- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- HiMedia lejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
Jelenleg fekete sisakom van, de van mellette egy zöld is. Én nem érzek különbséget a kettő között.
Más:
Cyclocross és az országúti vázak között mekkora különbségek vannak? Hátsó sor+ gumi cserével mennyire lehet használni betonon?Őszintén megmondom nem sokkal ezelőttik elég baromságnak tartottam ezt a sárban rohangálunk bringával a vállunkon dolgok. Aztán elkezdtem nézegetni, meg láttam milyen sok verseny van belőle itthon is egészen megjött hozzá a kedvem. Aprón láttam is egy egész pofás példányt.
-
Csokicsibesz
tag
Ennyiért megérheti ez a bringa? [link]
-
Csokicsibesz
tag
válasz samujózsi #152587 üzenetére
Naponta több posztot is írsz amiben mindig fikázol valakit (más kerékpárost, autóst, gyereket, stb.).
Eszméletlen házmester mentalitásra vall és csak nagyon érintőleges tartozik a topichoz.Szerintem pozitívan hatna az életedre ha nem raknál el magadnak minden valós, vagy annak vélt sérelmet.
Vagy ez már az általad többször is hangoztatott trollkodás része?
-
Csokicsibesz
tag
Akiket esetleg érint Bike24-en a mai naptól van "Black Friday" dec 2-ig.
Mondjuk én atom jó dealt nem találtam, de hátha valakinek pont szerencséje lesz.Mert pont tegnap volt AXS, átalakító kit (akkumulátor nélkül) 747 EUR
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #152669 üzenetére
Én is nála láttam, hogy nem volt hozzá aksi.
De a linkelt hirdetésben sem egyértelmű a dolog, mert a leírásban nem szerepel az aksi, se a képeken, a fact sheet-nél viszont már ott van.
Mondjuk 700+ EUR után 40 EUR-ért venni egy aksit már nem egy eget rengető tétel. Mondjuk ennyiért igazán beleférhetne. -
Csokicsibesz
tag
Jól látom, hogy a Superioros versenyekre meghosszabbították az előnevezést Február végéig? Valaki tud erre adni nekem egy megerősítést. Szokás szerint lekéstem a január végi határidőt, így a hosszabbítás kimondottan jó lenne nekem.
-
Csokicsibesz
tag
Ma HHH-n pont elkaptam egy pillanatot a Parti Andrásék edzéséből. Országútival voltak, de olyan tempóban mentek felfelé, hogy egyből elvágós volt, hogy ezek nem amatőrök.
Azért ilyenkor látszik, hogy van differencia rendesen -
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #156941 üzenetére
Nagyon rá vagy fixálódva a súlyra
Akinek van pénze ilyen bringára az már maga építi meg ott meg azon spórol amin csak szeretne. Én pl Fox 34 helyett Fox 32 stepcastot raknák be, könnyű hátsó taggal, full karbon kerekek, valami extra könnyű agy, karbon dropper, AXS váltó XX1 sorral meg lánccal stb.Szerintem verseny bringát elsősorban versenyzőknek éri meg venni. Bármennyire szeretném soha nem leszek fele olyan erős se mind egy MVP vagy Nino Shurter. Nekem baromira nem számít +200g, mert nem hat ki a teljesítményemre.
Magyarországra én se vennék össztelós gépet, mert szerintem is teljesen felesleges. De mondjuk egy több napos külföldi versenyre, ahol mész több száz km-t, meg több ezer szintet oda nem árt a komfort. Ilyen versenyekre sokkal inkább valók ezek a 100-120 mm-es fél trail gépek.
-
Csokicsibesz
tag
válasz sepyi #156993 üzenetére
Nekem van sportórám és használtam is konzollal kerékpáron. Ha érdekel itt írtam róla bővebben [link]
Annyit hozzátennék, hogy azóta a 4. szíjamat használom és lassan többet költöttem szíjra mint órára.
Az óra igazából egy abszolút kompromisszumos megoldás.
Ha mindenképp órát szeretnél venni, akkor én a különböző okosórákat hagynám mert nem erre vannak kitalálva. Nézz egy olyan multisport órát amiben van kerékpáros funkció és fogad rendes óraszíjat (ez már tipp csak). -
Csokicsibesz
tag
Végre neveztem a Top Maraton futamokra is, idén már közép távra. Remélem nem égetem meg magamat vele. Lassan el kéne tényleg kezdeni edzeni + figyelni a pulzusra és kajálásra.
Pluszba még át is sorolódtam Master1-be, fájdalmas lesz az idei év... -
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #157225 üzenetére
Nehogy azt hidd Pont tegnap éreztem, hogy baromi magas pulzussal megyek és nem esik jól. Stravan látszik, hogy mennyivel lassabban megyek ugyan azon a szakaszon. Nyilván valóan másik a szezon vége meg a szezon eleje, de látszik és érezhető is a különbség.
Mondjuk talán nem 0-ról kell mindig újrakezdeni az egészet.
1000km-től olyan messze vagyok, hogy az félelmetes. Ha hó végére meglesz a 400 már örülök a fejemnek. -
Csokicsibesz
tag
Használ valaki Maxxis Ikont TLR kivitelben? Ha igen mennyire jellemző vele a defekt?
A sima Ikonnal nincsenek jó tapasztalataim mert folyamatosan defektet kaptam vele, viszont Continál nincs skinwall kivitel.
Mivel a barna oldalfal eléggé bejön gondoltam adok még egy esélyt az Ikonnak. -
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #157390 üzenetére
Ezt többször mondtam már, nálam gyárilag m7000 SLX hátsó váltó volt a Sunrace 11-50-es sorrával. Simán kezeli, már a második Sunrace sor ment fel, ez alatt 1x se dobta le vagy esett le a lánc. (Súlybajnok nyilván nem lesz ez a sor, de nekem biztonságot jelent az 50 fogas sor.)
A Sunrace sornak nyilván más a kiosztása, mint a 10-51-es SLX sornak, de ha összehasonlítod a kettőt, akkor minimális a "veszteség". Nem hinném, hogy ez amatőr szinten bármit is befolyásolna.
Szerintem nem éri meg 11-es rendszerről 12-esre váltani, mert túl sok pluszt nem fog adni. Mondjuk, ha van felesleges pénzed, akkor erre tökéletesen el lehet költeni.
Viszont 2x vagy 3x rendszerről már nem váltanék 1x11-re. -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #157404 üzenetére
Most megnéztem pár képet a bringámról szerintem goat link van rajta. De én nem mókoltam vele semmit. A 2018-as Merida Big Nine Limited gyárilag ilyen specifikációval jött:
- full SLX hajtás (váltó, hátsó váltó, középrész, hajtókar)
- Sunrace 11-50-es sor.
Emlékeim szerint a gyári leírásban nem látszik sehol, hogy raktak-e fel toldást vagy sem. De képek alapján én azt mondanám, hogy van rajta goat link. (Persze ez nem 100%)Edit: Megnézve az SLX váltót talán mintha mégse lenne rajta.
Tényleg nem tudom eldönteni a képek alapján.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #157409 üzenetére
Sajnos nem fogom tudni neked megmondani, hogy pontosan milyen hátsó váltó van fent. Ennél jobb leírást nem találtam a gyári felszereltségről: [link]
Elől 30t és nincs első váltó, hátul pedig 11 van a már linkelt Sunrace sorral.
A hajtásba nem változtattam semmit a gyári állapothoz képest (sor meg lánc csere már volt).Nekem bejön ez a hajtásrendszer így, nem volt még vele mechanikai hibám. Tavaly azért kapott 4 versenyt, meg mióta megvettem belement már jó pár ezer km. A váltón kellett állítani időnként, de ez szerintem standard.
Sramhoz képest azért van hangja a láncnak, tehát a láncfeszessége nem ugyan az a két rendszernek.
12 sebis Shimanot még nem próbáltam, nem tudom ott ez milyen.
Ha 3x rendszerről akarsz váltani, akkor szerintem nem éri meg már 1x11-re váltani. Concept Store-ba is azt mondták, hogy sokkal jobbak az új Shimano váltók. -
Csokicsibesz
tag
Tegnap vagy esetleg ma volt valaki HHH-n? Járható vagy inkább felejtős?
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #157797 üzenetére
Tegnap én is nézegettem Facen, hogy írnak e valamit, de akkor még nem volt semmi info.
Én azért sajnálom, hogy elmarad, de alapvetően megértem a szervezőket. Én se vállalnék be egy nagyobb rendezvényt ilyen helyzetben.
Remélem április végére-május elejére azért rendeződik a helyzet.Most már én is home officeban dolgozók táborát erősítem, egyenlőre elég furcsa. Ráadásul szar idő + a bringám is szervizben van. Semmi előnye nincs
-
Csokicsibesz
tag
válasz f4lcon #157819 üzenetére
Nézd nem szeretnék vitatkozni veled, de ez hülyeség. Attól, hogy belenyúlsz valamibe nem leszel semminek a gyártója.
Ezt kevered valamivel.
Olyan van a Ptk-ban, hogy bizonyos esetben az importőrt kell gyártónak tekinteni.
Olyan eset is van amikor, a szerviznek kötelező kellékszavatosságot nyújtania 20e ft-ot meghaladó javítás esetén. (de ez is csak fogyasztó és vállalkozás között).
Abba pedig bele se menjünk, hogy a garancia, a jótállás és a kellékszavatosság 3 különböző jogintézmény. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #158059 üzenetére
Még szerencse, hogy az emberek nem ilyenkor állnak neki nagy takarítani, ablakot mosni, sütni, főzni, amit eddig nem csináltak.
Szerintem elég meredeken meg fog emelkedni a háztartási balesetek száma.
Arról nem is beszélve, hogy a nyugerrek nagy része szarik bele a korlátozásokba. -
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #158764 üzenetére
Jelentősen kisebb a forgalom mostanában, de azért vannak így is autók.
Feltételezem, hogy a Fenyőgyöngyéhez mennél. Melyik irányból?
Flórián tér, Árpád-híd felől én vagy a Kiscelli utcán szoktam felmenni (ez egy jó meredek emelkedő) vagy a Kiscelli parkerőn keresztül.
Mind a két opcióval a Kolostor útra érsz ki, aztán át a Mátyáshegyire. Annak a vége már a Pál-völgyi barlang. Ezzel lényegében az egész szívás részt kikerülöd.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #158867 üzenetére
Az a vicces, hogy mióta fent van az Ikon látom, hogy szépen folyik ki oldalt a Slime, sőt még a vázon is vannak kis zöld cseppek. Olyan helyeken jön ki a gumin (oldalfal, futófelület legszéle, bütykök alatt) ahol teljesen esélytelen, hogy bármi is hozzáért.
Szerintem sokat állt valamelyik raktárban a gumi és nem bírta a tárolást (ahhoz képest, mondjuk jó sokat kellett rá várni).
Most kíváncsi vagyok, hogy meddig csinálja ezt, vagy mennyire engedi a nyomást. De baromira zavar, hogy folyamatosan takarítani kell a lötyit a gumiról.Lehet nálam is megy vissza a jó kis Race King.
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #159236 üzenetére
Nekem minden(!) szerelő azt mondta, hogy maga a tárcsa sokkal többet befolyásol, mint maga a fék. Tehát egy IceTech tárcsa sokkal többet dob fékerőben, mint egy komolyabb fék. Ha van egy jó féked (mondjuk mt 8000) és van egy rt 10-es tárcsád, akkor nem lesz ugyanolyan a fékerő mint egy rt70 vagy rt80 féktrácsa esetében
.
Ha elmegszik a tárcsád, akkor kell venni egy IceTech technológiásat, az sokkal jobban fogja bírni.Saját tapasztalatom is az, hogy sokat számít a tárcsa, rt 54-ről váltottam rt70-re és elég jelentős a változás. Pedig nincsenek IceTech fékbetétjeim, de így is érezhető a fékerő növekedés.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz DonDennis #160050 üzenetére
A bringákhoz nem tudok hozzászólni, de nekem ez a kereskedés nem túl szimpatikus.
Csomó bringa totál mocskosan van lefényképezve.
Az eredeti árak, amik fel vannak tüntve teljesen mértékben a kitaláció szüleményei.
A megtett km-ek száma szintén hasreütés alapján lettek meghatározva. Konkrétan meg lehet mondani, hogy mennyit mentek az e-bikeokkal. Akkor, hogy jön ki a 2-3 ezer km közötti megtett km szám?
Látszik a felszereltségeken, hogy össze vissza cserélgetik az alkatrészeket. Ezek elég hülye kombókat eredményeznek, mint a Specialized Levo 8 sebességű Acera váltóval.... (specialized felső ketegóriás gyártó, az Acera, pedig a Shimano belépőkategóriás váltója)
A 600 ezres bringára meg 1 hónap jótálás kimondottan jogszabály ellenes (leglább 6 hónapot kell adni a fogyasztónak).
Én személy szerint kerülném az ilyen helyeket, inkább nézegetnék magánszemélyek által feladatott hírdetéseket Testbike-on vagy Bikemag Aprón.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz madmike #160203 üzenetére
A Bryton egy tök jó komputer, de navigálásra szerintem totál alkalmatlan.
Sőt lehet, hogy ez nem egy népszerű vélemény, de szerintem majdnem minden kerékpáros komputer alkalmatlan a navigációra.
Nagyobb tempónál, vagy magasabb pulzusnál nem fog feltűnni, hogy hol merre kell kanyarodni, főleg a csiganyálas megoldásnál.Ha belegondoltok vezetésközben is azért működik jól a gps, mert egyenletes sebeséggel mész és ezértmeg tudja mondani, hogy mikor érsz el arra a pontra ahol el kell kanyarodni. Na bringázásnál szerintem ez hiányzik. Vagy később, vagy korábban jelez és csak elbizonytalanít abban, hogy merre kell menned. Arról nem is beszélve, amikor eldobja a gps jelet és nem tud rendesen elhelyezni a térképen. Véleményem szerint jobban megéri venni egy túratérképet és vinni magaddal egy telefont (telefont egyébként is mindig érdemes magaddal vinni). Figyelni a túra jelzéseket és megjegyezni, hogy mikor merre kell továbbmenni. Egy-két kör után már tudni fogod mi merre van.
-
Csokicsibesz
tag
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #160376 üzenetére
Nekem is sikerült perecelnem egy szép nagyot szombaton. Első kereket ezzel a lendülettel le is nulláztam.
Mondjuk viszonylag olcsón megúztam egy-két zúzódás, felrepedt száj semmi extra. Bukó sok mindent megfogott szerencsére.
Erre tekintettel első kereket kell vennem... Már egy jóideje zsidóskodtam az új kerekeken.
Nem tudom mi legyen, füzessem át az elsőt, vagy vegyek egy komplett újat. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #160431 üzenetére
Sajnos pont felemás a két kerék. Az első non boost átütős 100x15-ös, a hátsó pedig boostos 148x12-es.
Netes rendelés most az EUR árfolyam miatt nem nagyon játszik. Használatakat végignéztem hétvégén de nem láttam semmi értelmeset.Lehet a végén mégiscsak a Fulcrum kerékszett lesz a befutó. A red zone 5-öt egész értelmes áron meg tudnám venni, és le is cserélném a "jó" kis jónuszos agyakat.
-
Csokicsibesz
tag
válasz bardi #160442 üzenetére
Az agynak és a tárcsának semmi baja. A gyári felni, az viszont kuka.
Kérdéses, hogy a küllők milyen állapotbna vannak és átfűzhetőek-e egy új felnibe.
Továbbá az agy ami benne van, az egy Shimano Deore kónuszos agy.
Tehát kb. 20-ért tudok venni egy új felnit + a küllők amiket egyenlőre nem tudok + maga a fűzés és az átszerelés költsége.
Nem biztos, hogy megéri ez így nekem. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #160447 üzenetére
Jah hát halytottam PR-t, mentem mint az állat aztán elkaptam egy buckát. Szépen előre szaltó, fejjel bele a földbe (szerencsére nem köves részen csiáltam).
A felni vette fel az egész ütközést és teljesen eldeformálódott. Tehát a kerékben nem 8-as van, mert kb. 3 helyen van megnyomva.Mikor észrevettem mi történt egyből leesett, hogy ennek vége. Még aznap elvittem a Concept Store-ba (nem tudom miért találtam ezt ki), hogy csinálják meg.
Ma visszamentem, hogy nem igazán emlékszem mi volt szombaton Aztán megdumáltuk a témát.Kempetlen: DT szimpatikus, van szép ezüstszínű kerekek is, de baromi drága. Jelenlegi EUR árfolyamon halál rendelni.
Ha minden jól megy akkor lehet még ma tudok venni egy új komplett kerékszettet 100k alatt 1800g/szett súllyal. Ami szerintem elég jó.Nem biztos, hogy megér nekem +40 ezret, hogy súlyon redukáljak 300g-ot.
Ha saját magamon tüntetetek el 1-2 kg-ot szerintem bejlebb vagyok.Közben látom szerkesztettél: 29-es kerékmerét, sima XC, maraton felhasználás.
Kb. 65 kg vagyok, mondjuk most lehet sikerült a nagy otthonlétbe felszednem 1-2 kg-t pluszba.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #160461 üzenetére
Nem akarlak megántani, de már minden létező kerékmárkáról olvastam pozitívat és negatívat is.
Már megvettem a kerékszettet, ráadásul úgy ahogy nekem kell (elől 100x15, hátúl 148x12, centerlock, TL). Szerintem ennyiért nem nagyon jöttem volna ki Mavicból se.
Hazai forgalmazótól, ha bármi bajom van vele, akkor szépen irány az üzlet és intézik nekem a dolgokat. Többek között ezért is vettem meg annó a Meridát a boltba, mert nekem a jótálás ügyintéz elég fontos. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #160474 üzenetére
Ez lett [link]
Ugyan az az 5 meg 7, egyedül a küllőanyák között van különbség és ebből van 60g differencia a kettő között. Egyébként mindenben egyeznek.
5 nem volt, ezért a 7-et vittem.Red Passion 3 lett még volna, majdnem dupla annyiért. Szerintem jó lesz ez nekem. Ha megint tönkrecseszném a felnit, akkor bármilyen 28 küllős felni jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs