helyzet hogy keves lenne.
Ha konnyebb vagy 6bar pattogós lehet picit rossz uton de 85-90kilonal picit puha 6on is
Viszont terepre egyáltalán nem jó nem tudom a schwable táblázat szerint miert jo terepre is(off road grip 3.5 a 6bol.az szerintem inkabb 1pont)
Viszont 800kmert gorogoztem mar vele es nem koptatta az se.. Nagyon strapabiro)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz parandroid #179921 üzenetére
Vannak olyan android appok amik ha megadott idon túl is egy helyben allsz elkezd jelezni hogy visszaszamol es ha nem szakitod meg a visszaszamolast akkor vész smst kuld a megadott számra meg a koordinataidat vagy ha az az app a kontaktodnak is fent van azon jelez ezt inkább tartom ertelmes megoldasnak
De egy kerdes a garminos hogy mukodik? Esel azt erzekeli es egybol jelez?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz INTELligent #179963 üzenetére
GNSS az az eszkoz ami ismeri a galileo, gps, glonass +egyeb muholdakat?
Az en gpsemet(kerékpár computer) ha gps+glonass ra allitom(leirasa szerint ilyenkor bekapcsolja a galileo es a qzs muholdak figyeleset is) akkor mit jelent a gyakorlatban?
Pl itthon tekerek akkor egyszerre hasznalja ezeket a fajta muholdakat? Vagy valami szisztema alapjan valtogat?
Vagy kitalalja éppen melyik a legjobb?
Illetve ez az európai gps mikor lesz cm pontossagu? Vhol olvastam hogy 2020ban amikor fellovik az osszeset...[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz bringasisti #179971 üzenetére
bocs elirtam, centis helyett 1m pontosság.
(a lakossági gps nek meg 1m vagy több)"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz RaiZka #179995 üzenetére
látok sok outist hasonlóval, azt hiszem van a velotech nek is hasonló külsejű lámpája amit itt szétdicsérnek ill.bikemag on is jó ár érték talán az az 50 chipled..
vagy inkább ezt a moon-t?INTELligent : kiindulásnak támpontnak ez a sisak teszt oldal segítség lehet vannak sisakok melyek verik a többszörösen drágábbakat védelemben. mi az olcsóbb girokról tudunk nyilatkozni(nekem Foray mips,feleségnek vasona,sógornak register-vasona nincs a tesztben de giro support szerint ua mint a register és tényleg,mindegyik jól szellőzik,kényelmes.utóbbi kettőnek van napellenzője is)
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Csokicsibesz #180020 üzenetére
cad szenzorból 1 kell
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz INTELligent #180109 üzenetére
fél fémesből én ezt a nukeproof-ot vettem, elég jó szerintem,(bírja a folyamatos sokáig tartó fékezgetést,és rövid erősebb fékezésnél is erősen fog) bár egy nyári zivatarban az egész teréz körút megrémült minden fékezésnél de ez szerintem inkább vicces mint zavaró
jó betét!
itt elég sok a jó vélemény rólaegyébként egy jó kis cikk a tárcsafék betétekről melyik milyen
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz xy.zsolt #180149 üzenetére
esetleg keversz magadnak 6% os szénhidrát italt(amit a pro-k is isznak)
az 1l vízhez 60g ch.
3 féle ch, különböző sebességü felszívodással.és gyomor gondod se lesz nameg olcsóbb mint bármilyen gél. kb félóránként 20-30g ch meglegyen. nem fogsz eléhezni.de gondolom nyélen mentél.én 150 pulzussal(tempo zóna) kaja nélkül simán letekerek 3 órát. ha te nem akkor ott valami más gond lehet linkén most hirtelen ezt találtam,lehet van olcsóbb is
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
flash-
veterán
válasz Csokicsibesz #180378 üzenetére
érdekes.. lefelé akkor megy ha csökken az intenzitás illetve nem elég nagy,pörgess jobban vagy növeld az ellenállást a váltóval vagy a görgő ellenállás fokozóját állitsd nehezebbre.
meg ha pl alapozó pulzusra az jön ki neked hogy 120-140 akkor a közepét célozd meg(jelen esetben 130). illetve a pf-et lődd a pulzushoz,ha kitalálod hogy 130as pulzoson akarsz tekerni 80aspf en az valóban nehezebb,mint az hogy belövöd a 130 as pulzust és épp úgy tekersz hogy az 130 legyen kb. ha 80al akkor 80 ha kevés akkor emeled 85pf re..
én igy csinálom persze próbálok 85 körül lenni ott már keringési rendszer használva van valamennyire talán[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz bringasisti #180528 üzenetére
én ezt sajnos már nem birom meginni pedig régen nagyon szerettem..
acetonos ízű, köze nincs a régihez(5 évvel ezelőtti vagy még régebbihez) az íze budweiser ugyancsak gyenge már(az is egyértelmüen finomabb volt régebben, bár ott recept váltás is volt) ,mondjuk az egy fokkal türhetőbb de az se kellemes...
pécsi prémium pils és prémium lager az amit még meg birok inni a nagyüzemiek közülbszg@: kenőcs: sohsem használtam, régen ha beölzötem jobban nyáron kényesebb volt a dolog de ha sima bringásnadrágba vagyok nyáron nem kell(lehet ezt is lehet szokni)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz parandroid #180548 üzenetére
nekem 300e volt eddig, de már nincsen Tiagrás országúti ennyiért..(vagy ha van is az nem jön be..)korábban volt merida scultura 300 300e körül(sőt alatta is akcióban), az csak harmadával lett pont drágább..azért ez brutális drágulás..szerintem..
és most drágul a többi is...(Canyon,Giant,Speci)
ahogy nézem nem sok gyártó maradt ami ideális kompromisszum súly/felszereltség/minőség arányban ebben az ársávban..Canyon az mindig még most is best buy, illetve Trek. igen. elsőre furán hangzik,de ahogy nézem negyedévente akcióz(most is).Többiek valahogy elfelejtenek akciózni?
350 ért egy Tiagrás prémium vázas outi még épp jó vétel
(főleg ha azt nézem hogy ugyanúgy Tiagrás -bár egy két alkatrészben jobb a canyon - Canyon Endurace al 6 szállítással 365 ezer valamint sokkal kidolgozottabb a Trek váz tekintetében.
Kereket meg úgyis mindenki cseréli előbb utóbb,lecserélik a Fulcrumot is nemhogy a bontragert(szerintem)
ennyiért lehet(ne) használt országúti is.
ja folyamatosan nézem. 90%a nem comfort hanem gyorsasági geo inkább, illetve régiek.ja lehet jók,tudom a karbon nem fárad, de a festés nem tetszik, sima fekete vagy piros alig.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #180558 üzenetére
amíg nem hajlandóak az oldal lusta szerkesztői like gombot beépíteni addig kommentben fogom megtenni minden egyes képednél
ja meg külön lájk a fotókra külön a helyrepeterkeT:ja akkor te más kategóriában keresel, ott nem ismerem az árakat, (esetleg Treket nézd meg te is)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz itouchfan #180585 üzenetére
a rider 420 jó kis navi pár kis gonddal(barometer) de legalább ez már nem párásodik így nem fog tönkremenni ha eső éri mint pl a 410.
naviját egyszer használtam, csiganyálas, de kirja az utcaneveket, szerintem használható annyi hogy ha letérsz az útrol akkor nem tervez újra.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz _adaml21_ #180625 üzenetére
mondjuk canyonnál(Endurace AL6) ahogy néztem a méret kalkulátorukat (még néhány hete) akkor az én méreteimre 178cm magasság -82cm belső lábhossz S-est ajánl, most meg már M-et.. most vagy ők se tudják igazán és utánállítanak a kalkulátorba vagy a váz változott(bár leírás ahogy nézem ua), (vagy bugos a kalkulátoruk..) bár 178cm 81 belső lábhossznál már S-est ír még most is, de őszintén ezt hogy lehet pontosan lemérni? 10ből 10x mást mértem (lézeres távolságmérőt használtam)
(ha az AL7 es kalkulátorába írom az adataim ott még S-et ír ) ui:most nézem nem teljesen egyforma a kettő,al7nél nagyobb a seat magasság..
ugye nem szilárd ponthoz méred(legalábbis az a testrész ott nem túl szilárd) ebből eredően benyomás mértékétől változik a táv is, de ha két méret van akkor mindig a kisebbet szokták javasolni, úgyhogy ebből arra akarok utalni hogy érdemes beírni méret kalkulátorokba 1-2 vel kisebb értéket is és ha akkor már kisebb vázat ajánl akkor lehet az a jó méret nagyobb eséllyel ugye ha lehetne próbálni akkor nem lenne gond de így ...[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz _adaml21_ #180631 üzenetére
hát majd valaki fórumtárs aki otthon van az outi méretekben tuti segít(talán többeknek is van itt Endurace al,csak utalva a korábbi posztomra még évjáratonként és tipusonként - al6 vagy 7 is mások picit a méretek ) én csak azt tudom amit a méretkalkulátorokba beírogattam.
egyébként ez a sarok a pedálon beálítás nem tudom mennyire profi, a trek oldalán erről azt mutatja hogy mezítláb kell rátenni a sarkot.(cipőbe pedig a lábfej első harmadánál enyhén hajlítva)nemtom másut erről még nem hallottam bár a trek méretezése is más ott az átlagos méret az 56....
ha nagy arra is biztos vannak trükkök sajnos ebben nem tudok (még )segíteni, egynlőre outira gyűjtő fázisban vagyok
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz IMIIKE1998 #180633 üzenetére
lehet az a méret amit ajánlott nem fogy nagyon így akarták felpörgetni az eladást hogy kicsit megmókolták a kalkulátort
vagy csak simán pontatnaln ténylegén azt nem tudom hogy ha van egy ideális méretű trekkingem ami pont jó,tehát ideális a top tube lenght, akkor ugyanazzal a top tube lenght mérettel egy országúti elvileg már nagy ha jól gondolom? mivel outin ha a droppot fogjuk akkor a trekkingen felvett pozicióhoz képest jobban előrenyúlunk.. jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz xy.zsolt #180674 üzenetére
tavaly egy csaj árulta az s es endu 6-ost füreden(gondolom nagy lett neki azóta is bánom hogy nem mentem le kipróbálni csak hát sajnáltam az utiköltséget leperkálni..
egyébként goggliztam multkor sokan használnak 178cm/82cm s-et és boldogok,remélem én is az leszek[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz xy.zsolt #180746 üzenetére
Pont hogy a strava a pontatlan
magyarországon a strava pontatlanul méri a magasságot ha nincs barométer(tehát szerintem a meredekséget is ezáltal), mert nem a Lidar-os 1cm pontossagu magassagterkep alapjan mér vmi sokkal pontatlanabb es nagyobb "negyzetekre" osztott terkepadatbol jon (valoszinu h muholdas letapogatasú)
Illetve a strava kevesebbet símít eleve a barométerrel rögzített magasság adatokon
De lehet azon a területen nincs is basemapjuk. Ilyenkor más bringások barometettel rögzített adatait használják.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
túrabringára ti milyen köpenyt ajánlanátok ami aszfalton is gyors,és lightosabb földúton sem hagy cserben? mi vállt be nektek? smart sam elég hamar kopott, energizer plus tour már klasszabb,aszfalton is elég jó de az meg földúton gyenge..
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Női városi bringa (Sierra City)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen