- Apple notebookok
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Asztrofotózás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyomtató topik
Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #251502 üzenetére
Nekem speciel kurvahosszú lábam van a 184-hez, ezért XL-es monti tökéletes, 21,5 colos váznál is elfér a 15 centis dropper, de a lenti képen erősen látszik, hogy az a bringa nagy, trekkingeken van ennyivel magasabban a komrány az üléshez képest.
'92 Honda VFR 750
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #251517 üzenetére
Na, köszi az infót . Mit lehet ez ellen védekezni, nálam még nincs ilyen gond. Fóliaztassam le ott? Ezt mikor csinálta pontosan?
Szép a te bringád is, bár a színe nem értem, fehér vagy szürke?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251521 üzenetére
fura ez, mert outiban a hosszú láb+rövid törzshöz inkább kisebb vázméret a javallott, 180 cm / 86-os átlépővel az 56-os gravel úgy tűnik nagy.
a lábfejpozíció is számít, most spd-vel ezzel kísérletezek, de ha tényleg annyira (ha beáll, akkor majd le is merem fotózni ) hátul kell lennie, hogy ne fájjon a lábközépcsontom, akkor a nuroadot el kell, hogy adjam, aztán venni egy 53-as effektív felsőcsőhosszal rendelkező bringát, hiába azokat kb 173-175 cm-ig javasolják. -
M3aN
senior tag
válasz Hasaggymeg #251531 üzenetére
Köszi a tippet!
Akkor elindult a hangya, és amik esetleg opciók lehetnek, mit gondolsz/gondoltok?!- Rockrider Explore 520 [link] 269 990 Ft (730 EUR)
- Cube Analog [link] 800 EUR
- Canyon Grand Canyon 5 [link] 750 EURSzámomra egyértelműen a Cube lenne a nyerő, külsőre is illetve specifikáció alapján is (bár laikus vagyok ebben...).
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #251549 üzenetére
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #251557 üzenetére
Semmi probléma vele, pontosan illeszkedik a vázra középcsapágynál.
Hátrány, hogy gyűjti a szemetet ott alul... -
-FLY->
őstag
válasz Hasaggymeg #251562 üzenetére
Köszi, Itt most teljesen új lényegében minden, 3x8-ról lett 2x9-re alakítva.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #251576 üzenetére
Na e meg a másik
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #251576 üzenetére
Igen, sajnos kicsit hanyagul kezeltem a dolgot, mea culpa, többé nem fordul elő .
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #251629 üzenetére
3-4 helyen kellett leszállni miatta, magas Börzsöny teljesen jó, völgyeknek kell még 2-3 nap, Nagybörzsöny-Kisirtáspuszta között főleg, az amúgy is a legtovább saras rész esők után.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #251629 üzenetére
Nézd meg merre mentem ma. Tudod hol volt sár? A Gálhegyi úton, az "aszfalton". Egyébként kiszámíthatatlan hol van most eső. Amikor indultam, akkor kezdett csepegni. Gondoltam megyek, aztán meglátjuk. A DCM mögött már nem is csepegett. Erre amikor 2 óra múlva beérek a Vác táblához, látom, hogy tiszta víz minden. Kb Vác-Göd vonalon fél órát szakadt az eső, máshol semmi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #251640 üzenetére
Khümm, no ezt nem értem. No meg azt sem, hogy aki nem profi hobbista, azt mér kő fikázni?
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #251640 üzenetére
Eskü csak azért akarom megcsinálni, hogy ha kérdezik.. akkor ja, megcsináltam.
Nem érzem akkora kihívásnak. Ráadásul amilyen emberek megcsinálják...Már gondolkodtam azon is, hogy megyek itt "helyben" 200+km-t, amiben mondjuk Dobogókő is lenne. De az nem jó, mert az nem a "balatonkör"
arcitec Nem f*káz ő senkit, csak szarkazmus volt tőle.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #251640 üzenetére
Szerintem le kell tudni, aztán élvezhetőbb célok felé kacsintgatni
Más, Crossmax kerekek: Múlt héten megjöttek, örültem mint állat, csak nem volt GYZ-s átalakító egyik dobozban sem. A Decától rendeltem, fel is vettem velük a kapcsolatot, de még csak továbbították a kérdésemet az illetékesek felé, ami nem tudom, mit jelent. Félek tőle, hogy bármi is a vége, hetekig tartó ügyintézést minimum. Addig se tudom beletenni a két szuper kardküllős holmit a bringámba. Ja, hogy mit kérdezek... Neked sem volt már .. ja várj, neked már boostos van, igaz? Ahhoz nem is adnak, ez világos. De az enyémhez kellett volna, a leírás szerint. És az első kerék még hagyján, ahhoz megtaláltam a dugókat, de a hátsóhoz nem egyértelmű teljesen, főleg hogy XD-s rotort is vennék, és ahhoz le kell venni egy gyűrűt az átalakító egyik oldaláról, és nem képesek odaírni a rendelési számát ezeknek a cuccoknak, hogy biztos legyen, mit kell vennem.
Amikor újrakented a szabadonfutót, csak le kellett húzni a végkupakot a hátsó tengelyről?
Talán ha szétszedem, nekem is egyértelműbb lesz..
Az egyik jelölt ez: [link]
A másik ez: [link]
Hátsó kerekem: [link]
Ez a pdf meg már majdnem hasznos: [link][ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #251640 üzenetére
Egyszer csináltam 1 naposon (kölcsön bringával, mert az enyém előtte törött el), meg egyszer 2 naposon a vassal. Engem még két fajta verzióban érdekel:
- éjjel: tök feelinges, amikor rohangálnak körülötted a sünök, és látod a túlparton a fényeket (UB-n voltam kísérő, akkor volt benne részem)
- 7 óránál gyorsabban, de nem versenyen. Ehhez kellene bringa, meg egy s*ggel lenne a legmenőbb.
- +1: versenyen < 6Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #251640 üzenetére
akkor én még mugli vagyok bőven mert nem szoktam le róla
6x volt meg eddig az egynapos, az első 3 haverokkal, aztán kicsit mire kezdtük megunni feleségem kattant rá és vele volt a legutóbbi 3,aztán most ő szeretné idén is
úgyhogy most ebbe már ő a húzóerő, én meg megyek utána ne unatkozzon
változatos azért mondhatni, meg szép,stb, aki szereti a Balatont anak nem kel bemutatni
nem is a megtétele igazából a "nehéz" hanem lendületbe maradni (hogy ne essen le az átlag ) kerülgetni a kerékpárúton bámészkodó gyalogosokat, tologatni a kerékpárt néhány helyen,stb ezek mind idő energia(nekem ha lendületbe vagyok akár órákig sokkal fárasztóbb megállni lassítani mint tartani a sebességet aztán nézni bambán előre), sok szakaszon elég nehéz rendesen haladni amit nehezít az északi parton lévő sok szakasz rossz minősége, és a kút hiány, az útvonalon komolyan mintha szándékosan nem lenne kút? nagyon kevés helyet tudok ahol van az útvonalon (Balatonfenyvesen, Badacsonyban, meg egy két helyen, ja füreden a sétány mellett is de az nagyon rossz ízű víz, mi émelyegtünk tőle,dehát kinek mi..,legalább ott a hal látogató központ mellett van egy kulturált fizetős wc,ez is valami) több parkba is bementünk már egyik évben vizet keresni de csak néztek ránk bambán a helyi anyukák hogy itt olyat még nem láttak,és kérdeztem hogy nincs valamiféle összefogás hogy legyenek? hát ezzel nem foglalkoztak eddig..(nálunk ez visszatérő téma,de pesten is a legtöbb parkban ott az ivókút vagy vízvételi lehetőség.. dehát hol mik az igények)dobogókő 3x? no ez valamiféle trend kihivás mostanság? valahogy erről még sehol sem olvastam vagy láttam volna de jól hangzik! hát minden elismerésem, ez így már nagyon hosszú mászásnak számít, és ugye lehet hogy egy kisebb dombon felmegy az ember keményen 34 es tányérral 21 -24-es fogaskerékkel, vagy mondjuk felmegy úgy hogy közbe 5x megáll, de ha nem akarsz megállni(már mér állnál meg úgy nem lesz pr) akkor ilyen távon a mászás bizony jóval nehezebb, 2-3 al hátul le kell váltani jobban mint egyébként hogy bírd mászásnál hiába nem magas a pulzus és van pedálfordulat akkor is nehezebb tartani az intenzitást,ezt mondjuk nem értem miért,talán megszokás vagy más jellegű az izmokra nehezedő terhelés(talán itt egy pedálkor egész fordulata alatt erőkifejtés van mig síikon nem)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Phülöp
addikt
válasz Hasaggymeg #251640 üzenetére
Amikor már nem téma a Balaton-kör, jöhet a Velence 10x
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #251672 üzenetére
"#251669
flash-...a vendéglátó lobbi nem engedi a kutak telepítését, hisz vizet csak a háziállatok isznak. "
meg a muglikén egy Pilis 2000et szeretnék már csak jó lenne ha lenne oylan tervező ami pontosan leszámítja azt a szintet ami a valós
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #251672 üzenetére
köszi, csekkolom. Meg majd otthon az enyém is, és talán rájövök a válaszra.
ha lélekölően lassú a tempó, az mondjuk halálos egy ekkora távon, én kétszer voltam, és én is meghaltam, de elsősorban a hátsóm nem köszönte meg. 12+ óra... vagy már nem emlékszem, mi volt a nettó idő, de sokat álltunk, nem volt jó úgy önmagában, na!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #251689 üzenetére
Lehet azt Csobánkáról Pilisvörösvár-Pilisszántó-Pilisszentkereszt irányában is megcsinálni, abban két combos emelkedő is van pluszban
-
abw6291
csendes tag
válasz Hasaggymeg #251740 üzenetére
https://kerekparwebshop.eu/ferfi-29-mtb-kerekparok?filter=43007:Corelli
Leginkább innen gondoltam Corelli Snoop 4.3 / 5.3 / Felix 1.3 modellek közül választani
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #251761 üzenetére
És jó üzleti érzékkel hagytak helyet a további fejlődésnek. Jövőre jöhet a Fox 40 meg a Code RSC rá.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #251766 üzenetére
Profitot! Ha lehet BMW meg Mercedes bringa, akkor a fa-/fűvágóknak miért ne lehetne saját bringája?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #251766 üzenetére
Azért két keréken otthon vannak ők nagyon rég. [link] De ez már volt téma itt nemrég.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251766 üzenetére
Az nem svajci, hanem sved, de a lenyegen nem valtoztat, a pinarellot is adjak-veszik, most valami amerikai tokealape talan.
-
addikt
válasz Hasaggymeg #251761 üzenetére
Annál egy kicsit több a különbség, 775k. 6200 vs 4100 euro.
Mivel a munkahelyem partnercég, az árnak csak kb a 40%-át kell kifizetnem, így mindegy, hogy a maga kategóriájában mennyire jó vétel, 60%-kal olcsóbban biztos nem kapok máshol jobbat.
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #251757 üzenetére
Itt annyi a nehezítés, hogy ezek országútival járható aszfaltos utak. Abból tudtommal a Börzsönyben meglehetősen kevés van.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251830 üzenetére
az ilyen törések szerintem csak és kizárólag tervezési/gyártási hiba és/vagy hibás összeszerelés miatt történhetnek meg. nem kéne hogy faktor legyen a bringás ereje.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #251830 üzenetére
áh nincs félelmem én ettől még messze vagyok
sajna még nem tudtam carbonra váltani, tényleg mijet ami jó iylen használt 300-400 körül amin nem leharcolt öreg groupset van? nekem a willierek felsőcsöve ahogy hajol nem tetszik, az kilőve, ennyiért más meg nemtom van e ami jó is de gondolom minden gyártónak az alap kategóriás carbonja az nem egy nagy eresztés talán speci alleznek a carbon megfelelője, a mostani allez nekem bejön geoja nem az a comfort de mégis birom rajta
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #251854 üzenetére
legyen így és mozduljon csak aprókat
#251855Fall-N:
10 sebességes 11-46 és hát csinált most érdekes dolgot, volt mindenféle fémes hang[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251917 üzenetére
remélem azért a garminról leszedted a fóliát!
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251919 üzenetére
SM-RT54-et használtam, azzal nem volt baj.
ezeket a ragacsokat egyből leszedem mindenről. -
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #251947 üzenetére
hmm hát nem tudom,
találtam közbe egy ilyet:
[link]
csak simán kiszedi a szerelő a kész 13-28 as sorból a 13ast, helyére ezt beilleszti és ennyi elvileg?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Phülöp
addikt
válasz Hasaggymeg #251979 üzenetére
Ezért volt az idézőjel meg a (fél) smiley a végén
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #251979 üzenetére
Nekem vén mugliként a teljesítmény nem játszik, főleg nem a túrázós kerékpáron. Azon a felszereltség és a kényelem sokkal inkább lényeges. A gyári gumikat is lecseréltem Schwalbe Marathonra, ami persze jó nehéz, viszont az elmúlt négy évben nem kellett defektet szerelnem. Ha meg könnyebb kerékpárt akarok használni, akkor felülök az országútira , ha meg még kényelmesebbet, akkor az e-bike-ra vagy a rekumbensre. Ezeknél sem a súly volt az elsődleges szempont.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #251979 üzenetére
+ZolkoW: nem értem miért vagytok fennakadva az agydinamón egy commutteren? Ha mozog, világít, ha nem mozog nem világít. Mint az autóban a DRL. Azért az autósoknak sem rossz városban, ha világít a mozgó bringás. Ráadásul ez egy olyan országban, ahol olyan lámpát használhatsz, ami nem világít felfelé, de nem ellenőrzi senki, hogy az be van-e állítva.
Szóval ha minden nap azzal járnék dolgozni, biztos nem tökölnék én se a lámpatöltögetéssel, meg fel-le szereléssel.Friczy: nyilván óra és kereset függő. Egy 6000 Ft-os cateye-t én sem szednék le, de a mostanit (bár olcsón vettem) ha elviszik, akkor 50-60e Ft alatt nem kapok másikat. És akkor ez ugye a "kínálat alja".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Iceman821
tag
válasz Hasaggymeg #251750 üzenetére
Szia mivel tegnap ahogy láttam, más nem nagyon válaszolt a kérdésemre sajnos, csak te segítettél, ezért neked válaszolok is. Ma kész lettem az átalakítással, első próbálkozásra szerintem nem is rossz, hogy sikerült. Elől Conti Cross Kinget kapott, Hátra Conti Race Kinget. Lötyöt meg a Continak a Revo-s folyadéka lett. Kb 2-3 órája van kész eddig semmi eresztés nemsokára megyek vele egy kört meglátjuk milyen lett.
-
akos727
senior tag
válasz Hasaggymeg #251974 üzenetére
Köszi! Akkor minden bizonnyal egy szimering cserére lesz szükség esetemben.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #252026 üzenetére
Beleönteném én közvetlenül a külsőbe is, de mire felszenvedném a felnire, valószínűleg több tej lenne a szőnyegen, mint a gumiban
-
Iceman821
tag
válasz Hasaggymeg #252026 üzenetére
Mentem vele délután 18km-ert csak mert messzebb nem mertem menni volt benne aszfalt kavícsos szakasz és földút egy kis homokkal minden oké volt guminál nem látszott hogy jött volna ki se máshol. De érezni hogy teljesen másabb mint a belsős lenne.
-
Phülöp
addikt
válasz Hasaggymeg #252047 üzenetére
Ott van az is, a videó azzal kezdődik. :)
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Phülöp
addikt
válasz Hasaggymeg #252051 üzenetére
Calvin Jones for president!
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Mezga Aladár
veterán
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #252056 üzenetére
Értelme a show, a látvány, a felhajtás akarna lenni a nézöszám növelése és a money, money lebeg a szemük előtt. A versenyzők meg jó keresetet és adrenalint a sebesség és versenytől, mert hát akkor már verseny és ha az gördeszka, az akkor is már verseny ..
-
m72
tag
válasz Hasaggymeg #252061 üzenetére
A PTFE befújás a későbbi esetlegesen szükséges zsírzást biztos nem befolyásolja. A Sram gyári ajánlása is a zsírzás. Írtam az érintett Radon supportnak kíváncsiságból, hogy ők mit tesznek ilyenkor (már ha elárulják)?
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #252053 üzenetére
Az a baj, hogy csak 1 1/2"-ig van menetmetszőm, ezért inkább gányolok, de természetesen igazad van!
Durva lenne, ha ütné a vázat a himba, de lehet elnéztek valamit a katalánok, inkább kinyomom szilóval a rést, az nem csak jól tompítja az ütést, hanem szép is
-
m72
tag
válasz Hasaggymeg #252086 üzenetére
Kuka lesz ? Akkor is ha fém hüvely van a felfekvő felületeknél? 18 k egy ilyen sz@r . Mondjuk mondtam a gyereknek a vásárlás előtt, hogy arra készüljön, egy mai hintaló komolyabb pénztemető mint az eddigi bringái.
-
m72
tag
válasz Hasaggymeg #252089 üzenetére
Középről jön a hang (amennyire ez fülre behatárolható), a pedálokat ideiglenes kicseréltük, nem segített. Kiállva tekeréskor is jön a hang, így az ülést, droppert kizárnám. Tekerés nélkül "hintáztatva" a rugózást nincs hang, csak hajtáskor jön elő. Az BB előfeszítő anya elég laza volt, azt beállítottam. Ilyen bringa: [link]
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #252095 üzenetére
Vettem a gyereknek egy használt 16"-os kontrafékes bringát. Az normális, hogy megpörgetem a hátsó kereket és alig pörög, megáll? Mintha szorulna. Rég volt kontrás bringám.
szerk.: ja, új poszt akart lenni, nem válasz.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #252095 üzenetére
34 éves . Mondjuk ebben a szakmában "öregnek" számít, Nino 37 éves és itt, fórumon is folyton megkapja, hogy miért nem száll már ki. Ő meg magasról tesz rá és továbbra is a csúcson van. Cape Epic-en is egyértelműen látszott, hogy a társa nem bírja a tempót vele, igazából a Scottnak marha nehéz lehet olyan társat találni mellé, aki nem hal meg mellette
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG