- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen széket vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz belaazallat #40672 üzenetére
10k-t egy deore hátsóváltóért? Vicc
Fékből elég egy hátsó rá, ha az elsővel nincs gond.
Szerintem meg váltókar elég egy 9-es jobbos 5 ért
hátsó tárcsafék 10-15 ért
Hátsóváltó meg szintén 6-ért valami25-ből szerintem megállhat a dolog.
65-öt nyílván nem érdemes rá költeni.Amúgy valaki linkelt egy GT-t 60-ért-. Na az egy korrekt gép annyiért
-
eddie1978
aktív tag
válasz belaazallat #40672 üzenetére
Hugom bringáján is így megy a DX kar újabb váltóval, működik mert az is nagyobb asszem 46-48 lántányérhoz való, de nem így álmodták meg a mérnökök.
Kollega most már kapott pár alternatívát, válogathat.
szerk: Vegyen egy egyből használható gépet az 50-60k ársávban. Én nem farigcsálnám a 48eFt mellé még sok pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz belaazallat #40676 üzenetére
Bikemag aprón nézzél szét. 10-ért lehet venni simán már XT-t is.
-
lsebestyen
addikt
válasz belaazallat #40845 üzenetére
Igen gondoltam, h nem lesz rá jó...Hát most el van pakolva, de ha jól emlékszem tényleg nincs rajta felfogató...ehh na mindegy...
Salieri: köszi -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41604 üzenetére
Ez a kerék fűzés teljességgel értelmetlen dizájn elem, centrírozhatatlan szemét.
Ilyen mach felniből volt pár karton olyan kerekünk, amik 4 küllő csoportokra voltak osztva, az összeset visszavitte barátom, olyan 8 as meg tojás, darálás ütés vibrálás volt bennük gyárilag hogy majd le esett az állványról, esélytelen volt kincentrírozni. Ez 2 küllő osztású annál csak jobb lehet, de ez is eléggé semmire kellő tervezés.
Villa a vázzal együtt 16 ért olcsó, igaz a villa lötyög, de meg lehet perselyezni, perselyt nem tudom tudsz-e hozzá szerezni.
Azt hiszem ennyi lebeszélés elég volt hogy végképp ne tudd mit csinálj. De ez is volt a burkolt szándékom, hogy ne én döntsem el helyetted.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41606 üzenetére
Valószínűleg a fűzés a baja igen. Valamint nem is a fűzés, hanem a felni, mert ezt a felnit jobban nem lehet befűzni..
Egyszerűen logikátlan ez a felépítés.. a campagnolo-nak van a G3 as fűzése, ami egy jól kitalált csoportosítás, hátul.. szerintem arról koppinthatták le, hogy ez majd biztos jobban tetszik az embereknek.. aztán jobban veszik.. De teljesen idióta ez a felépítés.. egyszerűen ha megnézed merre mennek a küllők ki, akkor rengeteg olyan hely van, ahol nem lehet kihúzni belőle a 8 ast, meg ha megpróbálod, akkor máshol megy bele, valamint ütni fog.. javíthatatlan.. csak addig működik jól, ameddig a felnibe nincs semmiféle torzulás.Ugye ez úgy néz ki hogy van egy jobbra balra álló küllő, na most az egyik után nem húzza semmi se vissza a felnit, hanem van egy nagy köz küllők nélkül, majd csak utána jön az ellentétes oldal. Na hogyha ott van benne 8 as, ahol nincs küllő, nem tudsz semmit se csinálni.. az előtte levő küllőkön ha húzol vagy lazítasz, úgy elmászik az egész teljesen máshol.. megőrülsz.. plusz ugye ha egy küllőn lazítasz, a másikon ami közvetlen mellette van, húznod kell hogy ne menjen bele tojás, akkor meg megint szarban vagy mert a túl oldalon levő üres rész kezd elmenni arra amerre nem kéne...
Nah ebből van még a 4 csoportos, az ugyan ez.. csak ott még amik voltak barátomnak, azok különféle küllő méretekkel voltak befűzve, azt hiszem 4 mérettel, a különböző küllő hossz oldalon belül, az meg katasztrófát okoz a kerékben.Ami ilyen csoportos küllőzésben jó, az a G3 a campától.
Ott 3 küllő van egy csoportba. És úgy van megcsinálva, hogy a két széső küllő megy a hajtás oldal felé, ami ugye függőlegesebb, és nagyobb küllő feszesség kellene, a középső meg a bal oldalra, ami lazább, tehát itt kiegyenlítődik a küllő feszesség a félre centrírozott kerékben, mert a nagyobb terhelést 2 küllő veszi fel.(#41609) _seth_
Nekem abba víz szokott lenni.. 1 pumpa meg egy belső nem hiszem hogy olyan nagy teher egy mezben..
Amúgy ismerem ezt a módszert, bringáztam én is olyan csapattal akiknek az edzője ezt a megoldást preferálta.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41700 üzenetére
Felni: Nem emlékszem pontosan, de azt hiszem ez az a felni ami annak ellenére hogy mavic a legszarabb felnik közé tartozott ebben az árszegmensben amivel eddig találkoztam.. egy egyszerűbb gagyi alexnek több tartása volt volt, és pontosabb megmunkálása, tükörsimára ki lehetett centrírozni, a mavic meg hát őő.. De mondom ez nem biztos hogy ugyan az, mert már annyiféle számozásuk van hogy meg lehet tőle hülyülni. (a hirdetésben is elírta a címnél..) A stevens nek egy felső kategóriás trekkingjében volt.
Agy: Ha karban volt tartva, és jól be volt állítva a csapágyhézag, valamint nem áztatták be, és nem történt vele egyéb baleset, akkor jó cucc, folyamatos jó beállítással karban tartással ha nem gyárihibás a szabadonfutó és nem törnek szét a kalapácsok, akkor kimegy a világból kónuszcsere nélkül is láttam már 40 ezret futott darabot. Ellenkező esetben, ami az esetek 70% ában tutira fent áll, kónuszcsere, golyó csere.
Küllőket nem látom milyenek, egyik képen látszik picit a fejük, talán DT, meg ránézésre is rozsdamentes, szóval azzal nem lesz baj.
A fogaskoszorú használhatónak tűnik.
CST gumik azok az áruk ellenére jó minőségűek.
Mást így látatlanban nem tudok mondani.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41705 üzenetére
Az ambrozió felnis az elég jónak tűnik, a T224 es mavic -ot passzolom, sose láttam azt a felnit. Ezek a felnik egyébként mind 3 kamrásak. Ambrosio Keba
Felépítésük kb ugyan az. Ennél a két keréknél ugyan az a DT küllő is van, mind a kettő 3 keresztre van fűzve szóval ebben sincs különbség, szóval ezek jó kis kerekek.
A harmadik az hanyagolós. Pont ezt a csepel felnit nem biztos hogy ismerem, nem látom és nincs feltüntetve róla semmi pontosabb dolog, de általában a csepel felnik repednek mint az álat, egy hulladék. Az új deore agy is kerülendő, sokkal egyszerűbb kivitel mint a régebbi. Nincs rajta kívülről a gumi tömítés már, csak egy lemez ami nem ér semmit. Szóval a régi parallax tömítést elfelejtették, nem sokat ér így..[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz belaazallat #41969 üzenetére
Ilyesmi hátsó agyam,immár 5 éve és ~10e kilométere.1-5ig adnék neki egy 3,5öt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42004 üzenetére
Köszi.
Fogóval esélytelen pl kitekerni is őket, villáskulcs meg lefordul róla aztán vége van a dalnak. Kis satut tudom ajánlani ha nincs más, vázat forgatod rajta, nagy élmény, vagy a "titkos" általam becézve "mindent vivő" szerszámot, azzal faszán kijön, gyorsan egyszerűen, knipex párhuzamosító pofás fogó, nagyon jó szerszám, az ára már annyira nem az..csabi94
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz belaazallat #42011 üzenetére
Vagy keresel egy anyát és alátétet az imbusz csavarra, amit behajtasz a tüskébe, az anyát rögzíted a tüskén, majd az imbusszal behajtod a vázba.
(#42013) _seth_
Oh. Hasznos.[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz belaazallat #42220 üzenetére
Miket meg nem tudunk! Ezt eddig még nem hallottam! Jó kis verseny volt.
-
zoo8800
veterán
válasz belaazallat #42193 üzenetére
Gondolom 1,1/8-as A-Head. ez a leggyakoribb méret. Ebből van nem integrált, fél-integrált és integrált verzió. Ha ezeket tudod, akkor már csak a pénztárcádnak megfelelő darabot kell kiválasztani.
rip and tear, until it is done
-
szki
őstag
válasz belaazallat #42220 üzenetére
Sünivel vigyázni kell! Ha odateszi magát, akkor nagyon tud hasítani! Tehát akkor nem kényelmes outis.Nekem meg gyűlnek a téli kilométerek is. 0 C fok kifejezettem kellemes bicajos idő nálam. Max 2x40 km-t tekerek mostanában. Nincs nagy tempóm, és nem is erőltetem meg magam bicajon 05.19.-ig, mert a futásé a főszerep addig. Lesz 4 hetem rákészülnöm konkrétan a 06.15.-i Velence 10x-re. Bruttó célidő még passz. Egyedül a 280 km-re bruttó 11 óra reális lenne. Erős csapatban meg bármi lehet
(#42310) Toomy: az a túledzéses cikk persze érdekes. De tudjuk, hogy nagyon egyénfüggő, mi számít túledzésnek. Mondjuk télen könnyebb túledzeni magunkat. Vagyunk már olyan rutinosak, hogy megérezzük, ha sok.
Aki 40 éven át, heti 5x8 órában kemény fizikai munkát végez, akkor ő vajon túledzi magát? Na szóval attól még messze vagyunk.[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz belaazallat #42507 üzenetére
Köszi, a múltkor már beszéltünk erről asszem, nem tudtak segíteni, hívtam egy boltot. Gyártatok, barátom intézi, csak kérdés, hogy mikor kapom kézhez.
dqdb: 5 db-ot. Talán kihúzom vele a következő szezont.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42538 üzenetére
Ezigen apukám.. bírom az ilyeneket.. átnézte a szerelő.. mi az anyámat nézett ezen át? Félig el vannak vágva a küllők.. ilyet neki se állok centrírozni, vagy javítani, csak ha felajánlottam a küllő cserét.
De az is igénytelen aki ilyet elad.. ha már látja hogy szét van cseszve, és el akarja adni, akkor legalább kicseréli azt a 9 küllőt aztán kész.. na jólvan tovább nem is jártatom a szám.
Én egy hátsó váltót vettem, amire azt mondták hogy karcmentes, bontott. Kértem róla fotókat, rendes volt küldött egy csomót jó minőségűeket, na azon kiszúrtam egy karcot. "Még mi sem vettük észre hangzott el a válasz.." (barátnőm is egyből észre vette mikor kivettem a dobozból.. jó mondjuk ezt csak úgy jeleztem nekik hogy szőrszálhasogatás, mert kit érdekel.. csak mindig nézegetjük az oldalukat, hogy mennyiért adják a bontott cuccokat, mert nekünk is van egy csomó, aztán nem egyszer láttuk már használt cuccnál, hogy újszerű.. meg új.. mikor látod hogy már volt rajta lánc..) Mondjuk nem tragédia, fél méterről már akkor sem veszed észre ha tudod hogy ott van.. meg volt rajta egy pici nyomás, egy egy mm es de az feltűnőbb, de az lehet gyári hiba is, furcsa kis sérülés. Na mindegy a végén a kérésemre a postát elengedték. Mondtam hogy csomagolják be nehogy megsérüljön a postán. A csomagolás első osztályú volt, dobozka, benne ilyen szivacs kígyók, és zacsiba benne a váltó. Én előre utaltam, akkor nem akart az ember válaszolni hogy meg jött a pénzem-e. De gmail chaten mikor már ráírtam.. akkor válaszolt. Szóval végül is én elégedett voltam velük. De ha ha ilyen kereket kaptam volna tőlük mint amit te... hát attól kiakadtam volna. Jah számla az nálad se volt divat gondolom..?(#42562) Teasüti
Azt hiszem hogy csak a 48 as XT tányérra lehet tenni gatyavédőt.. de lehet hogy arra is csak az eredeti XT megy rá, elég komoly ára van. De jó minőségű, és kis fekete alu csavarokat is adnak hozzá..[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz belaazallat #42676 üzenetére
Az integrált és a nem integrált hajtókaron szvsz ugyanott (vagyis: a vázhoz képest ugyanolyan messze) vannak a lánctányérok.
Inkább a terelőt kellene forgatni, hogy jobban behúzza a láncot.rip and tear, until it is done
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #42680 üzenetére
Akkor esetleg opció az, hogy üzletbe visszaviszed és megpróbálod megfelelő váltóra cserélni? Jobb ötletem nincs sajnos.
-
zoo8800
veterán
válasz belaazallat #42680 üzenetére
Így van, a terelőnek párhuzamosan kell állnia. De 113-as a monoblokkod, tudtommal ez a legelterjedtebb, szóval ezzel kellene jónak lennie.
Szélesebb monoblokkal valószínűleg jó lesz.venember83
első váltóból is van különböző kanál "szélesség"? Eddig csak különböző csőátmérős váltót, illetve alsó-felső bilincsest láttam, alsó-felső húzással.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Hasaggymeg
veterán
válasz belaazallat #42682 üzenetére
Ki kellene sakkozd milyen láncvonal jó neked.,majd összenézve a hajtóműveddel,ahhoz méretezd a monoblokkot,azzal jó kell legyen a 3 első tányért kezelő váltó is.Régebb linkeltem lasali-nak,ha kell priviben elküldöm e-maiben azt az Excel táblázatot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
veterán
válasz belaazallat #42711 üzenetére
Úgy van,a hátsó sor közepe egy vonalban kell legyen az első középső lánctányérral,egyforma távolságra a váz tengelyétől,ergo a középcsapágyház közepétől.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toomy
senior tag
válasz belaazallat #42711 üzenetére
Na ezt fejben tartom.
(#42712) fpeter07 - Jó dolog nem vitatom főleg azoknak akik foglalkoznak vele és sikereket érnek el. Én inkább csak a távoli következményektől tartok és ezzel le is zártam ezt a nem igazán ide való témát.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz belaazallat #42716 üzenetére
Lasalit kell megkérdezni,mert fél centi a marha sok.Ha annyi kell,hogy le tudd ejteni elől a legkisebbre,akkor a láncvonalad lesz sz@r.
Itt nézd össze melyik jó neked."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #42754 üzenetére
jól méred te azt a láncvonalat? link
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gmatti
csendes tag
válasz belaazallat #42716 üzenetére
Ha jól mérted akkor 122-es kell, akkor olyan 47-48 körül lesz a láncvonalad.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz belaazallat #42754 üzenetére
Tény,hogy a leírásban 50mm láncvonalat ír ennek a váltónak,míg neked meg 45 van....úgy látom inkább az outi első váltók a 45mm-esek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Xantomas
őstag
válasz belaazallat #42838 üzenetére
miért nincs?
Az összes, 3 tányéros uti elso váltó 45mm-es."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
szki
őstag
válasz belaazallat #42876 üzenetére
Köszi. Ismerem az alternatív útvonalakat. De Kanizsától a 61-es a legrövidebb. Az is lehet, hogy vonatozok egy rövid szakaszt. Majd írok privit.
#42878) bubi92?
Mindenki picit máshogy használja a bicajt. Városban még el lehet bohóckodni fixivel. De helyközi közlekedésben, dimbes-dombos terepen, szembe- v. hátszél esetében kell az a váltó. A pedált mindig az optimális nyomatékkal illik tekerni. Klipsz nem csak fixin lehet. Én is használok télen a trekkingen spd helyett.
Fék csak vész esetére, és a célban való megállásra használatos nálam. Pláne az első fék lényeges, mert az tényleg lassít is, míg a hátsó fék alig.(#42879) Toomy: Hiányzik a sebesség? Akkor pattanj motorra!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42934 üzenetére
Ha a neten nem találtál, vagy nincs konkrét elképzelés hogy mihez kell, pl manitou villához vagy rockshox, stb, akkor járod a boltokat hátha valahol találsz.. ezek ilyen nagy kincsek. Hasonló dolog mint a váltótartó fül..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42936 üzenetére
Suntour féktüske az is nagyon jó buli.. egyszer kitekertem egyből hogy át tegyem egy másikba, persze hogy nem volt jó.. már nem emlékszem hogy lett megoldva.. talán egy másik teleszkóppal.
Fogalmam nincs hol tudnál szerezni.. boltokba nincs az szomorú, mert ha mondjuk tárcsásítanak egy ilyen bringát, abból ki szoktuk tekerni, és akkor azt megtartjuk, és akkor van.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42938 üzenetére
Mindent lehet gyártatni, csak hol és mennyiért. Egy jó esztergályos talán megcsinálja neked, de jópár ezer ft lesz. Mivelhogy egy menetet kell bele fúrni is, plusz vágni is vagy mángorolni. Plusz ugye a menet is speciálisnak mondható.
Plusz kéne rá egy kulcs hely is, ahol meg tudod fogni, és elég kicsi, szóval macerás szerintem megcsinálni. Valamint elég erős anyagból kell legyen, hogy ne törjön el a francba.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42940 üzenetére
Még amit tudok ötletet adni.. ha nincs sehol, Pista bácsiékat "zaklatsd".. náluk el tudom képzelni hogy van.. csak meg kell találni. doctorbike
-
#90933760
törölt tag
válasz belaazallat #42952 üzenetére
Akkor 8 és alatta végig egyforma vastag a lánc?
-
F_Gergely
őstag
válasz belaazallat #42954 üzenetére
koszi ez nekem is hasznos volt, most valtok 7-rol, 8-ra
-
hoffman_
nagyúr
válasz belaazallat #43035 üzenetére
Ez esetben elnézést, napi szinten követem általában a topicot, de még nem láttam, sry.
Toomy:
Nem épp lassú Hát igen, ő nem vacakolt sokat a pumpálással
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
fireproof
őstag
válasz belaazallat #43192 üzenetére
Akkor azt még megkérdem hogy a Shimano Acera M360 8S váltókar + HG51 8s fogaskoszorú + Shimano HG-70 lánc + Shimano Acera '12 (RD-M390) hátsó váltó össze passzolna e? Gondolom a strapát terepen jobban bírná ez az MTB váltó mint az outi.
-
vandeminek
tag
válasz belaazallat #43185 üzenetére
Köszi a segítséget. 166 magas vagyok, elvileg akkor így 51-53-as vázméret lenne nekem jó. Csomagokat is szeretnék vinni. Az lenne a célom, hogy ha egyszer formába hozom magam és megvan a megfelelő felszerelés körbejárom a nagyobb tavakat, Kiskunságot, Őrséget. Valami ilyesmi.
Azt mondjuk nem tudom, hogy ha van hátul csomagtartó akkor mekkora vázméret mellett nem fogok biztosan belerúgni?
-
fpeter07
veterán
válasz belaazallat #43217 üzenetére
Ugyanez nem csak a magasságtól függ, de én 172 cm-es létemre 16"-os kerékpárokat nézegetek. 44 cm-es nyeregcsőméretnél nekem már harangoznak. A mostani tökély, csak a felsőcsőt érzem picit rövidnek.
-
fpeter07
veterán
válasz belaazallat #43318 üzenetére
Ja, úgy más. Monti váznál a kisebb előnyösebb, hosszú távon már kevésbé.
-
Toomy
senior tag
válasz belaazallat #43463 üzenetére
Nem tudom, de annyit nem teker, hogy így szét kelljen szedni egy bringát. Esetleg ha minden nap télen is ment volna min. 50km-t. Én nem szedem szét ennyire soha, pedig nálam aztán pörögnek a kilométerek.
Mindegy valaki tekerni szeret valaki meg szerelgetni.
Mondjuk egy párszor tavaly meg is szívtam a váltó bovden szakadásokat, mert nem néztem át komolyabban a több százas utak előtt rendesen a bringát.(#43464) rii - Várjál még nem rakta össze Na nem gonoszkodom tovább...
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz belaazallat #43572 üzenetére
178 vagyok, eleg nyulank
mas kerdes: lanckenesre mit hasznaltok? ugy erzem, hogy az uj bicajon nem kellene feketenek lennie az olajtol a lancnak...
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
rayoliviero
veterán
válasz belaazallat #43591 üzenetére
Köszi, akkor pont jót választottunk, mert már közben meg is vettük.
-
deicide
veterán
válasz belaazallat #43757 üzenetére
Sok mindent nem tudnak tenni akkor sem, lévén már megszűnt ez a pénzhelyettesítő eszköz, másrészt nem a nevemen volt a csekk, ráadásul a net sem saját, IP alapján sem találnak meg. Vigyázok az ilyen dolgokra De köszönöm a figyelmeztetést.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz belaazallat #43757 üzenetére
ha nagyon akarjak, ugyis talalnak/csinalnak indokot, hogy elvigyek
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
hoffman_
nagyúr
válasz belaazallat #43841 üzenetére
Egyrészt ez meglepett, ha nem is nagyon, de a fenti szitu továbbra is áll, a mögötted levő nem valószínű, hogy lereagálja elég gyorsan(ha mást nem akkor a harmadik), és ugyanúgy rátolnak a bringásra. Persze ettől még az alapötlet és a kivitelezés csillagos ötös. Imádom a Volvo-t.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
emre
veterán
válasz belaazallat #43928 üzenetére
Grat. szép lett.
A javítás erős túlzás, de ebbe most ne menjünk bele.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
szki
őstag
válasz belaazallat #43928 üzenetére
Na akkor csak irány csapatni!
Ma én is átszereltem SPD pedálra, és Shimano cipőre. Pörgettem is a "könnyű" lábaimat mint állat, a klipsz és a dög nehéz téli hótaposó helyett Meg a tavasz örömére futottam egy 10km-es egyéni csúcsot kora este(#43934) Tomi_Sci : Jó a müzli szelet hosszú túrákra. Még javasolt: kókuszrúd, aminek jó a csomagolása, és könnyű adagolni kánikulában is. Gyümölcsnek banán (energia + kálium), dió (energia + fehérje + vitaminok + flavonoidok). Inni víz, vagy cukros háziszörp. Só, és ásványi anyag utánpótlásnak sós ropi, és a vízbe pezsgőtabletták (Mg, Ca, K). Ezek mind kellenek a hosszabb túrákhoz. Nálam 230+ km-nél. Erősebb tempójú 100 km-re elég 2-3 müzliszelet, és 1 L víz.
A lényeg, hogy bizonyos edzettségi szint elérése után nem a táv számít, hanem a tempó. És nem annyit kell enni, amennyi kalóriát elégetsz, hanem kb a 15%-át, mert a többit a szervezet energiaraktárai (máj, izmok glikogén), és a testzsír fedezi. Testzsír mindenkin van. Még az olimpiai maratoni futókon is.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz belaazallat #43995 üzenetére
A sebességből ítélve egyértelmű, hogy nem bringa. De szerintem gyalogolt.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz belaazallat #43995 üzenetére
Furcsálltam is, a sebességeket, de gondoltam biztos nagyon-nagyon durca volt a terep, nem néztem meg helyileg pontosan, hogy hol volt Most már szerintem is futott
31km-t lefutni viszont, fú, emelem kalapom. Letekerni bármikor, csukott szemmel, 5x is, de futni... 5km-t nem bírok rendesen.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
deicide
veterán
válasz belaazallat #44003 üzenetére
Az valószínűleg hegyről lefelé trappolás volt, nem klasszikus gyaloglás
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs