- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- GeForce Now
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- RAM topik
- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- SPS-PRO 600I szünetmentestáphoz diagnosztikai szoftver /ingyenes/ keresek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
ph Az USA visszavonta a két cég exportlicelcét, így nem adhatnak el új lapkákat a Huawei-nek.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz D.Orion #43784 üzenetére
De most mit akarsz? Komplett váltó beállítást írjuk le? Ha ennyire nem tudsz elindulni semerre se csak tekergetni akarsz dolgokat akkor inkább vidd el szervizbe és megcsináljuk. Egyébként ha már eleve a legkisebbről nem húzza fel, akkor a bowden feszességgel biztos baj lesz, ha normál rugóállásúról van szó..
Szorzó váltót meg nem szokás forgatni, annak párhuzamosan kell állnia a tányérokkal, lehet hogy nem is jó magasságba van felszerelve..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #43863 üzenetére
Hamár felhoztad ezt a felülés, vagy hasprés dolgot, eszembe jutott ez a kis írás, tegnap olvastam: Hitek, tévhitek a hasizom edzésről
Érdemes átfutni, van olyan rész ami neked is szól az alapján amit kérdeztél. -
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #44061 üzenetére
Ha nem jó a küllő méret az új agyhoz, akkor lényegében csak a felni maradna meg, plusz fűzgetni is kellene, meg küllő méret számolgatással szórakozni. Tehát ha a felnit nem akarod mindenképp megmenteni mert olyan szuperjó.. akkor igen, jobban járnál egy komplett másik kerékkel. Ha jó a küllő méret a másik agyhoz, akkor érdemes csak nekiállni szerintem.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz zoli03 #44085 üzenetére
Genesis akkor 16 colos lehetett ha 40 centit írtak rá, meg annyinak is néz ki. Az nagyon kicsi neked.
18.5 ös egy hosszú stucnival meg hosszú nyeregcsővel még használható lenne talán, de neked 19.5-20.5 col körüli kellene. Vagy verseny geometriás hosszú váz, legalább 57 hosszú felső csővel, vagy minimum 59-60 as vízszintes hosszal. Legalábbis nekem ez a meglátásom.. kb én is ekkora vagyok mint te.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #44102 üzenetére
Nagy általánosságban elég csak ezekre. Shimanonál a bowden húzás a hátsó váltóknál elvileg ugyan az, kivéve a 10 es MTB rendszereket, mert ott többet húz hogy pontosabb legyen. Ugyan ezért nem jó a sram a váltókar a shimano váltóhoz mert az 1:1 húz míg a shimano felesbe nyomja, 2:1 el, kivéve a 10 es MTB rendszereket.
Nagyokos nagykeresek a múltkor megtévesztettek minket azzal, hogy az országúti hátsó váltóhoz nem jó az MTB váltókar, pedig de és ezt így is tudtuk (kivéve a 10 es ugye..). Viszont az első országúti váltóknál van még egy anomália, ami nem teljesen tiszta, hogy van kétféle váltó shimanoban, az egyiknek hosszabb az erőkara, aminek a végére a bowden berögzíted, míg a másiknak rövidebb, pedig ugyan arról van szó. Majd ezeket ki kell próbálgatnunk egyszer, mert míg nem jön szembe egy ilyen addig nem jössz rá mivan, mert leírás meg kb sehol semmi, egyébként lehet az lesz a válasz rá, hogy az egyik két tányéros a másik meg 3 ashoz jó, de lehet ökörség.
Minden esetre pl 9 es váltókart akarsz, és nézel valami régebbi 9 es deore, lx-et, xt-t, bármit, vagy újabb acerát, kategórián kívülit, azok simán jók az összes 9 es shimano hátsó váltókhoz. Csak a 10 essel lesz probléma de ottis csak az MTB nél, mert a 10 es outi hátsó váltót is ki kell kezelnie faszán a 8-9 es mtb karnak.[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #44388 üzenetére
Szia!
Elvileg nem kompatiblis, mert a patkófékhez canti fékkar kell, ugye kevesebb bowdent kell húzni nagyobb erővel.. Szóval kis úton fog járni és eléggé kell majd tépni a V fékkart, ha mondjuk 4 ujjal tudod tépni, akkor talán megfog, de ezeken a 630 as kerekű bringákon olyan okádék fék szokott lenni hogy az normális közlekedésre alkalmatlan, főleg ha 80 kiló vagy.
Ezt a felnit én nem ajánlanám semmire, nemhogy 80 kilóra. Szimpla falú borzalom, sípcsonttal betámasztva mondjuk össze lehet csukni. Ha nem kap semmi kátyút, jó küllő mérettel faszán be van fűzve mondjuk 3 keresztre, akkor egy darabig kibír, de én nem szívesen kezdenék bele ebből kereket építeni.
Ha 5 sebességes a bringa, akkor lehet hogy csak 125mm a papucs nyitása. Ezt meg kell mérni, mert a most kapható országúti agyak 130mm "kónusz" távolságúak, míg az MTB 135 ös. Szóval az MTB az eleve felejtős lehet, 130 asra meg meg lehet nyitni a vázat nyers erővel. Lábbal betámasztasz neki ülve, aztán két kézzel hajrá. Csodálatos dolgok ezek.
Auratech
Ezekbe a schwalbe-kbe van közel 1 centis kemény gumi, az fogja meg. Kiállításon szögeket is bele szoktak szúrni. Egyébként még a belsőbe lehetett volna slime ot tölteni, az a kis szúrásokat megfogja ha nagyon defekt biztos akar lenni az ember. Egyik haverom ezt a smart guard plusz slime kombót használja, és azóta nem kapott egy defektet se, addig meg folyamat szedte őket.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #44391 üzenetére
Szívesen. 27 1/4 vagy 630 as dolgokat 15 éve nem gyártják. Szerintem olyan berettát se nagyon fogsz már kapni. Dupla falú az már kizárt. Ezek acélfelnisek voltak főleg. Nekünk van még rigida szegecselt, de az is szimpla, de legalább abból nem szakad ki a küllő anya.
Gumikból is iszonyatosak vannak 630 as méretben.
Szerintem inkább néz valami olcsó 599 es vagy 622 es bringát amivel nem kell ennyit molyolni.
Ezek teljesen egyszerű shimano agyak ezekről nincs mit beszélni (sunrace -t még nem láttam belülről arról nem nyilatkozok), tömítése kb zéró, karbantartás igényes, és jól be kell állítani, akkor sokat elmennek, kónusz olcsó hozzájuk, minőségük kb megegyező, de a régi 630 as bringákban levő eredeti agyakhoz képest ezek űrtechnikának számítanak ezektől függetlenül.
26 os kerékkel azért lesz baj, mert nem fog hozzá beérni a fék. Ha teljesen meg vagy őrülve akkor hegeszthetsz a vázra és a villára V fék tüskét egy másik vázból kivágva. Nem ajánlom hogy nekiállj.
Ilyen villát se fogsz találni, max 26 ost vagy 28 ast, mindkettővel hülyén fog állni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Brian_RL #44474 üzenetére
Hogyne lenne... Nyáron csináltunk olyat, hogy a teleszkóp nem jött ki a bringából, de szétszedni sem lehetett a telót. Fűrésszel elvágtuk a becsúszókat a szimeringnél, majd ezeket a végeket befogtuk a satuba, és ketten a satupadon állva mozgattuk ki belőle a belerohadt stucnit, diót. Videózni kellett volna..
Egyébként igen, próbáld meg közbe áztatni csavarlazítóval, alulról felülről oldalról mindenhonnan, hagyd úgy egy napig, aztán próbáld meg beütni fa alátéttel hogy ne sérüljön, hogy valami kemény alátámasztást adsz a villának, de figyelni kell hogy hol meg merre, nehogy a papucsokat szétcseszd. Ha nem megy akkor jön a kiforgatás, cső a villa közé, vagy satuba befogni, szintén fa, vagy rongy betétekkel hogy ne sérüljön, ha végképp nem megy akkor ha nyitott a villa alulról, onnan a diót megütni, ha akkor sem megy, akkor fűrésszel le kell vágni a stucnit, vagy ha a tő csavar is be van rohadva, akkor addig oldani míg el nem szakad a csavar. Stb. Nagy élmény. Végén mikor 2-3 órát szopunk vele és el akarunk kérni 2 ezret, akkor meg néznek hogy mi volt rajta annyi. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #44479 üzenetére
Szép, csak kár hogy ennyire rossz küllő mérettel fűzte be. Nagy élmény lehet centrírozni.."jól" oda lehet férni az anyákhoz.. Vagy a túl oldalt a felninél is lehet anya? Nem hiszem mert akkor mindegyik küllő ugyan annyira lógna ki itt az anyából a képen.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz madmike #44515 üzenetére
Ez így van. Minden esetre én ezek után elgondolkoztam, hogy ahonnan az én bringámat lopták el, onnan akkor is ellophatták volna ha le van zárva. Mindenki engem hülyézett hogy nem zártam hozzá valamihez, 3 évig ott volt lezáratlanul 2 másik biciklivel együtt. Szépen kifigyelték, és eléggé elzárt rész. Azon röhögtem, hogy lent ott van áram is, konektorból, be is dughatott volna egy flexet, és bármit levág. Hajnalba nem fog az szembejutni ha a környékről flexelést hallok, hogy pont a raktárba vágja le valaki a biciklim.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #44553 üzenetére
Pedig mennyire hasonlított az OCT -re.
Alku képes az ára, mert egy ismerősünk adta be, hogy nagy neki, beszámítottuk egy superior verseny vázba, azóta ott lóg, 30 körüli árra emlékszem. Van benne kb 1000 km. Abból jött ki az XT hajtómű is ami nálam van. Mert a superiorban volt egy BB30 as FSA gyárilag. Wenson márka származásáról nem tudok most így mit mondani, bolt részével nem foglalkozom annyira, nem az enyém a műhely, nem én szerszem be az árut.Balatonkör az erről szól. Ha gyorsan akarsz menni akkor rossz helyre jöttél, az a Tour De Pelso.
A Balatonkör eredetileg a föld napjára tervezett "zöld" demonstráció volt. Egy zöld egyesület kezdeményezte, csak akkor még nem 1000 fő volt a létszám, hanem úgy 10 fő.
Szóval az a lényeg hogy együtt kerüli meg az 1000 ember a balatont, olyan tempóba amit lényegében bárki tud teljesíteni akinek van egy bejáratott bringája. Lehet ismerkedni, dumálni, hülyéskedni, jól érezni magad, nem a tempó miatt kell panaszkodni. Egyébként a tavalyi már egy elég kiforrott rendezvény volt, 6 éve mikor hirtelen 300 an lettünk, akkor nagyon meglepődött a rendezőség és kezelhetetlennek tűnt a tömeg. Amilyen tempót akkor sikerült produkálni, ahhoz a tavalyi durván gyors volt.(#44400) Muton
Azért szokták a tengelyt belülről megkenni, valamint a gyorszárat, mert ezek nem rozsdamentes acélból készülnek általában, és felületileg sincsenek levédve legtöbbször, tehát ha párát, vizet kap belül a cső, akkor garantáltan be fog rozsdásodni. Nem muszáj zsírral bekenni, szerintem elég ha karbantartásonként belefújsz egy kis korrózió gátló spray-t, lehet az fegyvertisztító vagy wd40, bármi, akkor már nem szokott megrohadni és nem is lesz tiszta dzsuva a zsír miatt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #44565 üzenetére
Én szerettem volna non stop 2 kört szervezni régebben, csak a térdem feladta a dolgot, azóta nem merném bevállalni, de azért mint álom megmaradt.
Egyébként én Siófokról szoktam még reggel kimenni Földvárra, a starthoz, majd este még vissza Siófokra, aztán az olyan 240 is szokott lenni. 20 km es összekötő szakaszon már fel szoktam magam pörgetni eléggé.
Egyébként én mindig jól éreztem magam eddig, a régit amit említettem, az tényleg rohadt lassú volt.
Pihenőknél mindig elhúzom az időt, és jó hátulról indulok el, aztán a nyitott részeken ahol van hely, ott meg vissza előzgetem a tömeget, lejtőkön meg ahogy bírok úgy megyek le 50-60 al, elszórakoztatom magam mindig ha épp unalmas lenne.. Olyan is előfordult már többször, hogy 1-2 órát dumáltam ott egy emberrel, majd következő balatonkörön ugyan úgy összefutottunk, de egyébként meg sehol máshol.[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tomi_Sci #44728 üzenetére
Connecből volt egy 9 es csúcsmodell széria, ami annyira okádék anyagból készült, hogy a gyűrűket meg tudták nyomni a fogak "hegye, éle", ha váltáskor épp úgy futott rá a lánc.. és meglapultak egy minimálisan, de ettől teljesen megszorult a lánc, és kukázhatóvá vállt...
Egyébként 10 es láncukat próbáltam személyesen, meg a 8 ast is, futás teljesítménybe minimálisan jobbak voltak az azonos árú shimanonál, viszont én special soha többet nem fogok venni, mert a váltás teljesítmény sokkal szarabb, nem olyan az oldala mint az igazi HG láncoknak, így shimanoval nem éppen vált jól.. úgy igazán sehogy főleg 10 es rendszernél lehet ezt érezni, gondolom srammal is hasonló lehet a helyzet.
9 es láncból ami nálam etalon, soha semmi baj nem volt vele, shimano azt tudja vele váltás ügyileg ahogy azt kitalálták, ez a 7701 es, dura ace/XTR lánc, érezhetően többet el is lehet vele menni (kb 1/4 - 1/3 ével többet bír) mint a többi shimano lánccal. Viszont ezt nem kapod meg 5 ért.
KMC X9 még nem rossz, de azzal is minimálisabban gyengébb a váltás, viszont az is kicsit tovább bírja mint az azonos árú shimano, de alig észrevehetően..
Yaban -nak a láncait is meg lehet próbálni, Acor is árulja YBN beütésről fel lehet ismerni. Ezek üreges csaposak ráadásul (-15 gramm kb.. nemsok..) kidolgozásuk nem olyan űrtechnika pontosságú mint a shimanoé, de nem tűnik rossznak. Én vettem próbaképp egy 10 est, de ezt se fogom erőltetni.. ezzel is szarabbul vált ez a rohadék ultegra.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ---Lasali--- #44729 üzenetére
Connec az ConneX akart lenni, csak már fáradt vagyok..
Jah még a Yabanhoz annyit hogy nézegettem hogy a 9 eseknek milyen az oldala, és érdekes volt, mert valamelyiknek ki van úgy emelve ahogy a HG láncoknak, valamelyiknek meg úgy tűnt hogy nem, úgyhogy mit kapsz a boltba ha megrendeled az rejtély.. meg kéne nézni a nagykerbe őket.. de én nem fogok vele már szórakozni.. használom tovább a 7701 est a montin (9sp) országútin meg a 10 es ultegrát.. a régit, nem a könnyített szakadósszart.
Nem ezen fogok szarakodni hogy most a kmc vagy a connex, vagy a jaban tovább bírja egy 500-1000 km el, 3-4 ezer fele eddig mindent le kellett cserélnem, akármennyire mostam, takarítottam mániákusan. Amelyik meg tényleg tovább megy, az meg annyival drágább is, valamint mint mondtam, ezekkel nem vált úgy a HG rendszer mint a shimano láncokkal, tehát innentől kezdve vége a próbálkozásaimnak.. meg tesztelgetésnek.
Azt a 30-40 grammot amit a luggalt láncokkal meg lehet spórolni, azt meg majd megspórolom máshol, amúgy is nehezebb tisztán tartani egy lukacsos láncot.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz pengemetal #44943 üzenetére
Igen, vagy ha a felni kibírja, akkor fel lehet fúrni autósra.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz xylevi #45118 üzenetére
Azigen. Ennek a nagy része is már eléggé őskövület. Szépen le lett butítva ezzel az 1 sebességesítéssel..
Ezekről így kép alapján ember meg nem mondja hogy mekkora bajt zúdít magára a naiv vásárló.. ilyenekről szokott kiderülni a fullszerviz alatt hogy még rá kell költeni 35 ezret de akkor sem tökéletes. Pl a villát én azonnal leszervizelném, az úgy 8 ezer ft mondjuk a Pista bácsiéknál hogy ne magunkat emlegessem. Csak aztán nehogy ilyen becsúszókat találjon benne az ember: [link][ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz tomek017 #45124 üzenetére
Azt felírom a homlokomra filctollal hogy napvédő krémmel kenjem be magam reggel.. mert tavaly úgy el felejtettem mint a franc.. és olyan csúnyán leégtem, hogy az már szerintem határán volt az egészségügyileg veszélyesnek..
Eddig egyébként szinte mindig jó idő volt, egyszer volt hogy tihanyig kicsit esett az eső, pont akkor mentem el úgy, hogy még meg voltam fázva.. hát az szép volt.. eső kabátba beizzadva remegtem hő emelkedéssel, de utána kisütött a nap és nem bántam meg hogy elmentem.
De most ez az borzalom, tavaly emlékszem hogy ugyan ezen a napon, pontosabban 26-án rövid mezben mentem országútizni, idén meg havat mondanak meg hóátfúvást, stb... mikor lesz már jó idő..
(#45125)
Na ja és ez egy 2004 körüli fox, 9 éves kb. És ez egy elég finom szerkezet, karban tartás igényes, meghatározott üzemóránként ajánlott benne az olaj csere és kitakarítás, szimering csere, persely csere, különben úgy jár mint amit linkeltem képet. Szóval teljesen lényegtelen mennyi volt az új ára.
(#45128) xylevi
Szívesen.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz madmike #45130 üzenetére
Ez egy vezetett túra, a tempó olyan hogy bárki tudja teljesíteni aki az évben rendszeresen bringázik legalább a boltig, és van egy működőképes biciklije. Gépátvizsgálás van, szóval akármilyen rommal nem lehet elindulni, de akár egy egysebességes mtb -vel is el lehet indulni, dh géppel, akármivel, csak legyen rajta fék és megfelelő műszaki állapotban legyen.
Itt nem a sebesség a lényeg, a rendezvény a föld napja alkalmából egy demonstráció jellegű bringázást népszerűsítő rendezvény, közösen jól érezzük magunkat, pihenőkön "piknikezünk" öröm bringázás, és megkerüljük a Balatont a nap végére, végén ingyen kaja, koncert, előadás, nyereményjáték.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #45136 üzenetére
Mostani bowden házakban belül van egy teflon réteg, vagy olcsóbbaknál inkább mondanám műanyagnak. Ezekben szárazon is teljesen jól csúszik a bowden. A kenéssel vigyázni kell, mert míg frissen összerakod olajjal vagy zsírral, vagy egyéb kenő anyaggal, úgy tűnhet hogy jobb, de később beleszárad, belemegy a kosz, belerakódik, beleköt, stb, és szorulni fog benne kegyetlenül és az egész bowdenezést le lehet vágni a bicikliről. Tehát ilyen olajakat és egyéb dolgokat hanyagolni kell!
Nekem egy dolog vállt be, az a weldtitle tf2 teflonos lánc kenő ha már mindenképp akarsz bele valamit rakni.., ez egy annyira híg, kis viszkozitású anyag, hogy ez nekem még sosem kötött bele, viszont oldja a retket, és van benne teflon, ahogy a bowdenházban is. Tehát ez jó bele, de ezt is csak tisztításkor szoktam használni, mikor még nem muszáj kicserélni a bowdenezést, elég csak megtisztítani.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #45138 üzenetére
Szívesen.
Egyébként ha nagyon dzsuvázol, és mindig tele mennek a bowdenek retekkel, akkor meg csinálhatod azt, hogy egybe bowdenezel mindent. Szóval a bowden házat nem szakítod meg a tartó konzoloknál, hanem egybe vezeted el a váltóig, fékig, így kevésbé megy tele szutyokkal. Jó minőségű bowdenházat kell használni, és akkor a váltás sem lesz sokkal pontatlanabb. A házat a vázon pedig tudod rögzíteni kábel kötegelővel, vagy lehet erre kapni kis műanyag rögzítőket, sőt van hidraulikus fékhez fékcső rögzítő, azzal is meg lehet mókolni. Nem lesz szép az eredmény, és nem minden váznál lehet normálisan megoldani, de funkciójában jobban ellenáll a reteknek. Edző, boltba járós, stb mostoha körülmények közt használt bicikliknél megteszi.
Egyébként meg lehet venni olyan bowdenszetteket, amikhez olyan bowdenház végeket adnak, sőt lehet ilyet külön is venni, ahol kis csövecskében folytatódik az anyag, és erre lehet ráhúzni egy kis gumi sapkát, ami próbálja nem beengedni a koszt. Ezekből az a jobb, ahol porszívó cső szerű, harmonikás gumi fut végig egy darabon, és ez a harmonika tágul és húzódik össze, nem a bowden csúszik a gumiban, mert az nem sokat véd.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #45259 üzenetére
Menő dh bringa 98 ból.
Years of testing and racing in the World Cup circuit brings the downhill specific Wheeler 9000ZX, the most advanced full suspension design at that time. Its main skeletal structure is fabricated from radically oversized 7000 series aluminum & ovalized at the bottom bracket and head tube junction to reduce flex. Gussets & cold-forged suspension components are utilized to meet the rigorous strength requirements of downhill racing. The low pivot design, coupled w/ the BombaStik Attitude Adjuster & Force Inversion System (MoFoIS) gives the 9000ZX 120mm of plush, active rear wheel travel that down hillers dream about.
Wheeler 9000ZX (alias Moby) -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #45261 üzenetére
Biztos hogy van, még több is. De egyébként elég szánalmas próbálkozás volt, a specializednek már akkor volt FSR felfüggesztéses dupla vállas dh gépe: [link] Ebbe épp a legendás XTR dh hajtómű van benne. Kerekeit ne nézd, az a mavic deemax szerintem később lett belerakva.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz HwAdokVeszek #45278 üzenetére
Ugyan az..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz zoli03 #45281 üzenetére
Az nem jó benne, hogy ráhúzósak azok a kis bilincsek. És szeretnek lelazulni, szóval érdemes beragasztani. Múltkor szereltem fel egyet ami tetszett, csak nem néztem a nevét.. de ott úgy volt, hogy volt egy csavar, azon egy luk, azon fűzted át a pálcát, és egy anyával tudtad rászorítani, a pálca végére meg kis kupak ment. Ezt a csavart pedig egy rozsdamentes acél konzol tartotta amit szegecseltek gyárilag a sárhányóba.
Amit linkeltél, abból is szereltem fel rengeteget, lehet más márkában, de ugyan így működött, nem a kedvencem az sem.. Ott meg egy fa csavar tartja meg a pálcát, amin azokon a kis műanyag füleken tekersz át, és a sárhányón van egy luk, azon átmegy, és a túl oldalt megy bele a műanyag kis tartó másik oldalába a csavar.. iszonyat utálom szerelni.. ráadásul elég könnyen el lehet törni azokat a kis műanyag füleket, és pótolni nem lehet.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz zoli03 #45284 üzenetére
Jah várjál megvan melyik volt az amit mondtam hogy még úgy tetszett ezek közül az olcsó sárhányók közül.
Spyral Analogue road
Ez van úgy megcsinálva hogy szegecselt konzolra van csavarozva a pálca, ez nagyon merev nem esik szét, ezen nem nagyon tud mi eltörni, csak maga a sárhányó műanyagja, csak lehet nem a legszebb megoldás. Városi biciklin nekem tetszett, országútin lehet ronda lenne.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ha tényleg 1 percig hagyod ott, akkor eleve nem fognak vele foglalkozni ha annál komolyabb a lakat, hogy egy erővágóval ne tudja levágni. Szóval ha tényleg csak ilyen lezárod valahova befutsz valamiért sztoriért akarod lezárni, akkor én egy sima vastag U lakatot vennék csak, ami 12mm nél vastagabb, amit nem tud egy erővágóba berakni, de egyébként már a 12mm es u lakatokkal se fognak szórakozni, mert rohadt nehéz átvágni egy normál méretű erővágóval, és ezeknél a tolvajoknál, akik az utcán gyorsan levágnak egy bringát, nincs komolyabb eszköz. De ha van pénzed, vedd nyugodtan meg a bordo-t.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Igen ilyen szempontból a bordo egy igen jól kitalált szerkezet, csak fűrészeléssel, vagy tolvaj kulccsal lehet kinyitni normális életszerű helyzetekben, feltételezzük hogy nem járnak még akku-s sarok csiszolóval.. tolvaj kulcs - fűrészelés
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ---Lasali--- #45291 üzenetére
Az a szomorú egyébként, hogy ezek tudatában, semmiféle bicikli zár nem alkalmas arra, hogy látatlan helyre, bicikli tárolóba, raktárba, garázsba, akárhova le tudj zárni úgy biciklit, úgy hogy ne tudják akár egy kis fűrésszel lefűrészelni éjszaka pl...
Nyárra majd lehet összerakok egy beszámított bicikliből magamnak egy okádék ronda országútit, (lefújta a tulaj sprével komplettbe az egész biciklit..) munkába járós biciklinek, és nem fogom elrejteni sehova ahonnan kifigyelve elviszik.. kirakom a lépcsőházba a lépcsőfordulóba.. és arra gondoltam nem bicikli zárral fogom lezárni, mivel úgysem hordoznám a zárat, hanem hajós ismerősöktől kérek egy horgony láncot, ami 12mm nél vastagabb és össze vannak kötve középen a szemek, azt elvágni legalább olyan nehéz mint ezt az abus bordot. Csak ezzel az ötlettel meg azért feneklettem meg, mert ehhez meg jó lakatot amivel ilyen vastagságú láncot össze lehet kötni, és ami nem egy gyenge láncszem a rendszerben, 10 ezer alatt nem kapni...Ndruu
Azt nem tudom megmondani, lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ez azért enyhe pofátlanság... Shimano XT es Deore hajtas
Azt mondja az XT -re, futott km: 400! Aha, milyen 400? Tíz-ezernégyszáz? Középső tányérba minimum lehet 4 ezer, olyan cápa fogas, a karon meg millió karcolás.. Én hajtottam bele ilyen 760 as hajtóműbe 9700km -t, az nem nézett ki így.(#45295) rii
Az biztos lenne egy 25 kiló.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #45305 üzenetére
Aztarohadt De tényleg, durván ki van belőle szakadva. Középsőtányéron acél tányérnál azt hogy a halálba adhatta elő..
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- XFX RX 580 8GB GDDR5 GTS XXX Edition Eladó! 27.000.-
- Intel I7 12700KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 85.000.-
- Netac NV7000 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7200-6850 MBs - Eladó!
- Modolt Magyar ASUS ROG Strix Scope II 96 Wireless keresi gazdáját
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen