Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #250789 üzenetére
Mindenen van piros csík, nehogy már a teló kilógjon a sorból
#250790 chubby2o6: TL probléma valójában nem TL probléma, hanem user error . Ha van booster, kompresszor, vagy felmegy könnyen pumpával is és van rutinod benne, vagy pontosan követed a rutinosabbak leírását, akkor összerakod, működik és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #250789 üzenetére
Gold. Pirosból mindenhová kell, ez egy ilyen bringa
Egyébként fényvisszaverő matrica, ami elöl nem is lehetne piros .
Ne gondold, hogy nem tettem vissza egy ugyanolyan muglimarcsát a letépett helyett, természetesen a buherált piros bilincsekkel együtt#250788Zoliwrc Friss kenyér nincs, csak buci a pékségből, paradicsom van, de inkább lilahagyma lesz, viszont söröm nincs itthon
Köszi[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #250789 üzenetére
Én Pesten a Speed-way-ben szoktam venni a Speci gumit, elég sokféle van nekik a polcon, nem tudom ezeket mennyiért vetted (gondolom kintről rendelted) utoljára a 29x2.3 -at 18.900-ért vettem tőlük.
De most ezt a T5/T7-et nem követem, azt se tudom igazán mi, meg a súlya ami még fontos lenne.
Ha lesz még a régi modell is amivel most is megyek, azt veszem majd ha kell -
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #250783 üzenetére
Újkora óta könnyezik mindkét nembarna Maxxis a Canyonon. Télen asszony imádta a nappaliban.
Nálam a bringázás ma kimaradt, de meló mellett volt időm kicserélni hátul a fékbetétet, illetve légtelenítettem is ha már ott jártam. Kapott ilyen Jagwire fémes betétet, meglátjuk mit tud: [link]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #250813 üzenetére
Itt én olvastam már, hogy viszi valaki pályára és hőmérséklettől függően újra beállítja napközben is . Mondjuk pályázáson gondolom más, mert az autóban lehet hagyni a cuccokat, ha meg mégis magával viszi, úgysem számít annyira a plusz súly, mert nem mászik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #250673 üzenetére
Igy nem lenne jobb a rögzítés?
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #250842 üzenetére
Szerintem nem fog elférni a villanyaktól, + ugyanúgy nem fogod tudni a stucninál fogva tolni a bringát.
#250843gordonfreemN A valós méretéhez tudni kéne legalább a felsőcső hosszát.
Én ezt kihagynám a helyedben, az a rövid nyeregvázcső inkább az ugrálós dirt bringákra jellemző. -
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #250842 üzenetére
Sajnos nem, én is csak láttam egy képen . Nekem az outin van amúgy a gyári Garmin, de az rendesen előrefelé pozicionálva, a montin meg egy Alis "Sram"-nak hazudott mount van, annak rövidebb a szára:
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #250855 üzenetére
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #250864 üzenetére
Én sem piszkáltam volna, ha nem fordul el lockoláskor, de elfordult. Lehet, gyárilag nem volt eléggé meghúzva.
Viszont nagyon vékony a vonal a kvaannyátmégmindigforog meg a bsszamegelszálltamenet között . -
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #250859 üzenetére
Ez mondjuk épp csak egy válasz volt a kolléga felvetésére, miszerint neki nő a pulzusa az alacsony PF-tól.
De amúgy meg alkati kérdés, minden ember más. Én inkább kérdezek és megpróbálom a mások véleményeit megszűrve lehetőleg az elejétől "jól" csinálni, más meg csak csinálja, és tanul a hibáiból, aztán majd idővel kialakul. Az út vége ugyanaz, a cél elérése időben más.
Te az a típus vagy, hogy kell komputer, megkérdezed, és veszel egy 530-ast. Én meg az, aki szétolvassa a netet, megnézi a teszteket, és a végén vesz egy 840-est (példát mondtam, semmit nem vettem). A harmadik meg megveszi az olcsó kínait, mert az is megfelel az igényeinek. Az egyik ember letörli egy ronggyal a láncot, majd műszerolajat csepegtet rá, én lemosom zsíroldóval és fogkefével megkefélem, majd láncolajat használok, a harmadik meg 200 km-enként leveszi a láncot, kifőzi, majd ultrahangos tisztítóban megtisztítja, aztán pedig befőzi az új prémium waxszal. Az egyik használja a bicajhoz adott gumit belsővel, a másik TL gumit olcsó löttyel, a harmadik pedig a prémium löttyöt is ml-re méri ki, és betart minden előírást. Vagy az egyik összerakja a bringát tapasztalatból, a másik meg ferdén üti be a csapágyat.
Engem sem érdekel a láncfőzés meg a napokig tartó szerelés-bénázás, de azokat nem olvasom el. Ahogy az újra és újra felmerülő lötyizés vagy a hány fokban tegyük a szelepre a kétezer forintos nyomásmérőt téma. De miért gond ez, elfér, van egy kör, akit érdekel, és azok válaszolnak rá, bekapcsolódnak a beszélgetésbe. Ha nem érdekelne senkit a téma, akkor nem lenne belőle thread újra és újra. Azt megértem, hogy téged (és másokat) ez éppenséggel nem érdekel, de remélem azért elfér a többi téma között, mert nekem viszont sokat segítenek a srácok.
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #250893 üzenetére
Nem vagyok ismerős arra fele. De nem tűnt réginek az út. És tényleg marha szép. Meg érdekes. Van kis fahíd, alagút, meg minden.
Más: Ahhoz azért kell pofa, hogy valaki beálljon a másik mögé több 10km-ekre húzatni magát nem!? Egy csávó simán megcsinálta ma. Se szó se beszéd, csak jött mögöttem. Még köszönni se köszönt. Én ezt tuti nem csinálnám, vagy akkor előre megyek vezetni én is..
Mondjuk beálltam én is egy szlovák bácsi mögé. Nyomta a Babettával vagy Jawa-val (nem tom). Jöttünk 35km/h körül. Kicsit pihentem mögötte. Mutattam magamat a tükörbe, hogy azért tudja, hogy ott vagyok. Aztán elmentem neki. De mikor megelőztem, intettem neki, megköszöntem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #250951 üzenetére
Istenem... Nem, csak balfék voltam.
Meg kellene tanulnom jobban tájékozódni. Voltam arra már kocsival, de nem ismerem a környéket. Drága Garminra meg nem fussa, amibe van térkép is.
Gondolkodtam is rajta, hogy annyira nem tudok tájékozódni, hogy egyszer véletlenül disszidálni fogok valamelyik környező országba, úgy eltévedek.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #250956 üzenetére
Ha jól emlékszem te írtál nem rég kerék agy zsírozásról hogy csendesedett aztán mégse..
ezek szerint, nincs semmi mód arra hogy "némára" varázsoljuk hellyel-közzel a némát, a szabadonfutót? DT360 hátsó agy továbbra is fejemben van.. -
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #251024 üzenetére
Ja, a Judyra igen, de a Reconon nincs semmi.
Szerintem a teknőstől indul, és itt [link] is azt írja, hogy teljesen lassú pozícióból - tahát a teknőstől - indul -
Phülöp
addikt
válasz Hasaggymeg #251022 üzenetére
megérkezett ide is, köszi
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #251051 üzenetére
Tegyük hozzá hogy 2x-rel megy, de attól még k. erős.
Amúgy múltkor számolgattam, nekem a 32/42-t válthatná a 38/50, az ugyanaz. És hátul azért jól jönne a 38/10.
Persze 34-es tányérkával raknám fel, bár nem mászok olyan hosszúakat úgysem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #251053 üzenetére
Én sokat használom, ki van fizetve végig az a sor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251080 üzenetére
Toobee tudna erről szerintem mesélni ha jól rémlik több 26-os vintage montival és 2 gravellel a háta mögött. Én a múltkor amikor 29erről átültem 26-os Kellys-re, úgy éreztem 2 métert sem tudok esés nélkül tekerni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251083 üzenetére
Van, aki két különböző gumikeverék között óriási különbséget érez, van aki egy futóbicikli és egy high pivot enduro között sem érez érdemi különbséget, ha meg mégis, elkönyveli placebonak. Nem tudom eldönteni melyik jobb
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #251080 üzenetére
A modern geókról annyit, hogy a többszörös Ironman, triatlonista barátom nagyon csúnyán elkalapálna itt mindenkit a 2000-es évjáratú 3x9 hajtású 26-os alu Mtb KONA-jával.
Én egy jó súlyú 26-os montival vágnék neki az erdőnek ha választani kéne. A gravel csak egy divatirányzat (elb.szott).
Terepre kell a minimum 54mm gumi hogy lehessen tisztességesen veretni. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251120 üzenetére
Most épp 2mm-vel keskenyebb gumim van hátul, mint eddig és mégis úgy érzem, hogy jobban csillapít, jobban tapad . A trükk az, hogy vajpuha az anyagkeverék és rugalmasabb az oldalfal is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251162 üzenetére
Épp mondtam a haveroknak, hogy ott nem értem hogy sikerült a KOM, máskor direkt rágyúrtam és beletapostam csőmaxon, most meg nem is hajtottam meg annyira. A pulzuson látszik, 160bpm az nálam lepkefing, bőven sweet spot alatt van. Kár, hogy az egész nap ráment a miccsezésre, mert jó erőben lettem volna.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #251179 üzenetére
...illetve meg kéne tanulni biciggglizni. de már ezen rugózik a topik tegnap óta, valaki igazán felrakhatna egy kanyarodós videót, ahol demonstrálja a lábfej beleérést. User error lesz az.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #251179 üzenetére
Lehet, hogy a cipő nagy. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #251190 üzenetére
Nekem a 35-ös Bontrager szétverte a kezemet, előtte a 31,8-as Answer meg tök kényelmes volt. Most a kínai integrált van fent, az is nagyon komfortos. Gondolom ugyanaz van, mint a vázaknál: szövettel lehet játszani, hogy milyen irányban legyen irtó rugalmas és milyen irányból érkező terhelésekre merev.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251190 üzenetére
Nekem majd egyszer tuti lesz, egy dolog miatt: tetszenek az integrált kormányok. Mondjuk a főleg a Gemini Popus igazán szép ( [link] [link] [link] [link] ), de elfogadnék bármilyent. Viszont ezek akkor működnek jól, ha tökéletesen tisztában vagy vele, hogy milyen-mekkora stucnira van szükséged, mert többé nem fogod cserélni. Plusz szerintem átlagos kerek hézagoló hülyén néz ki alatta.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #251203 üzenetére
Tesztekben biztos nagyon jó.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251207 üzenetére
kínai karbon
TIME-on kívül van nem olyan? esetleg Taiwan-i karbon mégsteam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251211 üzenetére
arguably az is ugyanonnan jön mint a neves brand-ek. sajnos totál lutri ez az egész biznisz, az alis noname brand-ek meg a nagynevű prémium kézműves artisan cuccok ugyanúgy, mindkettőből ki lehet fogni jót és rosszat.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
gordonfreemN
addikt
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #251227 üzenetére
A réginél alig használtam az alsó fogást, nem esett jól.
Placebo??A beállítás úgy történt, hogy a kormány vége egy picit támassza meg a tenyeremet, ne akarjon lecsúszni. A Fvk pozíciójánál az volt a cél, hogy ne keljen erőt kifejteni a pozíció megtartásához és alsó fogásban elérjem a fékkart. Ha lefelé pozicionáltam a fvk akkor folyamatosan csúszott előre a kezem. Ha túl magas akkor alsó fogásban nem érem el.
Bandázs ua, méret 440 mm, kb. 60 grammal könnyebb az új. Ez 20%[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #251190 üzenetére
Attól függ ki írja a cikket. Lásd BikePro. [link] E szerint minden szar, csak a karbon jó.
Egyébként ahogy olvastam teszteket azt írják, hogy jól tompít, de mellé merev is. El tudom képzelni, hogy úgy van, mert a fém jobban közvetíti a rezgést, mármint nem az acél, hanem az alu. Sajnos drágább, de szerintem még mindig jobb áron kapni karbon kormányt, mint karbon nyeregcsövet.
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #251278 üzenetére
Megnyomod és kap enni az állatom a tamagocsiban (Garmin vezérlője, 530 MTB Bundle része).
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251282 üzenetére
Mászás közben horpadt be az erőlködéstől és a markolat bilincsre fogtad mi? . Amúgy érdekes, én többször megfigyeltem, hogy csak 25%-nál meredekebb emelkedőn kezdek kapaszkodni a kormányba, 25% alatt csak pihentetem a kezem rajta
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251301 üzenetére
Pedig de, sbo-ra kerult ismerossel megesett ez, amioor szo nelkul lelepett
[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #251301 üzenetére
Jöttem el kórházból éjszaka saját felelősségre, miután infarktusgyanúval mentő vitt be. Igaz, hogy órákig feküdtem egy sima ágyon a felvétel után és csak akkor beszélt velem a doki, amikor közöltem, hogy MOST megyek haza. Hirtelem én lettem a felelőtlen, aki akár meg is halhat, de ha ragaszkom hozzá és aláírom, akkor mehetek. Eljöttem. Azért másnap reggel már egy (fizetős) vizsgálaton megállapították, hogy szerencsére vaklárma volt.
Ringman szerintem a szó nélkül a kulcs, így nem tudták volna könnyen rátolni a felelősséget. Ha aláírja, akkor mehet
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #251301 üzenetére
Hát ezt írtam én is. Bárki eljöhet, ha nem vállal egy adott kezelést, akár akkor is, ha tisztában van vele, hogy belehalhat. Nyilván ezért körözni sem fogják, ja, főleg nem a kórház.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
-
Mr. Erikszon
senior tag
válasz Hasaggymeg #251363 üzenetére
Néha 1 néha 2. De nálam a fékkar igazából egy "kuplung" is egyben. Bafangnak van egy fékszenzorja ami huzáskor leállítja a motrot. Ilyenkor váltók majd visszaengedem a fékkart. Szóval fontos hogy legyen "holtpont" amikor csak picit húzom be hogy épp váltani tudjak.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #251377 üzenetére
A Loctite szerintem kicsit túlzás láncra.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #251405 üzenetére
Nem de ezt használod? : [link]
Jómagam időnként, de csak épp hogy a tömítő részre: [link]
Nem gondolom, hogy placebo, a tárgyak ápolást igényelnek a hosszabb élettartam érdekében.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251477 üzenetére
Nem is emlékeztem, hogy ez ilyen kemény. Asszem Ozsdola fele másztam még hasonlót.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ébri
senior tag
válasz Hasaggymeg #251480 üzenetére
Köszönöm! Garminnal komoot is könnyen szinkrózható, egyedül az ára ijesztő.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #251480 üzenetére
sztem jó kis készüléket választottál, biztos vagyok benne hogy hamar megszereted minden funkcióját ára meg szerintem ennek az 530-nak... aki kicsit komolyabban tolja, bringa mellé nem tétel egyszeriben.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #251502 üzenetére
Köszi. Szép volt a tied is.
Jó volt, rossz volt? Gyengeségek erősségek?
Mostani bringádra kevésbé emlékszem. Majd rákeresek.
Nekem az itteni bicajok közül mind tetszik amugy amiket eddig láttam, főként az utóbbi scott és jjeahh ideal bringája. Na meg persze chubby2o6 karbonja, az elég fasza.
Amúgy a scott-ok általánosságban nekem elég bejövősek, de sajna olyat nem találtam jó vételbe. Ezt 240ért lőttem, szerintem annyit megért reba telóval, a lanckerekek/sor is alig kopott. A kormánycsapággyal azért itt is volt egy kis ficsőr, kezdésnek, jeleztem is az eladónak, hogy ez kotyog.
De érdekes módon, ezt szetkaptam, kitisztítottam ha már, összeraktam, beállitottam, fél óra. Kijelentem, a beállítás megy. Nem tudom az előzőnél mit rontottam el.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
.mf
veterán
válasz Hasaggymeg #251502 üzenetére
3 bringám közül 1 hidrós tárcsás (Avid Elixir), 2 sima V, néha felváltva használtam őket (all-mountain terepen vs városi). Valóban jobban harap és finomabban adagolható a tárcsás, all-mountain bringámon éreztem is, hogy terepre nagyon is jól jön ez, de városi közlekedésben, amíg nem esik, addig nekem a V is elég volt. Sőt, a Stelvion le is V-vel csapattam, még az az alsó polcos Saccon fék és Spyral betét, amit kapott, még az is meglepően jól fogott (csak 8-10 ereszkedés után elkopott, de hát az elég extrém felhasználás).
Cross-trekkingre megy, nem lesz nagy tempó, sem veretés, aránylag könnyű vagyok. Ami viszont fontos, hogy egyszerű legyen, megbízható, minél könnyebben javítható.Az előbb mintha válaszoltam volna Bardinak is, de most nem látom a hsz-t, lehet még elküldés előtt bezártam a lapot... Lehet, hogy most rosszat fogtam ki, de a montim hidrósán is betétcserével mindig légteleníteni, utántölteni kellett. Ez itthon még oké, amikor van szerviz a szomszédban, de a világ végén, amikor pár száz kilométerre van egy nagyobb város ahol már esélyes, hogy lesz alkatrész, és valaki, aki ért hozzá, ha hozzá kell nyúlni, az már nem ugyanaz. Ha út mellett pár kézi szerszámmal meg tudom csinálni, az nekem sokkal nagyobb előny.
Ha kibír egy újabb hidrós is párezer km-t hozzányúlás nélkül, és nem kell minden cserekor már légteleníteni (és főleg nem utántölteni), az király, csak eddig nem ez volt a tapasztalatom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #251502 üzenetére
Az ulespozijabol latszik is. Nagy emelkedoket azzal nem maszol meg, mert hatraesel. A tempozast sem ertem ilyen poziban, mert elkepzelhetetlen, hogy ra tudsz fekudni.
DH -ra viszont kivalo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me