- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- HTPC (házimozi PC) topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- CPU léghűtés kibeszélő
- Hálózati kábelek és szerelésük
Hirdetés
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #23864 üzenetére
Ha van montija és kedve is legalább egy kicsit, hozd el őt is. Nem vészes se a táv, se a szint, és direkt aszfalton van a felfelé legnagyobb része, mert az könnyebb. És hát a kilátók, amelyek útba esnek, nagyon szépek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #23868 üzenetére
Rendben, akkor a Mechwart liget Bimbó utca felé eső végénél, mondjuk holnap 9:00-kor? Lehet én sem egyedül jövök, de még ez holnapig kiderül. Erőnlét meg nem akadály, emiatt biztosan nem kell aggódnia a barátodnak sem, tekintettel saját csigaságomra... De azt tudom garantálni, hogy szép helyek lesznek. (Remélem az Árpád-kilátóból kiköltöztek a hajléktalanok... ) Azt viszont nem tudom garantálni, hogy nem futunk össze zöld egyenruhás emberkékkel, csak halkan reménykedem...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #23874 üzenetére
Oké, akkor egyúttal oda is tudom adni, amivel még tartozom. Azóta gondolkodtam még, és az Apáthy-szikla és Árpád-kilátó után a vitorlázóreptértől érdemes lenne felmenni mindenképp a Guckleren a HHH-ra, onnan meg le a zöldön, ami nagyon jó kis lefele, és amikor onnan felmászunk vissza az Árpád-kilátó alatti részhez, akkor gurulnánk le megint el a vitorlázó mellett, Hűvösvölgyig. Aztán még mindig vissza lehet mászni a kiindulási ponthoz is akár, útbaejtve a Kondor utcai libanoni cédrust, "aki" több mint 120 éves, és az egyik legöregebb cédrus a Kárpát-medencében.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #23896 üzenetére
Pedig jó idő volt.
mindenkinek:
Voltunk végülis, Amargo, barátja, Jani, KaraDani meg én. Végeredmény nálam 49 km, a többiek órája szerint 730m szint, ha jól emlékszem.
Az idő szerintem tökéletes volt, az elején kicsit fáztam, de az emelkedők jól bemelegítettek . Gyakorlatilag a túra első fele emelkedő volt, a második lejtő. A Mechwart-ligettől feltekertünk a Bimbó-Törökvész utcán a buszvégállomásig, aztán levergődtünk az Apáthy-sziklához, majd vissza. Aztán fel az Árpád-kilátóhoz, onnan le a vitorlázó reptér felé, a Határ-nyeregnél lévő sorompónál be a kis ösvényre, ami átvisz a Virágos-nyereghez. A kis singletrack ösvény kezdetét nem nagyon akarták elhinni nekem a többiek, túl keskeny volt , de az tényleg csak két-hátom gumi szélességű kis utacska, sok montis közlekedik rajta nyáron. Mostanra kicsit benőtte a fű a végét, hiába, a természet visszaveszi, ami az övé.A Virágos-nyeregtől feltekertünk a Guckleren a HHH-ra (nekem az aszfaltos része a végén kissé hmm szenvedés volt már, és az életmentő kutam is megszűnt ), ott némi frissítés a Rekettyésben, majd megszavaztuk, hogy a kalandosabbik útvonalon a zöld jelzésen megyünk le a hegyről. Ha jól láttam, túrázó társaimnak tetszett az a gördülő köves-faleveles lefelé, legalábbis eléggé vigyorogtak az alján. Én kevésbé, de majd belejövök megint, igyekszem. Az Árpád-kilátó alatti focipályához való visszamászás már ismerős terep volt szinte mindenkinek, onnan meg kellemesen lezúztunk a vitorlázó mellett Hűvösvölgybe, majd be a városba, a Dunaparton váltunk szét.
Köszönöm szépen, hogy eljöttetek, remélem tudtam tippeket adni, merre lehet menni itt a közelben, és sorry a lassúságért felfeléken, dolgozom a helyzet javításán. Ződ ruhások hálistennek nem voltak, remélem elég fázósak ahhoz, hogy ne nagyon csámborogjanak kint ilyenkor. Ja és amargo szeme a valóságban nem eltérő méretű, és az arcszíne sem zöld, és KaraDaninak sincsenek hegyes fülei meg sötétzöld arcbőre. Ez tkp megnyugtató.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #23903 üzenetére
Nem volt ez még olyan vészes hideg, csak kellően sok réteget kell felvenni. Részemről ez aláöltöző, (vékony) téli naci, téli zokni, felül meg szintén aláöltöző, rövid mez, hosszú mez, polár összeállítást jelentett, de Dani pl. egy hosszú ujjúban és egy rövidujjú mezben nyomta végig, nem semmi a hidegtűrése.
mod: amargo részéről azért ezt a "nincs meg a technikám, hogy olyan emelkedőn már feltudjak menni" dolgot ne vegyétek véresen komolyan, azért nem használja a kistányért, mert felmegy mindenhol anélkül is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #23910 üzenetére
No igen. Biztonsági játékosként nyugis, de kicsivel hosszabb útvonalam van, Lágymányosin át, de most már inkább Erzsébet-híd lesz, Duna mentén Öböl XI felé a keróúton, Kelenföldi pu.-on át, és onnan követi az ember a keróutat, kellemes utcákon visz, át a Budaörsi úti keróútra valamivel Gazdagrét után, azon a részén már nem szokott gond lenni, eléggé kint van hozzá. Utána meg beérve Börsre a városnév táblánál (épülő lakópark után) be szoktam menni egy utcával balra a Szabadság út mellé, forgalom 0, aszfalt tökéletes, és még szép helyek is. Van pár zsákutca is, és ha térképen nézed, a Tavasz utca szűk keresztmetszet, azon a részen csak ott lehet átmenni (10-12 fokos emelkedő, illetve odafelé lejtő ), különben lemehet az ember az autópályáig. Szóval én vagy már az Alsóhatár utcán, de ált. inkább Őszibarack utcán lemegyek, jobbra Tavasz utca, aztán balra Clementis, ott rögtön jobbra visszakanyar (de valami téren is át lehet menni elvileg, ami a Tavasz utcával majdnem szemben kezdődik, csak még nem próbáltam), egyenesen Dózsa Gy. utca, jobbra Deák Ferenc u., aztán balra Baross u. A Baross nagyon jó, körforgalmon át elvisz az Auchanig, onnan már csak jobbra befordulsz a Terraparkba, és ott is vagy. Visszafelé is a Baross utcát érdemes választani szerintem, és végig menni, amíg tart, utána már tkp mindegy. Leírva hosszúnak tűnik, valóságban nem az.
Az a sisak nincs rajtam dolog, az részemről egy nagy ejnyebejnye, mert pont erre találták ki, ha a hülye bevág eléd és nem tudsz megállni...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #23922 üzenetére
Kb. mennyi idő alatt érsz oda, mondjuk a budai oldalra átéréstől kezdve?
Amúgy ebben az útvonalban nincs igazán kevesebb szint meg emelkedő szerintem, csak talán kicsit egyenletesebben oszlik el. Hazafelé meg a dombról le mindenképp vigyázni kell minden kereszteződésnél, a sok autószalon meg egyebek miatt sajna a bekóválygó autósokra számítani kell.dqdb: Szugló utca - Amerikai út - Korong utca (most már Thökölyn is lehet akár ), aluljárón át, jobbra a trolikig, trolikkal együtt át és be a Ligetbe, utána szintén tovább egyenesen a Damjanichon, Bajza, Városligeti fasor, ott végig, Király utcán végig, aztán Deákon átmegyek a zebrán, és a túloldalon a tűzoltóság mellett be az utcába, keresztbe át a Váci utcán (ezen a részen még finomítani kellene, mert fel van bontva, meg túl sok az ember), aztán eddig lementem a híd alá az északi oldala felől, és át a parkolón, a túloldalon felmászva a déli járdára, de ez nem jó megoldás, túl lassú meg kerülgetős, szerintem marad az aluljárós lépcsőzés legközelebb... Budán mindenesetre csak a déli járdáról lehet normálisan legurulni a keróúthoz. Ezt a legbelvárosibb részt a Király utca után még finomítani kell, ha lesz időm kóborolni egyszer, kitalálom. Lehet eleve át kellene mennem még a körútnál az út másik oldalára, hátha ott járhatóbb, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A Király utca elejével úgy vagyok, hogy ha dugó van, akkor azért tudok elgurulni az autók mellett, no meg a fekvőrendőrök miatt is viszonylag lassan mennek, ha meg nincs dugó véletlenül, akkor azért tudok elmenni, és rövid táv ráadásul. Mondjuk én nem járdázom, persze a hidat kivéve, ott nagyon más lehetőség nincs.
Amit ki akarok próbálni, az valahol átvergődni az úton és az Irányi utcán megközelíteni az Erzsébet-hidat, de sajna egyirányú. De ami egyszerűbbnek tűnik, az az Andrássy, József Attila utca, Apáczai Csere János utca a hídig.
Északra abszolút Margit-híd, amikor járható, az egyszerű: Nagymező végénél Bajcsyn keróút, Alkotmány utcán tovább, aztán a keróút már megy szépen a hídhoz. Szentendre felé induló túráknál meg UVH (Újpesti vasúti híd, a felújítás óta gyönyörű széles út van rajta)), vagy Árpád-híd (ezt meg valamiért én utálom ).
Ja persze ezek csak az én utaim, biztos vannak jobbak, mert városi bringázásban nem igazán vagyok otthon, a Budai-hegységet pl. jobban ismerem, mint a belvárost.
mod: Kiskörúton kerékpársáv? És végig? Hú az de jó lenne, valami rémlik, hogy festettek fel valahol csíkot. Utána is nézek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #23953 üzenetére
Gyere erre, tr00p3r elvisz a Börzsönybe, én meg tudok mondani/mutatni Budai-hegységes, meg Pilises útvonalakat. Kicsike hegyek, de például felfelé mászásnál az nem hátrány.
tr00p3r: Jó kis túra lehetett.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #23958 üzenetére
Hajaj, hogy bővítsem a magamfajta öregek sirámait, meglátod, ha vége a jó kis felsőoktatásnak, még annál is kevesebb időd lesz... Szóval érdemes most belehúzni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #23970 üzenetére
Ha nem hajtod túl magad, hanem közel egyenletes tempóban mész hosszabb ideig, nem túlöltözve, akkor nem fogsz megfázni. Csak okosan kell csinálni, és nem gond menni hidegben sem.
Szombaton pl. kilenckor indultunk és én speciel négyre értem haza, és ez idő alatt nem fáztam, csak amikor a Rekettyésnél megálltunk hosszabb időre. Jó, persze a leglassabb voltam, nekem könnyű volt nem fázni , de ha igazán hideg van és egyedül megy az ember vagy hasonló erőnlétű emberekkel, akkor nincs belőle gond. Csak nem ezerrel kell nekiindulni, kihajtva magad, hanem szépen egyenletesen.
Mondjuk épp emiatt maradnak nekem az egyedüli teker(g)ések most már tavaszig, mert a most hétvégi idő határeset volt, de ennél hidegebben nem szeretném, hogy bárkinek is várnia kelljen, amíg felkapaszkodom egy emelkedőn, mert úgy viszont tényleg meg lehet fázni. Egyedül viszont semmi gond nem lesz. No, ki jön fel a HHH-ra megnézni a január elsején délben kezdődő szokásos montis versenyt?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #23972 üzenetére
Kamásliban, és fáháháááznak a lábujjaim... Azt mondják, újságpapírral kitömve a kamáslit jobb, de inkább azt a decás talpmelegítőt fogom kipróbálni. Annak viszont hátránya, hogy mindennapra azért kicsit sokba fájna, hétvégi túrákra elmegy.
Van még a BBB Heavy Duty kamásli, barátom szereti, nagyon vastag, meg Decás is van jó vastag, de is sok ezer...
A tuti megoldás a téli bringás cipő, de ez is iszonyú drága, viszont legalább nem tapossa szét az ember, ha valahol tolni kell a bicót, azt mondják, sokáig tart... Bár persze ez a széttaposós dolog igazán csak terepen gond.Xantomas: Uff, elütöttek? Mi történt? Jól vagy, nem esett bajod?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #23984 üzenetére
Uhh, akkor nagyon fürge voltál, hogy még le tudtál ugrani... Még jó, hogy ennyivel megúsztad. Azért ha látsz valami sérülést magadon holnap, menj el dokihoz látleletet vetetni (pénzbe kerül).
A teendőkről ezt találtam hirtelen, de ebben nem vagyok járatos sajnos/hálistennek. Ha a betétlapon rajta van, ki a biztosítója, keresd meg azt. A gond az, hogy ahogy ott is írják, a betétlap nem jelenti a felelősség elismerését - bár a helyszín ismeretében elég valószerűtlen, hogy a bringás legyen a hibás... Ha ebben segítségre van szükséged, szólj és megteszem, amit tudok.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #23991 üzenetére
Régen néztem azt a biztosítást, de ha jól emlékszem, nem számottevő az összeg, amre fedezetet ad. Megnéztem gyorsan a kerékpáros klubos biztosítást, az csak balesetre térít, bringát ért kárra nem találtam benne semmit, a velohelpes egy fokkal jobb, ott alap változatban 10k, legnagyobbnál 50k-ig térít, de nekem nem egyértelmű, hogy csak utazásnál (ami lakóhelytől 20 km+ távolság), vagy anélkül is. Nem túl biztató egyik sem...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #23993 üzenetére
Viszont fizet, ha megsérülsz, és akkor is, ha te okozol, szóval azért nem rossz (Magyar Kerékpárosklub biztosítása). A másik a velohelp biztosítás, az elvileg a bringára és emberre is térít valamennyit, de erre az utazás dologra rá kellene kérdezni náluk, mert ha csak "utazásnál", akkor megint nincs nagyon sok értelme.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #24011 üzenetére
No igen, lehet nem véletlen, hogy pl. Svájcban már évtizedekkel ezelőtt is lehetett biztosítást kötni bringára, lopásra és kárra is... Mármint az nem véletlen, hogy ott igen, itt meg nem.
Az a Mogyoródis kerékpárút nagyon veszélyes a beláthatatlan kereszteződések és siető autósok miatt, hiába keróút meg szép széles, pont a legjobb példa arra talán, miért rossz az elkülönített kerékpárút, és miért kellene a forgalom mellett elvezetni inkább. Részemről inkább az Egressyn nyomulok végig az autók mellett az úton, az néhol olyan keskeny, hogy nem tud centizve kikerülni, máshol meg olyan széles, hogy simán elférünk. Igaz ez sem jelent semmit, bárhol előfordulhat, hogy elcsapják az embert.
Pont tegnap gondoltam végig, hogy a bringával dolgozni járó ismerőseim közül mindenkit ütöttek már el legalább egyszer itt Bpen. Az egyik legcsúnyább motorháztetőre felhemperedéses bordatöréssel végződött, meg jogsi elvétellel a túloldalról, no meg ugye ott van tr00p3r esete is...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Az eső monnyon le, hétvégére megint vizes időt mondanak, ráadásul max. 8 fokkal...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Kesztyűből vastag téli BBB-k, térdmelegítőből meg Chiba márkájút lehet(ett) kapni a Bringavilágban, az jó szélálló (ilyen szürke rombuszos anyag van rajta, az a szélálló). Decában is van térdmelegítő, de az nem nagyon melegít. Aláöltöző viszont megint jó a Decában, vagy még RP is jó, ezekkel van tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
Dizájner bicó, Big Apple külsőkkel meg Rebával, viszont ergonómiából egyes alát kapna nálam a tervező, iszonyú kényelmetlen lehet...
Akkor már ez a bicó közelebb van a való világhoz, és a nyerget sem lehet lelopni róla.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Thulcandra #24045 üzenetére
Egy mexikói outis versenyen esett meg tavaly nyáron ez a baleset, ha jól emlékszem, a részeg sofőr behajtott a bringásoknak lezárt útra, meg is halt egyikük. Cikk itt pl., ez meg egy másik.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Azt hallottam, hogy jó kis cipő, és tartós is. De ennél jóval olcsóbban is lehet már teljesen jó cipőt venni, csak úgy mellékes infóként mondom, pl. Shimanokat. Nekem ilyenem van, lassan hmm három éves, és most kezdett el foszlani kicsit belül.
Ha pedált és cipőt veszel, az elég a dologhoz. Érdemes azért először teljesen kilazítani a pedált (- irányba tekerni egy imbusszal), és otthon vagy forgalom nélküli helyen gyakorolni, mielőtt kimész vele az utcára. 520-as pedál azért kell, 505-ös nem olyan jó, szerintem nem éri meg lejjebb menni. De a cipő-pedál együtt húsz körül kihozható, egy 520-as kb. 7-8000 Ft, cipő meg 15k körül már van jó.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ahh, még mindig esőt mondanak hétvégére... Ha Kínában tudnak hóesést előidézni, nálunk is igazán szép lenne, ha esőmentes hétvégéket csinálnának tudós embereink.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Diszkriminációóóóó! Ilyen képek csak szép kockás hasú fiúkkal miért nincsenek?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #24093 üzenetére
Köszönöm, ehh szép izmosak, de mit mondjak, azért ezek nem teljesen az a kategória, amit ti linkeltetek...
Bár az elsők után már nem is nézem őket, mert hát ugyebár nem vagyok érdekelt ezen a téren.mod: Bringa terén érdekelt vagyok, lányok terén nem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hmm, hmm, borult az ég, de nem esik... Holnap megkockáztatok egy aszfaltos Janihegyet talán. Csak ne lenne olyan unalmas. Sokkal jobban esne egy terepes (sárga - sárga kereszt) Janihegy, aztán lezúzás az Irhás-árkon, de félek csupa sár most minden. Ó, és a Csacsi-rét felé is el lehetne menni a sárgán, de az emlékeim szerint kifejezetten a sáros fajta utak közé tartozik.
Azt az éjjeli esőt, mérsékelt gyakorisággal tényleg be lehetne már állítani.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #24118 üzenetére
Na ez nálunk érdekesen alakul. Egyrészt az alkatrészek egy részéből felkészültebb vagyok a páromnál, szerelési képességeim viszont igencsak hagynak kívánnivalót magam után (a repertoár: külső, belső csere, tárcsafék beállítás, meg a nyerget is beállítottam egyszer... ennyi... ). Szóval folyamatosan megy az, hogy most neked lett új cucc ebből, akkor már igazán kijárna nekem is egy új abból, meg még abból a cuccból is jobb kellene mert a mostani gyenge, és hát ennek sosincs vége. A gond az, hogy ennek az eredménye folyamatos pénzköltés (lenne), nekem kell időnként azt mondani, hogy na most itt akkor álljunk meg és most nem vásárolunk, mert hát valamiből élni is kell... Na ilyenkor viszont kezdődik az álmodozás, hogy hú de kellene - nem most, maaaajd - egy ilyen cucc is, nekem meg amolyan, na és egy idő után valamelyiknél csak folytatjuk a dolgot.
Tudom, ez már beteg dolog, de még mindig jobb, mintha játékgépekbe dobálnánk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
És az az enyééém lesz. Bár hát ugye még kellene pár dolog, most hogy így eszembe jutott.
Viccen kívül, ez tényleg egyfajta függőség, csak jó meg egészséges célra irányul. Legalábbis én így ideologizáltam meg a dolgot.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #24133 üzenetére
Ühüm, és az a csipcsup mégis milyen nagyságrendet jelent forintban?
Egy rutinos barátnő kb. így reagál az ilyen, hozzászólás végén lazán elejtett kijelentésekre.
Amúgy meg igen, ez nálam, nálunk is kompenzálása a sok munkának meg stressznek. Vannak hetek, amikor csak az éltet, hogy nem baj, szombat reggel végre kialszom magam, és aztán hétvégén hátha nem lesz munka és el tudok jutni bringázni...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #24135 üzenetére
A Fire XC pro-t néztem régebben, annyit találtam róla, hogy egyesek szerint hajlamos csúszni.Itt nagyon sok vélemény van róla, és mégis egész jó a ratingje, szóval azért biztos nem rossz. A piros csíkos állat jól néz ki.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Árulja már el valaki egy magamfajta őskövületnek, aki még a pleisztocén korból maradt itt, hogy ugyan miért van szükség arra, hogy a mai internet eléréssel elárasztott világban mobilról netezzen az ember?
Még soha nem éreztem kényszerítő szükséget arra, hogy egy vacak kis kijelzőn állat lassú módon és főleg iszonyú drágán netezzek, bármennyire függő is vagyok egyébként, amikor otthon és munkahelyen egyaránt ott a szélessáv kényelmes asztali géppel és monitorral, töredék áron... Hamarabb fogok wifis netbookot magamnál hordani, mint hogy ráfanyalodjak egy telefonra. Bár igazán az előbbire sem látok sok esélyt, mert a laptop az legyen laptop, használható méretű billentyűzettel képernyővel.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #24141 üzenetére
Értem én, tkp ez ugyanaz, mint amit egyébként a bringájával csinál az ember - elvileg megoldható lenne másképp, egyszerűbben, olcsóbban, de azért mégiscsak így sokkal jobb és kényelmesebb.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #24145 üzenetére
Munka az más tészta, nekem is van notim, ami korábban munkagép volt, cipeltem is eleget, ott indokolt a dolog - laptop, blackberry, céges telefonszámlával, ez egy külön világ...
Az én kérdésem arra vonatkozott elsősorban, igaz nem pontosítottam , hogy egyébként civilként miért van rá szüksége másnak, mert én nem érzem hiányát.
mod: Na jó, egyetlen egyszer elcsábultam és megnéztem vonat menetrendet telefonon, de nem tudom mennyibe fájt volna sajátként, hálistennek céges telcsi...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Tothgera30 #24170 üzenetére
Részemről venemberhez csatlakoznék - ilyen árban csak használtat... Ezek nem valami tartós alkatrészek, használtan viszont tudsz venni egy régebbi montit, amiken ezeknél jóval tartósabb alkatrészek voltak. Abszolút tévhit, hogy azért adják el az emberek, mert valami rossz rajta, ezt nem is tudom, honnan veszed. Sokan vannak úgy, hogy anyagilag megszorulnak, vagy éppen összejött pénzük új bringára, vagy évek óta ott áll és nem hasznlják, kell a hely, szóval millió ok van. És elég egyértelműen kideríthető vásárlás előtt, hogy van-e komoly baja a bicónak. Őszintén teljes pénzkidobás szerintem a linkelt Adrenalin Acera 85k-ért, de még 60-ért is, mert egyszerűen nem tartós... Ezerszer inkább egy magellan, vagy bármilyen jó kis régi monti. Persze azon túl, hogy városba tökéletesen felesleges és nem praktikus egy monti, cross sokkal praktikusabb. Ha meg le is lakatolod utcán időnként, akkor külön felesleges az egész, mert utcai lekötésre új bringát venni az kifejezetten tolvajcsalogató dolog.
De ez csak az én álláspontom persze.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz JColee #24187 üzenetére
Bizony használok ilyet, és csúcsszuper, sokkal könnyebb váltani vele, mint a normál váltóval. A gondodat meg nem értem, mikor váltasz egyébként fékezés közben? Nálam legalábbis normál féknél, váltónál sem történik ez meg soha.
Az sem gyakorlati gond, hogy fékezés közben véletlenül váltana az ember vagy viszont, ez is azoknak a hiedelme, akik nem használtak még ilyet. Én igazán béna vagyok technikai dolgokban, de eddig egyetlen egyszer sem fordult elő, nagyon egyértelmű és határozott a működése.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #24201 üzenetére
Elég sok ismerős használ Nobby Nicet, és szinte mind panaszolják, hogy egy dolog, hogy drága, de gyorsan el is kopik. Persze amíg jó, addig szuper jó, de gyakori csere egy 10k-s külsőnél azért nem olyan poénos. Végülis versenyguminak hirdetik, szóval jogos.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz JColee #24204 üzenetére
Épp azt mondom, hogy nem értem, nálam sosem volt szükség arra, hogy fékezés közben váltsak. Pontosabban ha kell, elengedem addig és gyorsan lenyomom (nehezebbre váltok), aztán fékezek tovább. Normál rendszeres bringámnál és DC-snél egyaránt hasonlóan.
Ahol meg nagyon kell kapaszkodni a fékbe és egy pillanatra sem engedhetem el (ami nem nagyon van), ott rendes fékkel meg váltókarral sem tudnék váltani fékezés közben. De persze, egyéni dolog, épp ezért hidd el nekem, hogy lehet ez szuper jó is, nekem az.mod: Most belegondoltam jobban, de még mindig nem értem, mikor lenne szükség rá. Adott egy normál bringa, lefelé megyek, ballal húzom a féket, a nagytányérra már azért rég felváltottam a lejtő kezdete előtt, így max a jobb kezemmel kell a hátsó váltón váltanom felfelé, ami nem gond egyik rendszernél sem. Na mindegy, kinek mi jön be.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #24209 üzenetére
Emlékeim szerint olyan, hogy tavasztól őszig bírja ki max, de még rákérdezek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #24214 üzenetére
Hűűű, király. Egy dolgot nem tudtsm azonosítani, hogy ez most egy darab vagy egy pár.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #24216 üzenetére
Belekavarodtam... Most már ketten nézzük párommal, talán megvan a megoldás. Az címben azt írja, h "front", viszont ennek ellenére van egy IS Mount - RH Lever és egy Post Mount - LH Lever, egyenként 70 font, vagyis 140 fontból (kb. 45k) van előre egy PM-es, hátra egy IS-es fékkar. Alul meg írja, hogy Kit includes: XTR dual control Lever, XTR IS or Post Caliper, akkor féknyereg is van, csak vezeték kell az olajnak meg olaj. Vagy valamit elnéztünk... Speedwayben 100k helyett "csak" 76k, ahhoz képest 45-50k-ért tényleg ajándék, már ha jól látom. Mmm, de jó is lenne...
mod: Nem, mégse jó a logika. Más DC cuccoknál is egyértelműen front és rear az első és a hátsó, de akkor most létezik előre jobbos kar?! Mit néztem el vajon?
mod2: Ez lesz a megoldás, amit írtál közben. Nem tudtam, hogy lehet jobbra is tenni az első féket... Bizarr... A kép meg juj, fájhatott biztos a srácnak.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Dirtyz, gratula, egészséggel viseljen téged.
Ezt a videót klikk itt linkelte valaki valamikor régen, azóta hetente többször megnézem, egyszerűen nem lehet elégszer látni, annyira tetszik... Pedig annyira nem nagy szám az egész, valahogy mégis jó a zene meg az operatőri munka együtt, amikor vége, legszívesebben azonnal kapnám a bringát és go a hegyekbe. Most megnézem még egyszer.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #24250 üzenetére
Spinninges edzőterem nem aranyárban mért bérletekkel nincs esetleg a környéken?
Csak úgy mellékesen megjegyzem, egyúttal ezeken a helyeken a résztvevők zöme lány, akik nem is tudják, hogy a spinningel szerzett edzettségükkel a hegyeken is szép helyekre juthatnának el..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #24256 üzenetére
Nem New World Disorder, az biztos, azokat mind láttam. De a profi kamerakezelés, meg hogy kötélpályás felvétel volt, a Whistler parkban, és ekkora nevekkel (Cameron McCaul, Steve Peat), az azért gyanús. Köszi, ha megkeresed.
A spinning meg nem jó egyáltalán, iszonyú unalmas , viszont csapatban zenére mondjuk azt, hogy elviselhető, és egy átspinningelt tél igen jól fejleszt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable