- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Projektor topic
- BIOS topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Redout II
gp Extraként az Idle Champions of the Forgotten Realms is a miénk lehet.
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Hali!
Tudtok olyan oldalt, amin budapesti kerekparutakat latom, es akar tervezhetek is vele mint akar a google mapsben?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #61840 üzenetére
Akkor kellenek megfelelő kerekek is, vagy agyakat venni, és átfűzni, ez megint ~15/kerék, és akkor még csak a kerekek vannak meg, fék még sehol. 15-20 körül már lehet találni aprón használt hidraulikus fékeket (Alivio, Acera, Altus), az egész szerintem minimum 40, de inkább 50 lesz a végén.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #61847 üzenetére
Tudom!
Ugy ertettem a valaszt, hogy a "haverjanak". A ciki sztorik foszereploje is altalaban valamelyik haver.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #61865 üzenetére
Ha van kopásjelző a felni fékfelületén, és a fékpofa már hozzákopott, akkor abban akad meg, fékpofa csere, vagy ha kicsit lecsiszolod a fédert, akkor jó lesz.
Tárcsa vs V: utóbbihoz olcsó a bovden, a betét, és pofon egyszerű állítani. Egy olcsóbb Shimano tárcsához ~2500ft a műgyantás betét/fék ~4000 a fémszemcsés, fékfolyadék is 2000 ft magasságában mozog, aztán ha otthon nem tudod légteleníteni, akkor szerviz, ahol lesz munkadíj is, ha a fék és a váltókar egyben van, akkor váltókart is kell cserélni, amihez én már új bovdeneket is vennék. Egyszóval (3) nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #61920 üzenetére
Az az érdekes, hogy amikor én próbáltam ilyen ebike-ot, akkor pont azt vettem észre, hogy jobban hajtom, mint egy normál mtb-t.
Hétköznapokra nekem tökéletes lenne (ha csak egy bringám lehetne), melóba fele annyi idő biciklivel mint busszal, ezt még lehetne rövidíteni is, de irodába nem szívesen ülök izzadtan, odafele lehetne döngetni izzadságcsepp nélkül, hazafele, meg ami a csövön kifér, saját erőből.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Hasznal valaki Slime-ot?
Ma sikerult begyujteni egy gombostut a hatso kerekbe, es szart sem ert a folyadek. Kihuztam a tut, felfujtam, megforgattam legalabb 20x, a lyukat hagytam az aljan percekig, es semmi.
Valami otletetek vagy javaslatotok van ezzel kapcsolatban?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz -=RelakS=- #62373 üzenetére
Meg 10-es Deore Shadowbol is van normal huzasiranyu, szoval annak is tudnia kell kezelni a 7-8-9-es sort.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Igen, ez az elso szamu nepi hulye berogzodes, hogy alacsony ismetles izom noveles, sokat kis sullyal pedig szalkasitas.
Nagyon ember fuggo, en pl nem vagy alig durranok be nagy sulyoktol, 85 kg fekvenyomas volt a plafon, 70kg vagyok, 60-70 korul/kozott es tobb ismetlessel (10+) bedurranok, alig tudok mozdulni es izomlazam van utana, nagyobbal sosem volt ez, es ez igaz szinte minden gyakorlatra, kiveve guggolas.
Illetve vannak olyan izomcsoportok, mint pl a tricepsz, ami a magasabb ismetlesszamra reagal jobban.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Egy ideig edzettem edzovel, gyanitom o jobban tudja ugy, hogy van mogotte 35 ev tapasztalat. Masfelol tessek felturni az internetet, nem fugg ossze az ismetles szama es az izom merete.
Masfelol mint mar irtam is, egyene valogatja, gyors es lassu rostok, tapadasi pontok, edzes intenzitasa, gyakorlatok helyessege stb.
Nem alap dolog es nem is szentiras amit allitasz, vagy szerinted a sok ismetles kis sullyal szalkasit is?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
ShiTmano leirta amit akartam, annyival egeszitenem ki, hogy ha nagyon akarnal, akkor talalnal nem egy kutatast es cikket ami ezzel foglalkozik, es alatamaszt minket.
Nem azt mondom, hogy hulyeseg amit mondasz, csak nem alapveto, mivel mint mar irtam is, egyenenkent eltero.
Aki epp elkezdene edzeni, annak azt fogjak mondani, amit Te is, aztan majd mindenki erzi maganak.Ugyan ugy tesztoszteronrol:
A provokatív cím mögött egy tanulmány áll, amelyet Dr. Stuart Phillips a McMaster Egyetemen készített és amelyben azt vizsgálták, hogy könnyebb súlyok magasabb ismétléssel milyen akut (azonnali, rövid távú) hatással vannak az izomnövekedésre, szemben a nagy súlyokkal végzett kevesebb ismétléssel. A kísérletben 15-en vettek részt, átlagosan 21 éves férfiak. Két protokoll szerint vagy 30%-os terheléssel (kb. 24 ismétlés), vagy 90%-os terheléssel dolgoztak (5-10 ismétlés).
A kutatók következtetése az volt, hogy "az eredmények arra utalnak, hogy az alacsony terhelésű, nagy mennyiségű ellenállásos edzés hatásosabb akut izom-anabolikus ingerek keltésére, mint a nagy terhelésű, munkamennyiségében alacsonyabb vagy egyenértékű edzés."
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #62648 üzenetére
Kell egy kis alázat pályakezdőként, de ettől még nem lesz normális, hogy egyik-másik cégnél 120e nettót adnak nekik (barátnőm pl ilyen ajánlatot kapott a napokban, nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek).
Szóval igen, alázat az egyik féltől, és emberszámba vétel a másiktól."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #62658 üzenetére
Lehet, es az is, hogy valos fizetes, viszont a kesobbiekben nem fog novekedni. BKV-nal is ilyesmit akarnak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz FirstAndroid #63408 üzenetére
Nem Polaris, mivel az merev farú, de még csak Magellán sem.
Nekem van egy ugyan ilyen vázzal szerelt biciklim, állomásra járok vele, azon pl Shimano matricák vannak mindenhol, új kora óta."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #63565 üzenetére
Merre szoktatok tekerni? Nagyon ismerosek a helyek, de nem tudom beazonositani.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #63931 üzenetére
Es a cserelheto csapagyas monoblokkal mi a helyzet?
Nem hinnem, hogy a bonthatatlansagot jelentene, ha vegiggondolod, akkor van az a kozepcsapagy, ami allt ket golyoskosarbol, egy tengelybol, na ez nem egy egyseg, a monoblokk viszont az, fuggetlenul attol, hogy cserelheto-e a csapagy rajta vagy sem.
De ez szigoruan szerintem, majd hozzaertok pontositjak.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #63994 üzenetére
Megégéskor a tárcsa elszíneződésén felül a betétek is kukák?
Mert az az érdekes, hogy a hátsó tárcsa kicsit lilásnak tűnik, de csak az egyik oldalról, szóval lehet, hogy csak fénytörés."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #64019 üzenetére
A fekhatas nagyon jo, femes betettel hasznalom.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Volt szó múlthéten 8-as sorral és 8-as váltókarral kombinált 10-es hátsóváltóról.
Nem sikerül a beállítás, amelyik biciklire átkerült az előző Acera váltóm, azon 2 perc volt beállítani (mint eddig mindig), de ezt nem sikerül. 10-es 2014-es Deore Shadow váltóról van szó.
Cseréljek mindent minimum 9-re, vagy valamit elszúrok?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #64599 üzenetére
Érdekes, nekem az elsőnek nincs hangja (maximum ha telibe vizet kapott), abban gyári Shimano fémszemcsés betétek vannak, a hátsó szárazon is ciripel kicsit, azok pedig Bikefun betétek, szintén fémes.
Hátra lehet visszarakom a Shimano műgyantásat.Amire keresem a választ, hátha tudtok rá mondani valamit, hogy az első fék olyan, mintha minden biciklizés alkalmával be kellene koptatni. Elindulok, akkor szarul fog, két nagyobb fékezés, és megjön a kedve a munkához, annyira, hogy elég rálehelni a karra, majd lerakom, másnap újra nyeregbe pattanok, gyakorlatilag kezdhetem elölről. Kerék nincs macerálva, nyereg sem a tárcsát sem nyalogatom, hogy bármi anyag rákerülne (talán a becsúszók tisztításakor juthatna oda szilikon, de ronggyal eltakarom amennyire tudom.)
Ötlet?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #64607 üzenetére
Igen, elöl hátul Avid G3 van, 160 mm átmérőjűek.
1-2 fékezés alatt vehemensebb lassítást értek, tehát pl amerre járok (Soroksár - Csepel - M0 - 6-os út - Szerémi-Rákóczi híd és vissza), amíg elérek a csepeli hídig, addig nem lassítok komolyabban, rágurulok a lámpára, vagy hátsó féket használom, utána viszont végig bicikliút/sáv, azon már 30-50 km/h-ról egy-egy lassítás és tökéletes a fék.
Utána hiába hűl le, ugyan úgy jól fog a kapuban megállva is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #64629 üzenetére
Kb. igen, de nincs benyomva koppanásig a munkahenger, mert úgy nekem zavaróan hosszú az útja a karnak, hanem kicsit megnyomtam a fékkart levett féktesttel, így elértem, hogy közelebb kerüljön a tárcsához a dugattyú, na meg a fékbetétek sem egyforma vastagok.
Acef: Nem levegős, nem rugalmas a kar sem.
Ma kipróbálom úgy, hogy nem fújom be a becsúszókat, hátha tényleg oda kavar valamennyit a szilikonból.
De a levegősségnek ehhez miért lenne köze?
A féknek elinduláskor és 1 óra múlva, megálláskor is ugyan akkora az útja, kb ugyan ott is fog (ha felmelegszik, akkor minimálisan, de érezhetően hamarabb), illetve érzetre is pontosan olyan, mintha nem lenne bekopva. Ugyan akkora fékerőhöz otthonról induláskor szerényebb lassulás tartozik, mint megérkezéskor."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hackeeeee #64729 üzenetére
Én is azt használom, még nem okozott csalódást, de telefon függő is a pontossága. MTK processzorosak meg tudják viccelni az embert, de ott is van valami beállítás amivel jó lesz.
Én egy HTC-vel használom, erdő közepén, belvárosban, hegyen völgyön mindig pontosat mutat.
A biciklik (barátnőmé és az enyém) kilométerórájával közel összhangban van, 50-60 km-es túra végén is 300m körüli az eltérés, ami lehet akár maga az óra szórása is, de akár gumikopás is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #64893 üzenetére
De egy bizonyos szintet a gépnek is meg kell ütnie, hogy ne az vegye el a kedvét, hogy már megint lötyög a hajtás, nem fog a fék, ha mégis akkor kotyog a villa, defektet kapok minden méteren és csúszik a gumi, mert műanyagból van.
Szóval van egy minimum, ami alá nem szabad adni, és van az, amit te is írsz."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #48525824 #64920 üzenetére
"nem tudom elképzelni azt a szitut, ahol patenttal bedőlsz a kocsi elé, patent nélkül meg nem. főleg ha elüt."
Reflexbol felfele emeled a labad egy kicsit, majd lerakod abba az iranyba, amerre dolsz. Akinek nincs begyakorolva reflex szintre a pedalkotes oldasa, az elborul a doles iranyaba.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz geza844 #65013 üzenetére
Esetleg mas szelessegu kormany? Hatha attol, hogy keskenyebben fogod, tehat kozelit a valszelesseghe, ugy mar kevesbe faj.
Crytec210: vagy vesz egy hasznalt hatso kereket kompletten, ra egy fogsor, es kesz, szerintem a valtoja +1 fokozatot meg kibir, vagy ha most nincs ra zseton, akkor a hataroloval meghagyja 7 sebessegesnek, es kesobb cserel karokat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Mobil flották
- További aktív témák...