Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
Idézet egy fb megosztásból, mert van, aki nem jár oda. :
"Jó tudni!
2018 második felétől a 'bundes' útszakaszok is fizetősek lesznek a 7,5 tonna feletti kategóriában Németországban, ez plusz 40 000 kilométer fizetős útszakaszt jelent."Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#27070592
törölt tag
Ja, ők könnyen variálgatnak, a műholdas alapú tollcollect rendszerhez nem kell fizetőkapukat kiépíteni. Ez csak egy tollvonásba került és dőlni fog a pénz a fritz államkasszába.
Más: Az oroszok nem nagyon készülnek az önvezető kamionos korszakra. Bár közismert tény hogy az oroszok mind ruszkik.
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #4862 üzenetére
Nagyon szép utópia.
A logisztikai központoktól, gyáraktól, bányáktól stb. az autópályákig tartó, önvezető kamionok számára használhatatlan utakon a helyben lakó, minden este otthon alvó sofőrök elkalauzolják az önvezető kamiont, majd az autópályánál lévő "becsatlakozási pontoknál" kiszállnak, az önvezető kamion pedig felmászik a pályára és elgurul a célállomás közelében lévő "lecsatlakozási pontig", ahol a helyi vagány csávó beül, és elviszi az önvezető kamiont az árú kiszolgáltatási helyére. Lerak. Átáll a felrakóra. Felrak. Kiviszi az önvezető kamiont a pályáig, kiszáll, átül egy épp érkező rakott önvezető kamionba, elviszi a lerakóra, lerak, átáll a felrakóra, megrak, visszaviszi az önvezető kamiont a pályáig, kiszáll, átül a...és így tovább, és így tovább és így tovább...Már csak azt a 66ezer kilométernyi európai autópályát kell alkalmassá tenni az önvezető kamionok számára. Bagatell.
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #4863 üzenetére
Ez sem működik. Pl. ki felel az autóért? Mi van akkor, ha a felvezető sofőr csinál valami gebaszt, ami a levezető sofőrnél derül ki? Hogyan ellenőrzi a rendőr a sofőröket? Minek minősül ez a fajta munka? Négykezes nem lehet, mert annál mindkét sofőr kártyája a tachográfban kell legyen. Ki rögzíti a rakományt (mármint kié a felelősség)? Amint ember kerül a folyamatba, millió kérdés merül fel. Sztem onnantól gazdaságilag elbukott az ügy.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Dexar007
veterán
válasz Somatom #4864 üzenetére
Mindig olyan idiota ervek hangzanak el,hogy beszarok. ,,Negykezes nem lehet mert ket kartya kell" Szerinted mennyi ideig tart egy tolvonassal athuzni a mostani szabalyokat,es ujakat gyartani a robotokhoz? Foleg,ha tobb millio dollar/eurorol van szo.
Ki fog spanizni is legalabb ekkora baromsag..de szerinted mennyi ido feltenni egy hirdetest hardveraprora : ,,spanizot es ponyvazot keresunk..konnyu fizikai munka. MINIMALber!"De irtam mar,neked nem kell aggodnod. Te mar addigra nyugdijas leszel. 2) A te munkadat fogjak legutoljara levaltani.
Elso kozott lesznek viszont a waberersek droidok akik 2-3 ezret mennek nyilegyenesen. Persze ott is akadnak trukkos fuvarok,de boven eleg ha a felet levaltjak.Volt soforhiany,nincs soforhiany.Give me your cum,bull!
-
Somatom
veterán
-
Dexar007
veterán
válasz Somatom #4867 üzenetére
Nekem kell kitalalnom mindent? Ez tobb emberes munka. Nemetorszagban pl addigra mar lehet mindenhol 4-5 savosak lesznek az utak.Ebbol pedig konnyen le lehet csippenteni 1-et.
De ettol függetlenül az olyan bugyuta ervek elfogadhatatlanok,hogy : - ki fog spanizni - ki fog ponyvazni - ki fog ratolatni a rampara -ki fog bejelentkezni - ki fog tankolni - ki fog defektet cserelni - ki fogja lemosni a kamiont - ki fog a targoncassal beszelni - ki fog szet,es osszeakasztani -ki fog a parkoloban reszegen okoskodni - ki fog a parkoloban fozni.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Somatom
veterán
válasz Dexar007 #4868 üzenetére
Ha ilyen marhaságokat találsz ki, akkor sztem reális igény, hogy részletesen fejtsd ki az elképzelésedet.
Látom az ulmi építkezést a 8 -ason, a würzburgit a 3 -ason, meg a frankfurtit a 6 -oson. De, ilyen elkülönített sávnak nyoma sincs. A 8 -as szerpentines részén sztem nem is lehetne. Ráadásul egy sáv? Ember! Mi lesz, ha defektet kap egy robotkamion az elszeparált, egyetlen sávban? Leáll az összes, amíg azt az egyet meg nem javítják?
A bejelentkezést, meg ajtónyitást meg lehet oldani. De, a rakományrögzítés más tészta, ahhoz felelős kell. Ezt eddig a fuvarozó cég biztosította. Ezt most átraknád a megrendelőre? Hááát...
De, nem kell itt állásokat félteni. Az eddigi ötleteidben már legalább három új ember jutott minden kiváltott sofőr helyett.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #4869 üzenetére
De...nem érted?? Nem kap defektet az önvezető kamion mert itt minden nagyszerűen meg van szervezve. Egyszerűen nem kaphat defektet mert..csak! Fogd fel!
Az A8 szerpentijén pedig simán ki lehet építeni 2x5 sávos pályát is. Ez csak pénzkérdés. A pénzt pedig egyszerűen csak ki kell nyomtatni. Nem is értem miért vitték külön nyomvonalon azt a szakaszt. Biztos részeg volt a tervezőbrigád..
-
HoTaZo
addikt
Srácok, a holnapi lerakómmal rátett még öt évet a nosztalgia járatra.
Veghel, Hollandia, a raktár most már K&N kézen. 20 évvel ezelőtt ide hoztam és innen vittem franciáknak Mars csokikat s minden, ami hozzájuk tartozik. Imádtam a cukrozott pörkölt mogyorót, amit az M&M's-hez használnak.
Az ide jövő járattal tanultam meg a szakmát. Akkor még keresztül jártunk Liège-en, a folyó mentén, fel az egyik rakpart, vissza a másik, át a hidak alatt, de úgy, hogy a tranzit a belső sávban. Úgy angolosan.
Ismerte közületek valaki így Liège-t?Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
dlaj
őstag
(#4878) HoTaZo
Köszi a beszámolót! Én nem hogy így, de sehogy sem ismertem Liège-t. Még nem jártam ott.
A Mont Blanc-alagúttal is csak tegnap ismerkedtem. Az, hogy először jártam ott +2 óra 15 percbe, és +95 kilométerbe fájt.
Ki tudja megmondani, hogy mit rontottam el? 😀 (A spagettizabálok felől haladtam.)[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
addikt
Már nem is fogod úgy látni, mert megcsinálták az elkerülő ringet.A Fréjus alagúton mentél, Susa és Modane közt?
Ott, az autópálya kerülő nélkül átvisz.
Merre mentél?(#4880) Zolás: Milyen tikettért? Már rég voltam arra s csak a fizető kapura emlékszem.
(#4881) camelferr: Császkálni sose volt lehetőségem, csak átutaztam rajta. Az francia nyelvterületű, pedig hollandokhoz közelebb van, ellenpélda Oostende, az Fr.o.-hoz van közelebb mégis inkább flamand nyelvterület.
Pici történet onnan: reptérnél szoktam tankolni, most voltak ott vámosok, kávéztak, kutas engem is invitált. Bementem, beszélgettünk, mert valamelyest azért beszélnek franciául. A vámos viccelődve rákérdez, hogy azért minden engedélyem, papírom rendben van-e? Mondom neki, "maga szerint bejöttem volna, ha nincsenek? - Meggyőzött." -válaszolta erre, majd röhögtünk egyet, befejeztük a kávét és elköszöntünk egymástól. Furák a belgák.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
dlaj
őstag
Nem a Frejus-on. Mint írtam a Mont Blanc-alagúton át!
További megfejtéseket 17 óráig várok! Igaz, most sem csinálok semmit. Azaz de. Várom, hogy ezek a lusta franciák behívjanak lerakni.
FM Logistic. Kint kb 60 kamion. Bent 60 rámpa, amin áll egyszerre 3 felpótkocsis szerelvény.
Hát nem tudom. El kéne mosogatni? -
Somatom
veterán
Én fentről mentem. Rögtön a fizetőkapu után van egy parkoló-féle. Dugig volt. Volt valami tábla, hogy ki kéne menni, de előttem volt a széles, üres út, a francnak se volt kedve tülekedni egy koszos parkolóban. Az alagút bejáratánál valami matricáért nyafogtak. Kiderült, hogy abban a parkolóban azért volt a tülekedés, mert ellenőrzik a jármű környezetvédelmi besorolását, meg hogy mit szállít. Adnak egy matricát, és ez alapján kell fizetni az alagút díjat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dlaj
őstag
Érdekes!
Úgy látom elérte célját deszar ügynök. (Többen csak szakértőként ismerik itt a topikban!) -
dlaj
őstag
Gratulálok uram, Ön nyert!
(#4882) Somatom, Gondoltam, hogy nem csak én jártam így egyedül, de hogy ilyen hamar sorstársra akadok, azt azért nem.
Történet röviden: Mondja az irányító (akivel más miatt beszéltem, csak épp megemlítette ezt is), hogy a Mont Balnc-alagúton fogok áthaladni. Mondom, oksa, majd hívom az oktatómat, aki még anno említette, hogy jobbra le kell menni valamiért, de igazán másra nem is emlékeztem.
Mondja az oktató: "az utolsó fizetőkapu után egyből jobbra, ott adják a tikettet, amivel az alagút bejárata előtt a kártyával együtt lehet fizetni". Majd hozzátette, "hogy más fele nem is lehet menni".
Hát én tudtam.
Kettő apró hiba volt a részletes magyarázatban. Az első, hogy a navigáció (mint GPS készülék) szerint az utolsó fizetőkapu közvetlenül az alagút bejárata előtt van. Ami nem pályadíj fizetőkapu, hanem maga az alagút használat fizető kapuja. És én erre figyeltem, itt vártam azt, hogy valakitől tikettet kapjak.
Illetve ha azt is megemlíti, hogy a a kapu, ami után jobbra be kell menni a placcra, az 40 kilométerrel az alagút előtt van, már ott figyelek jobban, és nem járok így.
Így sajnos észre sem vettem a bejáratot a a fizetőkapu után ahol jobbra be kellett volna fordulnom. Sőt, mikor másodszor visszakeveredtem oda, akkor sem láttam. Mondhatom, hogy csak azért fordultam be oda, mert megláttam bent egy rendőrautót, és tőle akartam segítséget kérni. Persze, mikor a fizetőkapuból jobbra fordítottam az autót, már láttam a táblát, mi szerint busz és személyautó egyenesen, teherautó jobbra!Itt a legnagyobb probléma az, hogy nincs kitáblázva rendesen és feltűnően, hogy a teherautóknak kötelező oda a behajtás! Nagyon sokan járhatnak így azok közül, akik rendes felvilágosítás nélkül akarnak áthaladni az alagúton. Persze aki egyszer megjárta,annak menni fog.
Az azért beleférhetett volna az egy hetes oktatásomba (mármint az elméleti oktatásba), hogy erre a fontos információra felhívják a figyelmünket.Szóval ennyi a nagyon rövid története a tegnapi hajtépésemnek.
És akkor hogy más ne járjon így, itt a hely, ahol jobbra be kell rántani a volánt (térkép nézet)! Műhold nézetben jól látszik minden. Befordulás után szemben van egy kisebb parkoló, balra pedig a terület, aminek a végén adják a tikettet. Koordináta: 45.738440, 7.381878 -
HoTaZo
addikt
Na, akkor sorban:
(#4884) dlaj: Jó, hát , na! Nincs mentségem...Szerintem, nem lusták, csak szar az időbeosztásuk. Mivel a nagyfőnökök el akarnak menni kajálni délben es nem akarják, hogy bárki is zavarja őket, ugy csináljak, hogy az emberek is menjenek haza, kajáljanak, majd 2-3-kor menjenek vissza és 6-ig 7-ig gürizzenek, a főnökök, meg lelépnek 5-kor.
Szerintem, mosd le a kamiont is!(#488) Somatom: Ja, olyanunk egyszer volt, meg francia oldalon, onnan fogva szabadon jártunk. De az nem tikett, hanem ablakra ragasztós matrica (volt).
(#4886) dlaj : Nekem, nem hiányzik. Mint írtam is nem kívánok a hsz-ira reagálni.
Na és akkor az utolsóra:
Jobb arra átmenni? Úgyis az A40-esen kötsz ki. Mi mindig a Fréjuson mentünk, se tömeg, se kalamajka. Igaz, mint már írtam, mi megkaptuk a matricát a másik oldalról jövet.
S, így vissza kellett fordulnod, kimenni eggyel utána és úgy vissza?
Köszi a részletes infót!
Osztasz meg képet, hogy mit is kaptál a parkolóban?[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#27070592
törölt tag
nincs kitáblázva rendesen és feltűnően
Hát igen..Digóland szépségei..
Francia oldalon elég egyértelműen ki van táblázva, előjelző táblákkal ahogy kell.
Dex "kollégánk" pedig kiesett a fészekből?..
Pedig olyan szépen szétbarmolni senki nem tud egy topikot. Figyeljétek csak, hiányozni fog.. -
dlaj
őstag
Tudom, hogy kedveled a franciákat, és csak a rád való tekintettel nem neveztem csigazabálóknak őket.
Tényleg mi magyarok mik vagyunk a külföldiek szemében? Gulyászabálók?Nálunk minden feladatra meg van adva, hogy mennyi kilométerbe kell beleférni. Mikor megtervezem az utat (pontosabban a navigáció), megnézem, és ahol kell módosítok köztes pont beadásával. Az én navim gyors tervezésre van állítva, és ha így jó a kilométer, másik utat nem is szoktam keresni.
Viszont most megnéztem. Ahonnan indultam, és ahol most vagyok a távolság a Frejus alagúton keresztül 50 kilométerrel több lett volna. Még ha ismerem is az utat, és tudom, hogy jobb és nem annyira forgalmas, akkor sem mehettem volna arra.Hát amit kaptam tikettet azt elvették a kapunál, és adtak helyette egy jelentéktelen papírdarabot, kisebbet mint egy bankkártya. Még összeg sincs rajta, csak a dátum. Felesleges lefényképezni is.
(#4890) camelferr, A tábla amit linkeltél nagyon ismerős, nincs kizárva, hogy láttam.
De az a tábla amit nekem kellett volna látni, az én szemszögemből ez volt. A fizetőkapu előtt pedig ez a látvány fogadja az embert.
Nekem csak az a bajom, hogy ha 40 kilométerrel az alagút előtt van egy placc, ahova a kamionoknak feltétlenül muszáj bemenni, ahhoz hogy az alagúton átmehessenek, miért nem lehet azt ott egy bazi nagy felülről belógatós villogós táblával jelezni? Miért csak az a vacak zöld, a tájba és a zöld bokrokba, fákba beleolvadó tábla van az út szélén. És a dologhoz az is hozzátartozik, hogy mikor egy kamionsofőr áthajt egy viszonylag szűk fizetőkapun, ameddig a szerelvény el nem hagyja teljesen, igencsak a visszapillantó tükröket figyeli. Kigyorsításkor pedig célszerű a másik sávokban helyezkedő autósok miatt a visszapillantóba belenézni. Szóval, nem az első és nem az utolsó vagyok, aki azt a zöld táblát az út szélén nem vette észre.És még valami, ennek az egész tikettes rendszernek a szervezetlenségéről: mint írtam, csak egy rövid élménybeszámolót dobtam össze. Így azt eddig nem is említettem, hogy mikor visszajöttem az alagúttól kb 30 kilométert, és kerestem a visszajutási lehetőséget a pályára, az egyik fizető kapu előtt egy talpig narancssárgába öltözött piros zászlóval integető nő állított meg. Kérdezi, hogy van-e tikettem. Mondom nincs, erre integet, hogy forduljak vissza Aosta felé.
Magyarul, több fizetőkapus felhajtó van a pályára a Mont Blanc-alagút felé, de mindenképpen egy felől lehet megközelíteni, ahol adják ezt a nyavalyás tikettet. És zászlóval terelik oda a népet 2017-ben!
Szerintem, ha ez eddig megfelelt a spagettizabálóknak, akkor ezután is jó lesz nekik. -
Somatom
veterán
ígértem Linux disztrókat, de kicsit bajban vagyok. Megnéztem a szerveremet, és kb. 60 -at találtam. Dunsztom sincs, hogy hogyan, és hova tölthetném fel egyszerűen. Külön-külön bezippelgetni nagyon melós lenne. Ötletek? Addig is itt az én listám a korábban tárgyalt Rejtő disztrókból:
Rejtö_Jenö__Vesztegzár_a_Grand_Hotelben_(Rudolf_Péter)
Rejtö_Jenö__Víkend_a_pokolban
Rejtö_Jenö__Vanek_úr_Párizsban_(Benedek_Miklós)
Rejtö_Jenö__Piszkos_Fred_közbelép_(Rudolf_Péter)
Rejtö_Jenö__Piszkos_Fred,_a_kapitány_(Bodrogi_Gyula)
Rejtö_Jenö__Pipacs_a_fengyerek__Az_elsikkasztott_pénztáros_(Szikszai_Rémusz)
Rejtö_Jenö__Járör_a_Szaharában__A_halál_fia_(Reviczky_Gábor)
Rejtö_Jenö__Egy_bolond_száz_bajt_csinál_(Reviczky_Gábor)
Rejtö_Jenö__Csontbrigad_(radiojatek)
Rejtö_Jenö__Az_elátkozott_part_(Gálvölgyi_János)
Rejtö_Jenö__Az_elveszett_cirkáló
Rejtö_Jenö__Az_ellopott_futár_(H.Kovács_Patrícia)
Rejtö_Jenö__A_tizennégy_karátos_autó_(Rudolf_Péter), Rejtö_Jenö__A_Sárga_Garnizon__Az_úr_a_pokolban_is_úr_(Reviczky_Gábor)
Rejtö_Jenö__A_megkerült_cirkáló_(Rudolf_Péter)
Rejtö_Jenö__A_láthatatlan_légió
Rejtö_Jenö__A_három_testör
Rejtö_Jenö__A_fehér_folt_(Galambos_Péter)[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
Miért ne hívnád őket annak, ha tényleg, márpedig tényleg eszik.
Sajnos, az átlag francia, azt se tudja, hogy hol vagyunk.Jó, ha ismerik a goulache-t, a pálinkát, meg hogy szépek az asszonyaink.
Értem, s akkor egy ilyen kerülő miatt lehet gondod?
Nekem eddig a múlt heti olasz-angolra mondta a vezénylőm, hogy 1600km, de nekem nem volt annyi, csak 1511km. Én is gyorsra állítom a gps-t, de van, hogy kitérőt teszek, mert tudom pl., hogy Velencének van elkerülője, még ha több is, de gyorsabb.
S, ha elkavarodsz egy elterelő miatt és túlléped a keretet, akkor mi van? Bünti?
Én is tuti kihagytam volna azt a parkolót, mert a telepass-on megyünk és a tükröket nézem, meg a cikázókat.
Teljesen igazat adok neked, jobban kéne azt a helyet jelezniük.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#27070592
törölt tag
Ezen most már fölösleges túráztatni magadat. Vannak olyan szituációk, ahol rutin nélkül könnyen beleszaladsz egy szívásba, akkor is ha már n+x éve kamionozol. Ezt hívják tanulópénznek. De azért nem dőlt össze a világ.
Már vagy nyolcadszor hallgatom ennek a bluesnótánakaz intróját, pedig alapvetően a youtube szarul szól, de ez a PRS gitár még ezen is áthasít.
-
Somatom
veterán
Én is ettem már csigát. Semmi különös nincs benne. Amerre járok, szeretem megkóstolni a helyi ételeket. Ez alól talán csak a németek kivételek, mert az ő "konyhaművészetük" borzalmas. A francia konyha viszont sztem rendben van, csak az adagok nevetségesek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dlaj
őstag
Értem, s akkor egy ilyen kerülő miatt lehet gondod?
Hát ha erre a 650 kilométeres melóra ráírnám a +95-öt, esetleg kifizettetik. Úgyhogy inkább elosztom. Erre írtam +13-at. Két hétig kint leszek még, a többi kilométer, pedig a többihez osztom el. Így nem lesz probléma.
(#4895) camelferr, Ezt én is így gondolom. Lehetne nekem 15 éves kamionos rutinom is, ha most jártam volna itt először, ugyanígy beleszaladok.
-
MaciG
addikt
Üdv. Van valami naprakész app vagy netes oldal ahol meg lehet nézni az aktuális lezárásokat? Múltkor is csak néztem mikor M5rol akartam M0ra menni Szeged felől hogy zárva. Most meg ha az M5re mennék Szeged felé Kiskunfélegyháza déli részéről, az IGO az istenért nem akar az első felhajtón felvenni, hanem észak felé kerülne. Lehet az is zárva?
BANZAII
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Milyen SSD-t vegyek?
- iPad topik
- Marvel Snap
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen