Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fritz Teufel

    addikt

    válasz Sev!er #277624 üzenetére

    Ami most a Foxconnál megy...

    Gixxer88: Lehet, hogy éppen a Final QC volt a soros a tüntetésen, nem volt idejük átnézni.

    Egyébként a gyári munkásokkal vagyok. A Foxconnal már régen szakítani kellett volna.

    [ Szerkesztve ]

    Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2

  • Sys85

    veterán

    válasz Sev!er #277624 üzenetére

    Azért az durva hogy minőségellenőrzésen ez átcsúszott.

    #Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

  • Pyttawrx

    HARDVERAPRÓD

    válasz Sev!er #277624 üzenetére

    Látom :)
    Véleményem szerint ez cserélniük kellene, vagy legalább is visszadni a pénzt. egyértelmű, hogy nem felhasználói hiba, hiszen nem a fólia alatt van, vagyis nincs is rajra, mert ugye azt mondtad, hogy te bontottad ki otthon. (amit ugyancsak nem értek, hisz neki kötelessége lenne kibontani, pont az ilyenke miatt), de itt már csak a szám jár.
    szóval véleményem szerint vidd vissza "picit légy rámanős, határozott", de persze kultúráltan. :) Kérd az otteni vezetőt stb, meg a panaszkönyv/fogyvédelem szavak a végén csodákra képesek, ha más más nincs :D

  • _ak_

    addikt

    válasz Sev!er #277624 üzenetére

    Nem tapasztalatból írok, de mindenképp visszavinném, a szerviz nem biztos, hogy cserél, sőt elvileg javítaniuk kell, de hiányzik a fenének kijelző csere egy új telefonban.

    Let's begin, de gozaimasu!

  • Sev!er

    aktív tag

    válasz Sev!er #277624 üzenetére

    Sziasztok!

    Hozzáértő segítséget szeretnék kérni. 11.25-én átvettem a telekom üzletében egy 14 pro maxot, amelyet csak otthon bontottam ki és akkor láttam, hogy gyári hibás a készülék (erről képet találtok az eredeti hozzászólásomra, amire most válaszolok). Még aznap leadtam a telekomban, kérve a 3 napos cserét. A vásárlástól elállni ugye nem is tudtam, mivel nem neten rendeltem, hiába vagyok még most is benne a 14 napoban. Ők akkor elvették a készüléket, melyről természetesen jegyzőkönyv is készült, feltüntetve, hogy 3 napos cseregaranciával élnék, ugyanis nem akartam egy még általam be sem kapcsolt készüléket, aznap már kijelzőcserével garanciáztatni. Itt azt mondták nekem, hogy ilyen esetben is doboz nélkül veszik el a készüléket és majd a készhez kapott telefon egy új készülék lesz, új IMEI számmal, amiről majd kapok egy munkalapot, hogy az előző imei szám helyett ezt fogom használni.

    A telefont a tegnapi nap hozta az MPL. Kibontva láttam, hogy a hiba megszűnt, viszont nem cserélték a telefont, hanem ugyanazt az IMEI számos telefont kaptam vissza. A TMX-be küldték (holott nekem telefonon az egyik ügyintéző azt mondta, hogy már Ausztriában van a hivatalos applenél) és a visszakapott telefonhoz mellékelték a munkalapot, miszerint az elvégzett javítás mezőben a következők szerepeltek:

    Elvégzett szolgáltatások: J-TAG használata, szoftverfejlesztés
    Munka kategóriák: Software feltöltés

    Tehát bele sem írták, hogy kijelzőt cseréltek volna vagy bármi, csak szoftveres javítások történtek az elmondásuk szerint.

    Egyből hívtam a telekomot de ők nem tudtak segíteni, aztán az applehöz irányitottak, velük is beszéltek 1-2 órát, azok azt mondták, hogy ez a telekom sara, megint hívtam a telekomot majd azt mondták, hogy vigyem be az üzletbe megint és kérjem a cserét.

    Na ma bementem, az ügyintéző nagyon rendes volt és megértette a problémát, egyből a Telekom székházba, a VIP szervizbe akart küldeni, hogy még a mai napon kicserélik a készüléket, amint szólnak, hogy mehetek érte.

    Aztán felhívott egy 1 óra múlva, hogy mégsem fogják kicserélni, mert nem olyan hiba szerintük ami miatt ne lehetne használni a telefont (ő pl. azt hozta példának, hogy ha mondjuk nem lehetne tölteni)

    Ekkor megemlítettem ismét a fogyasztóvédelmet és az erre vonatkozó jogszabályokat majd azt mondta, hogy menjek vissza az üzletbe és annyit tudnak, tenni, hogy megint visszaküldik a szervizbe, hogy ez a készülék javítva lett és nem cserélve, hátha ezúttal cserélik.

    Megint leadtam a telefont, megint írtak egy jegyzőkönyvet, miszerint én 3 napos cserét kértem és csak javították.

    Kértem egy reklamációs adatlapot, ahol röviden összefoglalva leírta, hogy mi is történt és hogy ők nem tudják nekem kicserélni a telefont.

    Most várom, hogy milyen telefont kapok majd vissza aztán meglátjuk.

    Valakinek, valamilyen ötlet?

    Előre is köszönöm és bocsi a wall of text miatt.

Új hozzászólás Aktív témák