- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153475 üzenetére
Tudtommal az egész pressfit mizéria azért nyert létjogosultságot,mert a karbon vázak szükségszerűen szélesebb középrésze már túl nagy Q faktort (vagyis a csapágyházon kívül elhelyezkedő csapágyakkal túl szélesen szerelt hajtókar és pedálokat) eredményezett volna,így ezzel oldották meg,hogy a csapágyház szélességében minden beleférjen.Ezért írtam,hogy préselt,meg aztán nem is benne van...aztán lehet ma már keskenyebb karbon középrésszel is elég merevre tudják csinálni a vázakat.
(#153480) Pribi95...Hervis=kamuakciók nagymestere.
(#153481) jjeahh...a váz közepének hajlongása az a középcsapágy körüli csatlakozások merevségétől függ (hátsó villák,alsó cső és nyeregcső),attól felül lehet vékonyabb,amit erről is ír,vagyis lent kockásodik és szélesedik.Itt a Wilierről maga a vékonyabb nyeregcső hajlékonyságát boncolja,mely szerinte kényelmes,de lassú csapásszámnál,nagy áttéteken "hintázik" a vékony nyeregcső.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153491 üzenetére
Itt egy elég friss cikk,mely szerint...igazad van,bár nevetséges,hogy valaki a karbon vázba szerelt fém menet súlyára panaszkodjon. ...és mégis. Ugyanakkor ír a préselt csapágy karbon váz közepének formálására gyakorolt pozitív hatásáról is,vagyis,hogy így könnyebben variálhatták a közép részt,na meg arról is,hogy olcsóbb és merevebb is mint a menetes.Ugyanakkor az a véleményük,hogy a fém vázakban értelmét veszti és nem is kellene erőltetni.
Meg voltam győződve,hogy a karbon vázak közepét vastagabbra kell csinálni a lent találkozó karbonból készült csövek szükségszerű vastagsága miatt,így egy külső csapágy már nagyon szélesre tolná a hajtókarokat. Ránézésre általában acél vékony,alu vastagabb,karbon igazán batár középen.triálboj...ott a Shiminél lehet nem is találsz többet,hisz ők nem favorizálják az ilyenek továbbontását,szervizelését...talán egy képkeresésnél valami horogra akadhat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153619 üzenetére
Jó hosszú és szembemegy az általam tapasztaltakkal,legalábbis azzal a megjegyzéssel,hogy én csak Shimit és KMC-t használtam,láttam használni,11-től lefele.Érdekes ez a teljes nyúlás,meg a görgők kopásával mért nyúlásmizéria is,amit azért nem értek mert ha csak a kis gyűrűk kopnak el,akkor is úgy koptatják a hajtást mintha a lánc lenne tulajdonképp megnyúlva,hisz rajtuk fexenek fel a húzó fogak. Tény,hogy a túlzott oldalirányú elmozdulása a láncnak csak a csapok körüli kopástól erősödik...minden esetre nehéz egy ilyen tesztet pontosan elvégezni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153668 üzenetére
Nevetni fox,de az a tiszta lánc,amit erre a célra használok egy KMC amivel a bringa jött,de valami triple x durability e-bike lánc,melyet még mérőszalaggal mértem és az szerint cseréltem,és mely az azóta vásárolt láncnyúlásmérő szerint még mindig jó,így akár vissza is tehetném. Ment vagy 9 ezret. (jó persze akkor még nem voltam ilyen világhírű versenyző)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #153720 üzenetére
sokszor szólal meg a gumikacsa a felső csövön
Meg kéne tanulni biciGlizni, és akkor nem esnél le a nyeregből állandóan.Más: felraktam a 2,1-es Zefyros-t a vasparipára. Keskenyebb, mint a 2,0 RaceKing Protection volt. Ami itt nem lényeg (mert aszfaltra lesz), de ez tényleg vicc, hogy a vonalzó is márkánként más.
De ez a bütyökméret nagyon jóóóó, olyan az új, mint amit levettem 4 éves RK. Kíváncsi leszek, milyen lesz kanyarokban, de megnyomkodva jónak tűnik. Döngölt földutas részen biztos rohadt gyors, gravelnek simán használnám. Mondjuk a SpeedKinget nem veri simaságban, az tény.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Massmurderer
őstag
válasz ZolkoW #153741 üzenetére
Dobozon,oldalon ,G02S van,azt most megnéztem,,G03S.Vazeee.Néztem énis azt a fajtát,lehet az lesz.Igaz nem olcsó,de majd kiderül.SM-RT66 néztem elötte amúgy.Azért köszi
Tegnap szereltem össze az elsö féket.Megvettem a légtelenitö cuccokat hozzá,de tök felesleges volt,max a tölcsér nem.5perc se kellet hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #153752 üzenetére
1.25, hátul 1.6?? A végén kiderül, hogy anno nekem volt igazam az alacsony nyomással kapcsolatban, mert a fél topik 1 bar-on gurul, miközben azt hiszi, hogy 2-őn, mivel nincs tizedes pontosságú mérőkéje
Amúgy milyen mérőkét vettél?[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153812 üzenetére
Nem is annyira a dugóból a szelep kiszakadásától félnék,hanem az egész dugó lerepülésétől,szelepestől,mindenestől...de mindegy is,3-4-5 barokkal operálni ilyen buherált,nem erre kialakított tákolmánnyal szerintem balesetveszélyt hordoz magában...csakúgy mint maga a kerékpározás is,ugyebár...
(#153813) jjeahh...igen,bevált.Már így ez sem tűnik vastagnak,ugyanakkor puhán,aszfalton a hangja érezhetően megnövekedett.Amúgy eddig sem igazán agumi volt a szűk keresztmetszet,lefele nem szoktam duhajkodni,így amit igazán plusznak érzek az a tapadás mászásoknál és a kényelem.Főleg ha az első gumi nyomása éppen jó (~1,8 körül,mert ha ráfújok lesz kettő,majd szépen ereszkedik 1,6-ig amíg újra ráfújok ),gyönyörűen kiegészítik egymást a telóval és felfele nem csak szépen "átmásznak" akár 10-15 cm-es akadályokon,hanem lefele is faxán csillapítanak lépcsőfoknyi letöréseket is.Érdekes hangja is van a néha határeseten lágy első guminak ahogy veszi az akadályokat,kifejezetten pufog,mintha tompa tárggyal ütögetnéd.
(#153814) Z_A_P...vannak táblázatok a neten a kerületekről,de legpontosabb megmérni. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #153857 üzenetére
Tényleg, ezek is léteznek, meg is néztem a kínálatukat, de sajnos nem találtam semmit. A súly vagy az apró bütykök miatt a Rocket Ron-t leszámítva úgy tűnik az összes gumi kiesik, valamiért közepesen agresszív xc gumit 650g alatt nem gyárt senki a Schwalbe-t leszámítva, mert a Rocket Ron 610g, ráadásul tubeless ready és Snakeskin is, ami azt jelenti, hogy elvileg viszonylag ellenálló az oldalfala. A legtöbb agresszív xc/trail gumi 750-900 gramm között van, de nem ritka az 1000g fölötti sem .
zoli03: ez elég ijesztő, lehet maradok a biztonságos (?) 3 bar nyomásnál . Kár, hogy az én súlyommal 3.5 bar alatt érzem, hogy lassabb a gumi, de hát inkább legyen biztonságos, mint gyors . Így viszont már nem is értem, hogy aki 4-4.5 bar-ra pumpálja, hogy nem robbant még le a monti gumija, bár gondolom nagyon gumi-felnifüggő.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #153960 üzenetére
Kösz! Milyen kézműves ajándék?
Toobee: ha belsőt veszek, annyi erővel tejet is vehetek és akkor már inkább a tej + Maxxis és elaszfaltozgatok vele jövőig.
6030D: sosem használtam ragasztós foltot, csak öntapadóst és az is elfogyott, elosztogattam a belsős haveroknak . Mondjuk azzal most úgysem tudnék mit kezdeni, mert az öntapadós nem ragad annyira.
Tej most van benne, de kevesebb, mint 50ml, amit ha átöntök a Maxxisba annyi sem marad, mert a gumi falára fel van kenődve legalább a fele... szal kb. 20ml tejjel, amennyit meg tudok menteni, azért nem akarok már szórakozni, ezért mindenképp vennem kellene, ha felrakom a Maxxis-t.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153985 üzenetére
Ha vázon kívül vezeted a bovdenezést még hasonlít is a kettő...csak hát a bringa kissé másképp muzsikál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153990 üzenetére
Szemüvegpárásodással hogyan küzdesz? Vagy van kontaktlencse is van ha kell? Én ha megállok mászás közben,vagy utána,azonnal kezdek párásodni,aztán menetszéltől függően,percekig nem látok rendesen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #154016 üzenetére
De a tiéd valamilyen WTB nem? Én kimondottan szeretem a Nobbyt sárban, sőt, hóban is meglepően jó, de most meg kell elégedjek az aszfaltozással a Maxxissal, mert az már nagyon ijesztően viselkedik terepen sárban. No de nem baj, legalább rákényszerít az alapozásra. Csak hát ha lesz friss havacska, a szívem megszakad, hogy a Maxxis miatt nem merek egy kiadósat terepezni szűz hóban
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz ZolkoW #154020 üzenetére
előre még csak jó lenne, csak éppen a gyári sárvdő felfogatást kéne megbuherálni (téli/esősidőre való bicaj, a sárvédő leszerelése nem opció) meg valahogy egész máshogy kéne a bovdent elvezetni (villaszáron kívül) mert így egyrészt rövid, meg nagyon nagy törés lenne benne.
hátulra viszont úgy néz ki teljesen reménytelen, a támvilla mindig útban van
csinálok majd képet, bár a hátsóról nem tudom tudok-e olyant, amin látszik is mennyire nincs hely.
egyelőre azon agyalok, feltegyem-e csak előre a BB7-et, vagy hagyjam a francba az egészet, és mindkét Spyre-t tegyem vissza
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Yahhher
aktív tag
válasz ZolkoW #154048 üzenetére
Majdnem.
Szóval:
Első az magic mary, evo, apx, tle, kék addix - speedgrip ( basszus, lassan ezek körbeérnek a gumin 😀 )
A hátsó pedig hans dampf, evo, apx, tle, narancs addix - soft. Hogy pontosan legyen minden.
Szélességük 66-67 mm, bütykökön, gumi kb. 62-63 mm.
Felni külső szélessége 35 mm, a többi adat a képen.
Wtb st i30.
Így ebben a formában nagyon nem tűnik kesekenynek.. Elsőre meg is lepett.
Ha kell még valami, akkor segítek.Üdv B.
[ Szerkesztve ]
-
Yahhher
aktív tag
válasz ZolkoW #154056 üzenetére
Egyébként ugye papíron 65mm, tehát tényleg hozza amit a Schwalbe igér. Az oldaluk szerint egyébként ha jól emlékszem 30-35mm-es felnit ír hozzá, tehát ha tényleg keskenyebb felnin mérték a csekély különbséget, akkor az tényleg "user error" ahogy a francia mondja :-)
Üdv B.
-
Paxker315
addikt
válasz ZolkoW #154073 üzenetére
egyébként, a felniszélesség nálam sarkalatos pont, outin. Azt hittem évekig, hogy BS a széles felni, nincs értelme. Aztán kísérletezgettem, előbb 15mm-es sztenderd felnire 25mm, ami szó szerint borzalmas, bitang volt. HA lentebb engedtem a nyomást, úgy éreztem, kóvályog a gumi a felnin, és olyan, mintha tésztát nyújtanék kanyarban. HA magasabb nyomásra tettem, hogy "legyen tartása", akkor meg szimplán rázott-ütött.
Most 19mm belső szélességű felnin 23mm-es külsők vannak, effektíve 27mm folott vannak tolómérővel mérve, ég-föld. Kényelem, stabilitás, biztonság, jó érzés! Csak azért nem váltok 21mm-es belső szélességre (23mm-es külsőn maradva), mert, utóbbi szélesség felára NEM igazán éri meg nekem, a szezonális kocabringulkodáshoz.
TLDR: országútra széles felni&keskeny gumi, mert, a keskeny felni&széles gumi borzalmas, használhatatlan, hulladék, és, aki másképp gondolja az téved, hazudik
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Yahhher
aktív tag
válasz ZolkoW #154073 üzenetére
Elolvastam. Hát szerintem nem ugyanazon a felnin próbálták, még fotó is van a kerekekről, ahol a látszik. Ott szerintem egyik sem egyforma felni.
De egyébként mindegy, a 2,6 a király :-D. Érdekes, hogy mennyire dobták a 2.8-at 1-2 év alatt.
Pedig arra hajtottam én is.Üdv B.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #154106 üzenetére
Ez nagyon egyénfüggő, hogy kinek mi válik be, nekem eddig xc-n a Nobby a kedvencem, de van egy olyan érzésem, hogy a Rocket Ron még jobban tetszene, mert elvileg hasonló tapadást, kisebb gördülési ellenállást tud alacsonyabb súllyal. De biztos a topikban is észrevetted, hogy van aki a CST-re esküszik, 6030D a Mitasra, többen a Contira, trialboj ha jól értem szereti az Ikont, csak picit ráz... Azt viszont vedd számításba, hogy itt a többség xc-s, pl. endurón már egyszerűbbnek tűnik a dolog, arra szinte mindenki Miniont vesz . Hogy jobban összezavarjalak, nézz rá az Onza meg Vittoria gumikra is, mindkettő igényes feltörekvő márkának tűnik.
Hasaggymeg: ja, hát mondjuk én sem olvastam teszteket, egészen addig, amíg fel nem tűnt, hogy a traktor Nobby mintha jobban gördül aszfalton a Rekonnál úgy, hogy terepen is jobban tapad és amíg a tapasztalataimat le nem írtam a topikban is. Páran azt írták, hogy placebo, lehetetlen, ezért néztem tesztekben is utánna, hogy valóban csak én érzem-e így. Mint kiderült, az érzékeim valszeg nem csaltak, a Nobby nem egy tökéletes aszfaltgumi, de tesztek szerint tényleg jobban gördül a Rekonnál, sőt, az Ikonnál is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #154117 üzenetére
+1, pont így vagyok én is a Nobbyval, csak egy gondom van vele: nem pillekönnyű. Neked melyik verizó van amúgy, az Evolution-t próbáltad? Az is olyan jó, vagy jobb, mint a Performance?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #154121 üzenetére
Én sosem mértem meg, de gyári adatok szerint a 29x2.25-ös 790g, a 2.35-ös 880g, ha a valós súlya is ennyi, akkor ez nekem sok . Az Evolution valamivel könnyebb, de az sem megy 700g alá, ezért agyalok én a 610g-os Rocket Ron-on, csak nem tudom sárban jobban csúszik-e és ha igen, mennyivel. A Schwalbe szerint a RR Evolution jobban tapad, mint a NN Performance, amit jelenleg én is nyúzok, ráadásul ellenállóbb is, de mégiscsak apróbb a mintázat, szal picit tartok tőle... rosszabb tapadást én sem szeretnék, mint amit a NN Performance nyújt. Lehet nem kéne többet kísérletezni és le kéne tojni a súlyt, oszt kitartani a Nobby mellett továbbra is, mert bevált cucc.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #154234 üzenetére
Ja, én is tartok a tubolitotól picit, mert a tartalék belsőre ritkán van szükség, de akkor nagyon és megbízhatónak kell lennie. Valszeg maradok a normál 140g-os belsőnél és belecsavarom valami vastagabb cuccba, amiben nem lyukad ki a folyamatos surlódástól.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #154330 üzenetére
Az a Niner merev villával is jobban kéne, mint az én bringám, pedig felénk sok olyan gyökeres-köves hely van, ahová létszükség a jó teló. Az első gumi viszont 2.35"? Az picit furán vastagnak tűnik, de az is lehet, hogy a hátsó vékony . Én egyszer szeretnék kipróbálni valami Vittoria meg Onza gumit is, de most egy ideig elegem lett a kísérletezésből, szal marad a Schwalbe, csak az a kérdés, hogy Rocket Ron vagy Nobby Nic? Meg ha marad a Nobby, akkor Performance, vagy Evolution? Vajon súlyban a valóságban mekkora lehet a különbség? Valamikor le kéne menjek a műhelybe és lemérjem a Performance 2.25-öst, mert lehet, hogy annak is bőven a gyári adat alatt van a súlya... ha 700g körül/alatt van, akkor valszeg ugyanilyent veszek, csak már teljen el ez a sok ünnep és nyissanak ki végre a boltok . Amúgy Maxxis sincs egy életre kizárva, csak túl sok gumijuk van és a méretezésük is összevissza, szal kész káosz a kínálatuk, az egész egy nagy zsákbamacska.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #154352 üzenetére
Ahogy néztem, a 29er bringákba egy 100-as teló beépítési magassága olyan 510mm, vagyis ez alapján olyan 4 centit simán lehet "csalni" a magassággal. Ha használtan sehogy sem lesz normális, akkor rendelek Aliról egy 440mm magasat és veszek használtan mechanikus tárcsaféket. Csak ugye ide nekem felesleges lenne a tárcsa, ezért várok még vele.
Más: Ti észrevettétek, hogy a használtpiacon mennyire túláraznak mindent az emberek? Pl. felteszi az újonnan 24k-s csomagot(első-hátsó fék plusz 2 db tárcsa) 15k-ért használtan, tárcsa nélkül. Nyilván nem viszik el, mikor túlárazott...
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #154475 üzenetére
Ez igaz, de ő úgy írja , hogy 30, hogy kénylemesen(simán) lehet vele tartani. Lehet, hogy neki igen, de az ilyen bringát vásárlók 80%-a nem.
rétisün: Persze, nagyrészt a bringáson múlik, ezt nem is vitatom. A Cube-os cikkel megint az a bajom, hogy "járhatsz vele 40-nel, az autósorok között", ergó itt az átlagsebességre céloz, ami megint nevetséges. Esetleg egy koskormányos outival.
samujózsi: De az aerodinamika nagyon sokat számít. 25 km/h felett ha vitorlaként ülsz egy bringán, akkor nem fogsz tudni 30-as átlagot menni fél óránál tovább. Az outin felsőfogásban is aerodinamikusabb vagy, mint ezeken a bringákon.
6030D: Az rendben van, de akkor is túlzás. Ez a magazin az átlag bringásnak igyekszik ezeket a bringákat bemutatni, főképp a cross trekkinget. Egy aero outi tesztnél lehet egy edzett emberhez mérni, mert azt a kategóriát olyan bringások veszik. De nem a trekkingnél. Ne mondd már, hogy abban a pozícióban simán lehet tartani a 30-at hosszabb távon.... És akkor még nem beszéltünk semmiféle szélről. Ne vicceljünk már....
Hasaggymeg: Erről beszélek. Ajánlom a bikemagnak, hogy legközelebb a fatbike-ra is írja rá, hogy 30+ aszfalton átlagban.(Persze ezt csak egy sportszerűen, rendszeresen edző bringás tudja produkálni, de ezt nem említjük meg.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen