- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Projektor topic
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tomi_Sci #127 üzenetére
Jah eddig csak egy pesti üzletről tudok, ahol tudnak ilyet.
Egyik pécsi üzletről sem hallottam még hírből sem hasonlót.Bár az is igaz, h magamtól esélytelen beállítani, hisz azt se érzem, h hol a hiba.
Egyáltalán hol van ez az Alpinebike? Messze a Keleti pályaudvartól? Már így hasraütésre is kb egy 10k-s kiadás lenne felutazni bringával egy ilyen beállításra +szolgáltatás ára.(#125) dunc
Téged is még látni?[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Tomi_Sci #164 üzenetére
Ha szerencséje van, akkor újra ki lehet rajta alakítani. Persze ez függ attól, hogy hol fut a hegesztési varrat és milyen lett maga a hegesztés.
Tüzi: Szerintem fekete nyereg a nyerő!
Kulacstartó csavarból pedig nálam az M4x4.6 /6H-s menetfúró volt a nyerő. M4 6H és M4 6G-ben lötyögött a gyári csavar, 6061-es alu váznál. -
planbmokus
senior tag
válasz Tomi_Sci #656 üzenetére
Van köze a testvérvárosi kapcsolathoz is.
Amúgy régi vágyam volt a Passaui torkolat és a Schlögeni Dunakanyar megnézése, útba esik így Ybbs is, ahol ott a Bike Museum... Minden egybe vág#657:
20-23km/h átlagsebességet szoktam tekerni, ami teljesen jó, kényelmes, átlag 140-150 közti pulzussal.
33/16-al a full sprint 32-34 km/h, de pörgetősen 26-28-at lehet vele tartani síkon, anélkül, hogy kifulladna az ember. Ebbe belesegít a 29" is, mert jobban benne marad a forgási erő.[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Tomi_Sci #723 üzenetére
Én vettem ilyesmiből egy első-hátsó szettet (1200 Ft, de Ebike-on Merida márkanév alatt megtalálod 1800 Ft-ért is). Jól látható már egy háztömbnyi távolságból is, fél háztömbnyi távolságból meg már szó szerint kiszúrja a szemed, csak az nem látja aki csukott szemmel vezet.
Én alapvetően nem tekerek éjszaka, de volt már, hogy haverokkal eldumáltam az időt vagy defekt javítás miatt rám sötétedett. Mindig a táskámban, övtáskámban, zsebemben van ha elmegyek amolyan vésztartaléknak. Ha megállít a rendőr, akkor a KRESZ-nek is megfelelek, mert nappal is van nálam első-hátsó lámpa és nem valami nagyobb dögöt kell cipelnem. Azért akad egy rendes első lámpám is ha eleve úgy tervezem hogy csak éjjel érek haza.
-
-
-
planbmokus
senior tag
válasz Tomi_Sci #656 üzenetére
Igen, mi ragasztottuk teli, de a Magyar Kerékpárosklubnak köszönd.
Viszont múlt héten jártam arra, sajnos Szentkirályszabadjánál elszabadult a "Szerezd meg hát mind" akció, s a kihelyezett 32 matricából 8db maradt..."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
válasz Tomi_Sci #939 üzenetére
volt valami -3 fok?
hallottam, hogy sokan full nyári szerelésben tolták, bár igazából nem értem miért.
nem látták, hogy hó van a hegyen? nem azért, de én minimum, hogy karmelegítővel _indultam_ volna.
azért baszki, ilyen hidegben ráfagy az ember a bicajra, legyen akármilyen kemény... a -3 az -3, nem 23.
ráadásul hóesésben, ami gondolom elolvad a bőrön, ezáltal a -3 kapásból -13.de most nem értem.
lefújták a szakaszt, vagy végigmentek rajta? mert az tudom, hogy a holnapit átszerkesztették, de az egyik oldalon calcellation van, a másikon meg a fotó, hogy ki vette át a rózsaszínt...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csabi94
őstag
válasz Tomi_Sci #1360 üzenetére
Így van, én is pont ezt akartam írni. Megfelelő karbantartással ez egy jó kis váltó (a 2012-es széria). Az előtte levő is teszi a dolgát, anyum bringáján olyan van, az az előttiek biztos nem lehetnek túl jók, ránézésre gagyik. Én Alivioval versenyeztem másfél évig, és most is csak azért cseréltem le Xt-re, mert 2x felgyűrte az ág, és olyan szinten össze lett hajtogatva, hogy már nem lehetett rendesen megcsinálni.
-
Sirandrish
legenda
válasz Tomi_Sci #1406 üzenetére
Azt megköszönném..privátba el is küldheted ha úgy van
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
válasz Tomi_Sci #1873 üzenetére
Augusztus végéig max Hétfőn délután érek rá. Meló van nagyon, kő' a lóvé vízumra.
más:
Még egy kérdés. Ha hátul 9-es koszorú van, de előre 10-es lánchoz való külső lánctányért vennék az para?
Most SG-53 B van elől, de most ebayen találtam egy 50mérföldet használt SG-X 52 B-t ami 10-es lánchoz van. Érdekes, mert a váltókar is 10-et kattan, ezen szívtam is egy kicsit, mire sikerült úgy belőnöm a váltókart, hogy ne a küllőkhöz akarjon leváltaniどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tomi_Sci #1945 üzenetére
Nem tudom mennyit akarsz rászánni, valamint milyen a felhasználási terület, mennyit akarsz vele menni, időjárási viszontagságokat ki kell-e bírnia. Igazából nagyot tévedni nem lehet kormánycsapágy ügyileg, persze ki lehet fogni kicsit idiótábban tervezett darabokat, de ha nincsenek nagy igényeid akkor mindegy melyiket veszed meg, maximum linkelj be párat, hátha ismerem őket személyesen.
Nyilván lehet találni olyat aminek jobb a tömítése, esetleg tűgörgős, ezek jobban bírják. Aztán van olyan ami cartridge szerű, ezekből az egyszerűek úgy néznek ki, hogy nincs golyós kosár, golyóval fel van töltve a csésze, be van rakva a kónusz, és a kónusz be van fogatva egy műanyag vagy fém gyűrűvel hogy ne essen szét, ezt mondjuk én szeretem kerülni, mert nehezebben karbantartható, gyárilag nincs bennük általában zsír, szétszedni macerás, és a többségük ugyan úgy beázik mint a sima golyókosaras.[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
válasz Tomi_Sci #1957 üzenetére
Basszus valami baj van velem akkor, mert tök az rémlik, hogy 10 körül tud. Igaz nekem még reégebbi változat van belőle.
Ilyet használok még országútin: [link]
Bár eddig nem kellett országúton defekt miatt használnom szerencsére.
(#1955) Cathfaern: Lemértem többször is magam. Hm mindegy Nekem inkább a másik vált be Ezért próbáltam a bodyscanninget, hogy kiszűrjem a mérési pontatlanságot.
(#1956) marcusa: Alivió védőt szivesen odaadom ha kell neked Én leszedtem. Inkább csíptesd össze a nadrágszáradat.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tomi_Sci #1949 üzenetére
Annyi szokott változni, hogy melyik mennyit emel a beépítési magasságon, valamint hogy felül mennyire nyúlik túl a vázon. Számottevő hiba ami előfordulhat, hogy magasabb csapágy szettet veszel mint ami volt, és rövid lesz a villa nyaka.
A BBB az alu csészés, elvileg abba van egy ipari csapágy, az elég jóféle cuccnak néz ki, élőbe még nem láttam.
A ricsi az egy kő egyszerű acél csészés dolog.
Az XLC meg az Acor valószínűleg ugyan az lehet belülről.. azok is aluból vannak, viszont szerintem úgy van beléjük rakva az acél csésze, nem hiszem hogy ezek is iparisak lennének, szét kéne kapni megnézni...
Igazából mindegyik szeret beázni, az iparisnak szokott lenni egy plusz tömítése, azok kicsit jobban bírják, de mindet beépítés előtt szét kell borítani, és jól telekenni vízálló zsírral.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tomi_Sci #1981 üzenetére
Ricsit azt annyira nem, többit meg az a baj hogy nem láttam még belülről, így nem tudok biztosat mondani sajnos. Én így látatlanba az acort venném.
Jah egyébként igen, amelyikbe anguláris ipari csapágy van, abba lehet csapágyat cserélni, már ha kapsz hozzá.. nem kell a csészét kivenni a vázból.[ Szerkesztve ]
-
pengemetal
aktív tag
válasz Tomi_Sci #2368 üzenetére
Jómagam is nászúton vagyok/voltam (sajna nem bicajjal) : olasz-francia-spanyol körút
Pár tapasztalat: az összes nagyvárosban amiben jártam, mindenhol jó minőségű bicikli utak+bérelhető és. varos több pontján lerakható city bike-ok. Ha nincs bicikli út az autósok nagy ívben kerülik akár a 2 egymás mellett tekerőt is, nincs dudálás, anyazás, leszorítás.
Garda tó: itt minden a bringásért van (meg a szörfösert ! Mennyország... :-) sajnos a bérlés német tárcához van igazítva: 50 euro egy fully 1 napra! Itt még a 60as korosztály is speci, cannondale, cube 2013as modellekkel gurulgat a tó parton...
Szóval szomorúan meg kell mondjam, hogy mentalitásban és életszinvonalban is fényévekkel le vagyunk maradva :-("Nem a berúgás a cél, de útba esik"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Metal topik
- Politika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...