Hirdetés
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Memóriakártya topic
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Szivárvány
lo ...
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
klikk, itt a link Azt mondják, jó. Úgy tudom, előre meg kell mondanod, hány kört akarsz menni, az alapján nevezel. Aztán hajrá, már csak kitartás meg hátsófél kérdése a dolog. Szerintem érdemes belevágni, a teljesítménytúrák szerintem a legjobbak kipróbálni, mit tud az ember.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16056 üzenetére
Hát, azért annyira nem mindegy, mivel én Bosnyák tér környékétől Budaörsre mennék. Ha az végig esik, az azért nem a legbarátibb. Kivéve ha van jó esőcucca az embernek, mint ahogy nekem nincs. De holnap rettenthetetlen leszek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #16064 üzenetére
Kicsit félek elindulni, szóval, izé, parázok, hogy elkésem munkából, ha bicóval megyek. De erős leszek, és holnap mindenképp.
Feltételezem nem a kerékpárúton mész. Nálam az útvonal kb. ez (lesz): körút - Lágymányosi híd - keróúton végig a kelenföldiig - keróúton tovább utána balra - kilyukadás az autószalonokhoz és goooo felfelé. Szóval lehet, hogy pont nem tudunk találkozni, mivel emlékeim szerint ez a keróút már Gazdagrét után csatlakozik a budaörsi úthoz (hmm, az a neve talán, ami Budaörsre megy...). De ha hasonlít az útvonalad valamennyire, szólj.
mod: Csak azt a sok hülye lámpát tudnám kikerülni, ami a Lágymányosi híd alatt visz át... Meg a borzasztó rossz levegőjű részt végig a Könyves Kálmán körúton...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #16066 üzenetére
Mmm, valóban másképp, de a tiéd talán rövidebb, mivel átvágsz a város közepén. (fejvakarós smiley)
Az én keróutam Kelenföldi pu.-ról úgy megy, hogy nem megyek át a Budaörsi túlfelére, hanem simán a pu. után balra visz (Balatoni út), és ott a kis utcákon (hangulatos, kb. mint Csillaghegy) megy tovább, és talán a Lapu utcánál megy át az út alatt, vagyis pont Gazdagrét alatt lyukadok ki a Budaörsire. De holnap megmondom pontosan. És igen, a mászóka az benne van, plusz kifejezetten Budaörsön is vannak azért dombocskák (kb. Auchanig megyek, a Sport utcán, stílusosan), de legalább jobb lesz hazafelé.
mod: Sokáig nem ismertem ezt a változatot, csak aztán szóltak, nem feltétlenül kell átcipelni a bicót a pu. felől jövet a felüljárón, hanem ha szépen követem balra a keróutat, akkor nyugisan átvisz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Dirtyz #16072 üzenetére
Á, de király lenne! A 25k az teljesen normális ár. Kár, hogy most tudtuk meg, mikor kivettünk szabadságot jövő hét elejére, bringázni... Ehh, de jövőre mindenképp mennék, tetszik az ötlet.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
Jeee, sikerült! Végre összeszedtem minden bátorságom, és eljöttem dolgozni bicóval. Minden aggodalmam ellenére 1,5 óra alatt kiértem (Bosnyák-Budaörs). További 15 percet viszont azzal töltöttem, hogy izzadva próbáltam kinyitni a brutál lakataimat, hogy leköthessem a bicót - mint kiderült, felcseréltem a kulcsokat... De most már minden rendben, és olyan friss vagyok, amilyen reggel sosem szoktam lenni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jofi81 #16091 üzenetére
Nem vagyok nagy technikai szaki, de először nézd meg a pofákat, hogy nem koptak-e el.
Anno teljesen kezdőként az első fékpofákat úgy sikerült hamar elkoptatnom, hogy nem voltak teljesen párhuzamosra beállítva, így ferdén hamar elkopott a szélük, a kemény műanyag pedig súrlódni kezdett a felnihez minden fékezésnél. Persze ez Csillebérc környékén derült ki, mármint hogy nuku első fék, és utána kellett lemenni az Irhás-árkon.
mod: No elkéstem, viszont akkor nem tévedtem nagyot.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #16097 üzenetére
Ezer éve az első alkalom, hogy igazán nem is volt szükségem reggeli kávéra, tulajdonképpen már ez is nagy szó. Egyszerűen szuper érzés volt bringázni kicsit reggel, vigyorogva elhúzni a dugóban ülő autósok mellett. Hazafelé meg még annál is jobb lesz, munka után mindig vágyom arra, hogy kicsit átmozgassam gémberedett tagjaimat. Hoztam Hozé lámpát is, ha besötétedne...
Hallottam hírét, hogy azért úgy az első évben küzdeni is kell, hogy tartsa az ember a bicós munkábajárást, de engem úgyis ösztönöz a zsírégetés. És nem utolsó sorban tömegközlekedéssel olyan 60-80 perc a táv, és ezt a kényelmesen tekert másfelet idővel szépen le lehet szorítani egy órára, akkor meg már kifejezetten megéri.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz pweisz #16113 üzenetére
Ismerek olyat, aki lenyomta a 10 kört. A srác épp most tervezi, hogy Bp-Balaton- kör -Bp távot fog menni... Ja és hát srác, szóval negyven körüli emberről van szó. Van még hova fejlődnünk...
mod: A legnehezebb hátsóval bírni, azt mondta, a többi csak kitartás kérdése.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Az isostar istencsászár szuper dolog! Van az a szint, amikor nem tudsz elég vizet inni, mindig mindig szomjas vagy, mert mindenféle egyéb cuccra is szüksége van a szervezetednek, na ilyenkor jó. De túra közben folyamatosan inni kicsit belőle, az is sokat segít. Nekem konkrét tapasztalatom, hogy ha viszek egy kulacs isostart (1 literes kulacs... ) meg tevét a hátamon, azzal ki lehet bírni egész napos túrákat, de isostar nélkül ugyanez nehezebb. Eddig legolcsóbban Auchanban láttam, emlékeim szerint 2200-ért vettem egy doboz port, ami öt literre elég. Meg van pezsgőtabletta is, az valamivel drágább. Viszont lényeg, hogy a mi tapasztalatunk szerint (sajnos) tényleg csak az előírás szerinti "sűrűségben" hatásos, tehát fájó szívvel bele kell loccsintani a fél kulacs vízbe azt a két-három kanálnyi port, csak úgy ér valamit.
(Ha azt a pumpát keresed, amit én ajánlottam, az Decathlonos. Hervisét nem ismerem...)
mod: Ha valakinek kellene így Bp környékén és feltételezve, hogy az a 2200 tényleg jó ár isostarért, akkor szinte bármikor be tudok ugrani és hozni belőle, szóljatok. Ridebike-ban 2500...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz lorcsi #16121 üzenetére
Egy próbát megér. Ha meg nem jön be, a maradékot megiszod üdítőnek.
Az meg már lehet csak az én hülyeségem, de mindig csapvizet viszek, nekem jobban oltja a szomjam, mint az ásványvíz.
Ami viszont nekem nagyon nem jött be, az az energiazselé. 24 óráson reggel, a végkimerülés szélén utolsó esélyként elnyomtan egyet, sok vízzel (Decathlon gazdaságosat, az igaz), de olyan mérhetetlenül undorító íze volt, hogy felfordult tőle a gyomrom, és még rosszabbul voltam tőle, mint korábban... Van még egy zacsival otthon, de azt hiszem, az még megmarad egy ideig.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16125 üzenetére
Ennyire nem értek hozzá...
De az isostar nem véletlenül kerül ennyibe, abban van egy csomó plusz dolog, amivel elvileg jobban bírja az ember. Nekem, nekünk bejött, de persze lehet nem mindenkinek. Az ára meg az édeskés íze miatt mondjuk rendes víz is kell mellé bőven nekem."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz knifemaster #16150 üzenetére
Húha, most klikkeltem csak a képre... Az ott egész pontosan törés? Aúú, minden esetre jobbulást...
Néha elgondolkodom azon, hogy tkp nagyságrendekkel biztonságosabban lehetne utcán bringázni full face sisakban, protektorokkal. Csak baromi meleg lenne. Ma végig kellett jönnöm a Duna parti kerékárúton (valami borzalmas, gyűlölöm, ha arra kell mennem), és a Lánchíd-Szabadság közötti rész tele van útfelbontásokkal, egy srácnak sikerült is zakóznia egy nagyot..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Alvin_ti4200 #16173 üzenetére
Először a felhasználást (város vagy erdő, utcán is hagynád vagy sem) kell eldönteni, aztán pedig az összeget, amit ráköltenél. 40k alatt ipari hulladékot árulnak csak, olyan 60-80k magasságában kezdődik (újonnan mármint) a használható kategória, ha pedig strapabíróbb dologra vágysz, akkor 100k felett kell keresgélni.
Körülnézésre jó szerintem a RideBike Récsei üzlete, ott van sokféle típusú bringa és darabra is sok. Ha szerencséd van, akkor jó eladót is ki tudsz fogni, aki tényleg tud segíteni abban, mire is van szükséged.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Alvin_ti4200 #16177 üzenetére
Ezek alapján akkor lehet, hogy a használtak irányában lenne érdemes keresgélni, egyrészt jóval olcsóbbak (sőt sok alkatrész kifejezetten strapabíróbb volt régebben, mint manapság), másrészt pedig amit kint hagysz az utcán Budapesten, azt elviszik, ha nem betonozod le...
A bikemag apróhirdetéseiben lehet a leginkább megbízhatóakat is találni, de persze nagyon körül kell nézni. Ha böngészel kicsit, hogy mi tetszik, itt a fórumban mondanak(unk) véleményt, hogy mennyire éri meg.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16180 üzenetére
Ááá, még van egy rakat munkám, lehet menekülnöm kell majd az eső elől, mert a minimál kerós esőcuccomat sem hoztam el... Pedig akkor hatalmas neonsárga sátorként közlekedhetnék végig a városon, ami azért látványnak nem utolsó, lehet egy-egy gömbvillám észlelést is előidéznék.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16185 üzenetére
Hűha.
Uff, ha még villámlás meg zivatar is lesz, akkor kezdek sietni a maradék melóval. Nem akarok úgy járni, mint a Jégkorszakban a motkány, amikor az odvas fa tetejére próbálja feltuszkolni a kedvenc makkját...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Húha, pár napig nem nézek ide, és több oldalnyit olvashatok.
No nyaraltunk kicsit Balatonnál, ami természetesen bringázást jelentett. Előszöris vasárnap teljesítettük a Tanúhegyek teljesítménytúra 70 km-es szakaszát (750 m körüli szint, full aszfalt), érdekes módon az egyik börzsönyi turistaegyesület szervezésében. A szervezés tökéletes volt, bár az itiner lehetett volna pontosabb, pár extra km-t és szintet ugyanis sikerült eltévedéssel beszerezni. Az útvonal gyönyörű, körbetekeregtük a Badacsonyt, meg a többi hasonszőrű hegyet a környéken, aki arra jár/él, érdemes végigmenni rajta.
Aztán hétfőn a Füred környéki magaslatokkal ismerkedtünk, sikerült is a Jókai Mór kilátóba egy olyan jelzésen felmenni, amelyen előttünk kb. 10 éve jártak utoljára, akkor sem bringával. Borzalmas volt, nagyon meredek, nagyon keskeny, csúszós és saras, tolni is alig tudtam, legszívesebben visszafordultam volna, párom ráncigált fel a hegy tetejére. Ja persze az egyik legrosszabb rész után sikerült hirtelen egy aszfaltos utcára kibukkannunk, házakkal, azt a 2008-as térkép kiadás óta építhették... A kilátóból viszont csodás látvány tárult elénk, az egész Balatont be lehet látni, plusz épp a hegyek mögött ment le a nap. Lefele más útvonalon, egy tanösvényen mentünk, ott néhol még tekerni is lehetett... Viszont utána ha már úton voltunk, teljes sötétben eltekertünk Tihanyba az apátsághoz, király volt, ajánlom kipróbálni. Egy mio XP és két brutál Cateye egész jól muzsikált, sajna a Hozé lámpákat nem hoztuk el, pedig milyen király lett volna... Tanulság: Hozé lámpa nélkül sehova.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #16425 üzenetére
Azt hallottam, körömlakk is megfelelő, csak találni kell megfelelő színűt. Lehetőleg érdemes egy barátnővel menni nézegetni valamhelyik drogériába, nehogy rosszra gondoljanak az emberek.
Fekete színben egyébként pont most próbálunk majd hasonlót párom bicójával, csak sajnos matt fekete körömlakkról még nem hallottam. Úúú, már vagy tíz éve nem volt fekete körömlakkom (huszonnyóc vagyok ), de most megint lesz.mod: Most nézem, neked is fekete kell. Felezünk egy Hammerite-ot? Vagy körömlakkot inkább?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #16429 üzenetére
Egy lábbal tekersz?
Nálam volt olyan, hogy elöl egy bizonyos ponton mindig "akadt" egy leheletnyit a pedál, még a probikeosok sem tudtak rájönni, mitől - végül kiderült, hogy egészen durva módon már gyárilag ferdén volt becsavarva az egyik lánctányér rögzítő csavar, és el is volt ferdülve a nagytányér (nyilván a rossz csavar miatt az erők hatására). Úgy, hogy nem én tettem bele a ferdeséget, és a csavarhoz sem nyúltam, gyári fícsör volt...
De a pedál sokkal valószínűbb, aztán a szakik jönnek még ötletekkel biztos.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Köszönöm. Lassan nekem is aktuális lesz, de akkor sajnos te sem tudtál itthon jót találni... Bár igaz chainreactioncycles-ról egész jól lehet rendelni, sőőőt jut eszembe van is épp Ángliában ismerős.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16456 üzenetére
Attól is függ a "végsebesség", hogy milyen hajtómű van rajta, a mostaniakat montissal adják már, ahol elöl 44 a max. Ahhoz képest az enyémen a 48 sokkal gyorsabb tud lenni, de azért ez igazán csak lejtőn számít. Akkor viszont nagyon. A hétvégén a teljesítménytúrán a lejtőkön ahol csak tudtam, felváltottam a létező legnagyobb fokozatba, érződött a különbség a párom montis hajtóművéhez képest. Meg persze számít, milyen külső van rajta (egy Schwalbe Kojak biztos gyorsabb aszfalton, mint az én Land Cruiserem ), és persze a legfontosabb annak az ereje, aki rajta ül.
Ezt viszont nem pár km-es szakaszok ezerrel letekerésével lehet növelni, hanem igenis kell nagyobb távokat menni, 50-60-100 és még több km-eket. Aszfalton pl. nem extrém dolog a 200 km-es, egynapos Balcsi kör, de persze ott a Tour de Flúgos is, Pécsről Gyulára, az 500 km. Terepen pedig ott van a hírhedt Rákóczi tt, 120 km-en 3000 m szint, járatlan ösvényeken... Tehát a fejlődési lehetőségek határtalanok, de távban meg szintben sokkal nagyobb kihívás, mint km/h-ban.
mod: Tavalyi flúgos 500 km volt 3300 m körüli szinttel, 26 óra alatt tekerte le egy ismerős. Na az azért már valami...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16461 üzenetére
Nem csak outival, montival is sokan letekerik. Ennél a távnál a hátsófél a döntő, azt mondják.
Nekem is sok lenne most, meg unalmas is, inkább vonzanak a terepes kihívások. (Elég baj, hogy a 70km/750 szint aszfalton is egy napra kiütött... ) Csak azt igyekeztem illusztrálni, hogy ha komolyabban nekilendülsz a bringázásnak, akkor a "végsebesség" már nem lesz olyan fontos. De amíg fontos, addig is hasznos nagyobb távokat menni, mert akkor gyorsabban is fogsz tudni tekerni.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Kickass #16468 üzenetére
Nem akarom rontani Sün barátunk üzletét, de egy állítható vadiúj (gyári bicóról bontott, 0 km-es) nálam is van eladó. 100 mm-es emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #16474 üzenetére
A gyalogosokkal így is kell birkózni... Kutyasétáltató, andalgó, félreugráló, a szokásos gyalogtípusok ott is megvannak. Viszont jó hír, hogy a hajtogatós Cartographia térkép ellenére Tihanyba már végig kerékpárút vezet, szép széles és elkülönített. Éjjel 10-11 körül, mikor arra jártunk, érdekes módon még gyalogosok sem voltak rajta.
De nyugi, ludsimon, azért a nagyobb részén ténylegesen a víz közelében vezet az út.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Versenyekből is van ám sokféle. Maratonokon tényleg az erősebb, gyakorlottabb bringások szoktak indulni, de van rengeteg teljesítménytúra is [link], aminek a többségén tényleg bárki talál magának való szintű távot. Kezdetnek nagyon jók, a hangulatuk meg még külön jó, legtöbbször elég családias (szerintem jobb is, mint egyes személytelen tömegmaratonoké...)
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16501 üzenetére
Általában három táv van, egy rövid (30-40 km), egy közép (60-80 km) és egy hosszú (100-120 km), elég rendes szintekkel, és sokan szoktam indulni, nagy tömeg. 5-8000 Ft-os nevezési díjat kérnek általában. Ezeken résztvesznek a profik is, vagyis a licenszes versenyzők, de amatőrök (hobbitok ) is indulhatnak. Troop3r biztos tud még pontosabbakat mondani, elvégre ő bíró vagymi. Bicóilag bármilyennel lehet indulni, aminek két kereke van és gurul, 26-os és 28-as kerekűvel is elvileg, de 28-assal azért elég durva lehet némelyik maraton... Az útviszonyok természetesen MTB maratonok lévén terepesek, a lehető legterepesebbek - ösvények, sziklás, köves, gyökeres emelkedők és lejtők, esetleg némi földút.
Személyes véleményem szerint a teljesítménytúrák sokkal jobbak, nincs olyan tömeg, nem egyszerre indul mindenki, van idő beszélgetni másokkal, megismerni új embereket, és nem utolsósorban pár száz forint a nevezés. Ja és nem próbálnak meg ledúrni az ösvényről az agresszívabb profik, mint a csillebérci 24 óráson például... Egy csapattársamat tavaly úgy meglökték, hogy elesett és megsérült a térde.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz looser #16516 üzenetére
Ha gyenge a teleszkóp, akkor terhelés alatt hajlik, és akkor simán lehet ilyen hang. Ezért nem érdemes feltétlenül és mindenáron tárcsaféket feltenni, mert a csirkelábú (by Jorus ) telók nem bírják. De nagyobb súlyú bringásnál nem csirkelábú telónál is előfordulhat (lásd én... ), ezért mi ráülve beállítással oldottuk meg. Bár lehet nem ez a legprofibb megoldása a problémának.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16542 üzenetére
Biztos nem vigasztal, de úgy tűnik, még egy Bordo sem jelent tutit... link Ahogy böngésztem, olyat is láttam, hogy U-lakattal kötötték le korláthoz, erre elvágták a korlátot. Ha nagyon akarják, tényleg elviszik. A legdühítőbb, hogy épp azért tehetik meg ezt, mert nem keresik őket a rendőrök...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16621 üzenetére
Azért a külföldi netes vásárlásnál gondolj arra is, hogy ha garanciális problémád van, akkor nem tudod egyszerűen visszavinni a bolba... Olyan dolgokat, amiket itthon is lehet kapni, nem igazán éri meg külföldről venni szerintem, egyrészt a garancia, másrészt a postaköltség miatt. Egyébként klikk itt szoktak emberek összeállni rendelésre pl. chainreactioncycles-ról.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ja, egyébként nem tudom, voltatok-e ma túrázni valamerre, de jó szivatós időjárás volt. Reggel még egészen úgy tűnt, hogy azok a fehér felhők eloszolhatnak és normális, bár sáros bringázóidő jöhet, ezért egy kis Pilist terveztünk. Hát nem jött a bringázóidő, még a hegyig sem értünk el, már zuhogott. Ennyire nagyon már rég áztam meg, sőt talán még soha, plusz a bringa is tiszta dzsuva, és mindössze 34 km-ig jutottam. Ehh, maradtam volna itthon...
Esőcuccból RP outdoors-ról hallottam jókat troop3rtől, meg most volt is alkalmam kipróbálni egy felsőt. Más bevált márkát, cuccot tudtok mondani? Pl. vízálló kamáslit mindenképp be kell szereznem, mert önmagában a lábelázás az oké, ha felül nem vizesedek, de a vizes cipő az nagyon kellemetlen tud lenni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #16641 üzenetére
Nos hát akkor úgy látszik, általánosan kellemes, frissítő esővel fűszerezett, sárpakolásos napja volt ma sok embernek.
Az volt a legrosszabb, hogy ez nem az a jó nyári zápor volt, hanem az az őszi fajta, hideg és kellemetlen, undorító nyálkás eső, aminél nem is tudod igazán elhinni, hogy hamar vége szakad... A maratonos résztvevőket pláne nem irigylem, külön nagy teljesítmény lehet ilyen körülmények között végigtekerni. Szóval Dirtyzék döntése is teljesen racionális volt.
Esőcuccból neten most körülnézve még mindig ez az RP-s bringás minipack tűnik a tutinak, sok embernek van, és emlékszem Hervisben láttam is valamikor. Egy nagy baja viszont van: nincs belőle neonszínű, pedig az fontos lenne (nekem). Szürke esős időben kell, hogy lássanak, még jobban, mint máskor. A Decathlonosnak pl. (páromnak az van, most ázott meg vele, bejött neki) meg nincs kapucnija, meg Rogellit néztem még, tapogattam, de annak sincs. Hmm, esetleg valamelyik csuklyátlan neonost zuhanysapkával kellene kombinálni.
mod: raczger: Már most hatalmas gratula, ráadásul középtávon végigmenni így, hú, az nem semmi.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16667 üzenetére
Érdekes, hogy írtad is a saját tapasztalatodat, hogy gond lehet a garanciával, ha külföldről rendelsz, és mégis azt nézed... Plusz a szállítási költséget is számold rá, ami nem kevés, kérdés, hogy egészben érkezik-e és nem sérülten, plusz lehet vámot is kell fizetni rá. Ezen túl pedig nem látod élőben, mielőtt megvennéd, tehát használtnál simán lehet olyan hibája, amit csak kibontáskor látsz. Szóval...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #16723 üzenetére
Hát ha 8 van írva a gumira és 6 a pumpára, akkor nyilván nem lehet teljesen felfújni vele. De a szelep kompatibilis egyáltalán? Van azon a pumpán más szelep is, mint autós? Mert ha nem, akkor nem csak a pumpa miatt nem fog menni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ááá, ma reggel valami éles fájdalommal ébredtem a bal térdemben meg a vádlimban, még a cipőfűzőmet is alig tudtam bekötni. Tegnap bicóval voltam dolgozni, és bár végre megmásztam azt a 15%-os emelkedőt, amivel múltkor nem tudtam megbirkózni, de előző nap nem mentem bicóval, szóval nem hinném, hogy megerőltetés lenne. Aztán a nap folyamán elmúlt, mintha nem is lett volna.
Van valakinek ötlete, tapasztalata, mi lehet ez? Lehet, hogy csak nyújtanom kellene bringázás után, vagy magnéziumot szedni? Hmm, most hogy írom a kérdést, jutott eszembe, hogy lehet hogy csak egyszerű görcs volt a vádliban, csak úgy jött ki, hogy a térdemben éreztem a "végét"... Nem tudom, eddig sosem volt ilyenem... Nem akarok a porcerősítő szedős térdfájósok táborába tartozni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #16753 üzenetére
Hát, sajnos nem marad más lehetőség, igen.... Nem múlt el ugyanis teljesen mégsem, csak szerettem volna, továbbra is fáj az egyik térdem külső oldala, nem tudok most bringázni menni. A Flector tapasz sem segített rajta semmit, akkor pedig nem lehet véletlen beütés vagy gyulladás, csak az erőltetés marad. Nem is gondoltam volna. Pedig épp csak elkezdtem kicsit erősebben menni időnként, nem visszaváltani könnyű fokozatba, hogy hátha jobban fejlődök, de ezek szerint nem célszerű.
Hmm, magnéziumnál maradok akkor én is csak úgy magában...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #16796 üzenetére
Decathlonokban lehet kapni egyliteres (!) Elite kulacsot, normál kulacstartóba befér, nálam nagyon bejött forró nyári napokon. Nem tudom, neked elérhető-e Deca, ha kell és el tudom juttatni, szívesen szerzek neked.
De persze a tökéletes megoldás a camelback.mod: Hülye eső, hülye térdfájás, plusz munka. Jó kis hétvége volt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16801 üzenetére
Egyszerű megállapítani, a Granit U lakat 15-ös szintű, a Bordo Granit szintén 15-ös, a 6100-as Bordo meg 8-as, oda van írva. Viszont egy U lakattal nagyságrendekkel kevesebb helyre tudod lekötni a bringát, mint egy Bordóval, ráadásul a Bordóval simán össze lehet kötni a vázat, egy kereket plusz a tereptárgyat, amihez lakatolsz - ezt U lakattal azért nem egyszerű.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16802 üzenetére
Ó, egy Corratec Superbow! Imádtam, gyönyörű gép, ez az egyik legkisebb felszereltség emlékeim szerint, de nem rossz. Lekötni viszont ezt nagyon nem szabad nyilvános helyen (bár nem tudom, arra keresed-e most), másrészt pedig majdnem vettem ilyet korábban, ami visszatartott, az éppen a váz. Közelről megnézve ugyanis ezt a szép íj alakot a nyeregcsővel pl. két pici ponton kicsi varratok tartják össze, nincs olyan szépen rendesen összedolgozva, ahogy egy váznál elvárná az ember. Emiatt én ejtettem, mert ugyan hallani nem hallottam arról, hogy szétjött volna, de nem is adtak el belőle tömegesen. Ez mondjuk lehet csak az én parám...
mod: Viszont továbbra is versenyben van nálam a legszebb gép címéért.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16808 üzenetére
Ez a váz annyira egyedi, hogy fiúság lányságtól függetlenül sokaknak tetszik. Meg pont annyinak kifejezetten nem. Bringavilágban nézegettem őket tavaly előtt, de nem bánom, hogy az a hegesztési gyengeség eltántorított, mert azért egy monti mégiscsak többet kap, mint egy városi.
Lopásilag meg a munkahelyen nálam is furán néznek, hogy hú, ennyit letekersz, meg miért járok bicóval. Az meg, hogy mennyire féltem, mindig is érthetetlen lesz annak, akinek nem volt még 10-20.000-nél értékesebb bicaja. Ha meg véletlenül párommal megállunk egy üveg vízért valahol és az üzlet előtt letámasztjuk a bringákat, nem vicc, de ő marad ott vigyázni rájuk, mert egyszerűen tartok tőle, hogy két jó monti láttán jöhetnek olyanok az utcán, akik tőlem lányként elszednék... De talán vannak, akik tőle is.SLX meg a korábbi LX-et helyettesíti montiban, ha jól tudom, mivel az LX-ből csúcsabb cross/trekking márkát csináltak idéntől.
mod: Ja és ami még gond lehet a Crossbow-val, hogy a felsőcső helyetti két vékonyabb cső elég távol van egymástól, ami szerintem akár zavaró is lehet. Bár fiúknak ráesni lehet, hogy jobb egy fokkal, mint a normál csőre...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16810 üzenetére
Geó különbség nincs szerintem, a váz anyaga viszont eltér kicsit kategórián belül is, a részletes adatoknál lehet követni. De az utolsó fülnél a pontos geó rajza is fent van, össze lehet hasonlítani, van-e mégis különbség. Nagyságrendi minőségi biztosan nincs.
Azt még mindig nem értem teljesen én sem, hogy miért kell montis (44-es) hajtóművet tenni crossokra, hacsak azért nem, amire becuszabi tippelt, hogy túrázni lehetne velük. De igazán szerintem ez sem indokolná a 44-et, mivel a legnagyobb, 48-as tányért még gyenge létemre én is használom nagyobb távokon gyakran, jelesül lejtőkön. Aki kicsivel erősebb, az már simán síkabb területen is hasznát veszi, szóval érdemes kicseréltetni szerintem is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen