- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
Sziasztok!
Ma reggel a tárolóból ellopták a biciklimet.
Teljesen tragikusan fogadtam, remegtem járkáltam össze vissza, teljesen sokkolt.Itt egy egyértelműbb kép, csak ez régebbi, azóta shadow xt a hátsó váltó, valamint a merida láncvilla védő egy sima belső gumi, valamint a kulacs tartók, és a pumpa nincs rajta mert tönkre mentek. Valamint a pedál fekete nem ezüst. De van rajta egy MagicShine SSC P7 es lámpa.
Aki látja hívjon: 06 30 9537659
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz venember83 #30682 üzenetére
Nem egy sima tárolót kell elképzelni, hanem egy zárt udvarban levő hátsó raktárat, ahova egy vas ajtó vezet, két zárral. Totálisan megbízhatónak véltem, csak a lakók össze vissza cserélődtek az évek alatt, és valaki kifigyelhette hogy én minden nap este járok haza a bringával.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #30797 üzenetére
Hú ez kemény, az a baj ezekkel hogyha eddig sose csináltad, és nem tartozol bele abba az 1000/1 be akinek tönkre tehetetlenek a szalagjai és izületei, akkor sérülés lesz a vége ha nem borzalmasan fokozatosan csinálod, nem szabad várni 1-2 év alatt iszonytató fejlődést, mert a végén kiesel a ringből, mint annó én.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #30805 üzenetére
Szezon közbe nem érdemes erősítő edzéseket végezni szerintem. Nincs is rá idő hogy kipihend az ilyen edzéseket.
Inkább kell tolni a kilométereket ilyenkor.
Aztán télre, alapozó időszakban lehet próbálkozni az ilyen kondi teremben, otthon, esetleg kint felöltözve (futás, lépcsőzés, korcsolya) edzéseknek.
Az hogy mennyire megy fel a pulzusod, azt igazából azt te szabod meg.
Egyébként nem tartom problémának azt hogy anaerob magas pulzussal is mész az edzésen. Az elmondottaid alapján nem vagy gyenge, és nem azzal küzdesz hogy egy akármilyen kis emelkedőn csörlőn elszáll a pulzusod és megpusztulsz a légszomjba. Amikor én/mi edzettünk sokszor volt hogy edzésen elértük egy emelkedőn a 190 es pulzust.
Egyébként meg az ilyen erősítő edzések, inkább az izomzatot erősítik, és attól még a biciklin ugyan úgy, vagy az izomtöbblet miatt még jobban ki tudod magad hajtani magas pulzusba.
Magas pulzus ellen szerintem pontosan betartott, megtervezett résztávozós edzésekkel lehet tenni. Nekem soha nem volt türelmem hozzá, viszont ahhoz se hogy egyenletes tempót tartsak, meg itt sokszor lassítani gyorsítani kell az utcákban, szóval én önkéntelenül is rész távoztam.
Mindenesetre a sérülésekre visszatérve, azt véletlenül se csináld, hogy a combodat folyamatos, napról napra nagy terhelésnek teszed ki, akár erős áttételen hajtással, akár naponként ismétlődő emelkedőre ráfordulós edzésekkel, súlyzós edzésekkel. Csinálhatsz ilyet, de egy héten max 2 szer, és utána legyen pihenős nap. Én ezt tanácsolom.
Én anno nagyon fejlődni akartam izom erőben, és az lett a vége hogy most abba kellett hagynom a versenyzést 3 éve, mert ugrótérd szindróma alakult ki, ami szteroiddal sikerült a dokinak valamelyest megszüntetni, de azóta is véletlenszerűen begyullad a térdem, úgy hogy állni is kellemetlen rajta.
Ehhez a sporthoz is az kell, hogy ne hetekre hónapokra tervezz és tűzz ki célokat, hanem évekre, és több 10 ezer km -ben kell gondolkodni. Máshogy nem lehetsz ott a magyar első 10 ben soha, még amatőrben se. Valahol le fogsz esni a nyeregből, hacsak nem vagy egy született tehettség, és genetikai csoda.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #30807 üzenetére
Igen a tempóra gondoltam, de egyben nem csak arra, országúti bringán főleg, lehet hajtási technikákkal is leszorítani a pulzust, én próbálkoztam anno még azzal hogy agyban is vegyek vissza a pulzusból. Segít ha koncentráltan pedálozol, pl megvan egy alap hegyi technika, szűken fog a kormány, kar kicsit szét terpeszt könyökből, (meg egyébként se tekerünk feszített könyökkel, mindig kicsit behajlítva) hogy levegőt normálisan kapj, nyeregben hátraül, lábfejből húz (boka forog), egyenletesen kör vektort tartva pedálozni, de nem erőltetni annyira a dolgot hogy energiát pazarolj az egyéb izmok megdolgoztatásával, amikre amúgy nem szántál előtte annyi időt, nyeregben nem pattogni, hülye ütemeket, ritmust felvenni Tilos, koncentrált hatékony pedálozás figyelni lábanként, légzést is koncentráltan végezni, nem kapkodni (ha nem tudsz már mit csinálni, kezded feladni, rosszul vagy, akkor gyorsan beszív, kicsit tart, gyorsan kifúj, esetleg ami oldja a pánikot, gyorsan beszív, két részletbe gyorsan ki), tempót a hegyhez igazítani, hogy a végére ne fáradj ki, inkább a vége fele kicsit tudj gyorsulni, lábadon és a mereven tartott háttól eltekintve a többi izomzatot le lazítani, kormányt nem szorít, kézzel nem erőlködni.
Ami dőlt betűs az inkább versenyen spórolás technikája.
Ezekkel a technikai dolgokkal is le lehet tolni a pulzust és javítani a tempót.Én nem fogok neked edzés tervet ajánlani, se írni, mert nem vállalom érte a felelősséget, valamint a tudásom is hiányos, és még nem is láttalak. De valami ilyesmit kéne igen, 1-2 nap egy héten lehet kemény izmozós, utána lehetne mondjuk a pihi nap, ettől legmesszebb levő napon mondjuk én beraknék résztávozósakat, ahol ilyen, most hasra ütés szerűen mondok számokat, 3 perc pulzus kitolása 180 ig, aztán 2 perc alatt vissza enged 130 ra, pulzus ereszkedés közben ugyan úgy hajtsál, pörögj, (pedálozás véletlenül se áll meg) mozogj, csak lassíts, gyengítsd az áttételt, és koncentrálj arra hogy zuhanjon a pulzus. Ezzel a keringésednek erősödnie kell.
Valamint szokták ajánlani egy héten a hosszú távú edzést, ahol elmész 100 km fölé, de 150 alatti pulzuson maradsz bőven. Ezeket sem kéne kihagyni a tervből.A nyeregből való kizuhanást az előző mondataimhoz kapcsolódóan írtam, arra hogy ha nem vagy türelmes, és kapkodsz az edzést illetően, akkor a sérülések, bukások, stb esetén előfordulhat hogy arra kényszerülsz hogy abba kelljen hagynod ezt a sportot. És ettől szeretnélek megóvni. Mert a mi egyesületünkben, jelenleg nem csak én kerültem ilyen vakvágányra...
Szóval el kell dönteni, hogy hobby, vagy látsz értelmet a versenyzésben, és akarod csinálni, mert akkor úgy kell hozzá állni, különben elég csak bringázgatni, és nem halálosan komolyan venni a dolgokat és hülyeségekbe belemenni.
Én tanultam egy kicsit a magam kárából.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz LordAxwell #32140 üzenetére
Ezt ki mondottan nem.
Én ma a Life Cycles -t néztem meg full hd be. Létezik hozzá magyar felirat is.
Elég jó kis film. -
---Lasali---
Közösségépítő
Ez nagyon ritka fék. Kb történelem.
Ezzel kreatívnak kell lenni, próbáld úgy hogy a féktengelyt meglazítod, és izomból eltolod a túloldal felé, úgy hogy már úgy látszik hogy abból jó beállítás sose lesz, és akkor meghúzod, elveszed a kezed megmozgatod, és van amikor ilyenkor lesz fasza. Ezeknél mindent be kell vetni. Megállni mai viszonylatban soha nem fogsz vele normálisan, akármit csinálsz vele. -
---Lasali---
Közösségépítő
Át alakítottam városi, műhelybe járós bringává a montimat mivelhogy az " iksztés" trekkinget ugye ellopták.., nah meg a váz is úúj, de az már a lopás előtt megvolt, csak nem volt átszerelve, meg kellett vele kicsit maketkodni (váltófül hiány, kormánycsapágynak homlokcső finomítás...)
Kép
Tök jó gép lett, kereke kicsit kicsi, de ennek is megvan a szépsége. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz salieri. #32213 üzenetére
Nagytányér mennyire komoly
Annyira ki van hegyezve hogy már nyalódott el az anyag. Meg hogy eláll tőle a lánc. Igazi FAIL kép.
Kíváncsi lennék hogy mennyi km alatt meg mennyire kinyúlt lánccal sikerült ezt összehozni.
Mert ha láncnyúlás határon belül cserélgette a láncokat akkor ez valami iszonyat mennyiségű kilométer, ilyen 50K legalább.
Egyébként a kistányér is kuka. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Vasinger! #32377 üzenetére
Nézd meg hogy a lábad szélességre megfelelően elfér-e benne. Kisujjadat nem-e nyomja, cseszteti, mert ez általános shimano cipő probléma szokott lenni. És ezek a bringás cipők nem igazodnak, nem tágulnak, ugyan olyanok maradnak, a lábad lesz előbb véres.
Amúgy annyit tudnak mint az áruk kb, előnyük hogy én még nem nagyon láttam shimano cipőt tönkre menni. De egyébként elég hajlékony a talpuk, nehezek, stb.. de amatőr célokra megfelelő.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #32415 üzenetére
Ennyit tud a continental, ezért nem is hozunk már egy darabot se.. Főleg a B osztályú szemét amivel el vannak árasztva a magyar nagykerek. A kínai CST többet bír.. és olcsóbb..
Mehetsz még amúgy vele simán. 5-5.5 barnal nem fújod jobban fel, akkor még lehet elmegy ugyan ennyit. Majd ha már elveszti az alakját, akkor lesz veszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz salieri. #32417 üzenetére
Ami jelenleg túl van árazva az a Sidi
Dupla annyiba kerül a genius 5 millenium II mint amennyiért én annó vettem.
Egyébként nekem a shimanoból a shimano MO75 van.
Ez valami 17 körül volt. 5 éves, 25 ezer km felett van benne, és egy csomót utcán is használtam, suliba járni, haverokhoz, stb, és kis kopottságon, meg a tépőzár gyengülésén kívül semmi baja, pedig volt hogy kerítés mászáskor beleakadt a drót, meg szétrúgtam benne ezt azt
De ettől függetlenül nem nagyon tudom ajánlani a shimano cipőket, csak annak akinek keskeny az ujjainál a lába, nekem elég durva lúdtalpam van, így tespednek szét a lábujjaim is, és amikor egy héten 450 eket mentem benne, versenyre készülve, véres volt a zokni a kis lábujjamnál, és edzés előtt szigetelő szalaggal ragasztottam le állandóan.... az egy jó korszak volt, fájdalom küszöb kitolása.belaazallat
Az a baj hogy 1 év alatt képes ennyire "elöregedni".
Egyébként kell velük rendeltetni.. vagy ha ennyire segítő készek, akkor megveszed neten.
Én úgy vagyok vele, hogyha olcsó de használható gumi kell, akkor CST, ha jó gumi kell akkor Schwalbe.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #32421 üzenetére
Nincs sajnos semmi hír róla.. valami jó kis megtervezett lopás volt, kifigyelhették ahogy minden este a power ledes lámpával jövök haza...
ludsimon
Naja, nem ritka hogy régebbi holmikkal jobban jársz mint az újjal, de én mernék venni gp4000 rest is, ismerősöm vett egyet a tanácsomra, elég lájtosan megy, de azért használja, majd kíváncsi leszek rá mennyit bír. Igazából nekem a GP4000 akkor égett be az agyamba mint jó gumi, mikor az edzőmnek mindenféle gumija szét ment vagy szerinte sz@r volt, csak a gp4000 vált be nála.
Egyébként én az ócsárolt Schwalbe Stelvio Light al is több mint 10 ezret elmentem, úgy hogy mindig 9 barra volt fújva vagy fölé. Viszont a félre tett, aztán 2 év után újra előszedett első szériás ultremo-n most ugyan olyan repedésekkel teli csík jelentkezett a futó felületen, mint annó mikor a csapatba használták egy ketten. Ez kicsit aggaszt. Jah és még van még egy szett eltéve..
Csak mostanában nem vagyok jó teszt alany, mert az országútit alig használom.. egyszerűen nincs rá idő, meg a térdem be-be gyulladása miatt nem tudok érdemben edzeni.. majd valami lesz, azért a remény megvan.. múlt héten sikerült ráülnöm egyszer, végül kb 5 km -t mentem mert elkezdett szakadni az eső..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ez a hirdetés akkora poén: [link]
Szerencsétlentől senki nem veszi meg azt a villát, pedig lassan hónapok óta hirdeti.
Dört bicikliből könnyű levegős XC telót nem annyira jó venni, úgy látom ezt többen is tudják. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #32450 üzenetére
Schwalbe ből nem tudok róla hogy lenne B kategóriás.
Valamint ez a legelső ultremo, bike24 ről lett rendelve. Ugyan ilyen lett anno edzőm gumija is. Csak az a vicc hogy én akkor használtam egy másik szettet, és annak akkor nem volt baja.
Szóval rá lehetne fogni arra hogy sokat állt, és kiszáradt vagy ilyesmi, de neki az új gumi azonnal ezt csinálta.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #32452 üzenetére
Milyen villád van?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #32455 üzenetére
Hallod ilyet még nem hallottam
De körbe kérdezek.
Biztos ez volt ráírva?
Meg a GP3000 resnek a max nyomása az 8.5 bar. Szóval hogy 8 baron tárold az érdekes, minimum nyomása meg kb 7 bar lehet, amin még lehet vele menni. Számomra kicsit ködös ez a dolog.
De tényleg így picit vicces is, mert 8.5 a max, felfújod 8.5 -re, és vedd elő 2 hetente hogy ráfújj , mert annyi idő alatt le enged úgyis a belső 7.5 -re. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #32463 üzenetére
1100 euróért ez eléggé best buy az american classic 420 as kerékkel!
Érdemes megvenni. Tengely távja rövid is, jó kis mezőny gépnek tűnik.belaazallat
Trekkingnek nem feltétele a 28 as kerék szerintem. Valamint meg ezzel a keskenységgel meg mintával nem igazán való terepre, így az mtb -nél nem biztos hogy annyian megnéznék.
Amúgy meg mindenhol hirdetnek mindent.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #32848 üzenetére
Most hogy mondod.. engem ma eltalált egy olyan 1 méteres leszakadó faág az orkánerejű szélben, mondjuk eléggé kiszáradt darab volt és "csak" átlag 3 centi vastag, de szerencsére a hátamat találta el amin volt egy hátizsák is. Mondjuk ha fejbe talál vagy beszáll a 20 küllős kerékbe akkor így utólag nem lenne vicces a sztori.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Chosen #33093 üzenetére
Tulajdonképp tőlük ered ez a fixi téma.
Olcsó, gyors, időjárás tűrő, kis karbantartás igényű bringára volt szükségük, amit nem lopnak el ha kint hagyják az utcán, míg kézbesítenek. Valamint hogy a dugóba a kocsik közt elférjenek, azért jött a keskenyre vágott kormány.
Csak azóta ezt elfelejtették az emberek, és egy divat lett belőle. Meg a csordába tartozás eszköze.. -
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz GeneraL_XTX #33734 üzenetére
Pedálmenet javítóval megcsinálja egy jó szerviz, nekünk is van.
Mondjuk jó lenne látni a menetet, mert lehet ha egy kicsit átmész rajta menet vágóval, akkor még lehet használni.
De ha már kopottak a tányérok, meg akarsz újat, jobbat venni, akkor inkább vegyél valami normális hajtóművet, pl Shimano SLX vagy ha az drága, akkor integrált deore.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz GeneraL_XTX #33737 üzenetére
Négyszög tengely a legrégebbi tengely-hajtókar rögzítési típus, ha az ékestől eltekintünk.
Nézzük a monoblokkos rendszereket. Halálosan egyszerű, van egy komplett egység, általában bonthatatlan, van egy tömör tengely, rajta két ipari csapágy, mély hornyú golyós, jobbaknál középütt van egy tűgörgős is.
A négyszög alak a tengely vége fele keskenyedik, szóval a hajtókart úgy húzod rá a négyszögre, egy bizonyos nyomatékkal, és a felhúzó csavart akár ki is veheted. De a támasztási pont elég kicsi, és ha meglazul, akkor szét nyekteted a négyszög alakot hajtókarban, és tönkre megy. Valamint elég rugalmas, mert a tengely tömör, és egy tömör vasrúd könnyebben hajlik mint ugyan annyi anyagból készült vas cső. Valamint elég kis felületen érintkezik a kar a tengellyel.
Az octalinknél nem egy négyszögre húzod rá, hanem egy csőre, viszont az elforgást egy 8 ágú borda akadályozza meg a tengely végén, ami nagyobb nyomatékot tud átvinni, nem nyalódik el. Ha nem megfelelő nyomatékkal húzod meg, vagy szét ugrálod, akkor örök életre kattogni fog.
Valamint az octalinkes monoblokk tengelye már nem tömör, hanem egy cső, és kicsivel nagyobb átmérőjű, és ezáltal könnyebb, és merevebb.
Az integrált megoldásnál nincsen monoblokk. Hanem két darab a monoblokkban levő csapágynál nagyobbat csavarsz fel a váz oldalára, egy csapágy ház segítségével. Ez azért is jobb megoldás, mert a hajtókar felől érkező terhelést azonnal felveszi a csapágy, nem kell bevezetni egy tengelyen a váz belsejében levő csapágyhoz.
A tengelyre rá van préselve gyárilag a jobb oldali hajtómű a lánctányérokkal együtt, és itt a tengely is vastagabb, üreges jószág. Át kell csak dugni a csapágyon. A bal oldali hajtókart kell csak rögzíteni a tengelyen. A tengelyen van sok kis borda, és ezekbe illeszkedik bele a hajtókar, ami meg van vágva, és 2 darab erős 5 ös imbusszal van összehuzatva, mint egy bilincs.
Mechanikailag ez a legegyszerűbb, legegyértelműbb megoldás, a legkevesebb stressz ponttal. Ez a legmerevebb, egyszerű szerelni, tartós, nagyon könnyű szerkezetet lehet belőle kihozni. Mellesleg jól is néz ki. És csak kétféle malőrt lehet elkövetni, az imbuszokat nem húzod meg a ráírt nyomatékkal, vagy a csapágy házhoz nem jó méretű alátéteket választasz. Mind a kettő a bordázott rész és a bal hajtókart vágja tönkre.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz atos19881101 #33832 üzenetére
Nekem kéne, de most annyi minden hülyeséget akarok venni a bringára.. jelenleg nincs rajta első váltó, hátsó váltókar kéne még. Meg elvileg jön hozzá egy fékszett.. stb.. aztán most így 7 ezertől annyira nem akarom magam megszabadítani.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #33852 üzenetére
Én se próbáltam még, de testbike on rengeteg írás van róluk, jók is.
És van ott egy két olyan ami azért arra enged következtetni hogy létezik olyan maszk ami azért ér valamit. Meg vannak ott képek, ahol mutogatják hogy mennyi szemetet össze szedett a szűrő, stb.. Na meg ott vannak pl az allergiások, épp most olvastam egy olyat akinek bevált a pollen szűrő. Az egy allergiásnak meg nagy dolog, ha egy kicsit is tud tenni azért hogy ne dögöljön bele a taknyába.
Én ha felmegyek Pestre Siófokról, már csak ha sétálok is érzem hogy kellemetlenül szar levegő van ott. És a bringásoknak a tüdeje több port gyűjt be, mert nagyobb igénybevételnek van kitéve. Szóval én azért nem bántanám azokat akik próbálnak valamit az egészségükért tenni, ha a módszer nem is igazodik a divathoz. -
---Lasali---
Közösségépítő
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz venember83 #34615 üzenetére
Nem mindegy hogy sloopingos 58 as, vagy hagyományos.
Felső csöve nekem baromi hosszúnak tűnik, olyan mintha valami 62 es váz lenne..
Ha 58 as akkor 184 hez jónak kell lennie. Enyém 52 es sloopingos, de a felső cső hossz 57 centi körül van, és 182 körül vagyok, és ez pont tökéletes. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz TESCO-Zsömle #34631 üzenetére
De akkor a villa volt a gyenge minőségű, mégsem a váz. Nemde?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #34823 üzenetére
Én akkor lepődtem meg kicsit ezen a bolton, mikor észrevettem rajta ezt a teleszkópot: [link]
Kísértetiesen hasonlít arra a telóra, ami kb 3 hete ment el a német ebay en olyan 43 ezer ft körül.
Múltkor küldtem nekik egy email-t, hogy az egyik váltókar szettből szeretném csak az egyiket, erre kaptam egy olyan választ, hogy odaadja a kettőt, de mivelhogy az egyik nem kell, ezért kifizeti nekem a postát.
Ezektől függetlenül persze lehet jó az üzletük, de azért ezeken elmosolyodtam.rétisün
Annó a csapatban az egyik 13 éves srác, egy ilyennel bukott: [link]. Ripityomra tört az egész, csak néztem. Még én szereztem neki ezt a kormányt olcsón. Ennek amúgy a bolti ára akkor 60 valahány ezer volt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz norbee2244 #34840 üzenetére
Kb ugyan ezt írták róla, nem sok mindent.. Azt hogy mennyit futott, azt nem írták, km -re nagyon ritka aki kiírja.
Meg szerintem ilyen idős teleszkópnál megmondani hogy mennyit futott, ahhoz kissé beteges naplózást kell tartani a bicikliről.
Nem tudom pontosan, de 2005-2006 os teleszkópról van szó.
Te pont ilyen RLT -t kerestél? Hol találtál kedvezőbben? -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Cathfaern #36014 üzenetére
Lényegtelen, mosd le mondjuk WD40 el, fegyver tisztítóval, tf2 vel stb..
Stoplit is..
Look os meg spd sl es műanyag stoplira meg a szilikon spray-t tudom ajánlani.
Rugó, tengely forgás pontokra meg mehet zsír spray. Fölösleget meg letöröl.
Igazán ragadós, nagy viszkozitású anyagokat nem érdemes rárakni, mert csak a koszt szedi fel.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz zoltanz #36028 üzenetére
Az izgi. Én mikor versenyre edzettem volt hogy véresre koptatta a lábam közét a nyereg, pedig keskeny SLR -t használok. Másik meg a lábfejnél keskeny shimano cipő volt, hogy véres volt mindig a kisujjam, a végén már szigetelő szalaggal tekertem körbe edzés előtt... de ez a szép a verseny sportba.
xmad
Ferdén lehet rajta a tartó konzol a vázon vagy a villán, vagy mi a bánat...[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Most vissza olvastam a topicot, azt láttam hogy egy avid fékről van szó.
Avid nem közvetlenül van rá csavarozva az adapterre, hanem olyan alátétek vannak az adapter meg a féktest közt, mint az imbuszos V fék pofánál.
Szóval tudod döntögetni ki be a féktestet egy kicsit, ezzel tudod korrigálni a váz hibáját, ha nem nagyon cseszték el, de ha ezzel sem tudod korrigálni akkor gratula a gepidának..
Én a múltkor olyan gepidát szereltem, hogy a saruból úgy kellett kiütni a kereket, mert a papucs szűkült össze fele.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen